VESTEL Z20 KULLANANLAR

H Çevrimdışı

halidetekini

Yeni Üye
25 Ocak 2018
37
Bu parmak izi geç okuma konusu nedense çabuk çözülmedi, Şu beklenen yazılım gelse de sizlerden bu konuda olumlu geri dönüş alsak artık :ok

EDİT: Güzel günlerde kullanınız azizim :ok
Sağolun üstadım dinledim sufi4848 müdürümü.bakalım.inşallah çabuk yayınlarlar yazılımı temennim o.vestelin sufi4848 ödül vermesi lazım yönlendirmesiyle tv,klima,telefonumu vestel aldım.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Sağolun üstadım dinledim sufi4848 müdürümü.bakalım.inşallah çabuk yayınlarlar yazılımı temennim o.vestelin sufi4848 ödül vermesi lazım yönlendirmesiyle tv,klima,telefonumu vestel aldım.

Çok hatalarını görüyoruz lakin vazgeçmiyoruz VESTEL den, En azından gecikiyor olsa da bir şekilde gönlümüzü almayı başarıyor kerata :kiskis
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
sufi48 sufi4848
Seni dinledim sedef mavisi z20 aldım.kulaklık hediyeli.çok hoşuma gitti.dizaynı falan güzel.kulaklık iş görür.telefonu açtım kurulumu yaptım hemen yazılım geldi.kasma donma olmuyor lakin vestel analiytc service yüklenirken hata oldu mesajı geldi.teli açtım kapadım bir daha gelmedi.bir kaç arama yaptım ilk aramada sunucuya ulaşılamıyor dedi sonrakinde arama sonlandı dedi.şuan normal arada arama sonlandı veriyor gene.şebeke gücne baktım 103 db 37 asu.bunların haricinde telefon güzel.eksi olarak parmak izi geç okuyor.
Hayırlı olsun kardeş.allah iyi günlerde kullanmayı nasip etsin.evet doğrudur bir kaç hata var en son 15 gün önce aradılar beni çözüm merkezinden dile getirdim bahsettiğin hataları biz 4 kişi aldık z 20 aynı hatalar mevcut hepsinde .arge yazılım üstünde çalışıyor bir kaç güne yeni yazılım gelecek düzelecek bilgisini vermişlerdi.için rahat olsun düzelir.bakalım bekliyoruz
 
H Çevrimdışı

halidetekini

Yeni Üye
25 Ocak 2018
37
JSNYh.png
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado üstadım acaba bu hatada yazılımla düzelecekmi.

Düzelecek azizim, bakınız JVC tv kullanıcılarının sorunlarını aktardık, hemen yazılım ile destek geldi. Bu akşam 21:00 de yayınlayacağım nasiopse yazılımı.

Bir de bu foruma gelip ''VESTEL yazılım desteği vermiyor'' (TV konusunda) diyen çakma fakülteliler var içimizde :kop

İçiniz rahat olsun sorunu çözrler mutlaka :ok
 
H Çevrimdışı

halidetekini

Yeni Üye
25 Ocak 2018
37
ürünü sabah aldım biraz evvel vestelden aradılar .ilk defa karşılaştım hayırlı olsun vs üründe istediğiniz uygulama özellik varmı.sorun yaşadınızmı bravo vestele .hataları söyledim bende olan çağrı kesilesi vmarket parmak izi gibi fabrika yeni yazılım üstünde çalışıyormuş en kısa zamanda (tarih veremiyoruz dedi) yeni yazılım tüm kullanıcılarımıza sunacağız dedi.vestel ciddi önem veriyor gibi geldi bu yeni ürüne.güzel bir uygulama senelerce samsung kulandım bir kere aramadılar .VESTELE kocaman alkış...
 
H Çevrimdışı

halidetekini

Yeni Üye
25 Ocak 2018
37
Üstadlar yukarıda yaptığım güzel yorumdan sonra canım sıkıldı.bu görüşme esnasında kayıt açılmış tarafıma geri dönüş yapıldı manisa genel müdürlükten.1.12.0 yazılımından sonra çağrı kesilmesi,v market hata bildirimi,ve parmak izi sorununun ortadan kalktığını ilk defa hu şikayetle karşılaştıklarını söylediler cihazda problem olabilir dediler.güvenüssüne yollamamı istediler.her nekadar söylesemde tanıdığım 6 kişide z20 aldı aynı sorunlar var umursamadı yetkili.siz üstadlara danışmak istedim Adem Helvacı Ado Sota Sota üstadlarım bana bir fikir verirseniz müteşekkür olurum.saygılarımla....
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Üstadlar yukarıda yaptığım güzel yorumdan sonra canım sıkıldı.bu görüşme esnasında kayıt açılmış tarafıma geri dönüş yapıldı manisa genel müdürlükten.1.12.0 yazılımından sonra çağrı kesilmesi,v market hata bildirimi,ve parmak izi sorununun ortadan kalktığını ilk defa hu şikayetle karşılaştıklarını söylediler cihazda problem olabilir dediler.güvenüssüne yollamamı istediler.her nekadar söylesemde tanıdığım 6 kişide z20 aldı aynı sorunlar var umursamadı yetkili.siz üstadlara danışmak istedim Adem Helvacı Ado Sota Sota üstadlarım bana bir fikir verirseniz müteşekkür olurum.saygılarımla....


