Bu linkte garanti koşulları ve garantiyi veren firma belirtilmiş durumda, buradan hareketle direkt irtibat numarasıyla Candy Hoover Euroasia Ev Gereçleri San. Ve Tic. A.Ş. ile irtibata geçin durumu aktarın, garanti süresi arızalı bir üründe arızası henüz giderilmediğinden başlamamış sayılır. Size servis baştan arızalı yani kusurlu ürün teslim etmiş durumdadır. Alt kademeler üzerinden uğraşmayın, aldığınız bayi yada servis firması gibi. Doğrudan garanti belgesi ve uygunluk beyanını imzalayan forumda yazılı firma ile iletişime geçin. Malı piyasaya arz eden ile siz son kullanıcı direk irtibat kurun yönlendirmelerine işinize geldiği kadar uyun, bir orta yol bulursunuz. Üzerinde CE işareti olan ürüne ait düzenlenen Uygunluk beyanına uymayan her bir ürün için $150.000 kadar tazminat alınabiliniyor, ürün ve uğranılan zarar değeri doğrultusunda. Eğer garanti belgesini veren imzalayan firma sorununuzu olumlu ve makul şekilde çözmüyorsa öncelikle piyasa denetimi ve gözetimine şikayet edin, firma denetime girer devletin memurları sizin adınıza takibe başlamış olur. Mutlaka firmaya bir uyarı veya sonunda ceza kesilir, ama sizinde sorununuz makul şekilde geç de olsa çözülür. Muhatabınız A.Ş. kolay batacak firma değil. Bunun ötesinde hukuki yollara da başvurabilirsiniz. Diğer yollar kulağı ters elle tutmaya çalışmak gibi olacaktır.
Okumuyoruz maalesef, yaptığımız ticari sözleşmeleri bile. Uygunluk beyanı ve Garanti belgesi en yasal senettir son kullanıcı için ama çoğumuz farkında bile değiliz. İllaki Nasrettin hoca gibi damdan düşeni arıyoruz.
Şikayetinizi ALO 130 'a veya alttaki sayfada verilen linkten yazılı olarak da yapabilirsiniz. Sizin durumunuzda en sağlıklı ilk merci olacaktır.