Hoover 14102 D3-S çamaşır makinesi kurulumundan itibaren su kaçırıyor.

T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
HB hami konumunda şu an. Aslında aracı kurum. Fatura kesen kim ise yasal olarak muhatap olan da o dur. HB o nedenle aradan çekilmenin kolay yoluna kaçıyor.

THH ile iş çözülür onda zaten sorun yok, Asıl sorun süre. İş THH ye kalırsa 3-6 ay arası sürüyor sıra gelmesi.
aslında kanun düzgün olsa tüketiciyi haksız yere mağdur eden firmalara ağır cezalar yaptırımlar olsa kesilen cezalardan devletin kasası dolar tüketici kolay kolay mağdur edilmez kanunlardaki açıklardan faydalanıyor kan emici firmalar
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Sevgili ,

Bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. İsteğiniz doğrultusunda aşağıdaki konu açılmıştır.

Numara: 04557970
Açılış tarihi: 26/11/2020
Konu:
Tanımlama: 06/11/2020 Tarihinde Hepsi burada firmasından almış olduğum çamaşır makinesi 12/11/2020 tarihinde Etimesgut Nas Servis tarafından kurulumu yapıldı ürün tanıtımı yapıldı ve servis gitti. Biz yeni makine sevinci ile çamaşır yıkadık fakat çamaşır bittikten sonra makinenin yanında bulunan paspas aşırı ıslak olduğunu fark ettik. Paspasın elimizi ve ayaklarımızı sık sık yıkadığımız için o yüzden olacağını düşünmüştük . Fakat 14/11/2020 günü paspas bu kadar ıslanmaması gerekli idi diyerek tekrar çamaşır yıkadığımızda su tahliyesi ve sıkma yapınca makine altından aşırı su kaçırdığını gördük ve hemen servisi aradık. 16/11/2020 Gününe randevu verildi o gün servis görevlisi gerek makineye çamaşır atmadan deneyerek bakıldı fakat boş iken su kaçırmadı arıza yok diyerek gitti. Ben tekrar aynı çamaşırları durulama programında denediğim zaman su kaçırdı hemen servise gittim 2 günlük makine arızalı diyerek değişim istedim servis de Hoover firma ile görüşerek değişim istediğimi bildirmemi söylediler. Aynı gün Hoover firma ile telefon ile görüşerek video gönderebilecğimi belirterek su kaçağı video çekerek ve de e-mail ile şikayetimi bildirdim. 18/11/2020 Günü Firmanızdan Ayşe hanım beni arayarak 19/11/2020 günü servis elemanı video çekeceğini söyledi. 19/11/2020 günü servis elemanı video çekerek su kaçağını tespit ederek Hoover firmaya göndereceğini söyledi ve de sorduğumda firmaya video gönderdiğini söylediler işin özü almış olduğum çamaşır makinesi ilk günden arızalı olduğundan siz Hoover firmasından ricam makinenin değişiminin yapılması konusunda yardımcı olmanız. Ben bu ürünü sırf Hoover ismine güvenerek aldım. Siz karar vericilerden ısrarla ricam değişim konusunda yardımlarınız önemle istiyorum. Emin olun uykularım kaçtı evde huzurum bozuldu. Çalışan makinemiz var iken sırf teknolojiye uyalım diye almış olduğumuz makine beni çok büyük sıkıntıya soktu. Saygılarımla.

Yardım talebiniz ile ilgili her güncellemede size bir e-posta gönderilecektir. vedatba@outlook.com.tr.

Bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Daha fazla bilgi almak veya soru sormak için hizmetinizdeyiz.

Haier Europe Service Hizmetleri

service.international@candy-hoover.com
Bu e-posta otomatik olarak gönderilmektedir, lütfen cevap vermeyin. Haier Europe web sitelerinden birinde bir web formu doldurarak hizmetlerimiz hakkında bilgi talep ettiğiniz için artık e-posta listemizdesiniz.
Haier Europe Web sitelerinden birinde web formu doldurarak ürün ve hizmetlerimizle ilgili bilgi almak istediğinizi belirttiğiniz için şu anda e-posta abone olmuş durumda bulunuyorsunuz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sevgili ,

Bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. İsteğiniz doğrultusunda aşağıdaki konu açılmıştır.

