Hoover 14102 D3-S çamaşır makinesi kurulumundan itibaren su kaçırıyor.

Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Doğru yolda olduğunuzu yaptıklarınızı paylaşmanızın hem size hemde okuyanlara faydalı olduğunu untmayın. Ürünler için tamir süresi maksimum 15 gündür, eğer serviste bu süre geçecekse size mağdur omlamamanız için geçici ürün verebilirler. Aynı arızanın yapılsa bile tekar etmesi durumunda 3 defa yanılmıyorsam ürünü yenisi ile değiştirilmesini isteme hakkınız var. Ayrıca arızayı bulamıyorlarsa buda ürün değişimine gideceği anlamına gelir. Anlaşılan ürününüz fabrikadan çıkış testleri (son kontrol) ya yapılmamış yada adamların test prosedürlerin de bir eksiklik var. Sizin üründen dönecek olan geri dönüş ile kalite sistemlerinde mutlaka düzenleyici önleyici faaliyette bulunacaklardır. Yani en azından sizden sonrakilerin aynı sorunla karşılaşmamasına da öncü olmuş oluyorsunuz. Her servis müracaatınızı ve yapılan işlemleri kayıt altına aldırmayı ve kendinize bir kopyasını edinmeyi unutmayın. 10 yıllık ömrü (yedek parçası bulunabilen) olan bir makinanın bir iki aylık arıza süresi ömrü içinde çok kısa sürelerdir. Başınıza gelen benim fikrim bölge servisinizin mesleki zayıflığı olan kişilerden oluşması. Halbuki piyasada çantacı denen emekli olmuş yada mali sebeplerle iş yerini kapatmış ne ustalar var. Şikayetinizi aynı gün çözerlerdi.
Sayın Alperentoy: Bey yazdıklarınızda tamamen haklısınız ben her görüşmemi ve yapılan işlemleri burada paylaşıyorum hakkımda hayırlısı. Genel merkeze de e-mail ile bildirdim. Genel merkeze yazdığım e-mail aynen şu şekilde.
Sevgili ,

Bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. İsteğiniz doğrultusunda aşağıdaki konu açılmıştır.

Numara: 04557970
Açılış tarihi: 26/11/2020
Konu:
Tanımlama: 06/11/2020 Tarihinde Hepsi burada firmasından almış olduğum çamaşır makinesi 12/11/2020 tarihinde Etimesgut Nas Servis tarafından kurulumu yapıldı ürün tanıtımı yapıldı ve servis gitti. Biz yeni makine sevinci ile çamaşır yıkadık fakat çamaşır bittikten sonra makinenin yanında bulunan paspas aşırı ıslak olduğunu fark ettik. Paspasın elimizi ve ayaklarımızı sık sık yıkadığımız için o yüzden olacağını düşünmüştük . Fakat 14/11/2020 günü paspas bu kadar ıslanmaması gerekli idi diyerek tekrar çamaşır yıkadığımızda su tahliyesi ve sıkma yapınca makine altından aşırı su kaçırdığını gördük ve hemen servisi aradık. 16/11/2020 Gününe randevu verildi o gün servis görevlisi gerek makineye çamaşır atmadan deneyerek bakıldı fakat boş iken su kaçırmadı arıza yok diyerek gitti. Ben tekrar aynı çamaşırları durulama programında denediğim zaman su kaçırdı hemen servise gittim 2 günlük makine arızalı diyerek değişim istedim servis de Hoover firma ile görüşerek değişim istediğimi bildirmemi söylediler. Aynı gün Hoover firma ile telefon ile görüşerek video gönderebilecğimi belirterek su kaçağı video çekerek ve de e-mail ile şikayetimi bildirdim. 18/11/2020 Günü Firmanızdan Ayşe hanım beni arayarak 19/11/2020 günü servis elemanı video çekeceğini söyledi. 19/11/2020 günü servis elemanı video çekerek su kaçağını tespit ederek Hoover firmaya göndereceğini söyledi ve de sorduğumda firmaya video gönderdiğini söylediler işin özü almış olduğum çamaşır makinesi ilk günden arızalı olduğundan siz Hoover firmasından ricam makinenin değişiminin yapılması konusunda yardımcı olmanız. Ben bu ürünü sırf Hoover ismine güvenerek aldım. Siz karar vericilerden ısrarla ricam değişim konusunda yardımlarınız önemle istiyorum. Emin olun uykularım kaçtı evde huzurum bozuldu. Çalışan makinemiz var iken sırf teknolojiye uyalım diye almış olduğumuz makine beni çok büyük sıkıntıya soktu. Saygılarımla.

Yardım talebiniz ile ilgili her güncellemede size bir e-posta gönderilecektir. vedatba@outlook.com.tr.

Bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Daha fazla bilgi almak veya soru sormak için hizmetinizdeyiz.

