Hoover 14102 D3-S çamaşır makinesi kurulumundan itibaren su kaçırıyor.

teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,358
64
Sayın teraspy gülümsemek ne kelime kah kaha atıyorum.Her iki işimizde rast gitti ALLAH'a şükürler olsun.:clap

Sayın teraspy gülümsemek ne kelime kah kaha atıyorum.Her iki işimizde rast gitti ALLAH'a şükürler olsun.:clap

Sayın teraspy gülümsemek ne kelime kah kaha atıyorum.Her iki işimizde rast gitti ALLAH'a şükürler olsun.:clap
İnan beni bu kadar ekleyeyip de memnuniyetini belirten senden başka kimse olmadı sevgili vedat abim ,bu arada sevgili ademe yazdıklarını kaldırdım,ben daima önde olmalıyım :haha1
Şimdiden hayırlı uğurlu olmasını diliyorum inşallah :ok
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Adem Helvacı Adem Helvacı, Sayın forumdaşlarım ve Adem Helvacı bey. Konu başlığındaki çamaşır makinesini 06/11/2020 tarihinde aldım. 12/11/2020 tarihinde servis tarafından kurulumu yapıldı. 14/11/2020 tarihinde arıza olduğunu fark ettim ve servisi aradım servis 16/11/2020 tarihine gün verdi. 16/11/2020 tarihinde servis görevlisi geldi ve arıza bulunamadı demişti aynı gün servis ile yüz yüze görüşerek değişim istedim servis değişimi onaylayamayacağını belirti hoover firma ile görüşmem gerektiğini söylediler. Hoover firma ile görüştüm ve 17/11/2020 tarihinde su kaçağının videosun çekerek e-mail ile sorunumu anlatır şekilde başvuru yaptım. 18/11/2020 tarihinde Hoover firma beni arayarak 19/11/2020 tarihinde servisin video çekerek Hoover firmaya göndermesini istedi servis video çekerek su kaçırma videosunu Hoover firmaya göndermiş. 23/11/2020 tarihinde servis çamaşır makinesini servise aldı. Hoover firma 27/11/2020 günü beni arayarak makinenin değişimi 10 gün içinde olacağını belirtti. 03/12/2020 tarihinde servisi arayarak makine geldimi diye sorduğumda gelmediğini belirtti. Hoover firmayı 03/12/2020 tarih saat 12.30 da aradığımda 14102 D3-S model çamaşır makinesinin depoda olmadığını 21/12/2020 tarihinde yurt dışından geleceğini ve o zaman değişimin gerçekleşeceğini bildirdiler. Benim evimde şu an çamaşır makinesi de yok ve mağdurum. Makinenin eş değeri veya bir üst modeli ile değişimi konusunda Hoover firmaya yardımcı olmalarını söylediğimde öyle bir uygulama yapamayacaklarını söylediler. Hoover firma değişim makbuzunu 28/11/2020 tarihli olarak tarafıma e-mail yolu ile bayi tarafından değişimi uygundur diye gönderdi. 16/11/2020 tarihinde makine arızasını tespit ettiğimiz günden bu yana çamaşır yıkayamadığımızdan sorunum büyük ve mağdurum. Bu makinenin en kısa sürede değişimi için nasıl bir yol takip etmeliyim siz sayın forumdaşlarımın yardımlarını bekliyorum. Saygılarımla.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adem Helvacı Adem Helvacı,
 
