Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Tam olarak biz oluyoruz.'Aaa burada kamera var; bu kırmızı ışıkta geçmeyelim? diyen.
Tam olarak biz oluyoruz.'Aaa burada kamera var; bu kırmızı ışıkta geçmeyelim? diyen.
Sadece arıza tespitinin yapıldığı atölye değil; ürün dışarıdan işletmeye girip işletmeden çıkana kadar takip edilebilir olması lazım. Bu durum, serbest bölgelerdeki depo veya antrepo işletme şartlarındaki yükümlülüklere tekabül ediyor. Zor şartlar
Biz bilişim ürünleri üzerine yorum yapıyoruz ama bu sıkıntı bütün hizmet sektörlerini kapsıyor aslında. Oto tamir, inşaat...vs buralarda olup bitenlere girersek bilişim sektörünü mumla ararız. Neyse, konu daha da derinleşmesin; çıkamayız.
Ahlaki enkazı kameralarla ne kadar ayağa kaldırabiliriz? Kaldıramayız ama en azından caydırıcı olur diyelim. Biz değil miyiz 'Aaa burada kamera var; bu kırmızı ışıkta geçmeyelim? diyen.
Hep memnuniyetsizlik dile getirecek değiliz ya bugün aldığım bir haber sonucu ben de başımdan geçen olayı buraya yazmak istedim.
Forumda edindiğim olumlu izlenimler doğrultusunda 55Q9900 model bir Vestel televizyon aldım ve 15 Aralık 2021 tarihinde kurulumu servis tarafından yapıldı. Yaklaşık 3 ay sonra (Servis menüsünde 720 saat kullanım gösteriyordu) TV'nin belirli bir bölgesindeki görüntü soldu (RGB testinde kırmızı ve yeşil renklerde o bölge karanlıktı) ve panelin bozulduğunu düşünerek servis çağırdım. 22 Mart 2022 tarihinde servis evime gelerek gerekli incelemeleri yaptı ve ekranın fotoğraflarını çekerek kayıt oluşturdu. Bu noktada beni TV'siz bırakmamak adına fabrikadan gelecek yanıtı bekleyeceklerini ve gerekirse ürünü almaya tekrar geleceklerini söylediler. 24 Mart tarihinde ürün atölyeye götürülerek incelemek üzere evimden alındı ve 25 Mart'ta ürünün yenisi ile değiştirileceği bilgisi servis tarafından bildirildi. Gün içinde Manisa fabrikadan da tarafıma ulaşılarak ürünün İzmir Karşıyaka bayisine ulaştırılmak üzere yola çıktığı söylendi ve bugün (28 Mart) servis tarafından ürünün geldiği, yarın kurulum için gelecekleri bildirildi. Yine bugün daha erken saatlerde ise Vestel tarafından gönderilen SMS'te tedarik süreci devam ederken istersem ikame TV alabileceğim bildirimi yapıldı. Sizler gibi satış sonrası servislerle kötü tecrübelerim olmasına rağmen Vestel bu olayda benden benden geçer not aldı
geçmiş olsun mantiken cihaz değişimi yapılması gerekir...Bir iyi haber de ben vereyim, 4. ayında Led barı arıza veren 43U9600 TV'mi Vestel yenisi ile değiştiriyor. Başta müşteri hizmetleri değişim olmayacağını onarım yapabileceklerini söyledi ama Tüketici Hakları Kanunundan bahsedince değişim talebini aldılar.
Daha sonra onarım için bir ikna araması daha oldu ama ben değişim istedim.
Bugün değişim talebi onaylanmış ve TV'yi Manisa'dan yollayacaklarmış. Biraz aksilik falan yaşandı ama ben genel olarak Vestel'in tutumundan memnun kaldım. Kendilerine teşekkür ediyorum.
Arıza her markada olabilir, her markada servis sorunları da yaşanabilir, önemli olan haklı müşteriyi mağdur etmeden çözüm üretebilmek.
Teşekkür ederim hocam, evet 4 ayda arıza yapan ürün kimsenin içine sinmez.geçmiş olsun mantiken cihaz değişimi yapılması gerekir...
O halde bir içerik de sizin için üretebilirizBir memnuniyet mesajı da benden olsun. Daewoo 55dm54u'de kurulumun 10. Bulunmakta olan 5 adet ölü pikselim var. Servis geldi, bundan artık kurtulmuş olduğunu söyledi. Fotoğraf dosyaları sistemlerine yükledi ve diye de düştü. Servis böyle bir düşünce ben asla olmaz diye beklerken 2 gün sonra telefon geldi ve dilersem tamircisi, dilersem hakkımın olduğunu belirttiler. Ben de 10 tv'nin giymekte olmadığı, onaylayanları düşünüyorum.
Aynı gün mani kodlu bir numara aradı ve ellerinde Daewoo stoksa için alan için Ve 55u9 göndermeyi teklif verecekler, isterseniz tv hakkında bilgi istenirse siz tv hakkında genel olarak ziyaret edin, biz sizi tekrar edelim kabul fabrikadan çıkışta satışa çıkacak proje. 1 saat sonra aradılar, ben kabuli yazdım ve Vestel 55u9700 gönderdiler. Bu konuşmalar pazartesi 15:30 civarında yapıldı,kurulum ise çarşamba günü gerçekleşti.