By_Trol
Administrator
- 24 Ağu 2019
- 14,804
Şuan aynı durumu yaşıyorum bakalım İnşaAllah aynı tutumu sergilerler ?Bir memnuniyet mesajı da benden olsun. Daewoo 55dm54u tv'de kurulumun 10. gününde ekranın çeşitli bölgelerinde 5 adet ölü piksel tespit ettim. Servis geldi ısrarla bunların toz olduğunu söyledi. Fotoğraf çekip sistemlerine yükledi ve toz diye de not düştü. Servis böyle bir not düşünce ben asla değişim olmaz diye beklerken 2 gün sonra telefon geldi ve dilersem tamir, dilersem değişim hakkımın olduğunu belirttiler. Ben de 10 günlük tv'nin tamir görmesini istemiyorum, değişim talep ediyorum dedim.
Aynı gün manisa alan kodlu bir numara aradı ve ellerinde Daewoo stok bulunmadığı için Vestel 55u9700 göndermeyi teklif ettiler, isterseniz tv hakkında bilgilendirme yapalım isterseniz siz tv hakkında detaylı araştırma yapın, biz sizi tekrar arayalım kabul ederseniz fabrikadan çıkış işlemini gerçekleştirelim dediler. 1 saat sonra yeniden aradılar,ben kabul ettiğimi söyledim ve Vestel 55u9700 gönderdiler. Bu konuşmalar pazartesi 15:30 civarı yapıldı,kurulum ise çarşamba günü gerçekleşti.
Hocam bahsettiginiz vestel daha pahai urunz bende daewoo sipariş versem acaba banada denk gelir mi böyle şansBir memnuniyet mesajı da benden olsun. Daewoo 55dm54u tv'de kurulumun 10. gününde ekranın çeşitli bölgelerinde 5 adet ölü piksel tespit ettim. Servis geldi ısrarla bunların toz olduğunu söyledi. Fotoğraf çekip sistemlerine yükledi ve toz diye de not düştü. Servis böyle bir not düşünce ben asla değişim olmaz diye beklerken 2 gün sonra telefon geldi ve dilersem tamir, dilersem değişim hakkımın olduğunu belirttiler. Ben de 10 günlük tv'nin tamir görmesini istemiyorum, değişim talep ediyorum dedim.
Aynı gün manisa alan kodlu bir numara aradı ve ellerinde Daewoo stok bulunmadığı için Vestel 55u9700 göndermeyi teklif ettiler, isterseniz tv hakkında bilgilendirme yapalım isterseniz siz tv hakkında detaylı araştırma yapın, biz sizi tekrar arayalım kabul ederseniz fabrikadan çıkış işlemini gerçekleştirelim dediler. 1 saat sonra yeniden aradılar,ben kabul ettiğimi söyledim ve Vestel 55u9700 gönderdiler. Bu konuşmalar pazartesi 15:30 civarı yapıldı,kurulum ise çarşamba günü gerçekleşti.
Banada Toshiba 55UL2063DT değişim teklif ettiler. Biraz düşüneyim ptesi ararız dediler. 9700 bekliyordum ben bu teklif gelince şaşırdım, sorduğumda o anki stok ile alakalı dediler. Bu TV nasıl ama hakkında pek bilgi bulamadımŞuan aynı durumu yaşıyorum bakalım İnşaAllah aynı tutumu sergilerler ?
Keşke öyle bir cesaretleri olsaVestel de Nedir Vestel'in insanlardan çektiği diye konu açarsa?
