merhaba.bugün hepsiburadadan aldığım tvnin kurulumu için servis geldi.paketleri açıp tv yi kurdular panel testi yapmadan gideceklerken uyardım panel testi talep ettim .test sonucu ekranın farklı noktalarında 1ölü piksel ve 5 adet iğne ucu gibi piksel hataları buldum(terim ismini bilmiyorum sanki ekrana iğne batırılmış çentikler oluşmuş gibi bir görüntü vardı). servis toz abi onlar bişe olmaza getirdi. tutanağa 3 adet leke var diye yazdı.ölü pikseli de yaz tutanağa dediğimde yazmam dedi.ölü piksel var tutanağa yazmıyorsun derken kameraya aldım(kayıt yapıyorum diye bilgi de verdim). servis gidince tv yi biraz kurcaladım. internette gezinirken tv birden dondu sonra kapanıp açıldı.(daha bir saatlik televizyon) hepsiburadayı aradım iade etmek istiyorum dedim kutuyu açtıysanız iade olmaz dedi . ben tvyi paketledim kutusuna koydum. ürünü beğenmedim diye yazıp iade talebi oluşturdum.gelip alacak kargo.
1-şimdi benim sorum kutuyu açmadan ürünü beğenip beğenmeyeceğimizi nasıl bileceğiz? ben bu kutunun rengini beğenmedim, faturam kutuya eğri yapıştırılmış vs. deyip iade edecek değiliz ya.
2- tvyi servis kurdu paketleri servis açtı (yırttı hatta) bu poşetler yırtılmış iade almıyoruz deyip iadeyi reddedebilirler mi?
3- ürün hem teknik açıdan kusurlu (ölü piksel vs.) hem de beğenmedim (daha birinci saatte donuyor takılıyor. güncelleme yapmadım sen bunun yazılımıyla oynamışşın falan demesinler diye) iade talebini ürün arızalı diye yapsam daha mı iyi olurdu?
4- tvyi paketleyip kutuya koymakla hata mı ettim? hepsiburada iade kısmında ürünü eksiksiz olarak paketleyip kargoya verin yazıyor. aradığımda ürünü kimin paketleyeceği ile ilgili net birşey söylemedi.
büyük ihtimal satıcı ürünü geri almayacak bana gönderecek(umarım kabul eder).sonrasında tüketici hakem heyetine gideceğim(inşallah gerek kalmaz). yanlış yaptığım şeyleri söylerseniz sevinirim
Adem Helvacı