Numara: 04557970
Açılış tarihi: 26/11/2020
Konu:
Tanımlama: 06/11/2020 Tarihinde Hepsi burada firmasından almış olduğum çamaşır makinesi 12/11/2020 tarihinde Etimesgut Nas Servis tarafından kurulumu yapıldı ürün tanıtımı yapıldı ve servis gitti. Biz yeni makine sevinci ile çamaşır yıkadık fakat çamaşır bittikten sonra makinenin yanında bulunan paspas aşırı ıslak olduğunu fark ettik. Paspasın elimizi ve ayaklarımızı sık sık yıkadığımız için o yüzden olacağını düşünmüştük . Fakat 14/11/2020 günü paspas bu kadar ıslanmaması gerekli idi diyerek tekrar çamaşır yıkadığımızda su tahliyesi ve sıkma yapınca makine altından aşırı su kaçırdığını gördük ve hemen servisi aradık. 16/11/2020 Gününe randevu verildi o gün servis görevlisi gerek makineye çamaşır atmadan deneyerek bakıldı fakat boş iken su kaçırmadı arıza yok diyerek gitti. Ben tekrar aynı çamaşırları durulama programında denediğim zaman su kaçırdı hemen servise gittim 2 günlük makine arızalı diyerek değişim istedim servis de Hoover firma ile görüşerek değişim istediğimi bildirmemi söylediler. Aynı gün Hoover firma ile telefon ile görüşerek video gönderebilecğimi belirterek su kaçağı video çekerek ve de e-mail ile şikayetimi bildirdim. 18/11/2020 Günü Firmanızdan Ayşe hanım beni arayarak 19/11/2020 günü servis elemanı video çekeceğini söyledi. 19/11/2020 günü servis elemanı video çekerek su kaçağını tespit ederek Hoover firmaya göndereceğini söyledi ve de sorduğumda firmaya video gönderdiğini söylediler işin özü almış olduğum çamaşır makinesi ilk günden arızalı olduğundan siz Hoover firmasından ricam makinenin değişiminin yapılması konusunda yardımcı olmanız. Ben bu ürünü sırf Hoover ismine güvenerek aldım. Siz karar vericilerden ısrarla ricam değişim konusunda yardımlarınız önemle istiyorum. Emin olun uykularım kaçtı evde huzurum bozuldu. Çalışan makinemiz var iken sırf teknolojiye uyalım diye almış olduğumuz makine beni çok büyük sıkıntıya soktu. Saygılarımla.

Yardım talebiniz ile ilgili her güncellemede size bir e-posta gönderilecektir. vedatba@outlook.com.tr.

Bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Daha fazla bilgi almak veya soru sormak için hizmetinizdeyiz.

Haier Europe Service Hizmetleri

service.international@candy-hoover.com
Bu e-posta otomatik olarak gönderilmektedir, lütfen cevap vermeyin. Haier Europe web sitelerinden birinde bir web formu doldurarak hizmetlerimiz hakkında bilgi talep ettiğiniz için artık e-posta listemizdesiniz.
Haier Europe Web sitelerinden birinde web formu doldurarak ürün ve hizmetlerimizle ilgili bilgi almak istediğinizi belirttiğiniz için şu anda e-posta abone olmuş durumda bulunuyorsunuz.
e-mail adresime böyle bir mesaj gelmiş değerli Forumdaşlarım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@denysmih6,
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adem Helvacı Adem Helvacı,
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sevgili ,

Bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. İsteğiniz doğrultusunda aşağıdaki konu açılmıştır.

