Tüketici Sorunları ve Tüketici Hakem Heyeti Konuları İle İlgili Merak Edilenler.

A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Hocam, millet olarak herkese kolay gelsin... Yaya geçindindekine, direksiyon başında kızarız ama yaya olunca işler tersine döner. Memur olarak çalışırken dert yanarız ama işimiz memura düştüğünde tepesine bineriz... Bu liste uzar gider.

Eğitim kültür ve para bir potada eriyecek, insanlarda empati, hoşgörü, ahlak ve vicdan olacak...

Değilse, halimiz ortada...
On numara durum tespiti olmuş.
 
selfmachine Çevrimdışı

selfmachine

Aktif Üye
9 Eki 2018
59
41
Bugün şikayetimin süreciyle ilgili İlçe Hakem Heyeti'ni aradım. Çalışan sayımız azaldı, 3-5 kişi işleri yetiştirmeye çalışıyoruz deyince iyice ümidimi kestim. ?
 
selfmachine Çevrimdışı

selfmachine

Aktif Üye
9 Eki 2018
59
41
Bugün şikayetimin süreciyle ilgili İlçe Hakem Heyeti'ni aradım. Çalışan sayımız azaldı, 3-5 kişi işleri yetiştirmeye çalışıyoruz deyince iyice ümidimi kestim. ?

Şikayetimle ilgili enteresan bir gelişme yaşandı. Dün Hepsiburada'dan arandım, iadesi kabul olmayan televizyonunuzu kargo ekibimizden almamışsınız deyince şikayet sürecinden bahsettim ki (muhtemelen bilmiyordu) konuyla ilgili yardımcı olmaya çalışacağını söyledi ve telefonu kapattık. Çok saçma bir görüşmeydi açıkçası. Derken bu sabah HB'den bir mesaj geldi! Mesaj, TV'nin tutarındaki parayı bankaya iade ettiklerini, bankanın iade süresinin 8 iş gününü bulabileceğine dair bir bilgilendirmeydi. Yani iadem sonunda kabul edildi ve geri ödemeyi de yaptılar!

Tüketici heyetinin sitesine girdiğimde ''savunması geldi'' şeklinde yeni bir bilgilendirme gördüm. Süreç nasıl oldu da bu kadar hızlı ilerledi bi anda gerçekten şaşkınım.
 
dtyakup Çevrimdışı

dtyakup 

Aktif Üye
4 Kas 2020
279
36
merhaba.bugün hepsiburadadan aldığım tvnin kurulumu için servis geldi.paketleri açıp tv yi kurdular panel testi yapmadan gideceklerken uyardım panel testi talep ettim .test sonucu ekranın farklı noktalarında 1ölü piksel ve 5 adet iğne ucu gibi piksel hataları buldum(terim ismini bilmiyorum sanki ekrana iğne batırılmış çentikler oluşmuş gibi bir görüntü vardı). servis toz abi onlar bişe olmaza getirdi. tutanağa 3 adet leke var diye yazdı.ölü pikseli de yaz tutanağa dediğimde yazmam dedi.ölü piksel var tutanağa yazmıyorsun derken kameraya aldım(kayıt yapıyorum diye bilgi de verdim). servis gidince tv yi biraz kurcaladım. internette gezinirken tv birden dondu sonra kapanıp açıldı.(daha bir saatlik televizyon) hepsiburadayı aradım iade etmek istiyorum dedim kutuyu açtıysanız iade olmaz dedi . ben tvyi paketledim kutusuna koydum. ürünü beğenmedim diye yazıp iade talebi oluşturdum.gelip alacak kargo.



1-şimdi benim sorum kutuyu açmadan ürünü beğenip beğenmeyeceğimizi nasıl bileceğiz? ben bu kutunun rengini beğenmedim, faturam kutuya eğri yapıştırılmış vs. deyip iade edecek değiliz ya.



2- tvyi servis kurdu paketleri servis açtı (yırttı hatta) bu poşetler yırtılmış iade almıyoruz deyip iadeyi reddedebilirler mi?



3- ürün hem teknik açıdan kusurlu (ölü piksel vs.) hem de beğenmedim (daha birinci saatte donuyor takılıyor. güncelleme yapmadım sen bunun yazılımıyla oynamışşın falan demesinler diye) iade talebini ürün arızalı diye yapsam daha mı iyi olurdu?



