Nedir Bu İnsanların Vestel den Çektiği?

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Sadece arıza tespitinin yapıldığı atölye değil; ürün dışarıdan işletmeye girip işletmeden çıkana kadar takip edilebilir olması lazım. Bu durum, serbest bölgelerdeki depo veya antrepo işletme şartlarındaki yükümlülüklere tekabül ediyor. Zor şartlar
Biz bilişim ürünleri üzerine yorum yapıyoruz ama bu sıkıntı bütün hizmet sektörlerini kapsıyor aslında. Oto tamir, inşaat...vs buralarda olup bitenlere girersek bilişim sektörünü mumla ararız. Neyse, konu daha da derinleşmesin; çıkamayız.
Ahlaki enkazı kameralarla ne kadar ayağa kaldırabiliriz? Kaldıramayız ama en azından caydırıcı olur diyelim. Biz değil miyiz 'Aaa burada kamera var; bu kırmızı ışıkta geçmeyelim? diyen.
 
C Çevrimdışı

CanMurat 

Aktif Üye
26 Eki 2018
263

Bir çoğumuzun bildiği üzere; korona virüsün dünyada patlak vermesiyle birlikte işletmeler, yüz yüze toplantıları iptal etmek zorunda kalarak, Zoom, Teams gibi uygulamalar aracılığıyla online toplantılara adapte olmaya çalıştılar. Evden çalışmalarda bu tür toplantılar da değişik görüntülere sebep oldu.
Yabancı bir firma yöneticileri, hem süreçle, hem de kendileriyle dalga geçmek ve aynı zamanda anı kalması için bu fotoğrafı çekildiler:

zoomJenerasyonu.webp


Toplantılarda sadece kameranın tarama alanı gözüktüğü için; altı kaval, üstü şeşhane bir kreasyon türedi evlerde. E ben de bu trende ayak uydurmadım değil :)

Adem Bey,
Yazılarımızı konuşturmuşsunuz. Öncelikle emeğinize sağlık. Tüm değindiğiniz noktalarda sizinle hemfikir olmakla birlikte bir noktada ben biraz farklı düşünüyorum: 'Tezgah kamerası yetmeeez !'
Verdiğiniz örneklerden yola çıkarsak;
Evet; yazılımla halledilebilecek bir problemle hiç ilgilenmeyip yalandan sıvı teması teşhisi koyan işgüzarlarda işe yarar.
Hayır; sağlam panelle daha önce sıvı teması almış aynı tip paneli değiştirebilecek potansiyele sahip varlıklarda işe yaramaz. Daha fazla detaylandırmayayım da; eşeğin(*) aklına karpuz kabuğu düşürmeyelim.
* Sağlam panelle daha önce sıvı teması almış aynı tip paneli değiştirebilecek potansiyele sahip varlık
Böyle durumlarda sahtekarlığın önüne geçilebilmesi için yukarıdaki fotoğraf gibi; görüntünün tamamı lazım. Sadece tezgah kamerası, Zoom toplantılarındaki kamera görüntüleri misali olur.
Tabi bu fotoğrafın tamamının görünür kılınması da teoride mümkün olmakla birlikte pratikte çok zor bir konu. Daha tezgah kamerasını koyduramıyoruz...
Daha gerçekçi olmak gerekirse; serviste tüm olup biten tamamen şeffaf hale getirilemeyeceğine göre, sizin de değindiğiniz gibi yanlış yapan deşifre olunca ciddi yaptırım olması lazım. Yalancının mumu yatsıya kadar... Bunu adet haline getirenler bir yerde açık verir zaten. Sonra?
İnsanlar ve hayvanların bir kısmı 2 türlü doğru yolu bul(durul)urlar. 1) Eğitim 2)Yaptırım
Eğitimle, şimdiden temellerini atsanız bir sonraki nesilde olumlu değişiklik görmeye başlar, iki nesil sonrasını kurtarabilirsiniz. O da en iyi ihtimal; en ideal şartlarda. Tabi benim bu konuda en ufak bir ümidim yok. Yapabileceğimiz; kendi kapımızın önünü süpürmek: Kendimizin ve nüfus edebileceğimiz yakınlarımızın, anormalliklerin alışılmasını; normalleşmesini engellemek. Tamamına gücümüz yetmez ama yettiği kadar.
Bu şartlardaki bir toplumda düzeni yaptırımla sağlarsınız. O sahtekarlığı yapan firmaya ağır yaptırımlar uygularsanız yola getirebilirsiniz. Onu da yapmazsanız...
Neyse, gene çok uzun yazmışım. Konular derin. Video için tekrardan teşekkürler. İnşeallah doğru yol için verilen bu çabalar karşılık bulur.
 
F Çevrimdışı

felisleo 

Aktif Üye
15 Kas 2021
97
39
Ben de 4 ay önce Vestel tv alarak bu kervana katıldım. Vestel2e karşı önyargılıydım ama TV'yi aldıktan sonra çok memnun kaldım fakat 4 ay sonra bozuldu.
Ürün şu an serviste parça bekliyor ama tamirden vazgeçtim daha doğrusu 180 gün içinde arıza yapan ürünün ayıplı kabul edildiğini az önce bu forum sayesinde öğrendim, yarın müşteri hizmetlerini arayıp değişim isteyeceğim bakalım nasıl bir süreç bekliyor beni. Biraz araştırdım aynı TV v aynı arızadan TV'sini değiştiren birini gördüm.
 
F Çevrimdışı

furkangeze 

Yeni Üye
18 Kas 2021
49
35
Hep memnuniyetsizlik dile getirecek değiliz ya bugün aldığım bir haber sonucu ben de başımdan geçen olayı buraya yazmak istedim.

Forumda edindiğim olumlu izlenimler doğrultusunda 55Q9900 model bir Vestel televizyon aldım ve 15 Aralık 2021 tarihinde kurulumu servis tarafından yapıldı. Yaklaşık 3 ay sonra (Servis menüsünde 720 saat kullanım gösteriyordu) TV'nin belirli bir bölgesindeki görüntü soldu (RGB testinde kırmızı ve yeşil renklerde o bölge karanlıktı) ve panelin bozulduğunu düşünerek servis çağırdım. 22 Mart 2022 tarihinde servis evime gelerek gerekli incelemeleri yaptı ve ekranın fotoğraflarını çekerek kayıt oluşturdu. Bu noktada beni TV'siz bırakmamak adına fabrikadan gelecek yanıtı bekleyeceklerini ve gerekirse ürünü almaya tekrar geleceklerini söylediler. 24 Mart tarihinde ürün atölyeye götürülerek incelemek üzere evimden alındı ve 25 Mart'ta ürünün yenisi ile değiştirileceği bilgisi servis tarafından bildirildi. Gün içinde Manisa fabrikadan da tarafıma ulaşılarak ürünün İzmir Karşıyaka bayisine ulaştırılmak üzere yola çıktığı söylendi ve bugün (28 Mart) servis tarafından ürünün geldiği, yarın kurulum için gelecekleri bildirildi. Yine bugün daha erken saatlerde ise Vestel tarafından gönderilen SMS'te tedarik süreci devam ederken istersem ikame TV alabileceğim bildirimi yapıldı. Sizler gibi satış sonrası servislerle kötü tecrübelerim olmasına rağmen Vestel bu olayda benden benden geçer not aldı
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Hep memnuniyetsizlik dile getirecek değiliz ya bugün aldığım bir haber sonucu ben de başımdan geçen olayı buraya yazmak istedim.

Forumda edindiğim olumlu izlenimler doğrultusunda 55Q9900 model bir Vestel televizyon aldım ve 15 Aralık 2021 tarihinde kurulumu servis tarafından yapıldı. Yaklaşık 3 ay sonra (Servis menüsünde 720 saat kullanım gösteriyordu) TV'nin belirli bir bölgesindeki görüntü soldu (RGB testinde kırmızı ve yeşil renklerde o bölge karanlıktı) ve panelin bozulduğunu düşünerek servis çağırdım. 22 Mart 2022 tarihinde servis evime gelerek gerekli incelemeleri yaptı ve ekranın fotoğraflarını çekerek kayıt oluşturdu. Bu noktada beni TV'siz bırakmamak adına fabrikadan gelecek yanıtı bekleyeceklerini ve gerekirse ürünü almaya tekrar geleceklerini söylediler. 24 Mart tarihinde ürün atölyeye götürülerek incelemek üzere evimden alındı ve 25 Mart'ta ürünün yenisi ile değiştirileceği bilgisi servis tarafından bildirildi. Gün içinde Manisa fabrikadan da tarafıma ulaşılarak ürünün İzmir Karşıyaka bayisine ulaştırılmak üzere yola çıktığı söylendi ve bugün (28 Mart) servis tarafından ürünün geldiği, yarın kurulum için gelecekleri bildirildi. Yine bugün daha erken saatlerde ise Vestel tarafından gönderilen SMS'te tedarik süreci devam ederken istersem ikame TV alabileceğim bildirimi yapıldı. Sizler gibi satış sonrası servislerle kötü tecrübelerim olmasına rağmen Vestel bu olayda benden benden geçer not aldı

Bu satırları çok yazdım, yine yazmakta sakınca görmüyorum.

