Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hoover 14102 D3-S çamaşır makinesi kurulumundan itibaren su kaçırıyor.
Haover markanın isminde hayır yok beyaz eşyada beko arçelik varken ben almam bilmediğim markayı evdeki bütün beyaz eşyalar beko arçelik uzun ömürlü kaliteli ürün üretiyorlar beyaz eşya deyince aklıma onlar geliyor 1.sırada haover ben daha yeni duydum markayı
Hoover firmaya şöyle bir e-mail attım degerli forumdaşlar.
Sayın Hoover firması yetkilileri. İlk günden sorunlu olan ve 14 gündür sorunuma çözüm bulunmadığı için video lu olarak e-mail adresinize bildirmiş olduğum şikayetime değişimi konusunda çözüm bulunmadığı için 30/11/2020 tarihinde Piyasa Denetimi ve Gözetimi ayrıca Ticaret Bakanlığına sorunumu anlatmak zorunda kalacağım. Bilgilerinize. Saygılarımla.
ara sıra reklamlar falan denk gelmişliğim vardır illaki fakat hiç ilgilenmediğim bakmadığım marka o yüzden ben yeni duydum bana göre yeni iyiki duymamışım dikkat etmemişim belki bende mağdurlar arasında yerimi alırdım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
anladım süpürgeciymiş bu hoover elektrikli süpürgenin mucidi Hoover süpürmeyi iyi biliyor yıkama işi olmamış sanki eski süpürgecilerden kim kaldı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
herkes bildiği işi yapmalı italyan markasıymış italyada %20'lik pazar payı varmış %80 dışarıya satış yapıyorlarmış italyanlar markayı sevmemiş italyanın sunny side hoover diye biliriz ben demiyorum vikipedi diyor ... yerli oto vardı italyan işi onlarda sorunlu olmasın
ara sıra reklamlar falan denk gelmişliğim vardır illaki fakat hiç ilgilenmediğim bakmadığım marka o yüzden ben yeni duydum bana göre yeni iyiki duymamışım dikkat etmemişim belki bende mağdurlar arasında yerimi alırdım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
anladım süpürgeciymiş bu hoover elektrikli süpürgenin mucidi Hoover süpürmeyi iyi biliyor yıkama işi olmamış sanki eski süpürgecilerden kim kaldı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
herkes bildiği işi yapmalı italyan markasıymış italyada %20'lik pazar payı varmış %80 dışarıya satış yapıyorlarmış italyanlar markayı sevmemiş italyanın sunny side hoover diye biliriz ben demiyorum vikipedi diyor ... yerli oto vardı italyan işi onlarda sorunlu olmasın
2003 ve 2006 yıllarında Torino, Milano, Venezia, Tireste buralardan pek çok geçtim fabrika Milano civarında imiş keşke o zamanlar fabrikayı ziyaret etse imişim ?? ?
ara sıra reklamlar falan denk gelmişliğim vardır illaki fakat hiç ilgilenmediğim bakmadığım marka o yüzden ben yeni duydum bana göre yeni iyiki duymamışım dikkat etmemişim belki bende mağdurlar arasında yerimi alırdım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
anladım süpürgeciymiş bu hoover elektrikli süpürgenin mucidi Hoover süpürmeyi iyi biliyor yıkama işi olmamış sanki eski süpürgecilerden kim kaldı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
herkes bildiği işi yapmalı italyan markasıymış italyada %20'lik pazar payı varmış %80 dışarıya satış yapıyorlarmış italyanlar markayı sevmemiş italyanın sunny side hoover diye biliriz ben demiyorum vikipedi diyor ... yerli oto vardı italyan işi onlarda sorunlu olmasın
çinliler işte amerikanın gözünü korkutmuş adamlar pazar payı gidiyor çin'e kayıyor diye çinli firmalara karşı bir nevi savaş ilan ettiler heryeden çıkıyor bu çekik gözler son yıllarda çinliler farklı ülkelerde isim yapmış firmaları satın almaya başladı Türkiye,de birçok firmayı çinliler satın aldı ticarette çok iyiler ...
Bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. İsteğiniz doğrultusunda aşağıdaki konu açılmıştır.