4- tvyi paketleyip kutuya koymakla hata mı ettim? hepsiburada iade kısmında ürünü eksiksiz olarak paketleyip kargoya verin yazıyor. aradığımda ürünü kimin paketleyeceği ile ilgili net birşey söylemedi.



büyük ihtimal satıcı ürünü geri almayacak bana gönderecek(umarım kabul eder).sonrasında tüketici hakem heyetine gideceğim(inşallah gerek kalmaz). yanlış yaptığım şeyleri söylerseniz sevinirim A Adem Helvacı
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,426
32
merhaba.bugün hepsiburadadan aldığım tvnin kurulumu için servis geldi.paketleri açıp tv yi kurdular panel testi yapmadan gideceklerken uyardım panel testi talep ettim .test sonucu ekranın farklı noktalarında 1ölü piksel ve 5 adet iğne ucu gibi piksel hataları buldum(terim ismini bilmiyorum sanki ekrana iğne batırılmış çentikler oluşmuş gibi bir görüntü vardı). servis toz abi onlar bişe olmaza getirdi. tutanağa 3 adet leke var diye yazdı.ölü pikseli de yaz tutanağa dediğimde yazmam dedi.ölü piksel var tutanağa yazmıyorsun derken kameraya aldım(kayıt yapıyorum diye bilgi de verdim). servis gidince tv yi biraz kurcaladım. internette gezinirken tv birden dondu sonra kapanıp açıldı.(daha bir saatlik televizyon) hepsiburadayı aradım iade etmek istiyorum dedim kutuyu açtıysanız iade olmaz dedi . ben tvyi paketledim kutusuna koydum. ürünü beğenmedim diye yazıp iade talebi oluşturdum.gelip alacak kargo.



1-şimdi benim sorum kutuyu açmadan ürünü beğenip beğenmeyeceğimizi nasıl bileceğiz? ben bu kutunun rengini beğenmedim, faturam kutuya eğri yapıştırılmış vs. deyip iade edecek değiliz ya.



2- tvyi servis kurdu paketleri servis açtı (yırttı hatta) bu poşetler yırtılmış iade almıyoruz deyip iadeyi reddedebilirler mi?



3- ürün hem teknik açıdan kusurlu (ölü piksel vs.) hem de beğenmedim (daha birinci saatte donuyor takılıyor. güncelleme yapmadım sen bunun yazılımıyla oynamışşın falan demesinler diye) iade talebini ürün arızalı diye yapsam daha mı iyi olurdu?



4- tvyi paketleyip kutuya koymakla hata mı ettim? hepsiburada iade kısmında ürünü eksiksiz olarak paketleyip kargoya verin yazıyor. aradığımda ürünü kimin paketleyeceği ile ilgili net birşey söylemedi.



büyük ihtimal satıcı ürünü geri almayacak bana gönderecek(umarım kabul eder).sonrasında tüketici hakem heyetine gideceğim(inşallah gerek kalmaz). yanlış yaptığım şeyleri söylerseniz sevinirim A Adem Helvacı
geçmiş olsun hangi marka model ?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
merhaba.bugün hepsiburadadan aldığım tvnin kurulumu için servis geldi.paketleri açıp tv yi kurdular panel testi yapmadan gideceklerken uyardım panel testi talep ettim .test sonucu ekranın farklı noktalarında 1ölü piksel ve 5 adet iğne ucu gibi piksel hataları buldum(terim ismini bilmiyorum sanki ekrana iğne batırılmış çentikler oluşmuş gibi bir görüntü vardı). servis toz abi onlar bişe olmaza getirdi. tutanağa 3 adet leke var diye yazdı.ölü pikseli de yaz tutanağa dediğimde yazmam dedi.ölü piksel var tutanağa yazmıyorsun derken kameraya aldım(kayıt yapıyorum diye bilgi de verdim). servis gidince tv yi biraz kurcaladım. internette gezinirken tv birden dondu sonra kapanıp açıldı.(daha bir saatlik televizyon) hepsiburadayı aradım iade etmek istiyorum dedim kutuyu açtıysanız iade olmaz dedi . ben tvyi paketledim kutusuna koydum. ürünü beğenmedim diye yazıp iade talebi oluşturdum.gelip alacak kargo.



1-şimdi benim sorum kutuyu açmadan ürünü beğenip beğenmeyeceğimizi nasıl bileceğiz? ben bu kutunun rengini beğenmedim, faturam kutuya eğri yapıştırılmış vs. deyip iade edecek değiliz ya.



2- tvyi servis kurdu paketleri servis açtı (yırttı hatta) bu poşetler yırtılmış iade almıyoruz deyip iadeyi reddedebilirler mi?



3- ürün hem teknik açıdan kusurlu (ölü piksel vs.) hem de beğenmedim (daha birinci saatte donuyor takılıyor. güncelleme yapmadım sen bunun yazılımıyla oynamışşın falan demesinler diye) iade talebini ürün arızalı diye yapsam daha mı iyi olurdu?



