VESTEL 55UD9650 Bulutlanma Sorunu ve Süreç

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado Hocam perde kapatınca ortam karartılıyor diyorlar şaka gibi hangi insan evladı güneş vurduğu sırada perde açık tv izler anlamak mümkün değil. Bozuk deseler maaşlarından kesilecek sanki. Servis menüsünden siyah ekranı açtım siz şuanda görüntü vermiyorsunuz ondan böyle oluyor dedi. Servis menüsünde olduğunuzun farkında mısınız dedim. Görüntü yoksa standart test olduğu için yoktur dedim. Kısacası bilgisi ve ikna kabiliyeti de yetersiz idi. O kadar mantıksız cümleler kurdu ki bir süre sonra muhatap olmamaya karar verdim.

Hemen hemen her markanın en büyük ve çözemediği sorunların başında bu işini bilmeyen ve mesleğine hakim olmayan personel gelir azizim.

VESTEL efendi bu konuda oldukça özverili o konuda haklarını yiyemem, özellikle inanılmaz bütçeler ayırılarak kurulan o akademi salonları, haftalar boyunca konaklamalı yani kesintisiz verilen uzmanlık eğitimleri, Uzaktan canlı yayın ile eğitimler, Bölgesel eğitimler, Türkiye genelinde toplam 15 Tane olan Merkez servislerde verilen eğitimler vs vs. Kurum kanadı eğitmek adına üzerine düşeni yapıyor da, çalışanın içinde mesleki aşk olmayınca, ''Gün bitsede gitsek, Servisler bitsede kaçsak'' mantığıyla iş yapanlar çoğunlukta olunca olan da sizlere olabiliyor maalesef.
 
M Çevrimdışı

mertsamet 

Aktif Üye
21 Şub 2018
63
Düz perde kapanınca görülen soruna karartılmış ortam için fabrika bunu kabul etmiyor diyorlar. Trajikomik bir hal aldı.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Düz perde kapanınca görülen soruna karartılmış ortam için fabrika bunu kabul etmiyor diyorlar. Trajikomik bir hal aldı.

Kurum kararlarına bakmayın siz azizim, o işin perde arkasında yatan bir dünya başka mevzular var neden değiştirmediklerine dair. Siz kurum kararı ile gidin bakın nasıl değişiyor :)
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado hocam ben hakem heyeti kararını bekleme taraftarı değilim direk iade etmek istiyorum aslında.
Azizim kurum ayak direttikçe bunun imkanı yok siz de biliyorsunuz.

Haa şu olur, kullanmaya devam eder, canınız sıkıldıkça arıza kaydı bırakır ve illallah dedirttirip değiştirtme yoluna da gidebilirsiniz. (Zaman alır)

''Bu arkadaşın teknik bilgisi yetersiz, ben bile daha çok şey biliyorum' diyerek farklı uzman talep edebilirsiniz. (Sabır ister)

Üründe backlıght unsurunu seviye düşürterek homojen dağılımı arttırabiirsiniz (Renk canlılığı kaybolur)

Yani ne karar alırsanız alın bir yan etkisi olacaktır size, THH dışında.
 
M Çevrimdışı

mertsamet 

Aktif Üye
21 Şub 2018
63
kurtkaya kurtkaya hocam online aldığım için vardı fakat servisi beklerken bu süre geçti ama yinede hakkımın devam etmesi gerekli çünkü süreç vestel yüzünden uzadı
 
kurtkaya Çevrimdışı

kurtkaya

Aktif Üye
3 Şub 2018
73
Şuanda vestel manisa fabrikasından arandım ve tv'yi iade alacaklarını belirttiler.
Hayırlı olsun kardeşim. Hak yerini er-geç bulur.
Tolere edilebilecek bir durum degil panel hatali...
Eyvallah. İnşallah tüketici hakem heyeti de bu sonuca varacak.
Tv arayışı tekrar başladı :) Tekliflere açığım :)
Çok daha iyisini bulursun inşallah kardeşim. İyi bir alternatif görür duyarsam haber veririm ben de.
 
Geri
Üst Alt