VESTEL Z20 KULLANANLAR

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Bende aranıza katıldım.sufi.madem sana uyduk aldık bu telefondan yorum yapalım .halid de buradaymış.konuyu canlı tutalım acemiyiz gerçi forum konusunda.bilmediklerimizi öğrenelim.halid gene mız mız okuduğum kadarıyla.halid bizdede aynı aorun var güncellemeden sonra oldu.bak sufi ahmet gökhan turgut ben aynı anda aldık bu telefonu aldığımızda arıza yoktu güncelleme yaptık sonra dediğin şeyler bizde de oldu.korkma bak adam öbür telefonunu gözümüzün önünde 4 kere değişim yapıldı.:affet

Aramıza hoşgeldiniz azizim :ok
Şimdilik ufak tfek can sıkıcı mevzular olsa da ilride bu başlık altında ürünün iyi yanları ve yüksek performansını da yazacağız buna eminim.

Şu an tek temennim argeden desteğin erken gelmesi :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Öncelikle teşekkürler ve sağolun.vestel venüs z20 için tek forum sitesi.bilgi alabileceğim.
Adım engin tonguç.bir kaç sorum olacak cevap bulurum inşallah.
9 mayıs günü venüs z20 aldım büyük bir hevesle ilk gün muhteşem bir cihaz kullandım.2 gün yazılım geldi.ve sorunlar başladı parmak izi okuma ve çağrı sonlandı hatası.hemen vesteli aradım yazılım hatalı dendi.yeni güncelleme gelecek dendi ardından tekrar güncelleme geldi cihaz daha beter oldu ve ek olarak analytıcs servıce yuklenırken hata olustu demeye basladı hemen aradım tekrar yazılım gelecek duzelecek dendı ve kısır dongu bılınmezlık basladı.1 haftadır hıc konusmadıysam 10 kısıyle gorustum vestelden yazılım dendı servıse gırmesı lazım dendı.ve dunde 2369991685 nolu telefondan bır bayan aradı son yazılımla hataların duzeldıgı ılk benden duymuslar bu hataları bende sinir harbi başladı bugünde 08502224124 nolu telefondan bırı aradı sabahtan yazılım ile ilgili olduğunu söyledi.bende kafa çorba oldu.ve aon olarak akşam 5 gibi tekrar arandım çözüm departmanından şuanda venüs z20 ile ilgili şikayetin olmadığını benim cihazımda problem olduğunu servis kaydı açıp en yakın servise bırakmam gerektiğini söyledi!!! tam bir karmaşa şimdi bu siteyi kuranların sayesinde üründe sorun hepsinde var olduğunu okudum .
aslında vestel merak edip bir göz atsa üründe sorun varmı forumlara hır bakayım dese ARGE 1 günde çözüm bulur yazılımla ama nafile.sorunlar.devede kulak misali basit hatalar
Çağrı sonlandı
Parmak izi okuyucu geç algılaması
Analytics service hatası
Bu siteyi kuranlara ayrıca teşekkür ederim venüs z20 tartışma tek burda.
Çözüm merkezi bir mail atsa argesine sorun çözülecek biz kullanıcılara doğru kesin cevap vermiş olur.


Değerli Kardeşim Hoşgeldiniz;

Şu VESTEL ile ilgili son zamanlarda bir cümle kuruyor ve hep diyorum ki ''Okyanusu aşıp, derede boğuluyorlar''

Müşteri ile irtibat kuran bir servis yetkilisi, bir müştri hizmetleri yetkilisi, bir de teknik müdürlük personeli olursa, üstüne bir de anket departmanı ararsa, her arayan da kendi kafasına göre konuşursa ortaya bu sonuçların çıkması kadar da doğal bir şey olmaz.

Başka bir kardeşimizde de sizin mevzunun aynısı, Onda da X kişi arayıp 'yazılım sorunlu'' derken, Y kişisi hayataında ilk defa duymuş efekti yapınca da ortaya saçmalığın daniskası çıkıyor.

Bu noktada asıl sorun üründe yazılımsal sorun olması değil, Firmanın şaşkın ördek yavrusu modunda olmasıdır.

