Öncelikle teşekkürler ve sağolun.vestel venüs z20 için tek forum sitesi.bilgi alabileceğim.
Adım engin tonguç.bir kaç sorum olacak cevap bulurum inşallah.
9 mayıs günü venüs z20 aldım büyük bir hevesle ilk gün muhteşem bir cihaz kullandım.2 gün yazılım geldi.ve sorunlar başladı parmak izi okuma ve çağrı sonlandı hatası.hemen vesteli aradım yazılım hatalı dendi.yeni güncelleme gelecek dendi ardından tekrar güncelleme geldi cihaz daha beter oldu ve ek olarak analytıcs servıce yuklenırken hata olustu demeye basladı hemen aradım tekrar yazılım gelecek duzelecek dendı ve kısır dongu bılınmezlık basladı.1 haftadır hıc konusmadıysam 10 kısıyle gorustum vestelden yazılım dendı servıse gırmesı lazım dendı.ve dunde 2369991685 nolu telefondan bır bayan aradı son yazılımla hataların duzeldıgı ılk benden duymuslar bu hataları bende sinir harbi başladı bugünde 08502224124 nolu telefondan bırı aradı sabahtan yazılım ile ilgili olduğunu söyledi.bende kafa çorba oldu.ve aon olarak akşam 5 gibi tekrar arandım çözüm departmanından şuanda venüs z20 ile ilgili şikayetin olmadığını benim cihazımda problem olduğunu servis kaydı açıp en yakın servise bırakmam gerektiğini söyledi!!! tam bir karmaşa şimdi bu siteyi kuranların sayesinde üründe sorun hepsinde var olduğunu okudum .
aslında vestel merak edip bir göz atsa üründe sorun varmı forumlara hır bakayım dese ARGE 1 günde çözüm bulur yazılımla ama nafile.sorunlar.devede kulak misali basit hatalar
Çağrı sonlandı
Parmak izi okuyucu geç algılaması
Analytics service hatası
Bu siteyi kuranlara ayrıca teşekkür ederim venüs z20 tartışma tek burda.
Çözüm merkezi bir mail atsa argesine sorun çözülecek biz kullanıcılara doğru kesin cevap vermiş olur.
Değerli Kardeşim Hoşgeldiniz;
Şu VESTEL ile ilgili son zamanlarda bir cümle kuruyor ve hep diyorum ki ''Okyanusu aşıp, derede boğuluyorlar''
Müşteri ile irtibat kuran bir servis yetkilisi, bir müştri hizmetleri yetkilisi, bir de teknik müdürlük personeli olursa, üstüne bir de anket departmanı ararsa, her arayan da kendi kafasına göre konuşursa ortaya bu sonuçların çıkması kadar da doğal bir şey olmaz.
Başka bir kardeşimizde de sizin mevzunun aynısı, Onda da X kişi arayıp 'yazılım sorunlu'' derken, Y kişisi hayataında ilk defa duymuş efekti yapınca da ortaya saçmalığın daniskası çıkıyor.
Bu noktada asıl sorun üründe yazılımsal sorun olması değil, Firmanın şaşkın ördek yavrusu modunda olmasıdır.
Yazılımdır bu hatalı kodlama vardır, TEK BİR YETKİLİ AĞZINDAN bir açıklama yapar ve dersin ki ''Sayın müşterilerimiz X model ürünümüzde Y sorun tespit ettik, Z sürüm yazılım ile 15.07.2018 tarihinde sorunlarınızı çözeceğiz''
Bitti kardeşim olay bu kadar basit, O tarihi beklemek isteyenler bekler, istemeyenler iade eder olur biter.
Bu nedir yahu birisinin ''ak'ım'' dediğine diğeri ''.ok'um'' diyor.
Gelelim konunun teknik kısmına.
Yaşanan sorunların temel kaynağı, Telefon üreticileri ile GSM operatörleri arasındaki iletişim protokolü kodlama senkronunda vodafone ile oluşan bir hatanın yanısıra, performans arttırılsın diye yapılan çalışmalarda özellikle parmak okuyucuda algı, 2-3 uygulamada da sisem çakışması sorunu oluşmuş.
Şimdi anlayamadığım nokta şu, Konuyu sorunu çözerek çözemiyorsan, O sorunlu olan kısımları geçici pasifize edecek bir yazılım sun, tüketicilerine açıklama yap, ''Şu an siz kullanmaya devam ediniz, Biz size sorunları kökten çözerek en kısa sürede bir yazılım daha sunacağız'' de.
Şu cahil aklımızla bunları biz düşünebiliyoruz da, Koca Koca mühendisler, Koca Koca müdürler bir araya gelip bir toplantı yapıp çözüm üretemiyormusunuz?
Sosyal projelere ayırdığınız zamanın kısa bir kısmını da lütfen yaşanan teknik aksaklıklara ayırınız. KOŞAMAYANLAR için KOŞTUĞUNUZ kadar, Sattığınız telefonlarla KONUŞAMAYANLAR için de kendi aranızda KONUŞUN lütfen.