bende burdan kurtardıgım tv leri kurtardıgım panelleri yazzsam sizin oraya yol olur..ama ben hiç kimseyi kötülemem hiçbir ustayı hor görmem dalga geçmem..siz hiç bugüne kadar tüketicininde yalan beyanda bulundugunuda görmedinizmi denk gelmedinizmi.birkaç vatandaş tüketici böyle diye hepsi aynı olacak hali yok..M meto26 Ustacım sana sıcak sıcak , taze taze daha 5 dakika önce tarafıma Bodrumdan ulaşan bir bilgi ile yazıyor ve seninle istişarede bulunmak istiyorum.
Önce şu resimlere bakalım, tüketici wp den ulaştırdı bana, ürün de birazdan yollayacağım iletişim bilgileri ile tarafıma gelecek, tüketiciden izin alarak bunun da videosunu çekip sizlerle seve seve paylaşacağım.
Konuya geçmeden evvel görsellere bakalım.
1,5 yaşında 65'' Samsung tv, Tüketici beyanı doğrultusunda yetkili veya yetkisiz haydi orasını geçelim X bir teknik servis tarafından önce bu hale getirilip sonra da tüketiciye ''Bu tv hurda'' bilgisi paylaşıyor. Panel için verdikleri fiyat araba parası. Tüketici ile yaptığım görüşmede vatandaş tv sini neredeyse hurdaya ayırmaya razı ve kendisine ilk cümlem ''Aklınızdan dahi geçirmeyin, elimizden ne geliyor ise o tv yi kurtarmak için kullanacağız'' dedim.
Halbu ki bana teklif edilen şu, ''Adem bey size güveniyorum, tv kurtulursa kurtulur, kurtulmaz ise sizde kalsın parçalarını kullanırsınız''
Ne yapmalıydın yani, ''Allaaaaahhh 65'' tv sahibi oldum'' diye zil takıp oynamalımıydım?
Ustam ne olur anlayın mücadelemi/mücadelemizi.
Şimdi bu X servis arkadaşımızın , bu ülkede panel onarımı yapıldığından haber yokmudur sence?
Vatandaş ile görüştüm, Daha sonra tv ye müdahale eden X servis tüketici ricası ile beni aradı ki o da usta aramıyor nedense, yanında çalışan kardeimize aratıyor kendisi muhatap olmuyor benimle, aldığım bilgi şu;
''Anakart arızalı, cof kısadevre, panelde de arıza olabilir''
Diyorum ki ''sevgili kardeşim panelde kırık var mı? Ayrıca vatandaş sadece ses arızası vardı diyor siz ekran komple yok diyorsunuz?''
Cevap ise ''E onu ustam bilir ben bilmem, dışarıdan bir şey görünmüyor''
Bunlar mı yani vatandaşa reva görülen hizmet şekli sevgili ustam?
TV geldiğince söz, kamera eşliğinde sökeyim, sizler de benimle aynı anda neler olduğunu görün. Ne ile karşılaşacağımı inan şu an bilmiyorum. Bir ses arızasından olay buralara kadar nasıl ilerler sizce?
Panel neden bozuldu? Cofu neden kaldırdınız? panelin kırık olup olmadığını nasıl bilmezsiniz? vs vs
ben mesela şahsen kesinlikle kaç inç olursa olsun tv yi tüketici önünde test etmeden vermiyorum teslim etmiyorum.şehir dışına kargo ile bile yollasam videosunu serinosunu çekip watsup tan yollayıp öyle gönderiyorum..tabi bunlar hep tecrübe ile kazandıgımız şeyler..tüketiciye teslim ediyorsun yarım saat sonra arıyor usta bu çalışmıyor gine aynı..getir diyorsun bi geliyor tv panel darbeli çatlak..okadarda söylüyoruz aman dikkat diye..yahu köşesini şöyle yere tıkkadak koyuverdiydim..bazısıda inkar geliyor azda olsa..ALLAH tan kamera techizat varda..anladınız siz...
SAYGILAR...