Yazılımdır bu hatalı kodlama vardır, TEK BİR YETKİLİ AĞZINDAN bir açıklama yapar ve dersin ki ''Sayın müşterilerimiz X model ürünümüzde Y sorun tespit ettik, Z sürüm yazılım ile 15.07.2018 tarihinde sorunlarınızı çözeceğiz''

Bitti kardeşim olay bu kadar basit, O tarihi beklemek isteyenler bekler, istemeyenler iade eder olur biter.

Bu nedir yahu birisinin ''ak'ım'' dediğine diğeri ''.ok'um'' diyor.

Gelelim konunun teknik kısmına.

Yaşanan sorunların temel kaynağı, Telefon üreticileri ile GSM operatörleri arasındaki iletişim protokolü kodlama senkronunda vodafone ile oluşan bir hatanın yanısıra, performans arttırılsın diye yapılan çalışmalarda özellikle parmak okuyucuda algı, 2-3 uygulamada da sisem çakışması sorunu oluşmuş.

Şimdi anlayamadığım nokta şu, Konuyu sorunu çözerek çözemiyorsan, O sorunlu olan kısımları geçici pasifize edecek bir yazılım sun, tüketicilerine açıklama yap, ''Şu an siz kullanmaya devam ediniz, Biz size sorunları kökten çözerek en kısa sürede bir yazılım daha sunacağız'' de.

Şu cahil aklımızla bunları biz düşünebiliyoruz da, Koca Koca mühendisler, Koca Koca müdürler bir araya gelip bir toplantı yapıp çözüm üretemiyormusunuz?

Sosyal projelere ayırdığınız zamanın kısa bir kısmını da lütfen yaşanan teknik aksaklıklara ayırınız. KOŞAMAYANLAR için KOŞTUĞUNUZ kadar, Sattığınız telefonlarla KONUŞAMAYANLAR için de kendi aranızda KONUŞUN lütfen.
 
E Çevrimdışı

engintonguc

Yeni Üye
8 Haz 2018
8
44
Aramıza hoşgeldiniz azizim :ok
Şimdilik ufak tfek can sıkıcı mevzular olsa da ilride bu başlık altında ürünün iyi yanları ve yüksek performansını da yazacağız buna eminim.

Şu an tek temennim argeden desteğin erken gelmesi :ok
Hoşbulduk ado bey.temennimiz argenin el atması yönünde birde sesimizi zamanında duyabilseler.
Gönül isterdi yerli bir firmanın ürününün ne kadar iyi performanslı kaliteli olduğunu tartışmak.yaklaşık olarak 1 aydır görüşme halindeyim vestelle sonuca ulaşamadım.inşallah bu site sayesinde duyururuz sorunlar kalkar bir kaç gün içinde ürünün kalitesini tartışırız.okadar siteyi inceledim sürekli marka kötüleme karalama yerli düşmanlığı birde bunları yapanlar master yapmış profil fotolarıda ATATÜRK yapmış insanlar...
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
Değerli Kardeşim Hoşgeldiniz;

Şu VESTEL ile ilgili son zamanlarda bir cümle kuruyor ve hep diyorum ki ''Okyanusu aşıp, derede boğuluyorlar''

Müşteri ile irtibat kuran bir servis yetkilisi, bir müştri hizmetleri yetkilisi, bir de teknik müdürlük personeli olursa, üstüne bir de anket departmanı ararsa, her arayan da kendi kafasına göre konuşursa ortaya bu sonuçların çıkması kadar da doğal bir şey olmaz.

Başka bir kardeşimizde de sizin mevzunun aynısı, Onda da X kişi arayıp 'yazılım sorunlu'' derken, Y kişisi hayataında ilk defa duymuş efekti yapınca da ortaya saçmalığın daniskası çıkıyor.

Bu noktada asıl sorun üründe yazılımsal sorun olması değil, Firmanın şaşkın ördek yavrusu modunda olmasıdır.

Yazılımdır bu hatalı kodlama vardır, TEK BİR YETKİLİ AĞZINDAN bir açıklama yapar ve dersin ki ''Sayın müşterilerimiz X model ürünümüzde Y sorun tespit ettik, Z sürüm yazılım ile 15.07.2018 tarihinde sorunlarınızı çözeceğiz''

Bitti kardeşim olay bu kadar basit, O tarihi beklemek isteyenler bekler, istemeyenler iade eder olur biter.

