katılıyorum hocam, yani benzine hergün zam geliyorken arabam olsa da gezerken yaktığını düşünecektim şuan ki gibi olmasın daha iyi.yazılanları şöyle bir okudum ama,şu elektrikli araçların fiyatları "bugünkü değerlere" göre
300/400 kağıt olsa hiç kimse elektrikli araçların bu muhabbetlerini yapmaz be
yok menzilmiş yok anasının gözüymüş ve basar gider
araç fiyatları biz de bir kere oturup da ciddi tartışacak seviyede değilki neyin muhabbeti bu yaw?
rakamlar manyak halde olduğu için biz de oturup aracın orasını burasını konuşur olduk!
kafa sıyırtan oranlarda lanet vergiler var bizde arada kafası bozulan hükümet ek vergi de koyar üstüne!
korkarım bu sene de yapmazlar bunu!
"bütün dünya" derken,örneğin buna Afganistan veya Mali filan dahilmidir veya Muz Cumh.ülkeleri
yani neresi bu "dünya"? otomobil alemi?
bize gelirsek,biz zaten kategori dışıyız yaw,bir de bilen bilmeyen ahlam kesip yok orası yok burası muhabbetleri!
şu Çin liler sanırım bu sefer bu işin belini iyice kıracaklar!
komik rakamlara çok fiyakalı Elektrikli otomabil filan yapıp özellikle biz Türkleri sevindirmesi gerekiyor
yok Tog muş yok bilmem neymiş,yaw yemişim Togunu,yerli/milli gazına dayamışlar fiyatını
3. Katta oturduğum halde ben. Otopark eğer bina yanındaysa dış kamera tesisatı hattından veya varsa otomatik kapı hattından çok kolay şekilde 3 fazlı hat çekilebilir kendi elektrik saatimizden alarak.Aranızda kendi otoparkında arabayı şarj etme imkanı olan var mı?
elektrikli arabam olsun da ben onu her türlü şarj ederim.Aranızda kendi otoparkında arabayı şarj etme imkanı olan var mı?
Yok direkt yanmaz, gerilim düşüşleri başlar. Trafo çıkışlarında bölgedeki şalt sahasına direkt bağlı modüller var. Kullananlar başladıkça trafo büyütülür ki zaten kullanım arttıkça kâr da artıyor dağıtım şirketi içinbiraz zor maalesef aparmanda site yönetimlerinin 4/5 çoğunlukla karar almasını gerektiren bir durum var bu inanılmz sorun olacal ileride zaten şu anda bakanlıkta bir yönetmelik çalışması var belki deçıktı ticari firmalara sadece site yönetimleri ile anlaşıp şarj aparatı koyma hakkı tanıyor bireysel hat çekmeyi yasaklıyor yani dışarıda şarj eder gibi edeceksiniz bu paradan %20 site yönetimlerie kar payı verecek firmalar v.s. yani çok su kaldırır bu elektirkli araba işi
ayrıca trafoların altyapıları müsait mi diye soran yok sözleşmenize bakın maksimum 5-7 kw/h konutların çekeceği elektrik miktarı ac-dc çeviricler 11kw7h hatta togg 22kw/h hadi buyur belki 2-3 kişi alsa bu aletlerden idare eder ama sayı çoğalınca trafonun yanıp milyarlarca liralık hasar oluşturma riski var sadece site yönetimleri de değil mahalle trafoları ilçe trafoları il trafoları böyle böyle sürer gider bu işlere girişmeden önce altyapıyı hazırlamak lazım ama burası Türkiye buradan çıkış yok
Hayır, o zaman haftada bir avmde eşimi yemeğe götürmem gerekirdiÖmer Çolak diyelim otopark yok. Arabanı yok kenarına park etmen gerekiyor, yine de şarj edebilir miydin?
Hidrojen temizlik ve elektrikle üretilebilirlik açısından süper ancak lpgye göre sanırım çok ciddi manada yüksek basınçla depolanabiliyor. Zorluğu oradan geliyor. Ama güvenli olursa elektrikten avantajlı yönleri çok.Ortaya bombayı atıp çıkacağım;
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Alternatif olabilir mi? (Bu arada hidrojen yakıtı bazlı yakıt hücresi sistemi tek başına zaten benzer bir altyapı sunuyor. Sanıyorum sonunda o sisteme bir de akü eklemeyi akıl etmişler.)