Son düzenleme:
Aragorn Çevrimdışı

Aragorn 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,892
46
Adem Helvacı Adem Helvacı, Sayın forumdaşlarım ve Adem Helvacı bey. Konu başlığındaki çamaşır makinesini 06/11/2020 tarihinde aldım. 12/11/2020 tarihinde servis tarafından kurulumu yapıldı. 14/11/2020 tarihinde arıza olduğunu fark ettim ve servisi aradım servis 16/11/2020 tarihine gün verdi. 16/11/2020 tarihinde servis görevlisi geldi ve arıza bulunamadı demişti aynı gün servis ile yüz yüze görüşerek değişim istedim servis değişimi onaylayamayacağını belirti hoover firma ile görüşmem gerektiğini söylediler. Hoover firma ile görüştüm ve 17/11/2020 tarihinde su kaçağının videosun çekerek e-mail ile sorunumu anlatır şekilde başvuru yaptım. 18/11/2020 tarihinde Hoover firma beni arayarak 19/11/2020 tarihinde servisin video çekerek Hoover firmaya göndermesini istedi servis video çekerek su kaçırma videosunu Hoover firmaya göndermiş. 23/11/2020 tarihinde servis çamaşır makinesini servise aldı. Hoover firma 27/11/2020 günü beni arayarak makinenin değişimi 10 gün içinde olacağını belirtti. 03/12/2020 tarihinde servisi arayarak makine geldimi diye sorduğumda gelmediğini belirtti. Hoover firmayı 03/12/2020 tarih saat 12.30 da aradığımda 14102 D3-S model çamaşır makinesinin depoda olmadığını 21/12/2020 tarihinde yurt dışından geleceğini ve o zaman değişimin gerçekleşeceğini bildirdiler. Benim evimde şu an çamaşır makinesi de yok ve mağdurum. Makinenin eş değeri veya bir üst modeli ile değişimi konusunda Hoover firmaya yardımcı olmalarını söylediğimde öyle bir uygulama yapamayacaklarını söylediler. Hoover firma değişim makbuzunu 28/11/2020 tarihli olarak tarafıma e-mail yolu ile bayi tarafından değişimi uygundur diye gönderdi. 16/11/2020 tarihinde makine arızasını tespit ettiğimiz günden bu yana çamaşır yıkayamadığımızdan sorunum büyük ve mağdurum. Bu makinenin en kısa sürede değişimi için nasıl bir yol takip etmeliyim siz sayın forumdaşlarımın yardımlarını bekliyorum. Saygılarımla.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adem Helvacı Adem Helvacı,
Elinde ürün yoksa beklemekten başka bir çare yok diye düşünüyorum ancak farkı ödeyerek üst model talep etseniz belki bir ihtimal olabilir diyorum
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Adem Helvacı Adem Helvacı, Sayın forumdaşlarım ve Adem Helvacı bey. Konu başlığındaki çamaşır makinesini 06/11/2020 tarihinde aldım. 12/11/2020 tarihinde servis tarafından kurulumu yapıldı. 14/11/2020 tarihinde arıza olduğunu fark ettim ve servisi aradım servis 16/11/2020 tarihine gün verdi. 16/11/2020 tarihinde servis görevlisi geldi ve arıza bulunamadı demişti aynı gün servis ile yüz yüze görüşerek değişim istedim servis değişimi onaylayamayacağını belirti hoover firma ile görüşmem gerektiğini söylediler. Hoover firma ile görüştüm ve 17/11/2020 tarihinde su kaçağının videosun çekerek e-mail ile sorunumu anlatır şekilde başvuru yaptım. 18/11/2020 tarihinde Hoover firma beni arayarak 19/11/2020 tarihinde servisin video çekerek Hoover firmaya göndermesini istedi servis video çekerek su kaçırma videosunu Hoover firmaya göndermiş. 23/11/2020 tarihinde servis çamaşır makinesini servise aldı. Hoover firma 27/11/2020 günü beni arayarak makinenin değişimi 10 gün içinde olacağını belirtti. 03/12/2020 tarihinde servisi arayarak makine geldimi diye sorduğumda gelmediğini belirtti. Hoover firmayı 03/12/2020 tarih saat 12.30 da aradığımda 14102 D3-S model çamaşır makinesinin depoda olmadığını 21/12/2020 tarihinde yurt dışından geleceğini ve o zaman değişimin gerçekleşeceğini bildirdiler. Benim evimde şu an çamaşır makinesi de yok ve mağdurum. Makinenin eş değeri veya bir üst modeli ile değişimi konusunda Hoover firmaya yardımcı olmalarını söylediğimde öyle bir uygulama yapamayacaklarını söylediler. Hoover firma değişim makbuzunu 28/11/2020 tarihli olarak tarafıma e-mail yolu ile bayi tarafından değişimi uygundur diye gönderdi. 16/11/2020 tarihinde makine arızasını tespit ettiğimiz günden bu yana çamaşır yıkayamadığımızdan sorunum büyük ve mağdurum. Bu makinenin en kısa sürede değişimi için nasıl bir yol takip etmeliyim siz sayın forumdaşlarımın yardımlarını bekliyorum. Saygılarımla.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adem Helvacı Adem Helvacı,
Servisten konsiye (kullanmalik makine) talep edebilirsiniz tabi elinde varsa bu sayede mağduriyet de yaşamamış olursun abi
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Hepsi burada değişim için başvuru yaptım. Firmanın göndermiş olduğu değişim makbuzu ile hayırlısı bakalım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Servisten konsiye (kullanmalik makine) talep edebilirsiniz tabi elinde varsa bu sayede mağduriyet de yaşamamış olursun abi
Yarın servisi arayıp sorayım ellerinde yok ise başka ne yapabilirim. Ayrıca az önce Hepsi burada firmasına değişim için başvurumu servis değişim makbuzu ile başvurumu yaptım. Saygılarımla.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@denysmih6,
 
Son düzenleme:
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Saygı değer forumdaşlar. Bugün Hoover servisten aradılar yeni çamaşır makinesi Hoover firma tarafından servise gönderilmiş perşembe günü yeni ambalajlı makineyi kurmak için gelecekler bakalım. Makineyi almış olduğum firmaya değişim için baş vurmuştum oradan talebimi çekmemi istediler bende satın almış olduğum firmayı arayarak talebimi iptal ettim. Değerli forumdaşlarım 24 gün epey sıkıntılı bir süreç yaşadım siz değerli arkadaşların destekleri ile sorunum çözülmüş gibi duruyor son vaziyet perşembe günü belli olacak. Naçizane benim gibi yeni ürün alıpta veya daha sonra çıkacak olan arıza ve de sorunlarda ürün servise gönderilmeden önce arıza durumunu belirleyecek şekilde video ve de fotoğraf çekerek servis başvuru yapılması tavsiyesinde bulunuyorum. Saygılarımla. Hayırlı geceler diliyorum.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,358
64
Saygı değer forumdaşlar. Bugün Hoover servisten aradılar yeni çamaşır makinesi Hoover firma tarafından servise gönderilmiş perşembe günü yeni ambalajlı makineyi kurmak için gelecekler bakalım. Makineyi almış olduğum firmaya değişim için baş vurmuştum oradan talebimi çekmemi istediler bende satın almış olduğum firmayı arayarak talebimi iptal ettim. Değerli forumdaşlarım 24 gün epey sıkıntılı bir süreç yaşadım siz değerli arkadaşların destekleri ile sorunum çözülmüş gibi duruyor son vaziyet perşembe günü belli olacak. Naçizane benim gibi yeni ürün alıpta veya daha sonra çıkacak olan arıza ve de sorunlarda ürün servise gönderilmeden önce arıza durumunu belirleyecek şekilde video ve de fotoğraf çekerek servis başvuru yapılması tavsiyesinde bulunuyorum. Saygılarımla. Hayırlı geceler diliyorum.
Şimdiden hayırlı olsun ,umarım bu kez üzmez sizi sevgili vedat abim :ok
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Değerli arkadaşlar 10/12/2020 yani bu gün 14102 D3-S Hoover çamaşır makinesi almış olduğum yere ihtiyaç olunmadan Hoover firması tarafından aynı model ile ambalajında servis getirerek kurulumunu yaptılar. Siz değerli forumdaşlarım ilk konuyu açtığımdan bu yana vermiş olduğunuz destekler için çok çok teşekkür ediyorum. :clap2:clap2
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Değerli forumdaşlarım saygı değer forum yöneticileri. 06/11/2020 tarihinde Hoover 14102 D3-S çamaşır makinesi almıştım. Makinede üretim hatası kazan çatlak imiş servis onaylı. Makine arızalı çıktığı için 10/12/2020 tarihinde Hoover firması tarafından ambalajlı olarak yenisi ile değiştirilmişti. Makine kurulduğu günden bu yana zaman zaman sıkma konumuna geçtiğinde vuruntulu bir ses yapıyordu. Makineyi ön tarafa çektiğimde arka sökülebilir olan kapakta hafifçe dışarıya doğru şişme olduğunu fark ettim ve kapağı söktüm. Kapak kazan kasnağına çok yakın olduğundan kazan kasnağının bağlantı civata'sı çamaşırı sıkmaya geçtiği zaman kazan sallanma yaptığından kapağa vurarak deformasyona uğratmış. Bu makinede dolayısı ile fabrikasyon bir hata olduğunu düşünüyorum. Bu gün kapağı sökerek çamaşır yıkadık vuruntu çarpıntı olmadı ses seda kesildi. Değerli forumdaşlar ve yöneticiler ayrıca Sayın Adem Helvacı Adem Helvacı Dernek başkanı. Bu makineyi ne yapmalıyım servis çağırarak kapaktaki şişliği göstererek vede çamaşır yıkayarak sorunu bildirmelimiyim veya doğrudan Hoover firma ile iletişime mi geçmeliyim. Bu makineyi üretmişler projesini cizmişler arka kapak ile kasnak arasındaki esneme payını hiç düşünmeden nerede ise kazan kasnağını arka kapağa sıfır olarak yapmışlar piyasaya sürmüşler. Tüketici ne yaparsa yapsın demişler sanırım. Saygılarımla fikirlerinizi ve de desteklerinizi bekliyor olacağım saygılarımla.