Bu nedir yahu birisinin ''ak'ım'' dediğine diğeri ''.ok'um'' diyor.

Gelelim konunun teknik kısmına.

Yaşanan sorunların temel kaynağı, Telefon üreticileri ile GSM operatörleri arasındaki iletişim protokolü kodlama senkronunda vodafone ile oluşan bir hatanın yanısıra, performans arttırılsın diye yapılan çalışmalarda özellikle parmak okuyucuda algı, 2-3 uygulamada da sisem çakışması sorunu oluşmuş.

Şimdi anlayamadığım nokta şu, Konuyu sorunu çözerek çözemiyorsan, O sorunlu olan kısımları geçici pasifize edecek bir yazılım sun, tüketicilerine açıklama yap, ''Şu an siz kullanmaya devam ediniz, Biz size sorunları kökten çözerek en kısa sürede bir yazılım daha sunacağız'' de.

Şu cahil aklımızla bunları biz düşünebiliyoruz da, Koca Koca mühendisler, Koca Koca müdürler bir araya gelip bir toplantı yapıp çözüm üretemiyormusunuz?

Sosyal projelere ayırdığınız zamanın kısa bir kısmını da lütfen yaşanan teknik aksaklıklara ayırınız. KOŞAMAYANLAR için KOŞTUĞUNUZ kadar, Sattığınız telefonlarla KONUŞAMAYANLAR için de kendi aranızda KONUŞUN lütfen.
tek kelimeyle mükemmel bir paylasim Adem Helvacı Ado hocam duayen olmak böyle bir ayricalik helal olsun hocam
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
Öncelikle teşekkürler ve sağolun.vestel venüs z20 için tek forum sitesi.bilgi alabileceğim.
Adım engin tonguç.bir kaç sorum olacak cevap bulurum inşallah.
9 mayıs günü venüs z20 aldım büyük bir hevesle ilk gün muhteşem bir cihaz kullandım.2 gün yazılım geldi.ve sorunlar başladı parmak izi okuma ve çağrı sonlandı hatası.hemen vesteli aradım yazılım hatalı dendi.yeni güncelleme gelecek dendi ardından tekrar güncelleme geldi cihaz daha beter oldu ve ek olarak analytıcs servıce yuklenırken hata olustu demeye basladı hemen aradım tekrar yazılım gelecek duzelecek dendı ve kısır dongu bılınmezlık basladı.1 haftadır hıc konusmadıysam 10 kısıyle gorustum vestelden yazılım dendı servıse gırmesı lazım dendı.ve dunde 2369991685 nolu telefondan bır bayan aradı son yazılımla hataların duzeldıgı ılk benden duymuslar bu hataları bende sinir harbi başladı bugünde 08502224124 nolu telefondan bırı aradı sabahtan yazılım ile ilgili olduğunu söyledi.bende kafa çorba oldu.ve aon olarak akşam 5 gibi tekrar arandım çözüm departmanından şuanda venüs z20 ile ilgili şikayetin olmadığını benim cihazımda problem olduğunu servis kaydı açıp en yakın servise bırakmam gerektiğini söyledi!!! tam bir karmaşa şimdi bu siteyi kuranların sayesinde üründe sorun hepsinde var olduğunu okudum .
aslında vestel merak edip bir göz atsa üründe sorun varmı forumlara hır bakayım dese ARGE 1 günde çözüm bulur yazılımla ama nafile.sorunlar.devede kulak misali basit hatalar
Çağrı sonlandı
Parmak izi okuyucu geç algılaması
Analytics service hatası
Bu siteyi kuranlara ayrıca teşekkür ederim venüs z20 tartışma tek burda.
Çözüm merkezi bir mail atsa argesine sorun çözülecek biz kullanıcılara doğru kesin cevap vermiş olur.
aramiza hosgeldiniz E engintonguc
 
E Çevrimdışı

engintonguc

Yeni Üye
8 Haz 2018
8
44
Değerli Kardeşim Hoşgeldiniz;

Şu VESTEL ile ilgili son zamanlarda bir cümle kuruyor ve hep diyorum ki ''Okyanusu aşıp, derede boğuluyorlar''

Müşteri ile irtibat kuran bir servis yetkilisi, bir müştri hizmetleri yetkilisi, bir de teknik müdürlük personeli olursa, üstüne bir de anket departmanı ararsa, her arayan da kendi kafasına göre konuşursa ortaya bu sonuçların çıkması kadar da doğal bir şey olmaz.

Başka bir kardeşimizde de sizin mevzunun aynısı, Onda da X kişi arayıp 'yazılım sorunlu'' derken, Y kişisi hayataında ilk defa duymuş efekti yapınca da ortaya saçmalığın daniskası çıkıyor.

Bu noktada asıl sorun üründe yazılımsal sorun olması değil, Firmanın şaşkın ördek yavrusu modunda olmasıdır.

Yazılımdır bu hatalı kodlama vardır, TEK BİR YETKİLİ AĞZINDAN bir açıklama yapar ve dersin ki ''Sayın müşterilerimiz X model ürünümüzde Y sorun tespit ettik, Z sürüm yazılım ile 15.07.2018 tarihinde sorunlarınızı çözeceğiz''

Bitti kardeşim olay bu kadar basit, O tarihi beklemek isteyenler bekler, istemeyenler iade eder olur biter.

Bu nedir yahu birisinin ''ak'ım'' dediğine diğeri ''.ok'um'' diyor.

Gelelim konunun teknik kısmına.

Yaşanan sorunların temel kaynağı, Telefon üreticileri ile GSM operatörleri arasındaki iletişim protokolü kodlama senkronunda vodafone ile oluşan bir hatanın yanısıra, performans arttırılsın diye yapılan çalışmalarda özellikle parmak okuyucuda algı, 2-3 uygulamada da sisem çakışması sorunu oluşmuş.

Şimdi anlayamadığım nokta şu, Konuyu sorunu çözerek çözemiyorsan, O sorunlu olan kısımları geçici pasifize edecek bir yazılım sun, tüketicilerine açıklama yap, ''Şu an siz kullanmaya devam ediniz, Biz size sorunları kökten çözerek en kısa sürede bir yazılım daha sunacağız'' de.

Şu cahil aklımızla bunları biz düşünebiliyoruz da, Koca Koca mühendisler, Koca Koca müdürler bir araya gelip bir toplantı yapıp çözüm üretemiyormusunuz?

Sosyal projelere ayırdığınız zamanın kısa bir kısmını da lütfen yaşanan teknik aksaklıklara ayırınız. KOŞAMAYANLAR için KOŞTUĞUNUZ kadar, Sattığınız telefonlarla KONUŞAMAYANLAR için de kendi aranızda KONUŞUN lütfen.
 
E Çevrimdışı

engintonguc

Yeni Üye
8 Haz 2018
8
44
Evet bunun örneğini yaşadım bugün bizzat.biri sabah aradı team wiverdan uzaktan bağlantı yaptı bir yandan da benimle telde konuşmaya devam etti argeye mail attığını cevap olarak yazılım üzerinde çalıştıklarını söylediler.biraz evvel tekrar arandım aynı şekilde uzaktan bağlantı oda servise götürmem gerektiğini söyledi.kemal sunal filmi gibi aynı.markayı seviyorum servisi seviyorum ama bu işi bilmeyen salla pati yapan müşteri temsilcileri ofsayt modunda
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Evet bunun örneğini yaşadım bugün bizzat.biri sabah aradı team wiverdan uzaktan bağlantı yaptı bir yandan da benimle telde konuşmaya devam etti argeye mail attığını cevap olarak yazılım üzerinde çalıştıklarını söylediler.biraz evvel tekrar arandım aynı şekilde uzaktan bağlantı oda servise götürmem gerektiğini söyledi.kemal sunal filmi gibi aynı.markayı seviyorum servisi seviyorum ama bu işi bilmeyen salla pati yapan müşteri temsilcileri ofsayt modunda


