
Yardımcı olursanız çok iyi olur derken? Öncelikle üslup konusunda bir sıkıntınız olduğunu ve benim anladığım tavrı kastetmediğinizi varsayıyorum.slowfood ve W Winston sizlerden bir konuda ricam olacak. İlk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum. Yarın Vatan Bilgisayar'dan beni aradıkları zaman para iadesi olayı dönerse benim ne gibi bir hakkım mevcut. Bu durumu Tüketici Hakem Heyetine taşıyabilir miyim böyle bir durumda? Yardımcı olursanız çok iyi olur.
Öncelikle yanlış anlaşılma olmuş olabilir ben sizden öneri istiyorum, ne yapabileceğimi soruyorum. İlk defa böyle bir durumla karşı karşıyayım ve hiç bir zaman Tüketici Hakem Heyetine başvurmadım. Sizden ricam sadece bana nasıl bir yol izleyeceğim hakkında yardımcı olmanız.Yardımcı olursanız çok iyi olur derken? Öncelikle üslup konusunda bir sıkıntınız olduğunu ve benim anladığım tavrı kastetmediğinizi varsayıyorum.
Tükeyici kanunu linkini paylaştım. Kısaca bilgi vermem gerekirse, tüketicinin seçimlik hakları tüketiciye aittir. Bu hakları satıcı, sağlayıcı SEÇEMEZ. Dolayısıyla mutabakat sağlanamadığı noktada (Değişim yerine ücret iadesinde direnilirse) T.H.H. başvurunuzu mevcut belgeleriniz ve kayıtlarınızla yapar, oradan gelen karara göre hareket edersiniz.
Para iadesini kabul etmediğiniz yönünde net bir tavır sergileyin, size bunun yerine muadil ürün vermek zorundalar. Zaten vereceklerini de söylemişler, neden bu kadar olumsuz düşünüyorsunuz anlamadım. Oldu da sizi para iadesine yöneltmeye kalkarlar ise alırsınız servis raporunu ve faturanızı, gidip THH'ye başvuru yaparsınız.slowfood ve W Winston sizlerden bir konuda ricam olacak. İlk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum. Yarın Vatan Bilgisayar'dan beni aradıkları zaman para iadesi olayı dönerse benim ne gibi bir hakkım mevcut. Bu durumu Tüketici Hakem Heyetine taşıyabilir miyim böyle bir durumda? Yardımcı olursanız çok iyi olur.
Muadil ürün verecekleri konusunda kendileri hem fikir değil çünkü, benim dışımda TCL Müşteri hizmetlerini kendileride aradı muadil ürün için model numarası istediklerinde herhangi bir şey belirtmiyor TCL Müşteri hizmetleri. Bu da kafamda şüpheye yol açıyor.Para iadesini kabul etmediğiniz yönünde net bir tavır sergileyin, size bunun yerine muadil ürün vermek zorundalar. Zaten vereceklerini de söylemişler, neden bu kadar olumsuz düşünüyorsunuz anlamadım. Oldu da sizi para iadesine yöneltmeye kalkarlar ise alırsınız servis raporunu ve faturanızı, gidip THH'ye başvuru yaparsınız.
Ama bence olumlu düşünün ve sakin bir şekilde yaklaşarak yeni ürün istediğinizi belirtin. Firma zaten yenisini vereceğini söylemiş size. 33.000 yazdıklarına bakmayın, o kadar para edecek bir tv değil zaten 20.000 civarına satılan yerler mevcut.
Hocam zaten size P745 teklif etmişler, bu muadil modeldir. Zaten istese de size daha düşük bir model veremezler çünkü P735'ten daha aşağıda bir model yok gibi. P635 var, onunla arasındaki farkı da anlayabilmeniz zor.Muadil ürün verecekleri konusunda kendileri hem fikir değil çünkü, benim dışımda TCL Müşteri hizmetlerini kendileride aradı muadil ürün için model numarası istediklerinde herhangi bir şey belirtmiyor TCL Müşteri hizmetleri. Bu da kafamda şüpheye yol açıyor.