Numara: 04557970
Açılış tarihi: 26/11/2020
Konu:
Tanımlama: 06/11/2020 Tarihinde Hepsi burada firmasından almış olduğum çamaşır makinesi 12/11/2020 tarihinde Etimesgut Nas Servis tarafından kurulumu yapıldı ürün tanıtımı yapıldı ve servis gitti. Biz yeni makine sevinci ile çamaşır yıkadık fakat çamaşır bittikten sonra makinenin yanında bulunan paspas aşırı ıslak olduğunu fark ettik. Paspasın elimizi ve ayaklarımızı sık sık yıkadığımız için o yüzden olacağını düşünmüştük . Fakat 14/11/2020 günü paspas bu kadar ıslanmaması gerekli idi diyerek tekrar çamaşır yıkadığımızda su tahliyesi ve sıkma yapınca makine altından aşırı su kaçırdığını gördük ve hemen servisi aradık. 16/11/2020 Gününe randevu verildi o gün servis görevlisi gerek makineye çamaşır atmadan deneyerek bakıldı fakat boş iken su kaçırmadı arıza yok diyerek gitti. Ben tekrar aynı çamaşırları durulama programında denediğim zaman su kaçırdı hemen servise gittim 2 günlük makine arızalı diyerek değişim istedim servis de Hoover firma ile görüşerek değişim istediğimi bildirmemi söylediler. Aynı gün Hoover firma ile telefon ile görüşerek video gönderebilecğimi belirterek su kaçağı video çekerek ve de e-mail ile şikayetimi bildirdim. 18/11/2020 Günü Firmanızdan Ayşe hanım beni arayarak 19/11/2020 günü servis elemanı video çekeceğini söyledi. 19/11/2020 günü servis elemanı video çekerek su kaçağını tespit ederek Hoover firmaya göndereceğini söyledi ve de sorduğumda firmaya video gönderdiğini söylediler işin özü almış olduğum çamaşır makinesi ilk günden arızalı olduğundan siz Hoover firmasından ricam makinenin değişiminin yapılması konusunda yardımcı olmanız. Ben bu ürünü sırf Hoover ismine güvenerek aldım. Siz karar vericilerden ısrarla ricam değişim konusunda yardımlarınız önemle istiyorum. Emin olun uykularım kaçtı evde huzurum bozuldu. Çalışan makinemiz var iken sırf teknolojiye uyalım diye almış olduğumuz makine beni çok büyük sıkıntıya soktu. Saygılarımla.
Yardım talebiniz ile ilgili her güncellemede size bir e-posta gönderilecektir. vedatba@outlook.com.tr.
Bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Daha fazla bilgi almak veya soru sormak için hizmetinizdeyiz.
service.international@candy-hoover.com
Bu e-posta otomatik olarak gönderilmektedir, lütfen cevap vermeyin. Haier Europe web sitelerinden birinde bir web formu doldurarak hizmetlerimiz hakkında bilgi talep ettiğiniz için artık e-posta listemizdesiniz.
Haier Europe Web sitelerinden birinde web formu doldurarak ürün ve hizmetlerimizle ilgili bilgi almak istediğinizi belirttiğiniz için şu anda e-posta abone olmuş durumda bulunuyorsunuz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
e-mail adresime böyle bir mesaj gelmiş değerli Forumdaşlarım.
Konuyu baştan beri takip etmemiştim bu işler konusunda pek deneyimli değilim ancak eğer sıkıntı devam ederse bunların üst şirketi ya da global yönetimi kimse İngilizce mail atıp şikayette bulunabilirim sizin için, genelde üst ya da global işletmeyle iletişime geçince sorunu çözüyorlar. MSI ile yaşadığım bir durumu yazayım. Satın aldığım ürünün yanında kupon hediyesi vardı, hediyemi vermediler sitelerinin de hediyeyi vermemek için bilerek bozuk olduğunu gördüm (tarih uyuşmazlığı yapmışlar) MSI global promosyon ekibine şikayet ettim 2 gün sonra sorgusuz sualsiz başvurunuz kabul edilmiştir diye mail geldi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Çinliler daha 2018'de almış Candy gurubunu onlar da Hoover şirketini ve Avrupadaki tüm haklarını 1995 yılında satın almışlar. Çamaşır makinesi kısmı sadece Avrupa da var galiba Amerika pazarında sadece süpürge satıyorlar. Kısaca Hoover adı altında üretilmiş İtalyan çamaşır makinası. Haier ise finansal olarak sahibi şirketin, içindeki parçaları Candy üretiyor. Avrupadaymış genelde fabrikaları.