Yazık, hiç mi takip etmezler sosyal ağları anlamıyorum ki :ciks
 
E Çevrimdışı

engintonguc

Yeni Üye
8 Haz 2018
8
44
Yazık, hiç mi takip etmezler sosyal ağları anlamıyorum ki :ciks
Ado bey ısrarla bu forum sitesini belirttim.bilerek nedeni ise burada karalama fazla yok genelde sorunları belirtmiş arkadaşlar.malesef pek kaile aldığını zannetmiyorum.zaten arayanda bu konuda pek bilgili olduğunu sanmıyorum.ben sorunumu anlatmaya uğraşırken personel olarak onlarında z20 sipariş verdiğini anlatmaya uğraşıyordu.neden vestel servis çalışanları kadar konuya vakıf insanları boyle sorunlara muhatap etmezler anlamış değilim.yada farklı açıdan yaklaşmazlar.karşılarından sorun anlatmaya çalışan bir müşteri ve kendilerinin de ürün siparişini verdiğini anlatan bir abla.:yumruk
 
E Çevrimdışı

engintonguc

Yeni Üye
8 Haz 2018
8
44
Birde merak ediyorum kendimce sorunlar belli 1 aydır.arge müdahil olmaz bu soruna.en azından bize değil kendi merkezinize yazılımın şu tarihte gelecek diye.insan düşünüyor acaba bu arge marstamı .yada argenin sorunlardan haberi yok.buda olabilir.sonuç olarak biz sorun için düzeltme yazılımı bekliyoruz.android sürüm yükseltmesi değil.düzeltme yazılımınıda ben soylemedim onlar bana söyledi.
 
E Çevrimdışı

engintonguc

Yeni Üye
8 Haz 2018
8
44
Madem bu ürüne amiral gemisi diye lansman yaptın.biraz önem vermesini beklerdim.aslında ürün de canavar gibi tek sorun yazılım.ufak bir dokunmayla düzelecek ekip iyiyse ki iyi olduğunu düşünüyorum ben.ama tekrar edeyim onca görüşmeden sonra referans göstermemden sonra arge deki mühendis kardeşlerimizin bu sorunlardan haberi olmadığı kanısı uyandı bende.
 
E Çevrimdışı

engintonguc

Yeni Üye
8 Haz 2018
8
44
Cahilliğimi hoşgörün lütfen bu yazılım işi çokmu zor 1 aydır kısa zaman deniliyor.gelecek çok kısa bir süre sonra diye diye 1 y geçti
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Cahilliğimi hoşgörün lütfen bu yazılım işi çokmu zor 1 aydır kısa zaman deniliyor.gelecek çok kısa bir süre sonra diye diye 1 y geçti


Sorun yazılımın zor olmamasının yanısıra muhatap olarak insanlara ADAM gibi açıklama yapılmaması.

Evet bizler marka karalanmasına izin vermiyoruz bu forumda ancak tüketicisini oyalayan ve saf yerine koyan markalara da kimse kusura bakmasın o kadar da hoşgörü ile bakamayız.

Tekrar ediyorum VESTEL ile gönül bağım var lakin yöneticilerinin kesinlikle zaafiyet içerisinde olduklarını düşünüyorum. Bu bir VESTEL sorunu değil, bu bir YÖNETİM sorunudur.

Abuk subuk tipleri müdür yapıp, tavan yapmış egoları ile servislerin tepelerine bindirteceklerine, çalıştay çalıştay diye diye milleti toplantıdan toplantıya sürükleyeceklerine tüketicilerin sorunları ile ilgilensinler biraz :ok
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
malesef zaman zaman benide delirtme noktasina getiriyor.cagri merkezi duzelecek bir gun umuru var ama bilmem artik duzelirmi.bilgisi olmayanlar muhatap oluyoruz.dert anlatana kadar gibegimiz catliyor.bazende oyle biri cikiyor leb demeden leblebiyi anliyor.bende bu sikayetlerin argeye iletildigini düşünmüyorum yada iletiliyor gec ama .ben uzuldum mesela 5 arkadas ayni anda aldik telefonu 3 kisi geri iade etme karari aldi bekleme sabrini gistermediler hakli olarak cevaplardan dolayi.uzulmemin sebebi ben etki ettim almalari icin baska marka vardi kafalarinda.bana gore yaziim hatasi onlara gore cihazlar kronik arizali.cagri merkezinin cevaplari boyle dusunmelerine sebep oldu malesef.
 
Geri
Üst Alt