Vestel'e çok sataştığımız doğrudur lakin hiçbir zaman zarar etmesini veya zor duruma düşmesini istemedik zira Ülkemizin nadide bir üretim tesisi olduğunu biliyoruz.

Kişiye, bölüme, gruba, ürüne kızıp koca bir aileyi töhmet altında bırakmak istemediğimiz gerçeği de bana göre gün gibi ortadadır.

İşte bu tarz geri dönüşler olsun da biz de hep şikayet yayınlayacağımıza artık memnuniyet ve teşekkür videoları yayınlayalım, böyle yazılar yazalım istiyoruz.

VESTEL olarak bir bütün ile değil, satış sonrası hizmetler ile ilgilenen üst yönetimin tüketiciye bakış açısı ve memnuniyet anlayışı ile sorunumuz olduğunu defalarca dile getirdik.

Defalarca dedik ki ''Şov yapmayın kardeşim''
Yani sosyal mecrada patlayan konulara odaklanıp ''ifinim sizin için bırıdıyız'' şeklinde şirinlik yapmayın, GERÇEK memnuniyeti sağlamak için dağda sesi soluğu çıkmayan, interneti dahi olmayan Ali Dayım ile şehirde bir Holding çalışanı veya x y z fenomeni olan hanımefendiye EŞİT ÖLÇÜDE ve EŞİT KALİTEDE hizmet sunun.

Sataşıyoruz çünkü kızıyoruz, kızıyoruz çünkü aslında seviyoruz.

Klima Teknik müdürlüğünde çalışan ve adı mühendis veya tekniker olanlara sataşıyoruz çünkü klima üretmeyi beceremediklerini somut verilerle ortaya koyuyoruz. Çamaşır makinesi dediler mi tüketicilere ''Aman dinlenmeden kaçın'' diyoruz çünkü Bulaşık Makinesi üretimindeki başarılarını çamaşır makinelerinde yakalayamadıklarını biliyor ve hatta somut veriler ile ispat ediyoruz.

İYİ OLSUNLAR istiyoruz temel olarak. Tüketicilerini dikkate alsınlar istiyoruz.
Sorunu çözemediklerinde müşteriyi psikopat ilan edip Memnuniyetsiz Müşteri listesine eklemek ve artık onu görmezden gelmek yerine sorunun kaynağına insinler istiyoruz. Buna dair de onlar, yüzler, binlerce somut örnek sunulabilir rahatlıkla.

Sizin örneğinizin çoğalmasını ve fenomen olduğu için değil, Devlet görevlisi olduğu için değil, fabrikada tandığı, Bakanlıkta yakını olduğu için değil sadece HAKKI OLDUĞU İÇİN ve HER TÜKETİCİYE hak ettiği yüksek kalitede hizmet sunmasını istiyoruz.

Bu vesile ile sizin bir teşekkür yazmanıza vesile olmuş vestel çalışanlarına da gönülden şükranlarımı, saygılarımı sunuyorum. Bunun devam etmesini diliyorum.

Hatta bunu burada bırakmayalım, biz de elimizi taşın altına koyalım, hep şikayet değil bir de HAK ETTİKLERİ İÇİN teşekkür videosu yayınlayalım diyorum.

Yeni televizyonunuz geldiğinde dilerseniz buradan, dilerseniz admin@tavsiyeforumu.com mail adresimden ulaşıp detayları kendi dilinizden aktarıp birkaç kare görsel de yollayın, hatta izinlerini alın ve KARŞIYAKALI hemşehrim olan teknisyen dostlarıma selamlarımı iletip izinlerini alın, bir selfie çekip bana yollayın, isimlerinin paylaşılmasını isterlerse isimlerini de söyleyip bu mecrada onbinlerce insanın önünde bu emekçi dostlarımıza gönülden teşekkürlerimizi sunalım. ?

Dilerseniz bu mesajımı okutun siz nasıl isterseniz. Neticede ortada bir emek var, ortada sizler için mücadele eden bir teknik ekip var, arka planda bu ekibin bağlı olduğu bir işletme var, o işletmenin anlaşmalı olduğu bir fabrika, o fabrikada bu teknik ekiplere eğitim veren bizim güzide hocalarımız var. Her ne kadar üretime ve SSH konusuna dair eleştirdiğimiz hususlarda haklı olduğumuza inanıyor olsak da, verilen emek ve sunulan hizmetleri de gözardı edemeyiz, bu kardeşlerimizin mücadelelerini yok sayamayız.