Haier Europe Service Hizmetleri

service.international@candy-hoover.com
Bu e-posta otomatik olarak gönderilmektedir, lütfen cevap vermeyin. Haier Europe web sitelerinden birinde bir web formu doldurarak hizmetlerimiz hakkında bilgi talep ettiğiniz için artık e-posta listemizdesiniz.
Haier Europe Web sitelerinden birinde web formu doldurarak ürün ve hizmetlerimizle ilgili bilgi almak istediğinizi belirttiğiniz için şu anda e-posta abone olmuş durumda bulunuyorsunuz.
 
A Çevrimdışı

Alperentoy

Süper Üye
12 Nis 2019
647
Maalesef web sitemden başka hiç bir sosyal uygulamalar ile bir bağım yoktur ,sevgili Adem Helvacı Adem Helvacı :)
Burada bir ticaret olayı var. üç ayaklı, piyasaya süren, son kullanıcı ve ticarete kural koyup izin veren ülke yönetimi, bunların her türlü ilan ettikleri iletişim araçları yüz yüze görüşme ile aynı değerdedir. Ticari kuruluşların internet erişimi için web sitesi açma zorunluluğu var. Ne diyelim hep işiniz rast gitsin de Allah muhtaç etmesin.

Aslında bu olayı dernek başkanı derleyip toparlasa ve kullanıcı üye vekaletiyle el atıp irtibata geçip takip etse işlemlerin doğru yönde ve hızlı ilerlemesinde büyük etki sağlamış olacaktır. Yaptırım etkisi olmayan şikayetler, sağıra ardından laf anlatmaya benzemekten öteye geçmez.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Burada bir ticaret olayı var. üç ayaklı, piyasaya süren, son kullanıcı ve ticarete kural koyup izin veren ülke yönetimi, bunların her türlü ilan ettikleri iletişim araçları yüz yüze görüşme ile aynı değerdedir. Ticari kuruluşların internet erişimi için web sitesi açma zorunluluğu var. Ne diyelim hep işiniz rast gitsin de Allah muhtaç etmesin.

Aslında bu olayı dernek başkanı derleyip toparlasa ve kullanıcı üye vekaletiyle el atıp irtibata geçip takip etse işlemlerin doğru yönde ve hızlı ilerlemesinde büyük etki sağlamış olacaktır. Yaptırım etkisi olmayan şikayetler, sağıra ardından laf anlatmaya benzemekten öteye geçmez.
Doğru,katılıyorum,ama zaten web sitesi olan bir firmadan alınma ,ama "insana saygı" arkada kaldığı sürece tüketici daima haksızdır ne yazık ki :)
Bazen de insanın basireti bağlanır ,o an ne yapacağını şaşırır ,tıpkı benim gibi .Jandarma mesela bana "abi,keşke çakma kamera taksaydın,caydırıcı olurdu" dediğinde "aha" dedim,ama iş işten geçmiş oldu maalesef(ev soyulduğunda).
Akrabamın başına gelen bir olayda firma tepki vermeyince ,hem telefon ile hem de emaille "iki kat para harcayıp cihazı fabrika önüne getirip,basını da çağırıp kameralar önünde yakacağım" dedim, bizim akrabayı fabrikadan arayan telefon sayısını akraba da hatırlamıyor, ama bana "alocum Allah razı olsun,yenisini gönderdiler " demişti.
Elbette bilinçli olarak yürümek gerekir ,ama dediğim gibi,bazen basiretimiz bağlanıyor.
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Doğru,katılıyorum,ama zaten web sitesi olan bir firmadan alınma ,ama "insana saygı" arkada kaldığı sürece tüketici daima haksızdır ne yazık ki :)
Bazen de insanın basireti bağlanır ,o an ne yapacağını şaşırır ,tıpkı benim gibi .Jandarma mesela bana "abi,keşke çakma kamera taksaydın,caydırıcı olurdu" dediğinde "aha" dedim,ama iş işten geçmiş oldu maalesef(ev soyulduğunda).
Akrabamın başına gelen bir olayda firma tepki vermeyince ,hem telefon ile hem de emaille "iki kat para harcayıp cihazı fabrika önüne getirip,basını da çağırıp kameralar önünde yakacağım" dedim, bizim akrabayı fabrikadan arayan telefon sayısını akraba da hatırlamıyor, ama bana "alocum Allah razı olsun,yenisini gönderdiler " demişti.
Elbette bilinçli olarak yürümek gerekir ,ama dediğim gibi,bazen basiretimiz bağlanıyor.
Yemin ederim benimde aklımdan sorunum çözülmez ise çıkarayım yakayım video çekip haber kanallarına göndereyim diye geçti :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yemin ederim benimde aklımdan sorunum çözülmez ise çıkarayım yakayım video çekip haber kanallarına göndereyim diye geçti :)
Hanımda bana gaz verir gibi konuşuyor çok kafama taktığım için olursa olur olmaz ise yenisini alırız diye :(
 
Son düzenleme:
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Yemin ederim benimde aklımdan sorunum çözülmez ise çıkarayım yakayım video çekip haber kanallarına göndereyim diye geçti :)
Bazen işe yarıyor ,en azından bizim akrabada işe yaradı :)
Yakmadan önce haber vermelisin,gelip çekim yapsınlar diye ,birde fabrika önünde olmalı ,bunu da firmaya yazmalısın :)
Tabii en son çare bu olmalı ,bakalım ne işlem yapacaklar :ok
 