Numara: 04557970
Açılış tarihi: 26/11/2020
Konu:
Tanımlama: 06/11/2020 Tarihinde Hepsi burada firmasından almış olduğum çamaşır makinesi 12/11/2020 tarihinde Etimesgut Nas Servis tarafından kurulumu yapıldı ürün tanıtımı yapıldı ve servis gitti. Biz yeni makine sevinci ile çamaşır yıkadık fakat çamaşır bittikten sonra makinenin yanında bulunan paspas aşırı ıslak olduğunu fark ettik. Paspasın elimizi ve ayaklarımızı sık sık yıkadığımız için o yüzden olacağını düşünmüştük . Fakat 14/11/2020 günü paspas bu kadar ıslanmaması gerekli idi diyerek tekrar çamaşır yıkadığımızda su tahliyesi ve sıkma yapınca makine altından aşırı su kaçırdığını gördük ve hemen servisi aradık. 16/11/2020 Gününe randevu verildi o gün servis görevlisi gerek makineye çamaşır atmadan deneyerek bakıldı fakat boş iken su kaçırmadı arıza yok diyerek gitti. Ben tekrar aynı çamaşırları durulama programında denediğim zaman su kaçırdı hemen servise gittim 2 günlük makine arızalı diyerek değişim istedim servis de Hoover firma ile görüşerek değişim istediğimi bildirmemi söylediler. Aynı gün Hoover firma ile telefon ile görüşerek video gönderebilecğimi belirterek su kaçağı video çekerek ve de e-mail ile şikayetimi bildirdim. 18/11/2020 Günü Firmanızdan Ayşe hanım beni arayarak 19/11/2020 günü servis elemanı video çekeceğini söyledi. 19/11/2020 günü servis elemanı video çekerek su kaçağını tespit ederek Hoover firmaya göndereceğini söyledi ve de sorduğumda firmaya video gönderdiğini söylediler işin özü almış olduğum çamaşır makinesi ilk günden arızalı olduğundan siz Hoover firmasından ricam makinenin değişiminin yapılması konusunda yardımcı olmanız. Ben bu ürünü sırf Hoover ismine güvenerek aldım. Siz karar vericilerden ısrarla ricam değişim konusunda yardımlarınız önemle istiyorum. Emin olun uykularım kaçtı evde huzurum bozuldu. Çalışan makinemiz var iken sırf teknolojiye uyalım diye almış olduğumuz makine beni çok büyük sıkıntıya soktu. Saygılarımla.

Yardım talebiniz ile ilgili her güncellemede size bir e-posta gönderilecektir. vedatba@outlook.com.tr.

Bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Daha fazla bilgi almak veya soru sormak için hizmetinizdeyiz.

Haier Europe Service Hizmetleri

service.international@candy-hoover.com
Bu e-posta otomatik olarak gönderilmektedir, lütfen cevap vermeyin. Haier Europe web sitelerinden birinde bir web formu doldurarak hizmetlerimiz hakkında bilgi talep ettiğiniz için artık e-posta listemizdesiniz.
Haier Europe Web sitelerinden birinde web formu doldurarak ürün ve hizmetlerimizle ilgili bilgi almak istediğinizi belirttiğiniz için şu anda e-posta abone olmuş durumda bulunuyorsunuz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


e-mail adresime böyle bir mesaj gelmiş değerli Forumdaşlarım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@denysmih6,
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adem Helvacı Adem Helvacı,
Hoover sitesi üzerinden de şikayette bulunmuştum o mesaj yukarıdaki.
 
Son düzenleme:
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
satıcısı hepsiburada mı? yoksa farklı firma mı? başka satıcılarda var HB,de

Ekran-Alintisic331d163af2d6709.png
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
anladım konu thh'lik olursa muhatap belli olsun diye sordum muhatap HB
Bu gün az önce Hoover firmayı saat 15.20 de
Sevgili ,

Bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. İsteğiniz doğrultusunda aşağıdaki konu açılmıştır.

