Çekmeyeceğim aksine ayıpsız bir misli ile değil, ayıplı bir misli ile değişim sağlandığını elimde TCL taraflı raporla beraber tekrardan başvuracağım.Şikayetinizi geri çekmeyin.
Çekerseniz işiniz zora düşer.
Çekmeyeceğim aksine ayıpsız bir misli ile değil, ayıplı bir misli ile değişim sağlandığını elimde TCL taraflı raporla beraber tekrardan başvuracağım.Şikayetinizi geri çekmeyin.
Çekerseniz işiniz zora düşer.
TCL firması tekrardan müşteri memnuniyeti açısından iade/değişim raporu verecek bugün. Kendileri öyle söylemişti.kesinlikle beni entere etmez deyin vatana o sizin tcl ile olan probleminiz ben hatasız bir tv alana kadar imza filan vermem deyin hatta thh da davayı sürdürün oraya bilgi verebilirler yeni tv verdik diye siz yeni bir dilekçe verin gerekirse gönderdikleri tv ilkinden de bozuk diye
Kabul ederlerse C745 istediğiniz söyleyin, veya ekleyebiliyorsanız üzerine bir miktar ekleme yapmayı teklif edin. 5.000 TL farkla C745 almak çok iyi olurdu mesela.Vatan Bilgisayar'ın şube müşteri hizmetleriyle ilgili bir şikayet talebinde bulunmuştum. Çünkü kendileri alaycı bir şekilde tavır gösteriyordu. Şikayet sonucunda Şube Yöneticisi tarafıma geri dönüş sağladı. TCL firmasının vereceği iade raporuyla beraber bu sefer kendileri tekrardan değişim sağlayabileceklerini söyledi.
Müşteri hizmetleri adına da özür diledi ve gerekli ikazları yaptığını söyledi.
55C745 ile değişim için 11.000 lira istiyorlar.Kabul ederlerse C745 istediğiniz söyleyin, veya ekleyebiliyorsanız üzerine bir miktar ekleme yapmayı teklif edin. 5.000 TL farkla C745 almak çok iyi olurdu mesela.
Ne kadar çok problem yaşadınız, çözüldü dedik yine olmadı.55C745 ile değişim için 11.000 lira istiyorlar.
Çünkü bu sefer değişimi TCL değil, Vatan Bilgisayar yapmak istiyor. P735 serisi ile değişimde para almayacaklarmış. Ama farklı marka model ile değişimde aradaki fiyat farkını ödemek durumundasınız dedi Şube Yöneticisi.
Hocam siz onu bunu geçin şimdi değişim işlemi sağlanır lakin Samurai
Şube müşteri hizmetleri tek tek benimle bağırarak konuştu. Birisi yalan söylüyorsunuz dedi ve bağırdı. Birisi sizin benimle ilgili probleminiz olamaz dedi.
Ben de hepsinden şikayetçi oldum. Bu şikayet sürecini de yakından takip edip buradan paylaşıcam. Bir müşteri/tüketici ile böyle konuşmak bu kadar kolay olmamalı.
Alış fiyatım 19.799 lira. 55C745 baz alalım. 31.499 lira gibi bir fiyata satılıyor olması lazım. 31.499 - 19.799 lira yapmamı istiyorlar. Kalan o aradaki tutarı benden istiyorlar.Ne kadar çok problem yaşadınız, çözüldü dedik yine olmadı.
55'' ile değişime nasıl 11.000 istiyorlar anlayabilmiş değilim.
65P735 modelini 33.899 TL fiyata satıyorlar,
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
65C745 38.499'a satılıyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Arada 4.600 TL fark var, neye göre 11.000 istiyorlar merak ettim.
Ama öyle değerlendirilmez ki, güncel fiyatlarından değerlendirilir.Alış fiyatım 19.799 lira. 55C745 baz alalım. 31.499 lira gibi bir fiyata satılıyor olması lazım. 31.499 - 19.799 lira yapmamı istiyorlar. Kalan o aradaki tutarı benden istiyorlar.
Bunu şube yöneticisi söyledi. Alış fiyatı üzerinden değerlendirme oluyor dedi. Anladığım kadarıyla bu sefer değişimi TCL firması değil de Vatan Bilgisayar sağlayacağı için böyle sağlıyorlar.Ama öyle değerlendirilmez ki, güncel fiyatlarından değerlendirilir.
TCL 65P735 ile TCL'in verdiği iade raporuyla değişim sağlayabileceklerini söyledi Vatan Bilgisayar Yöneticisi. İade alıp tekrardan sipariş geçebileceklerini söyledi. Ben de şikayet kaydını takip edicem. Dediğim gibi siz en iyisi direkt tüm Vatan Bilgisayar şubelerinden uzak durun. Denizli'de oturuyorum ben. Denizli'de 1 adet şubeleri var. Benim bile hosting firmam var. Müşteriler sorun yaşadığında bile böyle davranmıyorum. Çok acayip bir işleyiş tarzları mevcut açıkcası.N nixlytr,
Ücretsiz değişimi sağla. Ondan sonra uzak dur şubeden. Bir şube yada ne karın ağrısı ise müşteri hizmetleri. Bir müşteriye bagiramaz yada şube müdürü. Alaycı bile konuşamaz. Ürün sorunlu değişim raporu var işlerini yapacak bunlar. Hem işlerini yapmiyorlar bide bagiriyorlar.
Hangi şube bu onu da yaz. Hatta başlığı değiştir. Şubenin adını yaz.