Kaç gündür gelişmeleri paylaşamıyordum, artık paylaşmaya karar verdim. 23 Eylül Cuma günü Vatan Bilgisayar değişim için P745 serisini TCL firmasına önereceğini söyledi. Hafta sonuna kaldığı için 25 Eylül Pazartesi veya en geç 26 Eylül Salı günü cevap verebileceklerini söyledi. Ha bir de bundan önce 22 Eylül'de Vatan Bilgisayarın müşteri hizmetlerinden arandım ve stok olmadığı için para iadesinin sağlanacağını söylediler. 23 Eylül'de Denizli şubesindeki Vatan Bilgisayar Müşteri Hizmetleri aradı.
22 Eylül'de veya yanlış hatırlamıyorsam 23 Eylül'de Vatan Bilgisayar Denizli Müşteri hizmetlerini aradım, hala gelişme yok mu dedim. TCL firmasının dönüş sağlamadığını sağladığı zaman döneceklerini söylediler. Bugün Cuma yani 29 Eylül saat 12.15 gibi Vatan Bilgisayar Denizli'den arandım. TCL firmasının hala dönüş yapmadığını Tüketici Hakem Heyetine başvurabileceğimi söylediler.
Tabii bu durum üzerine TCL firmasını aradım. TCL Müşteri hizmetleri bize mesaj atmalarına gerekecek bir durum olmadığını zaten her şeyin evrakta belirtildiğini ayıpsız bir misli/muadili veya üst modeli ile değişim yapılabileceği kağıttaki Tüketicinin Seçimlilik Haklarının yazılı olduğunu beyan etti. Bunun için bizden bir şey beklemelerine gerek olmadığını ama akıllarında bir soru varsa onlarda zaten TCL Satış Sonrası Hizmetler için bir numara olduğunu o numaraya arayarak danışabileceklerini söyledi.
Ben Tüketici Hakem Heyetine başvurmak için gerekli dilekçemi yazdım. Artık süreci Tüketici Hakem Heyetine taşıyıp çözüme kavuşturmak istiyorum. TCL Firması, Vatan Bilgisayar'ın bizi oyaladığını ilk defa böyle bir süreci uzattıklarını benden duyduğunu söyledi.