Numara: 04557970
Açılış tarihi: 26/11/2020
Konu:
Tanımlama: 06/11/2020 Tarihinde Hepsi burada firmasından almış olduğum çamaşır makinesi 12/11/2020 tarihinde Etimesgut Nas Servis tarafından kurulumu yapıldı ürün tanıtımı yapıldı ve servis gitti. Biz yeni makine sevinci ile çamaşır yıkadık fakat çamaşır bittikten sonra makinenin yanında bulunan paspas aşırı ıslak olduğunu fark ettik. Paspasın elimizi ve ayaklarımızı sık sık yıkadığımız için o yüzden olacağını düşünmüştük . Fakat 14/11/2020 günü paspas bu kadar ıslanmaması gerekli idi diyerek tekrar çamaşır yıkadığımızda su tahliyesi ve sıkma yapınca makine altından aşırı su kaçırdığını gördük ve hemen servisi aradık. 16/11/2020 Gününe randevu verildi o gün servis görevlisi gerek makineye çamaşır atmadan deneyerek bakıldı fakat boş iken su kaçırmadı arıza yok diyerek gitti. Ben tekrar aynı çamaşırları durulama programında denediğim zaman su kaçırdı hemen servise gittim 2 günlük makine arızalı diyerek değişim istedim servis de Hoover firma ile görüşerek değişim istediğimi bildirmemi söylediler. Aynı gün Hoover firma ile telefon ile görüşerek video gönderebilecğimi belirterek su kaçağı video çekerek ve de e-mail ile şikayetimi bildirdim. 18/11/2020 Günü Firmanızdan Ayşe hanım beni arayarak 19/11/2020 günü servis elemanı video çekeceğini söyledi. 19/11/2020 günü servis elemanı video çekerek su kaçağını tespit ederek Hoover firmaya göndereceğini söyledi ve de sorduğumda firmaya video gönderdiğini söylediler işin özü almış olduğum çamaşır makinesi ilk günden arızalı olduğundan siz Hoover firmasından ricam makinenin değişiminin yapılması konusunda yardımcı olmanız. Ben bu ürünü sırf Hoover ismine güvenerek aldım. Siz karar vericilerden ısrarla ricam değişim konusunda yardımlarınız önemle istiyorum. Emin olun uykularım kaçtı evde huzurum bozuldu. Çalışan makinemiz var iken sırf teknolojiye uyalım diye almış olduğumuz makine beni çok büyük sıkıntıya soktu. Saygılarımla.

Yardım talebiniz ile ilgili her güncellemede size bir e-posta gönderilecektir. vedatba@outlook.com.tr.

Bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Daha fazla bilgi almak veya soru sormak için hizmetinizdeyiz.

Haier Europe Service Hizmetleri

service.international@candy-hoover.com
Bu e-posta otomatik olarak gönderilmektedir, lütfen cevap vermeyin. Haier Europe web sitelerinden birinde bir web formu doldurarak hizmetlerimiz hakkında bilgi talep ettiğiniz için artık e-posta listemizdesiniz.
Haier Europe Web sitelerinden birinde web formu doldurarak ürün ve hizmetlerimizle ilgili bilgi almak istediğinizi belirttiğiniz için şu anda e-posta abone olmuş durumda bulunuyorsunuz.
aradım telefon
anladım konu thh'lik olursa muhatap belli olsun diye sordum muhatap HB
Bu gün saat 15.20 de Hoover firmayı aradım. Görüşmüş olduğum şahıs 19/11/2020 de servisin çekerek göndermiş olduğu video dan su kaçağının nerede olduğunu anlayamadıklarını ve servisin tekrar video çekerek firmaya göndermeleri için servise alındığını söyledi.
 