Bilkom ile Vatan'ın istişaresi sonucu bana dönüş sağlayacaklarmış. Dönüş sağladıkların da 55'e düşürüp C745 serisi alıp alamayacağımı sorarım. Kararım kesinlikle değişim olması yönünde. Tekrardan bana yardımcı olduğunuz için ve bilgi aktardığınız için teşekkür ederim.Hocam zaten size P745 teklif etmişler, bu muadil modeldir. Zaten istese de size daha düşük bir model veremezler çünkü P735'ten daha aşağıda bir model yok gibi. P635 var, onunla arasındaki farkı da anlayabilmeniz zor.
635'te Dolby Vision yok, Dolby Atmos yok, USB 3.0 yok. Fakat her iki tv'nin de verebildiği parlaklık zaten 300 nit bile değilken Dolby Vision olsa da sadece kağıt üstünde var, sinyalini alır yani. Yoksa 280 nit parlaklık ile ne HDR olur ne de Dolby Vision.
Arada başka fark göremedim. Yani en kötü senaryoda size 635 vermeye kalkarlar ki bunu kabul etmezsiniz. Etseniz de 735 ile arasında görüntü farkı hissetmezsiniz. Dolayısıyla bence boşuna stres yapıyorsunuz. Para iadesi yapmaya kalkarlarsa da kabul etmeyin.
Hatta bire bir değişim yaparlarsa ebatı 55'e düşürüp C745 alın. C745 ile P735/745 arasında dağlar kadar fark var görüntü kalitesi anlamında.
Rica ederim, sonuçtan bizi haberdar edersiniz. Umarım her şey istediğiniz gibi olur.Bilkom ile Vatan'ın istişaresi sonucu bana dönüş sağlayacaklarmış. Dönüş sağladıkların da 55'e düşürüp C745 serisi alıp alamayacağımı sorarım. Kararım kesinlikle değişim olması yönünde. Tekrardan bana yardımcı olduğunuz için ve bilgi aktardığınız için teşekkür ederim.
Merhabalar tekrardan, Vatan Bilgisayardan SMS geldi ve aramam gerektiği söylendi. Aradım ve para iadesi sağlanabileceğini muadilini veremeyeceklerini söylediler. Ürün şuanda neredeyse 30 bin lira civarında bana sağlanacak para iadesi 20 bin lira falan. Şaka gibiler resmen.Rica ederim, sonuçtan bizi haberdar edersiniz. Umarım her şey istediğiniz gibi olur.
Bence şu aşamada en doğrusu bu olur. İsterseniz evrakları hazırlayıp THH'ye başvurmadan önce son kez Vatan'a uğrayın. THH'ye başvuracağınızı söyleyin, son kez uyarın.Samurai Tüketici Hakem Heyetine başvuru sağlayacağım. Ellerinde ayıpsız bir misli (aynı özelliklere sahip) bir ürün olmasına rağmen Vatan Bilgisayar değişim sağlamama konusunda ısrarcı. Umarım hakkımızda hayırlısı olur.
Gün içerisinde TCL Müşteri hizmetlerini aradım, vatan personeli raporu ilettiklerinde bilkom ile konuşup ona göre karar vereceklerini söylemişti. Ama TCL bu durumdan bir haberdi. Ben söylediğimde haberleri oldu. Artık yasal sürece döktüm bu aşamayı. Vatan müşteri hizmetleride tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz demişti. Ben de hiç çekinmeden hiç acımadan başvurup çatır çatır hakkımı kullanmak istiyorum.Bence şu aşamada en doğrusu bu olur. İsterseniz evrakları hazırlayıp THH'ye başvurmadan önce son kez Vatan'a uğrayın. THH'ye başvuracağınızı söyleyin, son kez uyarın.