Eğer izinleri olursa ben elimden geleni seve seve yaparım :ok

Saygı ve selamlarımla :ok
 
F Çevrimdışı

felisleo 

Aktif Üye
15 Kas 2021
97
39
Bir iyi haber de ben vereyim, 4. ayında Led barı arıza veren 43U9600 TV'mi Vestel yenisi ile değiştiriyor. Başta müşteri hizmetleri değişim olmayacağını onarım yapabileceklerini söyledi ama Tüketici Hakları Kanunundan bahsedince değişim talebini aldılar.

Daha sonra onarım için bir ikna araması daha oldu ama ben değişim istedim.
Bugün değişim talebi onaylanmış ve TV'yi Manisa'dan yollayacaklarmış. Biraz aksilik falan yaşandı ama ben genel olarak Vestel'in tutumundan memnun kaldım. Kendilerine teşekkür ediyorum.

Arıza her markada olabilir, her markada servis sorunları da yaşanabilir, önemli olan haklı müşteriyi mağdur etmeden çözüm üretebilmek.
 
Son düzenleme:
grezimonk Çevrimdışı

grezimonk 

Süper Üye
21 May 2018
755
Bir iyi haber de ben vereyim, 4. ayında Led barı arıza veren 43U9600 TV'mi Vestel yenisi ile değiştiriyor. Başta müşteri hizmetleri değişim olmayacağını onarım yapabileceklerini söyledi ama Tüketici Hakları Kanunundan bahsedince değişim talebini aldılar.

Daha sonra onarım için bir ikna araması daha oldu ama ben değişim istedim.
Bugün değişim talebi onaylanmış ve TV'yi Manisa'dan yollayacaklarmış. Biraz aksilik falan yaşandı ama ben genel olarak Vestel'in tutumundan memnun kaldım. Kendilerine teşekkür ediyorum.

Arıza her markada olabilir, her markada servis sorunları da yaşanabilir, önemli olan haklı müşteriyi mağdur etmeden çözüm üretebilmek.
geçmiş olsun mantiken cihaz değişimi yapılması gerekir...
 
M Çevrimdışı

metin1975 

Aktif Üye
15 Nis 2019
131
49
Bir memnuniyet mesajı da benden olsun. Daewoo 55dm54u tv'de kurulumun 10. gününde ekranın çeşitli bölgelerinde 5 adet ölü piksel tespit ettim. Servis geldi ısrarla bunların toz olduğunu söyledi. Fotoğraf çekip sistemlerine yükledi ve toz diye de not düştü. Servis böyle bir not düşünce ben asla değişim olmaz diye beklerken 2 gün sonra telefon geldi ve dilersem tamir, dilersem değişim hakkımın olduğunu belirttiler. Ben de 10 günlük tv'nin tamir görmesini istemiyorum, değişim talep ediyorum dedim.

Aynı gün manisa alan kodlu bir numara aradı ve ellerinde Daewoo stok bulunmadığı için Vestel 55u9700 göndermeyi teklif ettiler, isterseniz tv hakkında bilgilendirme yapalım isterseniz siz tv hakkında detaylı araştırma yapın, biz sizi tekrar arayalım kabul ederseniz fabrikadan çıkış işlemini gerçekleştirelim dediler. 1 saat sonra yeniden aradılar,ben kabul ettiğimi söyledim ve Vestel 55u9700 gönderdiler. Bu konuşmalar pazartesi 15:30 civarı yapıldı,kurulum ise çarşamba günü gerçekleşti.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Bir memnuniyet mesajı da benden olsun. Daewoo 55dm54u'de kurulumun 10. Bulunmakta olan 5 adet ölü pikselim var. Servis geldi, bundan artık kurtulmuş olduğunu söyledi. Fotoğraf dosyaları sistemlerine yükledi ve diye de düştü. Servis böyle bir düşünce ben asla olmaz diye beklerken 2 gün sonra telefon geldi ve dilersem tamircisi, dilersem hakkımın olduğunu belirttiler. Ben de 10 tv'nin giymekte olmadığı, onaylayanları düşünüyorum.

Aynı gün mani kodlu bir numara aradı ve ellerinde Daewoo stoksa için alan için Ve 55u9 göndermeyi teklif verecekler, isterseniz tv hakkında bilgi istenirse siz tv hakkında genel olarak ziyaret edin, biz sizi tekrar edelim kabul fabrikadan çıkışta satışa çıkacak proje. 1 saat sonra aradılar, ben kabuli yazdım ve Vestel 55u9700 gönderdiler. Bu konuşmalar pazartesi 15:30 civarında yapıldı,kurulum ise çarşamba günü gerçekleşti.
O halde bir içerik de sizin için üretebiliriz :)

 
Geri
Üst Alt