4- tvyi paketleyip kutuya koymakla hata mı ettim? hepsiburada iade kısmında ürünü eksiksiz olarak paketleyip kargoya verin yazıyor. aradığımda ürünü kimin paketleyeceği ile ilgili net birşey söylemedi.



büyük ihtimal satıcı ürünü geri almayacak bana gönderecek(umarım kabul eder).sonrasında tüketici hakem heyetine gideceğim(inşallah gerek kalmaz). yanlış yaptığım şeyleri söylerseniz sevinirim A Adem Helvacı
Geçmiş olsun faturası ile THH'ye başvuru yap resim fatura vs pdf. ye dönüştür e-devletten THH'ye yükle birde not ekle süreç uzun olduğu için başvuru tarihinden itibaren olmak üzere ödemiş olduğum 3xxx TL,nin en yüksek ticari nakit avans faiziyle birlikte tahsil edilmesini talep diyorum diye yaz ödediğin parayı karar sonrası icra yolu ile tahsil edersen faiziyle birlikte geri alırsın hepsiburada yıpratma vaz geçirme poltikası için işi yokuşa sürüyor güzellikle kabul etmezse thh,lik olursa karar lehinize çıkacak kararı hb ile paylaşmayın iade çıkmış ürünü gönderin paranızı iade edelim diyorlar öyle bir hata yapma icra yolu ile paranı tahsil et birazda onlar uğraşsın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

satıcı hb ise geri gönderiyor hb dışı ise oda satıcının insiyatifi satıcıya kalmış koşulsuz 14 iade hakkınız mevcut seçim sizin
 
dtyakup Çevrimdışı

dtyakup 

Aktif Üye
4 Kas 2020
279
36
thhye gidersem dediğiniz gibi yapayım. öncelikle satın aldığım mecradan başvuru yapayım dedim.kabul olmazsa mecbur thh ye gideceğim. thh ye gittiğimde sen niye önce hepsiburadaya sormadın demesinler.

tvnin üstüne yapıştırdıkları faturaya hiç dokunmadım söküp kutunun içine mi koysaydım. yolda kaybolursa sen faturayı göndermemişsin demesinler. iyice paranoyak oldum :)
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
50
Öyle saçma standardizasyonu olan bir ülkede yaşıyoruz ki, korktuklarının olma ihtimali ile olmama ihtimali var maalesef... Umarım, kolaylıkla iade edersin. :ok
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
thhye gidersem dediğiniz gibi yapayım. öncelikle satın aldığım mecradan başvuru yapayım dedim.kabul olmazsa mecbur thh ye gideceğim. thh ye gittiğimde sen niye önce hepsiburadaya sormadın demesinler.

tvnin üstüne yapıştırdıkları faturaya hiç dokunmadım söküp kutunun içine mi koysaydım. yolda kaybolursa sen faturayı göndermemişsin demesinler. iyice paranoyak oldum :)
Hiç kimseye hiç bir açıklama yapmak zorunda değilsiniz.

Mesafeli satış sözleşmesi kapsamında yasal iade hakkınız var. Kimsenin kuraları, Devletin KANUNUNDAN üstün değildir bunu bu çakal firmalara kafalarına vura vura öğreteceğiz.

Haaa bilerek işi yokuşa sürebiliyorlar o ayrı konu. Sizin her şekilde iade hakkınız var, bunu ya tatlı yoldan kendileri halleder, ya da uzun yoldan kanun eli ile hakkınızı her şekilde alırsınız.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
thhye gidersem dediğiniz gibi yapayım. öncelikle satın aldığım mecradan başvuru yapayım dedim.kabul olmazsa mecbur thh ye gideceğim. thh ye gittiğimde sen niye önce hepsiburadaya sormadın demesinler.

tvnin üstüne yapıştırdıkları faturaya hiç dokunmadım söküp kutunun içine mi koysaydım. yolda kaybolursa sen faturayı göndermemişsin demesinler. iyice paranoyak oldum :)
bir kopyasını çıktısını al elinde bulunsun resimde olur
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
inşallah hocam. bakalım kaç yokuş çıkacağız :)
ben hb kabul etmedi THH,ye verdim redmi not 8 i çin 6 ay karar bekledim kazandım ticari nakit avans faiziyle tahsil edilmesi kısmını atlamışım yazmayı unutmuşum 1699 TL aldığım tel 2700 TL civarı olunca zam gelince kararı icraya koymaktan vaz geçtim 1000 TL zarar olunca kararın espirisi kalmadı faiz kısmı önemli şikayet başında yazılmalı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri