VESTEL Üretimi TV ler ile ilgili Mini Bilgilendirme Konusudur

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Mrtdgl' Alıntı:
Ado hocam fiyat aralığı birbirine yakın 65ub9100 ile 65ud8900 arasında hangisini tercih etmek lazım. Artık IPS çıkma işini şansa bırakacam sanırım. :)

MB120 ve AUO panel kombini ile 9100 derim ben. Yine de karar sizindir elbette. :ok:
 
M Çevrimdışı

Mrtdgl

Yeni Üye
3 Ocak 2018
6
Cok teşekkür ederim Ado hocam. Sırf sizinle bilgi alışverişinde bulunmak için foruma üye oldum. Saygılar.
 
O Çevrimdışı

oozdemir43

Yeni Üye
1 Ocak 2018
18
Ado' Alıntı:
oozdemir43' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Selamlar azizim;

49FU610 aslında tam benim favori tipim tv dir zira hem LG IPS panel hem de MB120 anakart kullanılmış bir üründür. Üründe WD desteği yoktur ancak dahili wifi - dlna ve bt desteği mevcuttur.

50UD6300 ürünün tarihinde hiçbir zaman SAMSUNG panel kullanılmamıştır. AUO ve CMO panel ile üretilmiş MB130 anakartlı üründür.

Sizlerden ricam, mesleği ürün satmak olan hiç bir satıcıya lütfen tam olarak itibar etmeyiniz. Unutmayınız ki o arkadaşın işi ürün satmak. Ne olursa, kim olursa olsun ürün satmak :kıskıs:

Ustad Affiniza maruzen WD destegi nedir anlayamadim kusura bakmayin.

Rica ederim azizim. WD demek Wirelles Display özelliğidir, yani elinizdeki telefondan screen mirror özelliğini açıp kablosuz olarak tv ye bağlanamazsınız.  :ok:

Hocam bu bilgi benim icin gercekten onemli. Simdi ben netten biraz baktim. 70 tl civari miracast cihazlari var. Yalnız yorumlarda video aktarimlarinda takilma oldugu yazyor. Simdi ben bu tv yerine vestel miracast destekli tv alsam da ayni sekilde olurmu. Yoksa bu tv yi alip miracast cihazi alip ayni islevi gorurmu. Yani tv de yerlesik miracast daha iyi olacaksa finlux almaktan vazgececegim
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
oozdemir43' Alıntı:
Ado' Alıntı:
oozdemir43' Alıntı:
Ustad Affiniza maruzen WD destegi nedir anlayamadim kusura bakmayin.

Rica ederim azizim. WD demek Wirelles Display özelliğidir, yani elinizdeki telefondan screen mirror özelliğini açıp kablosuz olarak tv ye bağlanamazsınız.  :ok:

Hocam bu bilgi benim icin gercekten onemli. Simdi ben netten biraz baktim. 70 tl civari miracast cihazlari var. Yalnız yorumlarda video aktarimlarinda takilma oldugu yazyor. Simdi ben bu tv yerine vestel miracast destekli tv alsam da ayni sekilde olurmu. Yoksa bu tv yi alip miracast cihazi alip ayni islevi gorurmu. Yani tv de yerlesik miracast daha iyi olacaksa finlux almaktan vazgececegim

WD konusu tam anlamıyla veri aktarım koşullarına bağlı bir kalite sonucu verir size. Yani bu iş ALICI/VERİCİ/AKTARICI/SUNUCU vs gibi etkenlerin BÜTÜNÜNÜN kusursuz çalışması sonucu size kusursuz sonucu verir. bu ayaklardan bir tanesi düzgün çalışmazsa siz takılma donma bağlanmama sorunları yaşar, ancak suçu TV ye atarsınız.

Yani dahili veya harici değişen bir şey olmuyor. Şöyle örnek vereyim size. Benim laptop evin bazı yerlerinde zayıf sinyal alıyor diye ben de USB yani harici aygıt aldım hem de afdersiniz eşşek kadar anteni var ama takıyorum zerre kadar değişen bir şey yok, laptoptaki dahiline kadar çekiyorsa,usb harici de okadar çekiyor. Neden? laptop da 150mbps, harici aygıt da 150mbps. Şimdi ben sinyal sorunu mu yaşıyorum yoksa veri aktarım sorunu mu? Yoksa zayıf sinyal nedeniyle veri aktarım sorunu mu? Hiç bir sorun, Her zaman tek başına kendisi sorun değildir azizim. Elbette ki bu, her aygıt her koşulda aynı sonucu verir kesinliği sunmaz bize, sadece bu konuda size ben bir garanti veremem. 

Bu satın alımda mantıklı olan, hangisinin size nasıl bir mali sonuç çıkarttığıdır?
Mali sonuç değişmiyorsa ben dahili sistem almayı tercih ederim zira sorun yaşarsanız üreticiyi sorumlu tutarım, ben uğraşacağıma üreten uğraşsın.  :ok:
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem bey merhaba, 
mail adresinize forum donanım haberden ulaştım. 02.12.2017 tarihinde internet üzerinden aldığım 65UD8900 televizyon teslim edildikten birkaç gün sonra kuruldu herhangi bir sorun yoktu. Fakat karanlıkta izlediğimde ekranın tam ortasında bir yanık izi gibi bir iz olduğunu fark ettim, sadece kanal geçişlerinde görünüyordu. Neyse servisi çağırdım geldiler baktılar değişim kararı verdiler. Yeni televizyon yaklaşık 1 hafta içerisinde geldi. Gelen televizyonda ilk kullanımda smartının diğerine göre daha kararsız çalıştığını fark ettim. Takılmalar vs. yaşanıyordu menülerde. Sonra televizyonu bir gün hiç açmadım ertesi gün kumandadan açma tuşuna bastım fakat görüntü gelmedi kırmızı stand by ışığı aralıklarla yanıp söndü, fişi çekip taktıktan sonra düzeldi. Konuyla ilgili çektiğim videoyu mail ekinde size gönderiyorum. Servisteki arkadaşla görüştüm ve sorunun televizyonun içerisindeki uydu alıcısının kapalı iken güncelleme yapmaya çalışması sonucu kendini kilitlemesi olabileceğini söyledi. Ama yine de gelip bakmak gerekir diye ekledi. Şimdilik bir arıza kaydı oluşturmadım, önce kendim araştırmak istedim belki çözebilirim diye. Malum servisler mesai saatleri içerisinde gelebiliyor, bu aralar işte çok fazla izin aldım eve eşyaların gelmesi sürecinde, bu nedenle kendim çözebilir miyim diye düşündüm. Forumda sizin konunuza denk geldim ve size yazmak istedim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın, şimdiden teşekkürler.
 
Buğra *******


Merhabalar Azizim;
Geçmiş olsun dileklerimi iletiyor ve sizden ürün seri numarasını rica ediyoırum.  :ok:
 