Bu davranışın Ülke genelinde tüm tüketicilere yayılmasını dilerim.Bir memnuniyet mesajı da benden olsun. Daewoo 55 inç TV almıştım. 1 adet ölü piksel çıktı ve 1 parça toz ve talaş gibi bisey çıktı. Servis foto çekti arıza kaydı açtı. 2 gün mesaj geldi ve dediler arıza kaydı incelenmiş olup ürün değişim teklifi ile sizinle iletişime gireceğiz. Sonrasında bir mesaj daha geldi ürün onariminiz devam ederken mağdur olmamanız için TV göndermemizi istiyorsanız bu mesajı cevaplayın şeklinde. Araya bayram girdi, bayramdan sonra Manisa alan kodlu numara aradı ve Toshiba 55UL2063DT değişim teklif ettiler. Bende düşüneceğim ptesi arar mısınız dedim. Ptesi aradılar dedim Toshiba benim içime sinmiyor açıkçası anakart falan aldığım TV den daha düşük o yüzden Vestel bir TV istiyorum dedim. Baktılar öyle bir opsiyon bulunmuyor. En yakın vestel TV de 1500 lira fiyat farkı vardı. Bende dedim ki arkadaşın başına aynı olay geldi ücretsiz vestel 55u9700 verdiler ona. Baktı inceledi onu da, dedi doğru ama 2 ay önce olmuş bu olay o sırada elimizde muadil bir ürün olmadığı için üst model vermişiz falan. Bende dedim bunla alakalı başka bir seçenek yok mu hani daha üst yetkili vs. Dedi bir üst yetkilime bildireyim bildireyim size yarım saate dönüş yapacağım. Yarım saat sonra döndü dediler kusura bakmayın yoğunuz şuan. Üst yetkilimden dönüş bekliyorum. Bugün veya yarına kadar en geç dönüş sağlarım. Neyse ertesi gün oldu aradılar ve Vestel için Müşteri memnuniyetinin son derece önemli olduğunu belirterek vestel 55u9700 serisi TV nin değişimini ücretsiz bir şekilde gerçekleştireceklerini bildirdi. Vestel kendini aşmış gerçekten. Çok profesyonel ilerliyorlar. Her aşama da bilgi veriyorlar. Servisleri oldukça hızlı mudehale ediyor. Benim gönlümü fethettiler açıkçası. Gönül rahatlığıyla çevreme forumdaşlara tavsiye edebilirim artık.
Hocam selamlar malesef aynı sıkıntı benim televizyonda da oldu daha iki senelikken ekran ledleri bozuldu ses var görüntü yok tu iki yılda ledleri bozulması normalmi servise gidip tamir edildi başından beri biss kodu sistemini desteklediği futbol maçlarını biss koduyla izleyebilmek için vesteli tercih ettim biss koduyla izlediğim Azerbaycan cbcsport ve idman tv kanallarına geçiş yaptığımda tv reset atarak kapanıp geri açılıyor bu olay 10 dakika içinde 3.4 kere tekralandıktan sonra anca normale dönüyor bu kanalları izleyebiliyorum servis çağırdım gelip baktı abi bu tv biss kodunu desteklemiyor izlediğin kanallar illegal yayın yapıyor o yüzden tv kendini kilitliyormuş falan filan boş bahaneler enson servis gelip tv yi fabrikaya götürüp inceledi saçma sapan mantıksız açıklamalarla suçu yine benim izlediğim kanallarda buldu geçengün italya kupası futbol karşılaşmasında trtspor Avrupa yayını nı biss koduyla şifreledi bende biss kodunu girip maçı izlemek istedim aynı sıkıntı yine oldu trtspor kanalında tv yine reset atarak. 3.4 kez kapanıp açıldı sonra maçı izleybildim hadi Azerbaycan kanalları varsayalım ki illegal yayın yaptı diye tv kendini kilitledi peki devlet kanalı olan trtspor kanalı illegal yayınmı yapıyor??? Bu kanalda iken tv neden reset atıyor Vestele sorarım şimdi suç bendemi yoksa sizin ürettiğiniz televizyon damı?????
Hocam vestel Q9900 sipariş verdim pişman olmam inşallahHocam selamlar malesef aynı sıkıntı benim televizyonda da oldu daha iki senelikken ekran ledleri bozuldu ses var görüntü yok tu iki yılda ledleri bozulması normalmi servise gidip tamir edildi başından beri biss kodu sistemini desteklediği futbol maçlarını biss koduyla izleyebilmek için vesteli tercih ettim biss koduyla izlediğim Azerbaycan cbcsport ve idman tv kanallarına geçiş yaptığımda tv reset atarak kapanıp geri açılıyor bu olay 10 dakika içinde 3.4 kere tekralandıktan sonra anca normale dönüyor bu kanalları izleyebiliyorum servis çağırdım gelip baktı abi bu tv biss kodunu desteklemiyor izlediğin kanallar illegal yayın yapıyor o yüzden tv kendini kilitliyormuş falan filan boş bahaneler enson servis gelip tv yi fabrikaya götürüp inceledi saçma sapan mantıksız açıklamalarla suçu yine benim izlediğim kanallarda buldu geçengün italya kupası futbol karşılaşmasında trtspor Avrupa yayını nı biss koduyla şifreledi bende biss kodunu girip maçı izlemek istedim aynı sıkıntı yine oldu trtspor kanalında tv yine reset atarak. 3.4 kez kapanıp açıldı sonra maçı izleybildim hadi Azerbaycan kanalları varsayalım ki illegal yayın yaptı diye tv kendini kilitledi peki devlet kanalı olan trtspor kanalı illegal yayınmı yapıyor??? Bu kanalda iken tv neden reset atıyor Vestele sorarım şimdi suç bendemi yoksa sizin ürettiğiniz televizyon damı?????
Bana da UA9600 modeli teklif edildi. U9700 modeli stoklarımızda yok, stoklara girme durumu da şu anda yok denildi. Sizin mesajınızı görünce üzüldüm açıkçası.Bir memnuniyet mesajı da benden olsun. Daewoo 55 inç TV almıştım. 1 adet ölü piksel çıktı ve 1 parça toz ve talaş gibi bisey çıktı. Servis foto çekti arıza kaydı açtı. 2 gün mesaj geldi ve dediler arıza kaydı incelenmiş olup ürün değişim teklifi ile sizinle iletişime gireceğiz. Sonrasında bir mesaj daha geldi ürün onariminiz devam ederken mağdur olmamanız için TV göndermemizi istiyorsanız bu mesajı cevaplayın şeklinde. Araya bayram girdi, bayramdan sonra Manisa alan kodlu numara aradı ve Toshiba 55UL2063DT değişim teklif ettiler. Bende düşüneceğim ptesi arar mısınız dedim. Ptesi aradılar dedim Toshiba benim içime sinmiyor açıkçası anakart falan aldığım TV den daha düşük o yüzden Vestel bir TV istiyorum dedim. Baktılar öyle bir opsiyon bulunmuyor. En yakın vestel TV de 1500 lira fiyat farkı vardı. Bende dedim ki arkadaşın başına aynı olay geldi ücretsiz vestel 55u9700 verdiler ona. Baktı inceledi onu da, dedi doğru ama 2 ay önce olmuş bu olay o sırada elimizde muadil bir ürün olmadığı için üst model vermişiz falan. Bende dedim bunla alakalı başka bir seçenek yok mu hani daha üst yetkili vs. Dedi bir üst yetkilime bildireyim bildireyim size yarım saate dönüş yapacağım. Yarım saat sonra döndü dediler kusura bakmayın yoğunuz şuan. Üst yetkilimden dönüş bekliyorum. Bugün veya yarına kadar en geç dönüş sağlarım. Neyse ertesi gün oldu aradılar ve Vestel için Müşteri memnuniyetinin son derece önemli olduğunu belirterek vestel 55u9700 serisi TV nin değişimini ücretsiz bir şekilde gerçekleştireceklerini bildirdi. Vestel kendini aşmış gerçekten. Çok profesyonel ilerliyorlar. Her aşama da bilgi veriyorlar. Servisleri oldukça hızlı mudehale ediyor. Benim gönlümü fethettiler açıkçası. Gönül rahatlığıyla çevreme forumdaşlara tavsiye edebilirim artık.
Sizinkide Android cihaz hocam oda iyi bence. Hayırlı olsunBana da UA9600 modeli teklif edildi. U9700 modeli stoklarımızda yok, stoklara girme durumu da şu anda yok denildi. Sizin mesajınızı görünce üzüldüm açıkçası.
Teşekkürler hocam. Aklımda hep kalacak o cihaz. Size de hayırlı olsun diyeyim. Nasıl cihaz memnun musunuz? Aslında Daewoo’nun kanal geçişleri, hız konusu çok iyiydi. Android cihaz bizi üzecek gibi sanki bu konuda.Sizinkide Android cihaz hocam oda iyi bence. Hayırlı olsun