Aynen durumu TCL Müşteri hizmetlerini izah ettim, Teknik servisin benden kontrol etmek için 350 lira istediğini belirttim. Bir güzel düzenlerler artık. THH'deki şikayeti düzenleme ve tekrardan raporlama sağlayacağım.Hocam bu normal değil.
Aynen durumu TCL Müşteri hizmetlerini izah ettim, Teknik servisin benden kontrol etmek için 350 lira istediğini belirttim. Bir güzel düzenlerler artık. THH'deki şikayeti düzenleme ve tekrardan raporlama sağlayacağım.Hocam bu normal değil.
TCL Müşteri hizmetleri durumu Bilkom'a aktardı. İade/değişim raporunun tekrar verilmesini talep ettim.Hocam bu normal değil.
İmzalık bir şey yok diye düşünüyorum, direkt olayı THH ile çözün.TCL Müşteri hizmetleri durumu Bilkom'a aktardı. İade/değişim raporunun tekrar verilmesini talep ettim.
TCL Müşteri hizmetleri Vatan'ın teşhir ürün vermiş olabileceğinden şüpheleniyor. Üstüne üstlük ben ilk televizyonda dikey çizgilenme sorunu var diye THH'e başvurmuştum. Bunun üzerine Vatan değişimi sağlamayı THH zoruyla kabul etmişti. Bugün sabah arayıp şikayeti bahane edip benden imza istediler. İşte oraya gidip Vatan'a gidip imza atacakmışım değişimin sağlandığına dair bunu Hakem Heyetine göndereceklermiş süreci çekeceklermiş. Ben kendim Hakem Heyetine (Kaymakamlığa) gidip çekeyim dedim.
Olmaz o zaman bize imza atmak zorundasın dediler. Acayip bende gelemeyeceğimi ilettim. İmza atmayı düşünmüyorum şahsen.
Ben de onu anlamadım, bugün 3 defa aradı müdürü sıkıştırıyormuş imza iste diye diye, bugün gel diyip duruyor ikide bir. Ben kaymakamlıktan şikayeti çekeyim aynı şey diyorum olmaz diyor.İmzalık bir şey yok diye düşünüyorum, direkt olayı THH ile çözün.
3-5 bin değil neredeyse 10-15 bin gibi bir para istiyorlar. üstüne hakem heyetinden ibrazı tekrardan düzenlemeyi düşünüyorum. ama onu bile kabullenmiyorlar. neymiş efendim işte gidecekmişim vatan'a imza atacakmışım. vatan o kağıtla tüketici hakem heyetinden şikayeti çekecekmiş. ne alakaysa.çekme sakın hiçbir şeyi gelen tv giden de kötü dalga geçiyorlar herhalde sorunsuz panel gönderene kadar böyle de
olmazsa3-5 fark vereyim 845 gönderin de tcl'in alınabilecek tek tvsi bence 845
845'in ışığı kontrol etme sorunu var, blooming yapıyor ve karanlık sahnelerde siyah renk homojenliği biraz etkileniyor. 745 bu konuda daha başarılı. Zaten 845 vermezler ama 745 için zorlayabilir.çekme sakın hiçbir şeyi gelen tv giden de kötü dalga geçiyorlar herhalde sorunsuz panel gönderene kadar böyle de
olmazsa3-5 fark vereyim 845 gönderin de tcl'in alınabilecek tek tvsi bence 845
5.000 daha vereyim C745 alayım diye teklif edin isterseniz Kabul ederlerse şahane olur.3-5 bin değil neredeyse 10-15 bin gibi bir para istiyorlar. üstüne hakem heyetinden ibrazı tekrardan düzenlemeyi düşünüyorum. ama onu bile kabullenmiyorlar. neymiş efendim işte gidecekmişim vatan'a imza atacakmışım. vatan o kağıtla tüketici hakem heyetinden şikayeti çekecekmiş. ne alakaysa.
Zaten müşteri hizmetleri iade/değişim raporu verdiği zaman onlara bir soracağım. Çünkü yine bu modelden verirlerde yine buna benzer bir sorun yaşarsam kafayı yerim artık.845'in ışığı kontrol etme sorunu var, blooming yapıyor ve karanlık sahnelerde siyah renk homojenliği biraz etkileniyor. 745 bu konuda daha başarılı. Zaten 845 vermezler ama 745 için zorlayabilir.
Ben daha önce hiç böyle imza falan vermedim THH'lik olduğum durumlarda.Zaten müşteri hizmetleri iade/değişim raporu verdiği zaman onlara bir soracağım. Çünkü yine bu modelden verirlerde yine buna benzer bir sorun yaşarsam kafayı yerim artık.
İmza olayını da tam olarak nasıl çözeriz onu düşünüyorum bir de.
Benden imza istemeleri sizin aklınıza mantığınıza uyuyor mu ya? Ne diyorsunuz? Böyle bir şey için direkt Kaymakamlığa gidip Hakem Heyetiyle mi görüşsem?
Bakalım tekrardan dediğim gibi en geç Pazartesiye kadar iade/değişim raporu verilecek. Ben de eski şikayet numarası ile tekrardan bir başvuru sağlayacağım.İmza falan vermeyin, muhtemelen ürün teşhir, şikayetinizi de sakın geri çekmeyin.
Üst modeli bedel farkıyla sıfır verirlerse ne ala.
Ki onda da servisten rica edin, servis menüsünden çalışma saatine baksınlar.
Abartı bir süre varsa o da teşhir veya iade/değişim ürünü olabilir.
Şikayetinizi geri çekmeyin.Bakalım tekrardan dediğim gibi en geç Pazartesiye kadar iade/değişim raporu verilecek. Ben de eski şikayet numarası ile tekrardan bir başvuru sağlayacağım.
İmza falan atmayı da düşünmüyorum.