Aragorn
Süper Üye
- 25 Şub 2018
- 2,892
- 47
seri numarasını panel bilgi başlığına yazma imkanınız varsa yardımcı olacaktır arkadaşlarımızAnladım Teşekkür ederim
peki bir panelin Va mı IPS mı oldugunu nasıl anlarız
seri numarasını panel bilgi başlığına yazma imkanınız varsa yardımcı olacaktır arkadaşlarımızAnladım Teşekkür ederim
peki bir panelin Va mı IPS mı oldugunu nasıl anlarız
tv kutusunda açtığımda yazayım tesekkur ederimseri numarasını panel bilgi başlığına yazma imkanınız varsa yardımcı olacaktır arkadaşlarımız
Kutunun üzerinde de barkot ve seri no olması lazımtv kutusunda açtığımda yazayım tesekkur ederim
Anladım Teşekkür ederim
peki bir panelin Va mı IPS mı oldugunu nasıl anlarız
Adem Helvacı ustam anormal bir durum bu ne yapılabilir senceMerhaba, Vestel garantisinde olan bir cihaz 49v5863 cihazını 1 ay önce aldım cihaz genel olarak bir sıkıntısını görmedim, Gayet kullanışlı, yanlız ekran yansıtmada bir problem oldu onarımı olmadığı için, değişimine karar alındı vestel marka cihaz veriyorlar, Yani toshiba TPQ 1700 >Hrz ve HLG özelliği var diye aldığın cihaz bir anda vestel smr 1000 hrz cihazına dönebilir. Yaşadığım sıkıntı bu kabul etmediğim içinde bugun bozuk tv bana iade ettiler ))) Tüketici heyeti filan uğraşacağız anlıyacağın
Anormal bir durum olduğu için kabul etmedim. NE yapılabilir konusana gelince bu işin üstadı sizlersiniz eşdeğer cihaz teklif edilebilirdi. Yada müşteri memnuniyeti adı altında biraz iyi cihaz teklif edebilir farkı neyse verilebilirdi ki bunu ben teklif ettim. Sitelerinde ve stoklarında var durumda olan 65UD9800 kodlu cihazı değişim sağlayalım dedim. 4.500 tl gibi Şekerbank hesaplarına nakit olarak verirseniz değişimini sağlayabilirlermiş. Muadil sitelerde 5.379.00 tl olan cihazı bana 7.500 tl gibi bir fiyata kitlemeye çalıştılar. ANAdolu cocuğu yermi diyerek kabul etmedim.Adem Helvacı ustam anormal bir durum bu ne yapılabilir sence
geçmiş olsun aldığınız yere iade edebilrisinizBenim Tv paneli kırık çıktı, Servis rapor tuttu. Kutu sağlam, panel kırık diye.
Geçmiş olsun, Kutu sağlam demişsiniz ,Aslında cihazı servisin alıp değişimini sağlaması gerekirdi. Aldığınız yerele muhakkak görüşme sağlamışsınızdır ne cevap geldi. Bizimle paylaşırmısınız.Benim Tv paneli kırık çıktı, Servis rapor tuttu. Kutu sağlam, panel kırık diye.
cihaz değişimleri 2 türlü yapılırGeçmiş olsun, Kutu sağlam demişsiniz ,Aslında cihazı servisin alıp değişimini sağlaması gerekirdi. Aldığınız yerele muhakkak görüşme sağlamışsınızdır ne cevap geldi. Bizimle paylaşırmısınız.
Evet, Acılmamış kutu ve kutuda deformalar mevcut değilse, servis tuttuğu raporla değişimini sağladığını biliyorum. ama kutuda deforma, darbe almış iz varsa sizi kargo ve aldığınız yerle baş başa bırakıyorlar. Yine de olan tüketiciye oluyor, uğraşmak zorunda kalıyor üzücü olan yanıda bu.cihaz değişimleri 2 türlü yapılır
1satıcı (satıcı sattı üründe hasar var direk iade alıyor)
2servis (eğer nakliyesi servise ait ise kendisi de değiştirebilir ama yeni gelen kurala göre servis üzerindeki değişim sayısını düşürmek için satıcı tarafından iade ve değişimde olabiliyor. Genelde servis değiştiriyor)
kutunun açılması veya açılmaması önemli değil süreci anlattımEvet, Acılmamış kutu ve kutuda deformalar mevcut değilse, servis tuttuğu raporla değişimini sağladığını biliyorum. ama kutuda deforma, darbe almış iz varsa sizi kargo ve aldığınız yerle baş başa bırakıyorlar. Yine de olan tüketiciye oluyor, uğraşmak zorunda kalıyor üzücü olan yanıda bu.
Geçmiş olsun, Kutu sağlam demişsiniz ,Aslında cihazı servisin alıp değişimini sağlaması gerekirdi. Aldığınız yerele muhakkak görüşme sağlamışsınızdır ne cevap geldi. Bizimle paylaşırmısınız.