B Çevrimdışı

bgr1907 

Yeni Üye
6 Ocak 2018
19
Ado' Alıntı:
Adem bey merhaba, 
mail adresinize forum donanım haberden ulaştım. 02.12.2017 tarihinde internet üzerinden aldığım 65UD8900 televizyon teslim edildikten birkaç gün sonra kuruldu herhangi bir sorun yoktu. Fakat karanlıkta izlediğimde ekranın tam ortasında bir yanık izi gibi bir iz olduğunu fark ettim, sadece kanal geçişlerinde görünüyordu. Neyse servisi çağırdım geldiler baktılar değişim kararı verdiler. Yeni televizyon yaklaşık 1 hafta içerisinde geldi. Gelen televizyonda ilk kullanımda smartının diğerine göre daha kararsız çalıştığını fark ettim. Takılmalar vs. yaşanıyordu menülerde. Sonra televizyonu bir gün hiç açmadım ertesi gün kumandadan açma tuşuna bastım fakat görüntü gelmedi kırmızı stand by ışığı aralıklarla yanıp söndü, fişi çekip taktıktan sonra düzeldi. Konuyla ilgili çektiğim videoyu mail ekinde size gönderiyorum. Servisteki arkadaşla görüştüm ve sorunun televizyonun içerisindeki uydu alıcısının kapalı iken güncelleme yapmaya çalışması sonucu kendini kilitlemesi olabileceğini söyledi. Ama yine de gelip bakmak gerekir diye ekledi. Şimdilik bir arıza kaydı oluşturmadım, önce kendim araştırmak istedim belki çözebilirim diye. Malum servisler mesai saatleri içerisinde gelebiliyor, bu aralar işte çok fazla izin aldım eve eşyaların gelmesi sürecinde, bu nedenle kendim çözebilir miyim diye düşündüm. Forumda sizin konunuza denk geldim ve size yazmak istedim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın, şimdiden teşekkürler.
 
Buğra *******


Merhabalar Azizim;
Geçmiş olsun dileklerimi iletiyor ve sizden ürün seri numarasını rica ediyoırum.  :ok:

Hocam öncelikle hızlı dönüşünüz ve ilginiz için teşekkür ederim. Seri No: 7932230 700044
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
bgr1907' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Adem bey merhaba, 
mail adresinize forum donanım haberden ulaştım. 02.12.2017 tarihinde internet üzerinden aldığım 65UD8900 televizyon teslim edildikten birkaç gün sonra kuruldu herhangi bir sorun yoktu. Fakat karanlıkta izlediğimde ekranın tam ortasında bir yanık izi gibi bir iz olduğunu fark ettim, sadece kanal geçişlerinde görünüyordu. Neyse servisi çağırdım geldiler baktılar değişim kararı verdiler. Yeni televizyon yaklaşık 1 hafta içerisinde geldi. Gelen televizyonda ilk kullanımda smartının diğerine göre daha kararsız çalıştığını fark ettim. Takılmalar vs. yaşanıyordu menülerde. Sonra televizyonu bir gün hiç açmadım ertesi gün kumandadan açma tuşuna bastım fakat görüntü gelmedi kırmızı stand by ışığı aralıklarla yanıp söndü, fişi çekip taktıktan sonra düzeldi. Konuyla ilgili çektiğim videoyu mail ekinde size gönderiyorum. Servisteki arkadaşla görüştüm ve sorunun televizyonun içerisindeki uydu alıcısının kapalı iken güncelleme yapmaya çalışması sonucu kendini kilitlemesi olabileceğini söyledi. Ama yine de gelip bakmak gerekir diye ekledi. Şimdilik bir arıza kaydı oluşturmadım, önce kendim araştırmak istedim belki çözebilirim diye. Malum servisler mesai saatleri içerisinde gelebiliyor, bu aralar işte çok fazla izin aldım eve eşyaların gelmesi sürecinde, bu nedenle kendim çözebilir miyim diye düşündüm. Forumda sizin konunuza denk geldim ve size yazmak istedim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın, şimdiden teşekkürler.
 
Buğra *******


Merhabalar Azizim;
Geçmiş olsun dileklerimi iletiyor ve sizden ürün seri numarasını rica ediyoırum.  :ok:

Hocam öncelikle hızlı dönüşünüz ve ilginiz için teşekkür ederim. Seri No: 7932230 700044

Hoşgeldiniz;

SAMSUNG panelli ve MB130 anakartlı bir üründen bahsediyoruz.
MB130 dediğimizde ise ortaya iki seçenek çıkarCONNECT ve NONCONNECT şeklinde.
Ürün speclerine göre sizin ürün CONNECT dir diye değerlendirme yapıp bu anlamda da üzerinde muhtemelen 3.3.7.3.0 sürüm yazılım vardır diye düşünüyorum.

MENU 4725 kodlayarak servis menüsüne girerseniz en üstte bu rakamları teyit edebilirsiniz.

Eğer 3.3.7.3.0 ise bu iyidir zira güncelleme şansınız var.

Önce bir kontrol ediniz sonra devam edelim.  :ok:
 
B Çevrimdışı

bgr1907 

Yeni Üye
6 Ocak 2018
19
Ado' Alıntı:
bgr1907' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Adem bey merhaba, 
mail adresinize forum donanım haberden ulaştım. 02.12.2017 tarihinde internet üzerinden aldığım 65UD8900 televizyon teslim edildikten birkaç gün sonra kuruldu herhangi bir sorun yoktu. Fakat karanlıkta izlediğimde ekranın tam ortasında bir yanık izi gibi bir iz olduğunu fark ettim, sadece kanal geçişlerinde görünüyordu. Neyse servisi çağırdım geldiler baktılar değişim kararı verdiler. Yeni televizyon yaklaşık 1 hafta içerisinde geldi. Gelen televizyonda ilk kullanımda smartının diğerine göre daha kararsız çalıştığını fark ettim. Takılmalar vs. yaşanıyordu menülerde. Sonra televizyonu bir gün hiç açmadım ertesi gün kumandadan açma tuşuna bastım fakat görüntü gelmedi kırmızı stand by ışığı aralıklarla yanıp söndü, fişi çekip taktıktan sonra düzeldi. Konuyla ilgili çektiğim videoyu mail ekinde size gönderiyorum. Servisteki arkadaşla görüştüm ve sorunun televizyonun içerisindeki uydu alıcısının kapalı iken güncelleme yapmaya çalışması sonucu kendini kilitlemesi olabileceğini söyledi. Ama yine de gelip bakmak gerekir diye ekledi. Şimdilik bir arıza kaydı oluşturmadım, önce kendim araştırmak istedim belki çözebilirim diye. Malum servisler mesai saatleri içerisinde gelebiliyor, bu aralar işte çok fazla izin aldım eve eşyaların gelmesi sürecinde, bu nedenle kendim çözebilir miyim diye düşündüm. Forumda sizin konunuza denk geldim ve size yazmak istedim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın, şimdiden teşekkürler.
 
Buğra *******


Merhabalar Azizim;
Geçmiş olsun dileklerimi iletiyor ve sizden ürün seri numarasını rica ediyoırum.  :ok:

Hocam öncelikle hızlı dönüşünüz ve ilginiz için teşekkür ederim. Seri No: 7932230 700044

Hoşgeldiniz;

SAMSUNG panelli ve MB130 anakartlı bir üründen bahsediyoruz.
MB130 dediğimizde ise ortaya iki seçenek çıkarCONNECT ve NONCONNECT şeklinde.
Ürün speclerine göre sizin ürün CONNECT dir diye değerlendirme yapıp bu anlamda da üzerinde muhtemelen 3.3.7.3.0 sürüm yazılım vardır diye düşünüyorum.

MENU 4725 kodlayarak servis menüsüne girerseniz en üstte bu rakamları teyit edebilirsiniz.

Eğer 3.3.7.3.0 ise bu iyidir zira güncelleme şansınız var.

Önce bir kontrol ediniz sonra devam edelim.  :ok:

Hoşbulduk, ben size direk ekran görüntüsü paylaşayım.
 
O Çevrimdışı

oozdemir43

Yeni Üye
1 Ocak 2018
18
Ado' Alıntı:
oozdemir43' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Rica ederim azizim. WD demek Wirelles Display özelliğidir, yani elinizdeki telefondan screen mirror özelliğini açıp kablosuz olarak tv ye bağlanamazsınız.  :ok:

Hocam bu bilgi benim icin gercekten onemli. Simdi ben netten biraz baktim. 70 tl civari miracast cihazlari var. Yalnız yorumlarda video aktarimlarinda takilma oldugu yazyor. Simdi ben bu tv yerine vestel miracast destekli tv alsam da ayni sekilde olurmu. Yoksa bu tv yi alip miracast cihazi alip ayni islevi gorurmu. Yani tv de yerlesik miracast daha iyi olacaksa finlux almaktan vazgececegim

WD konusu tam anlamıyla veri aktarım koşullarına bağlı bir kalite sonucu verir size. Yani bu iş ALICI/VERİCİ/AKTARICI/SUNUCU vs gibi etkenlerin BÜTÜNÜNÜN kusursuz çalışması sonucu size kusursuz sonucu verir. bu ayaklardan bir tanesi düzgün çalışmazsa siz takılma donma bağlanmama sorunları yaşar, ancak suçu TV ye atarsınız.

Yani dahili veya harici değişen bir şey olmuyor. Şöyle örnek vereyim size. Benim laptop evin bazı yerlerinde zayıf sinyal alıyor diye ben de USB yani harici aygıt aldım hem de afdersiniz eşşek kadar anteni var ama takıyorum zerre kadar değişen bir şey yok, laptoptaki dahiline kadar çekiyorsa,usb harici de okadar çekiyor. Neden? laptop da 150mbps, harici aygıt da 150mbps. Şimdi ben sinyal sorunu mu yaşıyorum yoksa veri aktarım sorunu mu? Yoksa zayıf sinyal nedeniyle veri aktarım sorunu mu? Hiç bir sorun, Her zaman tek başına kendisi sorun değildir azizim. Elbette ki bu, her aygıt her koşulda aynı sonucu verir kesinliği sunmaz bize, sadece bu konuda size ben bir garanti veremem. 

Bu satın alımda mantıklı olan, hangisinin size nasıl bir mali sonuç çıkarttığıdır?
Mali sonuç değişmiyorsa ben dahili sistem almayı tercih ederim zira sorun yaşarsanız üreticiyi sorumlu tutarım, ben uğraşacağıma üreten uğraşsın.  :ok:

Teşekkürler hocam
 
kamuran731 Çevrimdışı

kamuran731

Aktif Üye
8 Ara 2017
95
Merhaba Hocam.
En son çekirdek yazılımı yüklediğim halde 43R6010U televizyonumun smart özellikleri ağır ve kararsız çalışıyor 
smartı kullanırken televizyon sık olarak donuyor.
wifi ye bağlı olduğum halde, internet bağlantısı kesiliyor, tekrar bağlanmak zorunda kalıyorum.
Bu sorunları çözebilir miyiz?

sistemin daha hızlı çalışabilmesi için; Bilgisayar ve Android telefonlar için lite yazılımlar yapılıyor ya.
vestel de ürettiği televizyonlar için, hem full hem de lite yazılım yaparsa çok iyi olur diye düşünüyorum.
bu hususu da raporunuza eklerseniz sevinirim.
Smart ile kurulu gelen programların birçoğunu hiç kullanmadığımız halde sistemden kaldıramıyoruz.
bu da hem fazladan karmaşa hemde sistemin ağır çalışmasına neden oluyor.
programları sistemden kaldırma özelliği yazılımlara eklenirse iyi olur diye düşünüyorum.
yazılım geliştirmesi konusunda, değindiğim hususlarda birçok kullanıcının benim gibi düşündüğünü takdir edersiniz sanırım.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
oozdemir43' Alıntı:
Ado' Alıntı:
oozdemir43' Alıntı:
Hocam bu bilgi benim icin gercekten onemli. Simdi ben netten biraz baktim. 70 tl civari miracast cihazlari var. Yalnız yorumlarda video aktarimlarinda takilma oldugu yazyor. Simdi ben bu tv yerine vestel miracast destekli tv alsam da ayni sekilde olurmu. Yoksa bu tv yi alip miracast cihazi alip ayni islevi gorurmu. Yani tv de yerlesik miracast daha iyi olacaksa finlux almaktan vazgececegim