A Çevrimdışı

Alperentoy

Süper Üye
12 Nis 2019
647

Bu linkte garanti koşulları ve garantiyi veren firma belirtilmiş durumda, buradan hareketle direkt irtibat numarasıyla Candy Hoover Euroasia Ev Gereçleri San. Ve Tic. A.Ş. ile irtibata geçin durumu aktarın, garanti süresi arızalı bir üründe arızası henüz giderilmediğinden başlamamış sayılır. Size servis baştan arızalı yani kusurlu ürün teslim etmiş durumdadır. Alt kademeler üzerinden uğraşmayın, aldığınız bayi yada servis firması gibi. Doğrudan garanti belgesi ve uygunluk beyanını imzalayan forumda yazılı firma ile iletişime geçin. Malı piyasaya arz eden ile siz son kullanıcı direk irtibat kurun yönlendirmelerine işinize geldiği kadar uyun, bir orta yol bulursunuz. Üzerinde CE işareti olan ürüne ait düzenlenen Uygunluk beyanına uymayan her bir ürün için $150.000 kadar tazminat alınabiliniyor, ürün ve uğranılan zarar değeri doğrultusunda. Eğer garanti belgesini veren imzalayan firma sorununuzu olumlu ve makul şekilde çözmüyorsa öncelikle piyasa denetimi ve gözetimine şikayet edin, firma denetime girer devletin memurları sizin adınıza takibe başlamış olur. Mutlaka firmaya bir uyarı veya sonunda ceza kesilir, ama sizinde sorununuz makul şekilde geç de olsa çözülür. Muhatabınız A.Ş. kolay batacak firma değil. Bunun ötesinde hukuki yollara da başvurabilirsiniz. Diğer yollar kulağı ters elle tutmaya çalışmak gibi olacaktır.
Okumuyoruz maalesef, yaptığımız ticari sözleşmeleri bile. Uygunluk beyanı ve Garanti belgesi en yasal senettir son kullanıcı için ama çoğumuz farkında bile değiliz. İllaki Nasrettin hoca gibi damdan düşeni arıyoruz.

Şikayetinizi ALO 130 'a veya alttaki sayfada verilen linkten yazılı olarak da yapabilirsiniz. Sizin durumunuzda en sağlıklı ilk merci olacaktır.

 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Bu gün az önce Hoover firmayı saat 15.20 de
Sevgili ,

Bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. İsteğiniz doğrultusunda aşağıdaki konu açılmıştır.

Numara: 04557970
Açılış tarihi: 26/11/2020
Konu:
Tanımlama: 06/11/2020 Tarihinde Hepsi burada firmasından almış olduğum çamaşır makinesi 12/11/2020 tarihinde Etimesgut Nas Servis tarafından kurulumu yapıldı ürün tanıtımı yapıldı ve servis gitti. Biz yeni makine sevinci ile çamaşır yıkadık fakat çamaşır bittikten sonra makinenin yanında bulunan paspas aşırı ıslak olduğunu fark ettik. Paspasın elimizi ve ayaklarımızı sık sık yıkadığımız için o yüzden olacağını düşünmüştük . Fakat 14/11/2020 günü paspas bu kadar ıslanmaması gerekli idi diyerek tekrar çamaşır yıkadığımızda su tahliyesi ve sıkma yapınca makine altından aşırı su kaçırdığını gördük ve hemen servisi aradık. 16/11/2020 Gününe randevu verildi o gün servis görevlisi gerek makineye çamaşır atmadan deneyerek bakıldı fakat boş iken su kaçırmadı arıza yok diyerek gitti. Ben tekrar aynı çamaşırları durulama programında denediğim zaman su kaçırdı hemen servise gittim 2 günlük makine arızalı diyerek değişim istedim servis de Hoover firma ile görüşerek değişim istediğimi bildirmemi söylediler. Aynı gün Hoover firma ile telefon ile görüşerek video gönderebilecğimi belirterek su kaçağı video çekerek ve de e-mail ile şikayetimi bildirdim. 18/11/2020 Günü Firmanızdan Ayşe hanım beni arayarak 19/11/2020 günü servis elemanı video çekeceğini söyledi. 19/11/2020 günü servis elemanı video çekerek su kaçağını tespit ederek Hoover firmaya göndereceğini söyledi ve de sorduğumda firmaya video gönderdiğini söylediler işin özü almış olduğum çamaşır makinesi ilk günden arızalı olduğundan siz Hoover firmasından ricam makinenin değişiminin yapılması konusunda yardımcı olmanız. Ben bu ürünü sırf Hoover ismine güvenerek aldım. Siz karar vericilerden ısrarla ricam değişim konusunda yardımlarınız önemle istiyorum. Emin olun uykularım kaçtı evde huzurum bozuldu. Çalışan makinemiz var iken sırf teknolojiye uyalım diye almış olduğumuz makine beni çok büyük sıkıntıya soktu. Saygılarımla.

Yardım talebiniz ile ilgili her güncellemede size bir e-posta gönderilecektir. vedatba@outlook.com.tr.

Bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Daha fazla bilgi almak veya soru sormak için hizmetinizdeyiz.

Haier Europe Service Hizmetleri

service.international@candy-hoover.com
Bu e-posta otomatik olarak gönderilmektedir, lütfen cevap vermeyin. Haier Europe web sitelerinden birinde bir web formu doldurarak hizmetlerimiz hakkında bilgi talep ettiğiniz için artık e-posta listemizdesiniz.
Haier Europe Web sitelerinden birinde web formu doldurarak ürün ve hizmetlerimizle ilgili bilgi almak istediğinizi belirttiğiniz için şu anda e-posta abone olmuş durumda bulunuyorsunuz.
aradım telefon

Bu gün saat 15.20 de Hoover firmayı aradım. Görüşmüş olduğum şahıs 19/11/2020 de servisin çekerek göndermiş olduğu video dan su kaçağının nerede olduğunu anlayamadıklarını ve servisin tekrar video çekerek firmaya göndermeleri için servise alındığını söyledi.
servis bakacak basit bir arızası varsa tamir edecek size öyle teslim edecekler sonrası size kalmış memnun kalırsanız kullanırsınız değişim iade etmek isterseniz aldığım ürün ayıplı çıktı değişim iade tabebinde bulundum tamir istemediğim halde ayıplı ürün tamir edilip getirilmiş vs diye thh,ye dilekçe verin
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66

Bu linkte garanti koşulları ve garantiyi veren firma belirtilmiş durumda, buradan hareketle direkt irtibat numarasıyla Candy Hoover Euroasia Ev Gereçleri San. Ve Tic. A.Ş. ile irtibata geçin durumu aktarın, garanti süresi arızalı bir üründe arızası henüz giderilmediğinden başlamamış sayılır. Size servis baştan arızalı yani kusurlu ürün teslim etmiş durumdadır. Alt kademeler üzerinden uğraşmayın, aldığınız bayi yada servis firması gibi. Doğrudan garanti belgesi ve uygunluk beyanını imzalayan forumda yazılı firma ile iletişime geçin. Malı piyasaya arz eden ile siz son kullanıcı direk irtibat kurun yönlendirmelerine işinize geldiği kadar uyun, bir orta yol bulursunuz. Üzerinde CE işareti olan ürüne ait düzenlenen Uygunluk beyanına uymayan her bir ürün için $150.000 kadar tazminat alınabiliniyor, ürün ve uğranılan zarar değeri doğrultusunda. Eğer garanti belgesini veren imzalayan firma sorununuzu olumlu ve makul şekilde çözmüyorsa öncelikle piyasa denetimi ve gözetimine şikayet edin, firma denetime girer devletin memurları sizin adınıza takibe başlamış olur. Mutlaka firmaya bir uyarı veya sonunda ceza kesilir, ama sizinde sorununuz makul şekilde geç de olsa çözülür. Muhatabınız A.Ş. kolay batacak firma değil. Bunun ötesinde hukuki yollara da başvurabilirsiniz. Diğer yollar kulağı ters elle tutmaya çalışmak gibi olacaktır.
Okumuyoruz maalesef, yaptığımız ticari sözleşmeleri bile. Uygunluk beyanı ve Garanti belgesi en yasal senettir son kullanıcı için ama çoğumuz farkında bile değiliz. İllaki Nasrettin hoca gibi damdan düşeni arıyoruz.

Şikayetinizi ALO 130 'a veya alttaki sayfada verilen linkten yazılı olarak da yapabilirsiniz. Sizin durumunuzda en sağlıklı ilk merci olacaktır.

