Acaba değiştirdiler miTelevizyonu 11.08.2020 tarihinde Hepsiburada üzerinden satın aldım. İlk ayını doldurmadan böyle sorunla karşılaştım ve servise ürünü teslim ettim, panel değişimi yapıp ürünü getirdiler. Ancak sorun artarak devam etti ve bir daha servis çağırdım. Gelen servis değişim talebi oluşturdu aradan 10 gün geçti ve hala Vestel'den haber bekliyorum bakalım değişim onaylanacak mı?Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Hiç bilmiyorum. Vestel çözüm merkezinden arandım, şimdilik değişim yapamıyoruz zaten aradan neredeyse 1 yıla yakın zaman geçmiş dendi ancak kendilerinin panel merkezi varmış orada tamir edebileceklerini söylediler. Ben de garantisi zaten 3 yıl değil mi? ve serviste çözülemeyen problemi nasıl başka yerde çözüyorsunuz dediğim zaman mühendislerinin bakacağını söylediler. Yani şimdilik değişim değil tamir teklif ettiler.Acaba değiştirdiler mi
Henüz servislerin hepsinde Acf cof bonding makinası yok tv bonding onarım makinası olan servise gider. Yatay çizgi arızası genelde yapılamıyor. Tv nizin garantisi varmış bir şekilde sonuca ulaşacaktır bence bekleyin.Hiç bilmiyorum. Vestel çözüm merkezinden arandım, şimdilik değişim yapamıyoruz zaten aradan neredeyse 1 yıla yakın zaman geçmiş dendi ancak kendilerinin panel merkezi varmış orada tamir edebileceklerini söylediler. Ben de garantisi zaten 3 yıl değil mi? ve serviste çözülemeyen problemi nasıl başka yerde çözüyorsunuz dediğim zaman mühendislerinin bakacağını söylediler. Yani şimdilik değişim değil tamir teklif ettiler.
Çözüm merkezinden aranıp tamir için bilgi verilmişti, bende evimde alternatif tv olmadığını ikame tv getirilip benim tv mi tamire götürebileceklerini söylemiştim. Onlarda, serviste tv olursa seve seve yardım edeceklerini söylediler. Servisin gelip tv mi almasını beklerken yani perşembe gününden beri bekliyorum. Vestel sitesi üzerinden taleplerimi kontrol edeyim dedim ve değişim talebimin onaylandığını, yazdığını gördüm. Çözüm merkezini aradım ancak mesai saatleri dışı olduğu için ulaşamadım, iletişim merkezini arayıp sorduğumda sistemde birebir ürün değişimi yapılacağı yani aynı modeli vereceklerini belirtmiş çözüm merkezi. Bu modelin üretimi devam ediyor mu acaba?Henüz servislerin hepsinde Acf cof bonding makinası yok tv bonding onarım makinası olan servise gider. Yatay çizgi arızası genelde yapılamıyor. Tv nizin garantisi varmış bir şekilde sonuca ulaşacaktır bence bekleyin.
Yatay tarama hattında sorun var gibi garantisi var miArkadaslar meraba vestel 49ud9400 tv bugun zap yaparken bi sey farkettim ekranin ustten 1 karis kadar altinda yatay sekilde boydan boya mavi renkt cift cizgi olustu bu neyim nesi tam olarak.tesekkurler
Ps4 bagli tv ye onun bi etkisimidir diye hdmi söktüm sorun devam ediyor
Cizgiyi inceleyince fark ettim cizgi titremedr yapio
Adem Helvacı
TEKNOwest
Tekrar bi duzenleme dha ypayim. Tv ustten bi karis kadar sonra titreme yapiyor kırmızı renge donuyor tekrar duzeliyor
Arkadaslar meraba vestel 49ud9400 tv bugun zap yaparken bi sey farkettim ekranin ustten 1 karis kadar altinda yatay sekilde boydan boya mavi renkt cift cizgi olustu bu neyim nesi tam olarak.tesekkurler
Ps4 bagli tv ye onun bi etkisimidir diye hdmi söktüm sorun devam ediyor
Cizgiyi inceleyince fark ettim cizgi titremedr yapio
Adem Helvacı
TEKNOwest
Tekrar bi duzenleme dha ypayim. Tv ustten bi karis kadar sonra titreme yapiyor kırmızı renge donuyor tekrar duzeliyor
Garantisi bitmis 1 sene onceYatay tarama hattında sorun var gibi garantisi var mi
Tamir olma ihtimali düşük, panel onarım merkezleri var onlar görmeli P PANELCİ HAYDARVarmi cozum onerisi olan