WD konusu tam anlamıyla veri aktarım koşullarına bağlı bir kalite sonucu verir size. Yani bu iş ALICI/VERİCİ/AKTARICI/SUNUCU vs gibi etkenlerin BÜTÜNÜNÜN kusursuz çalışması sonucu size kusursuz sonucu verir. bu ayaklardan bir tanesi düzgün çalışmazsa siz takılma donma bağlanmama sorunları yaşar, ancak suçu TV ye atarsınız.

Yani dahili veya harici değişen bir şey olmuyor. Şöyle örnek vereyim size. Benim laptop evin bazı yerlerinde zayıf sinyal alıyor diye ben de USB yani harici aygıt aldım hem de afdersiniz eşşek kadar anteni var ama takıyorum zerre kadar değişen bir şey yok, laptoptaki dahiline kadar çekiyorsa,usb harici de okadar çekiyor. Neden? laptop da 150mbps, harici aygıt da 150mbps. Şimdi ben sinyal sorunu mu yaşıyorum yoksa veri aktarım sorunu mu? Yoksa zayıf sinyal nedeniyle veri aktarım sorunu mu? Hiç bir sorun, Her zaman tek başına kendisi sorun değildir azizim. Elbette ki bu, her aygıt her koşulda aynı sonucu verir kesinliği sunmaz bize, sadece bu konuda size ben bir garanti veremem. 

Bu satın alımda mantıklı olan, hangisinin size nasıl bir mali sonuç çıkarttığıdır?
Mali sonuç değişmiyorsa ben dahili sistem almayı tercih ederim zira sorun yaşarsanız üreticiyi sorumlu tutarım, ben uğraşacağıma üreten uğraşsın.  :ok:

Teşekkürler hocam

Rica ederim  :ok:
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
kamuran731' Alıntı:
Merhaba Hocam.
En son çekirdek yazılımı yüklediğim halde 43R6010U televizyonumun smart özellikleri ağır ve kararsız çalışıyor 
smartı kullanırken televizyon sık olarak donuyor.
wifi ye bağlı olduğum halde, internet bağlantısı kesiliyor, tekrar bağlanmak zorunda kalıyorum.
Bu sorunları çözebilir miyiz?

sistemin daha hızlı çalışabilmesi için; Bilgisayar ve Android telefonlar için lite yazılımlar yapılıyor ya.
vestel de ürettiği televizyonlar için, hem full hem de lite yazılım yaparsa çok iyi olur diye düşünüyorum.
bu hususu da raporunuza eklerseniz sevinirim.
Smart ile kurulu gelen programların birçoğunu hiç kullanmadığımız halde sistemden kaldıramıyoruz.
bu da hem fazladan karmaşa hemde sistemin ağır çalışmasına neden oluyor.
programları sistemden kaldırma özelliği yazılımlara eklenirse iyi olur diye düşünüyorum.
yazılım geliştirmesi konusunda, değindiğim hususlarda birçok kullanıcının benim gibi düşündüğünü takdir edersiniz sanırım.

Aşağıdaki konuya cp yaptım mesajınızı  :ok:

https://tavsiyeforumu.com/konu-vestel-den-beklentiler.html?pid=13147#pid13147
 
kamuran731 Çevrimdışı

kamuran731

Aktif Üye
8 Ara 2017
95
Teşekkür ederim Hocam.:ok

Lakin bu konudaki tecrübe ve görüşlerinizi paylaşmadınız. 
Donma ve takılmaların nedeni ne olabilir sizce? normal mi?
Görüş ve taleplerim acaba ne kadar haklı ve yerinde? :oku:
konunun değerlendirilmesi ve çözüm üretilmesi için VESTEL ile iletişim kurmayı düşünüyorsunuz inşallah. 
 
Geri
Üst Alt