Bu Hoover markası ta benim çocukluğumda vardı.70'li yıllarda belediye otobüslerinde reklam panolarında,siyah beyaz televizyon zamanında elektrikli süpürge reklamlarını çok görmüşümdür.
Ek bilgi: Eski Amerikan Hoover ayrılmış 1993 te onları ayrı bir şirket satın almış TTİ diye. İngiltere ve Avrupa kolu ayrıymış onlar da Candy'e satılmış işte.
Konuyu baştan beri takip etmemiştim bu işler konusunda pek deneyimli değilim ancak eğer sıkıntı devam ederse bunların üst şirketi ya da global yönetimi kimse İngilizce mail atıp şikayette bulunabilirim sizin için, genelde üst ya da global işletmeyle iletişime geçince sorunu çözüyorlar. MSI ile yaşadığım bir durumu yazayım. Satın aldığım ürünün yanında kupon hediyesi vardı, hediyemi vermediler sitelerinin de hediyeyi vermemek için bilerek bozuk olduğunu gördüm (tarih uyuşmazlığı yapmışlar) MSI global promosyon ekibine şikayet ettim 2 gün sonra sorgusuz sualsiz başvurunuz kabul edilmiştir diye mail geldi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Çinliler daha 2018'de almış Candy gurubunu onlar da Hoover şirketini ve Avrupadaki tüm haklarını 1995 yılında satın almışlar. Çamaşır makinesi kısmı sadece Avrupa da var galiba Amerika pazarında sadece süpürge satıyorlar. Kısaca Hoover adı altında üretilmiş İtalyan çamaşır makinası. Haier ise finansal olarak sahibi şirketin, içindeki parçaları Candy üretiyor. Avrupadaymış genelde fabrikaları.
Evet benim almış olduğum çamaşır makineside (RPC) yani Çin üretimi. Sayın Horizon707 makine servisten gelsin duruma göre siden yardım isteyeceğim kesin İngilizce başvuru konusunda. İtalyada merkezi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Adem Helvacı, Sayın Adem bey sizden ricam Hoover tweet sitesinde şikayetim için destek istermisiniz ben malumunuz Hoover ile değişim konusunda devamlı yazışmalarım ve telefon görüşmelerim. Saygılarımla selamlar.
Hayırlısı olsun vermiş olduğunuz bilgiler ve de destek için sağ olun. Bu gün Hoover firma ile yine görüştüm güya servis makineyi tekrar video çekmek için servise almış daha önceki çekilen video da suyun nereden kaçırdığı belli olmamış. Ama beni tatmin etmedi çünkü servis makineyi saat 11.00 da götürdü. Ben Hoover ile saat 15.05 te görüştüm saat 11.00 de götürülen makinenin video çekimi ve firmaya gönderilmesi bu kadar uzun sürmez.
Doğru yolda olduğunuzu yaptıklarınızı paylaşmanızın hem size hemde okuyanlara faydalı olduğunu untmayın. Ürünler için tamir süresi maksimum 15 gündür, eğer serviste bu süre geçecekse size mağdur omlamamanız için geçici ürün verebilirler. Aynı arızanın yapılsa bile tekar etmesi durumunda 3 defa yanılmıyorsam ürünü yenisi ile değiştirilmesini isteme hakkınız var. Ayrıca arızayı bulamıyorlarsa buda ürün değişimine gideceği anlamına gelir. Anlaşılan ürününüz fabrikadan çıkış testleri (son kontrol) ya yapılmamış yada adamların test prosedürlerin de bir eksiklik var. Sizin üründen dönecek olan geri dönüş ile kalite sistemlerinde mutlaka düzenleyici önleyici faaliyette bulunacaklardır. Yani en azından sizden sonrakilerin aynı sorunla karşılaşmamasına da öncü olmuş oluyorsunuz. Her servis müracaatınızı ve yapılan işlemleri kayıt altına aldırmayı ve kendinize bir kopyasını edinmeyi unutmayın. 10 yıllık ömrü (yedek parçası bulunabilen) olan bir makinanın bir iki aylık arıza süresi ömrü içinde çok kısa sürelerdir. Başınıza gelen benim fikrim bölge servisinizin mesleki zayıflığı olan kişilerden oluşması. Halbuki piyasada çantacı denen emekli olmuş yada mali sebeplerle iş yerini kapatmış ne ustalar var. Şikayetinizi aynı gün çözerlerdi.