Toshiba 55V6863DAT

G Çevrimdışı

gkhan55

Yeni Üye
25 May 2020
10
37
Merhaba, Vestel garantisinde olan bir cihaz 49v5863 cihazını 1 ay önce aldım cihaz genel olarak bir sıkıntısını görmedim, Gayet kullanışlı, yanlız ekran yansıtmada bir problem oldu onarımı olmadığı için, değişimine karar alındı vestel marka cihaz veriyorlar, Yani toshiba TPQ 1700 >Hrz ve HLG özelliği var diye aldığın cihaz bir anda vestel smr 1000 hrz cihazına dönebilir. Yaşadığım sıkıntı bu kabul etmediğim içinde bugun bozuk tv bana iade ettiler :)))) Tüketici heyeti filan uğraşacağız anlıyacağın
 
Aragorn Çevrimdışı

Aragorn 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,892
46
Merhaba, Vestel garantisinde olan bir cihaz 49v5863 cihazını 1 ay önce aldım cihaz genel olarak bir sıkıntısını görmedim, Gayet kullanışlı, yanlız ekran yansıtmada bir problem oldu onarımı olmadığı için, değişimine karar alındı vestel marka cihaz veriyorlar, Yani toshiba TPQ 1700 >Hrz ve HLG özelliği var diye aldığın cihaz bir anda vestel smr 1000 hrz cihazına dönebilir. Yaşadığım sıkıntı bu kabul etmediğim içinde bugun bozuk tv bana iade ettiler :)))) Tüketici heyeti filan uğraşacağız anlıyacağın
A Adem Helvacı ustam anormal bir durum bu ne yapılabilir sence
 
G Çevrimdışı

gkhan55

Yeni Üye
25 May 2020
10
37
A Adem Helvacı ustam anormal bir durum bu ne yapılabilir sence
Anormal bir durum olduğu için kabul etmedim. NE yapılabilir konusana gelince bu işin üstadı sizlersiniz eşdeğer cihaz teklif edilebilirdi. Yada müşteri memnuniyeti adı altında biraz iyi cihaz teklif edebilir farkı neyse verilebilirdi ki bunu ben teklif ettim. Sitelerinde ve stoklarında var durumda olan 65UD9800 kodlu cihazı değişim sağlayalım dedim. 4.500 tl gibi Şekerbank hesaplarına nakit olarak verirseniz değişimini sağlayabilirlermiş. Muadil sitelerde 5.379.00 tl olan cihazı bana 7.500 tl gibi bir fiyata kitlemeye çalıştılar. ANAdolu cocuğu yermi diyerek kabul etmedim.
 
G Çevrimdışı

gkhan55

Yeni Üye
25 May 2020
10
37
Benim Tv paneli kırık çıktı, Servis rapor tuttu. Kutu sağlam, panel kırık diye.
Geçmiş olsun, Kutu sağlam demişsiniz ,Aslında cihazı servisin alıp değişimini sağlaması gerekirdi. Aldığınız yerele muhakkak görüşme sağlamışsınızdır ne cevap geldi. Bizimle paylaşırmısınız.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Geçmiş olsun, Kutu sağlam demişsiniz ,Aslında cihazı servisin alıp değişimini sağlaması gerekirdi. Aldığınız yerele muhakkak görüşme sağlamışsınızdır ne cevap geldi. Bizimle paylaşırmısınız.
cihaz değişimleri 2 türlü yapılır
1satıcı (satıcı sattı üründe hasar var direk iade alıyor)
2servis (eğer nakliyesi servise ait ise kendisi de değiştirebilir ama yeni gelen kurala göre servis üzerindeki değişim sayısını düşürmek için satıcı tarafından iade ve değişimde olabiliyor. Genelde servis değiştiriyor)
 
G Çevrimdışı

gkhan55

Yeni Üye
25 May 2020
10
37
cihaz değişimleri 2 türlü yapılır
1satıcı (satıcı sattı üründe hasar var direk iade alıyor)
2servis (eğer nakliyesi servise ait ise kendisi de değiştirebilir ama yeni gelen kurala göre servis üzerindeki değişim sayısını düşürmek için satıcı tarafından iade ve değişimde olabiliyor. Genelde servis değiştiriyor)
Evet, Acılmamış kutu ve kutuda deformalar mevcut değilse, servis tuttuğu raporla değişimini sağladığını biliyorum. ama kutuda deforma, darbe almış iz varsa sizi kargo ve aldığınız yerle baş başa bırakıyorlar. Yine de olan tüketiciye oluyor, uğraşmak zorunda kalıyor üzücü olan yanıda bu.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Evet, Acılmamış kutu ve kutuda deformalar mevcut değilse, servis tuttuğu raporla değişimini sağladığını biliyorum. ama kutuda deforma, darbe almış iz varsa sizi kargo ve aldığınız yerle baş başa bırakıyorlar. Yine de olan tüketiciye oluyor, uğraşmak zorunda kalıyor üzücü olan yanıda bu.
kutunun açılması veya açılmaması önemli değil süreci anlattım :)
 
X Çevrimdışı

xfenk 

Yeni Üye
25 Haz 2019
36
Geçmiş olsun, Kutu sağlam demişsiniz ,Aslında cihazı servisin alıp değişimini sağlaması gerekirdi. Aldığınız yerele muhakkak görüşme sağlamışsınızdır ne cevap geldi. Bizimle paylaşırmısınız.

Teşekkür ederim.
Hepsiburada dan aldim tv yi. Servis aldığın yere iade edecen dedi. Site uzerinden Değişim talebi oluşturdum. Horoz lojistik gelip alacakmış 4 gun içinde.
İnşallah sorun çıkamazlar. Değişim yada para iadesi konusunda.
Kargonun gelmesinimi beklesem yoksa kendimmi götürüp kargoya versem bilemedim.
Bekleme süreci insanın canını sıkıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Değişim mi istemek daha mantıklı yoksa para iadesi mi karar veremedim. Sizce ne yapmalıyım.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt