Sıvı temasının görsellerini size sunmaları veya en azından atölyeye çağırıp göstermeleri gerekirdi kişisel fikrim doğrultusunda
Anlattığınız her bir detay panel arızasını doğruluyor, Buradaki temel sorun şu;
Bu ürünün paneli takribi 3000tl bantlarında olsun, (Fabrikaya maliyeti) Değişim işçiliği vs 3500tl ye halledilebilecek bir arızayı, stoklarında yedek parça bulundurmadıkları için sizin eski tv yi de geri alıp yeni tv verip 6500tl ye mal ettiklerini beyan ediyorsunuz
TOSHIBA UHD 50'' ürün dahi bugün 7100tl ye SIFIR 3 yıl garantili ve taksitle satılıyorken
Sizin eski televizyonu sizden alıp bir de iyilik yapıyormuş gibi 6500tl ye PEŞİN şekilde ücretli değişim teklif etmelerinin hangi AHLAK ile örtüştüğünün hesabını yasal yoldan sormanız gerekir.
Yahu adamlar size bildiğin sıfır mal satıyor, üstüne üstlük bir de sizin televizyınunuzu geri alıyor.
Bunun yerine siz gidip taksitle sıfır tv 7000tl ye satın alsanız (Dikkat edin daha yeni model tv, daha yeni model anakart ve daha büyük ekran) bu tv 3 yı8l garantili olsa, sizin eski tv yi sökseniz, anakartını 400, güç kartını 300, Tcon kartını 200 ve BLU setini de 500tl ye satsanız, SIFIR satın aldığınız tv size 7000 - 1400 = 5600tl ye geliyor.
5600tl ye SIFIR ve 3 Yıl garantili televizyona sahip olmak varken ben neden ücretli değişim gereği 2 yıl garantili verilen ve muhtemelen REVİZYON bir ürüne 6500tl ödeyeyim? hem de peşin.
BuVestel'in hakikaten yatacak yeri yok.
Kardeşim sizden aldığı tv nin tüm parçalarını vestel efendi yine kullanacak başka ürünlere. Yani size iyilik falan yapmıyor bildiğin mal satıyor adamlar.
Şimdi ben sizin yerinizde olsam Devlete giderim (Tüketici Hakem Heyeti) derim ki
''Ey yüce devletim, bu firma yasal olarak bulundurmak ZORUNDA olduğu yedek parçayı stoklarında bulundurmadığı için bana ZORLA başka ürün satma yolunu açıyor. Ben araştırma yaptım ve sizlere hesabını sunduğum şu sonuçlara ulaştım (Yukarıda size yazdığım hesabı buraya aktarabilirsiniz ekteki ekran görüntüsünü de delil olarak sunarak) görüleceği üzere burada kasıtlı olarak bir tüketici mağduriyeti oluşturulmaktadır. Eğer bu firma bana elinde bulundurmak zorunda olduğu yedek parçayı bulundurma yükümlülüğünü yerine getiremediği için bir ürün verecekse bunu sadece benim televizyonumum arızalı olan parçasının değişiklik maliyeti doğrultusunda yapmalıdır. Amortisman hesabının burada geçerliliği yoktur zira ürünüm zaten yenidir. 6 Ayda bir model değiştiren firmaların değişimine tüketci olarak ayak uydurabilmemiz mümkün değildir. Tüm bunların dışında yaptığım araştırmalarda bu ürünün panelinin PİYASADA mevcut olduğu ve aldığım teklif üzere kargo maliyetleri dahil olamk üzere hem de piyasa koşulları kapsamında 4400tl ye değiştirilebildiğini de öğrendim. Ankara Merkezli bir küçük işletme olan Technical Healing Center Panel Onarım Merkezi dahi bu paneli stoklarında bulundurabiliyorken Ülkemizin tek büyük fabrikasının elinde bu yedek parçanın olmamasının OLANAKSIZLIK kaynaklı değil KASITLI olduğu gerçeği de gözardı edilmemelidir. Bu doğrultuda yasal yükümlülüklerini yerine getirmeyen yani yedek parça bulundurmayan firmanın ceremesinin tüketiciye yani bana yüklenmesi doğru değildir. Ortada bu üründe sıvı teması olduğuna dair bir İSPAT dahi olmaksızın atılı bir suçlama ve kasıtlı bir yeni ürün satma hamlesi olduğu apaçık görülmektedir. Bahsi geçen bilgiler doğrultusunda firmanın artniyetli davranıp zorunlu bir ticarete sürüklediği ortada olması nedeniyle üründe sıvı teması olduğu iddiasını da reddediyor ve ürünün AYIPLI ürün olarak kabul edilip AYIPSIZ MİSLİ İLE DEĞİŞİMİ yönde kararınızı arz ediyorum.''
Tabi ben olsaydım bunu yapardım, size ''gidin bunu yapın'' demiyorum.
Yalnız orada okuduğunuz her bir satırın tamamı doğrudur. Ankarada Haydar bey ile görüştüm, 4400tl ye bu paneli değiştirebiliyor, elinde de panel mevcut.
Yahu küçücük işletmede bile var olan panel ne hikmetse fabrikada yok. Tabi YOK olduğu da tartışılır ;)