Aragorn Çevrimdışı

Aragorn 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,892
47
Haover markanın isminde hayır yok beyaz eşyada beko arçelik varken ben almam bilmediğim markayı evdeki bütün beyaz eşyalar beko arçelik uzun ömürlü kaliteli ürün üretiyorlar beyaz eşya deyince aklıma onlar geliyor 1.sırada haover ben daha yeni duydum markayı:kiskis
Hoover USA çıkışlı sonradan İtalyanlar tarafından satın alınmış 112 yıllık bir marka, TR organizasyonunda sıkıntılar olabilir, ancak bu markanın kötü olduğu anlamına gelmez, bende de 5 yıl önce alınan bir kurutmalı çamaşır makinesi var +4 yıl garantili, bu süre içinde ortaya çıkan birkaç sıkıntı Bursa yetkili servisi tarafından titizlikle düzeltildi demem o ki marka kadar onu temsil eden servis de çok önemlidir.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Hoover USA çıkışlı sonradan İtalyanlar tarafından satın alınmış 112 yıllık bir marka, TR organizasyonunda sıkıntılar olabilir, ancak bu markanın kötü olduğu anlamına gelmez, bende de 5 yıl önce alınan bir kurutmalı çamaşır makinesi var +4 yıl garantili, bu süre içinde ortaya çıkan birkaç sıkıntı Bursa yetkili servisi tarafından titizlikle düzeltildi demem o ki marka kadar onu temsil eden servis de çok önemlidir.
Bu marka çocukluğumun süpürge markasıydı, Ho ho hoooo Hoooover, Süpürüüüür Dööver :kiskis

Markaya değil elbette ülkemizde sundukları satı sonrası hizmet kalitesine isyanımız, Aynen LG de ve PHILIPS de olduğu gibi.

Şunu bilir şunu söylerim, Distribütör mantığı ile ilerleyen servis hizmetleri tamamen kişilerin karakterine göre değişken durum alıyor. Bu da ortaya Şans faktörünü çıkartıyor. İşte KURUMSAL firmalar ise işini ŞANSA bırakmamalı.

Yani vatandaş bir marka alırken ''Servis konusunda şanslı çıkarız umarım'' diye düşünmek yerine malı satın alırken, aynı eşit kalitede hizmeti de standart olarak yanına aldığını bilebilmeli.

Eski markaların, gönlümüzdeki yerlerine halel getirmemeli yeni işletmecileri. :(
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Değerli forumdaşlarım çamaşır makinesini 26/11/2020 yani dün servise almışlardı. Hoover firmayı aradım çamaşır makinesini servis aldı diye. Firmanın bana söylediği daha önceden servisin gönderdiği video da su kaçağının nereden olduğu anlaşılmadığından tekrar servis inceleyerek tarafımıza bildirecekler demişti. 27/11/2020 yani bu gün servisi aradım bana parça değişimi mi ürün değişimi mi istiyorsunuz dediler bende ürün değişimi istiyorum dedim serviste bana biz firmaya değişim istediğini bildirelim dediler bakalım sonuç ne olacak sanki serviste artık değişim için onay verecek gibime geldi. Hayırlısı bakalım. Değerli forumdaşlarım ben pazar günü saat 19.00 kadar bilgisayar başında olamayacağım desteklerinize cevap veremeyeceğim için sizlerden özür diliyorum pazar günü görüşmek üzere haklarınızı helal edin. Son durum bu Saygılarımı sunuyorum. (Hayırlı bir işimiz olduğu için Kayseri'ye gidiyorum.)
 
T Çevrimdışı

Towarscke 

Aktif Üye
20 Kas 2018
296
33
Hoover'mi düşman başına bende 1-2 yıl önce vardı kurtuldum makinenin motor kıvılcım atıyordu zorla motor değişimi yaptırdım aradan zaman geçti o motorda cartayı çekti inanılmaz özensiz servisleri var makinelerinin kalitesi de düşük ben yerinizde olsam para iadesi alırdım.
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Değerli forumdaşlar bugün saat 17.30 Hoover firma beni aradı çamaşır makinesi değişimi onaylanmış yeni makineyi servise 10 güne kadar göndereceklermiş bu süre içerisinde sorunlu makineyi servis getirecek yeni makine gelene kadar kullanacaz. Siz değerli forumdaşların vermiş oldukları fikirler doğrultusunda sorun çözülmüş oldu. Hepinizden ALLAH razı olsun haklarınızı helal edin. Yine vereceğiniz fikirlere pazar gününe kadar cevap veremeyeceğim nasip olursa pazar günü saat 19 dan sonra görüşmek üzere haklarınızı helal edin.(hayırlı bir iş için Kayseriye gidiyorum oyüzden bağlananayacam kusura bakmayın)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adem Helvacı Adem Helvacı,
 
Geri
Üst Alt