Geçenlerde buna benzer bir sorun oldu TV konusunda. Bir bilgi verdim TV ile ilgili, Arkadaş Müşteri hizmetleri ile görüştüğünde ise başka bir bilgi almış, Ben verdiğim bilgide ısrar ettim ve bir daha arayıp şunu sorarmısınız dedim, arkadaş aradı ve o görüştüğü MH yetkilisinin hatalı bilgi verdiği ortaya çıktı.

İçiniz rahat olsun canınızı sıkmayın VESTEL mutlaka düzeltecektir bu sorunları.

Sizler haklı olarak her arayanı VESTEL olarak kabul etsenizde VESTEL koskoca bir şehir, Farklı farklı departmanları var, her departman farklı amaçlarla arar sorar bilgi verir vs.

Benim düşüncem sizi arayıp bilgi verenin dünyadan bihaber olduğu yönde zira daha önce de TV konusunda bizlerin 50 kere yazıp fabrikaya ilettiği, Fabrikanın bilip üzerinde çalışma yaptığı bir konuyla ilgili arama yapan bir arkadaşımıza bir MH yetkilisi ''Aaa ilk defa bu bildirim geldi'' ifadesinde bulunmuştu :kop

Canınızı sıkmayın kısa bir süre bekleyin azizim. (Bu benim önerim)

Ancak bu konu canınızı ciddi sıkıyor ise hemen iade işlemlerini başlatın bence :ok
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
Üstadlar yukarıda yaptığım güzel yorumdan sonra canım sıkıldı.bu görüşme esnasında kayıt açılmış tarafıma geri dönüş yapıldı manisa genel müdürlükten.1.12.0 yazılımından sonra çağrı kesilmesi,v market hata bildirimi,ve parmak izi sorununun ortadan kalktığını ilk defa hu şikayetle karşılaştıklarını söylediler cihazda problem olabilir dediler.güvenüssüne yollamamı istediler.her nekadar söylesemde tanıdığım 6 kişide z20 aldı aynı sorunlar var umursamadı yetkili.siz üstadlara danışmak istedim Adem Helvacı Ado Sota Sota üstadlarım bana bir fikir verirseniz müteşekkür olurum.saygılarımla....
Marco paşa aynı olaylar bendede var onun haricinde diğer arkadaşlardada var 5 cihaz aldık hepsinde var son yazılımdan sonra oldu.çözüm merkeziyle bende görüştüm.geçen hafta banada yazılımla düzelecek dendi bu bilgiyide hemen vermedi fabrikayla görüşüp öyle verdi.için rahat olsun Adem Helvacı Ado hocam ve diğer yardımcı olan hocalarımızı dinle bekle.hocalarımız uzman ve duayen kişilerdir
 
Son düzenleme:
F Çevrimdışı

fazliomer

Yeni Üye
8 Haz 2018
2
48
Bende aranıza katıldım.sufi.madem sana uyduk aldık bu telefondan yorum yapalım .halid de buradaymış.konuyu canlı tutalım acemiyiz gerçi forum konusunda.bilmediklerimizi öğrenelim.halid gene mız mız okuduğum kadarıyla.halid bizdede aynı aorun var güncellemeden sonra oldu.bak sufi ahmet gökhan turgut ben aynı anda aldık bu telefonu aldığımızda arıza yoktu güncelleme yaptık sonra dediğin şeyler bizde de oldu.korkma bak adam öbür telefonunu gözümüzün önünde 4 kere değişim yapıldı.:affet
 
E Çevrimdışı

engintonguc

Yeni Üye
8 Haz 2018
8
44
Öncelikle teşekkürler ve sağolun.vestel venüs z20 için tek forum sitesi.bilgi alabileceğim.
Adım engin tonguç.bir kaç sorum olacak cevap bulurum inşallah.
9 mayıs günü venüs z20 aldım büyük bir hevesle ilk gün muhteşem bir cihaz kullandım.2 gün yazılım geldi.ve sorunlar başladı parmak izi okuma ve çağrı sonlandı hatası.hemen vesteli aradım yazılım hatalı dendi.yeni güncelleme gelecek dendi ardından tekrar güncelleme geldi cihaz daha beter oldu ve ek olarak analytıcs servıce yuklenırken hata olustu demeye basladı hemen aradım tekrar yazılım gelecek duzelecek dendı ve kısır dongu bılınmezlık basladı.1 haftadır hıc konusmadıysam 10 kısıyle gorustum vestelden yazılım dendı servıse gırmesı lazım dendı.ve dunde 2369991685 nolu telefondan bır bayan aradı son yazılımla hataların duzeldıgı ılk benden duymuslar bu hataları bende sinir harbi başladı bugünde 08502224124 nolu telefondan bırı aradı sabahtan yazılım ile ilgili olduğunu söyledi.bende kafa çorba oldu.ve aon olarak akşam 5 gibi tekrar arandım çözüm departmanından şuanda venüs z20 ile ilgili şikayetin olmadığını benim cihazımda problem olduğunu servis kaydı açıp en yakın servise bırakmam gerektiğini söyledi!!! tam bir karmaşa şimdi bu siteyi kuranların sayesinde üründe sorun hepsinde var olduğunu okudum .
aslında vestel merak edip bir göz atsa üründe sorun varmı forumlara hır bakayım dese ARGE 1 günde çözüm bulur yazılımla ama nafile.sorunlar.devede kulak misali basit hatalar
Çağrı sonlandı
Parmak izi okuyucu geç algılaması
Analytics service hatası
Bu siteyi kuranlara ayrıca teşekkür ederim venüs z20 tartışma tek burda.
Çözüm merkezi bir mail atsa argesine sorun çözülecek biz kullanıcılara doğru kesin cevap vermiş olur.
 
Geri
Üst Alt