20210306_175601_HDR_LI.jpg


20210306_175601_HDR.jpg
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Değerli forumdaşlarım saygı değer forum yöneticileri. 06/11/2020 tarihinde Hoover 14102 D3-S çamaşır makinesi almıştım. Makinede üretim hatası kazan çatlak imiş servis onaylı. Makine arızalı çıktığı için 10/12/2020 tarihinde Hoover firması tarafından ambalajlı olarak yenisi ile değiştirilmişti. Makine kurulduğu günden bu yana zaman zaman sıkma konumuna geçtiğinde vuruntulu bir ses yapıyordu. Makineyi ön tarafa çektiğimde arka sökülebilir olan kapakta hafifçe dışarıya doğru şişme olduğunu fark ettim ve kapağı söktüm. Kapak kazan kasnağına çok yakın olduğundan kazan kasnağının bağlantı civata'sı çamaşırı sıkmaya geçtiği zaman kazan sallanma yaptığından kapağa vurarak deformasyona uğratmış. Bu makinede dolayısı ile fabrikasyon bir hata olduğunu düşünüyorum. Bu gün kapağı sökerek çamaşır yıkadık vuruntu çarpıntı olmadı ses seda kesildi. Değerli forumdaşlar ve yöneticiler ayrıca Sayın Adem Helvacı Adem Helvacı Dernek başkanı. Bu makineyi ne yapmalıyım servis çağırarak kapaktaki şişliği göstererek vede çamaşır yıkayarak sorunu bildirmelimiyim veya doğrudan Hoover firma ile iletişime mi geçmeliyim. Bu makineyi üretmişler projesini cizmişler arka kapak ile kasnak arasındaki esneme payını hiç düşünmeden nerede ise kazan kasnağını arka kapağa sıfır olarak yapmışlar piyasaya sürmüşler. Tüketici ne yaparsa yapsın demişler sanırım. Saygılarımla fikirlerinizi ve de desteklerinizi bekliyor olacağım saygılarımla.