Sayın Alperentoy bey ilginiz için sağ olun. Ben makine kurulum tarihi 12/11/2020 Hoover firmaya 16/11/2020 tarihinde telefon ile 17/11/2020 tarihinde video çekerek ve de e-mail adreslerine şikayet oluşturarak müracatım var. 18/11/2020 tarihinde beni aradılar ve servis video çekecek dediler 19/11/2020 günü servis video çekerek göndermiş Daha sonra pek çok kere telefon ile durum hakkında bilgi istedim size dönecez diyorlar fakat dönmediler en az 4 seferde yine e-mail adreslerine şikayet müracatım var. Bu gün tekrar telefon ettim bu arada sabah saat 11 gibi servis makineyi götürdü. Bu gün saat 15.20 de telefon ile görüşmem üzerine servisin göndermiş olduğu video da su kaçağının nereden olduğu anlaşılmamış servis tekrar video çekmek için servise almış. Görüşmüş olduğum kişi öyle söyledi. Fakat servis makineyi saat 11.00 da götürdü. Ben Hoover firmayı saat 15.20 de aradım demek video göndermemişler. Yani işi tamir yönüne götürüyorlar sanırım. Servisin durumuna göre her halükarda ALO 130 veya vermiş olduğunuz link üzerinden müracatımı yapacam. Saygılarımla.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Haover markanın isminde hayır yok beyaz eşyada beko arçelik varken ben almam bilmediğim markayı evdeki bütün beyaz eşyalar beko arçelik uzun ömürlü kaliteli ürün üretiyorlar beyaz eşya deyince aklıma onlar geliyor 1.sırada haover ben daha yeni duydum markayı:kiskis
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Haover markanın isminde hayır yok beyaz eşyada beko arçelik varken ben almam bilmediğim markayı evdeki bütün beyaz eşyalar beko arçelik uzun ömürlü kaliteli ürün üretiyorlar beyaz eşya deyince aklıma onlar geliyor 1.sırada haover ben daha yeni duydum markayı:kiskis
Çok doğru bir marka tespiti. Yemin ederim 1993 yılında almış olduğum 27 yıl hiç arıza yapmadan kullanmış olduğum Arçelik makineyi bizde yaşlandık artık bizimde yeni makinemiz olsun diye böyle bir işe kalkıştım eşim makinemiz bozulana kadar alma dedi dinlemedim de başıma iş açtım:alsanabulaşık makinemizde Arçelik daha tık yok. Hani derler ya 40 yılda bir hanım sözü dinle diye bizim evliliğimiz 39 yıllık olduğu için dinlememişti demekki 40 yılı beklememek lazım mış keşke hanımı dinlemiş olsa idim. Beğenmeyip bir arkadaşa vermiş olduğum çamaşır makinesi vede hale kullanmakta olduğumuz bulaşık makinesi.

20200703_171613_HDR.jpg


20200703_171426_HDR.jpg
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
şikayetlere baktım şikayet varda önce servis haovere video atıyormuş haoverdeki uzman video,yu izleyip tamir olup olmayacağına bakıyormuş ona göre aksiyon alıyorlarmış iade değişim tamir diye yani servis yetkisiz vasıfsız teknik yok gibi birşey bir sürü çözümlenmemiş şikayet var firma hakkında ... uzak durulması gereken firma ....

 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
şikayetlere baktım şikayet varda önce servis haovere video atıyormuş haoverdeki uzman video,yu izleyip tamir olup olmayacağına bakıyormuş ona göre aksiyon alıyorlarmış iade değişim tamir diye yani servis yetkisiz vasıfsız teknik yok gibi birşey bir sürü çözümlenmemiş şikayet var firma hakkında ... uzak durulması gereken firma ....

Şikayet var oraya da yazdım otomatik cevap veiliyor malumunuz cevalandı olarak görülüyor sonrada.
 
hareketliperde Çevrimdışı

hareketliperde 

Süper Üye
17 Ara 2019
459
36
şikayetlere baktım şikayet varda önce servis haovere video atıyormuş haoverdeki uzman video,yu izleyip tamir olup olmayacağına bakıyormuş ona göre aksiyon alıyorlarmış iade değişim tamir diye yani servis yetkisiz vasıfsız teknik yok gibi birşey bir sürü çözümlenmemiş şikayet var firma hakkında ... uzak durulması gereken firma ....

İlginç bir servis anlayışı gerçekten. internette arattım da bayilik sistemi çok olmayan bir marka gibi. en büyük satış yeri hepsiburada gibi duruyor
 
Geri
Üst Alt