20210306_175601_HDR_LI.jpg


20210306_175601_HDR.jpg
Geçmiş olsun abi, kullanılan program ve içindeki çamaşır da önemli, umarım dikkat ediyorsun, bunu kenara akldik;
Kullanılan amortisör, aşkı yayları kalitesi neticesi ile çok sarsıntı yapabilir. Bu model sana biraz çektirdi abi. Hiç içime sinmedi ?
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Geçmiş olsun abi, kullanılan program ve içindeki çamaşır da önemli, umarım dikkat ediyorsun, bunu kenara akldik;
Kullanılan amortisör, aşkı yayları kalitesi neticesi ile çok sarsıntı yapabilir. Bu model sana biraz çektirdi abi. Hiç içime sinmedi ?
Proğramdan ziyade kazanın esneme payını hiç düşünmemişler kazan sağa sola ileri geri sallandığı için arka kapak kazan kasnağına nerede ise sıfır arka kapağı kasnak bölgesinden dışarıya doğru hafifçe şişkin olsa sorun yok. Ben şöyle diyorum mühendis efendi çizmiş tasarlamış ama kazanın esneyeceğini hiç düşünmemiş. Sayın fikoloji haklısın almış olduğum ilk makine ve bu değiştirilmiş olan makine bana bayağı sorun yaşattığı için evde de fırtınalar esiyor :) 27 yıl kullanmış olduğumuz Arçelik makinesi çalıştığı halde teknolojiye uyayım diye değiştirmeye kalktım. Şimdi evde ben sana söyledim makinenin bir şeyi yok niye değiştirmeye kalkıyorsun demedimmi diyor :( .
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Proğramdan ziyade kazanın esneme payını hiç düşünmemişler kazan sağa sola ileri geri sallandığı için arka kapak kazan kasnağına nerede ise sıfır arka kapağı kasnak bölgesinden dışarıya doğru hafifçe şişkin olsa sorun yok. Ben şöyle diyorum mühendis efendi çizmiş tasarlamış ama kazanın esneyeceğini hiç düşünmemiş. Sayın fikoloji haklısın almış olduğum ilk makine ve bu değiştirilmiş olan makine bana bayağı sorun yaşattığı için evde de fırtınalar esiyor :) 27 yıl kullanmış olduğumuz Arçelik makinesi çalıştığı halde teknolojiye uyayım diye değiştirmeye kalktım. Şimdi evde ben sana söyledim makinenin bir şeyi yok niye değiştirmeye kalkıyorsun demedimmi diyor :( .
Abi aklıma ilk gelen eğer kendin halletmekten alı koyamayacaksan arkagi kapağı takarken önüne bir conta tarzı koyup kapağı geri atmış olabilirsin. Ama ben derim ki ben uğraşacağıma servis uğraşsın.
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Abi aklıma ilk gelen eğer kendin halletmekten alı koyamayacaksan arkagi kapağı takarken önüne bir conta tarzı koyup kapağı geri atmış olabilirsin. Ama ben derim ki ben uğraşacağıma servis uğraşsın.
Şöyle bir şey düşünüyorum lastik kapı pencere fitilleri ile kapağın makineye gelen kısmını çevreleyeyim diyorum servis ne yapabilir acaba şikayet fazla ise kesin sorun bildiren vardır diye düşünüyorum kapak bombeli olarak var ise diye düşünüyorum değil ise servis bir şey yapamaz gibimede geliyor.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Şöyle bir şey düşünüyorum lastik kapı pencere fitilleri ile kapağın makineye gelen kısmını çevreleyeyim diyorum servis ne yapabilir acaba şikayet fazla ise kesin sorun bildiren vardır diye düşünüyorum kapak bombeli olarak var ise diye düşünüyorum değil ise servis bir şey yapamaz gibimede geliyor.
Belki revize bişey vardir. Sormak lazım abi
 
Geri
Üst Alt