rHoma42' Alıntı:
Teşekkür ederim ilginiz için. Çevremdekilerin çoğu vestelden uzak durmamı söylüyor kafam çok karışık, acaba pişman olur muyum. :yuh:
Azizim bana anlamsız geliyor bu yaklaşımlar açıkçası.
Ben hiç bir markaiçin KUSURSUZ diyemem.
ME klima alıp ısınamayan, MHI klima alıp sesli çalıştığını söyleyen, SONY tv alıp renklerini soluk bulan insanlar dahi varise KUSURSUZ üretim diye birşey de yoktur açık ve net.
Üretimlerde artık teknolojik olarak donanımsal fark yok bunu çok defa ispat ettik forumda. Geriye birtek kısmi malzeme kalitesi ile (TV dünyasında bu da yok) en önemli unsur olan mühendislik kalitesi kalıyor.
Bu yazdıklarım üretim kanadı için geçerli.
Peki ya satış kanalı? Fiyatlar tüketici dostu mu?
Peki ya satış sonrası hizmetler? En ufak sorun yaşasanız karşınızda bir muhatap bulabiliyormusunuz?
Bakınız size bir video paylaşayım, aslında ben bu videoyu çekeli çok oldu lakin bu forumda bizim amacımız hit sağlayabilmek adına yaygara kopartmak değil gerçekleri aktarmak olduğu için halen klima bölümünde bu konuyu paylaşmadım,videoyu açın, ilk saniyelerinde bir şey anlayamadıysanız ve beklemekten sıkılırsanız lütfen 44 üncü saniyeden sonrasına bakınız.
Ben bu klimayı inanın sırf bu forum kullanıcılarına inceleme yazısı yazabilmek için satın aldım. Daha 1 aylık klima,yatak odamda kullanıyorum, neden verdim bu bilgiyi size? Sessizliğin önemine vurguda bulunmak için. Ben gece 02.00 03.00 05.00 sabah 10.00 (Bu sabah mesela) bu seslerle uyanıyorum.
[video=youtube]https://youtu.be/tVUE1r_sz6M[/video]
Ben bu klima için yaklaşık 2-3 hafta önce servis genel merkezine mail attım, benim mail atma sebebim ses değildi. Klima inverter kodlamasında hata olduğunu düşündüğüm için bazı testler yaptım ve sonuçları inceleyip bulgularımı da kendileri ile paylaştım.
Buradan inceleyebilirsiniz
http://tavsiyeforumu.com/konu-hotpoint-musteri-hizmetlerine-acik-mektup.html?highlight=hotpoint
Tüm bu detaylara rağmen bırakın sorunumun çözülmesini bana geri dönen dahi olmadı.
Üzerine bu ses sorununu yaşayınca satın aldığım yere durumu bildirdim kendisi de servisi aradı, servisin ilk yaklaşımı ''O ses Normaldir'' şeklinde olmuş ki artık ne şekilde gülmem gerektiğine lütfen siz karar verin. yine de günahlarını almayayım çarşamba günü gelip kontrol edecekler o nedenle şu ana kadar forum ile bu bilgiyi (Videoyu) paylaşmamıştım.
Bu klimanın markası HOTPOİNT. Yani ARİSTON İNDESİT HOTPOİNT gurubuna ait bir ürün
Ben sıradan bir tüketiciolarak 2.000TL para verip son sistem diye klima alıp 1 ayda bu sorunlarla karşılaşıyorum ama karşımda bana cevap vermeye dahi gerek görmeyen bir servis merkezi ve daha kontrol etmediği klimanın ses sorunu için ''Onlar yapar abi yaaa'' diyen bir servis ile başbaşa kalmış durumdayım.
Yani
MUHATAP bulamıyorum.
Diyeceğim o ki azizim, Ben KUSURSUZ marka/firma/ürün aramıyorum, inanın hayatım boyunca da aramadım. Ama benim yaşam felsefem gereği ben karşımda hep bir muhatap aradım.
Peki gerçek hayattaki Ado, bu klimayı alırmıydı?
Samimiyetime inanın ki ASLA almazdım. Aldım çünkü biz bunu elimizden geldiğince yaparız. Tüketici gibi hissedebilmek için tüketicilerin gerçekten yaşadıklarını bizzat yaşamak gerekir. Bu iyi de olabilir kötü de, ancakher ne ilekarşılaşıyorsak da onu buraya aktarıyoruz.
Peki bu sorun ya VESTEL de başıma gelseydi ne olurdu biliyormusunuz? Öncelikle şikayetim ulaşır ulaşmaz, durumun kendilerine ulaştığını ve incelemek için kısa bir süre izin istedikleri karşılama bilgisi alırdım.
Benim yolladığım verilerin haricinde kendi servislerinden de veriler isteyecekleri için servise kendi iç kanallarından bilgi geçerek benimle irtibat kurmalarını sağlarlardı ve servis beni arayarak randevu talep ederdi.
Mutabık kalınan randevu diliminde servis gelirdi ve inceleme ile ölçümlerini yapar, datalarını alır fabrikaya yollardı, bu esnada süreç destek yetkilisi beni belli aralıklarla arayarak ilerleyiş hakkında bilgi verirdi. Fabrikanın inceleme sonucu tarafıma bildirilir ve hareket planı hakkında onay alınırdı (yasal hakkım değişim gerektiriyor ise), değişim yerine konuyu daha hızlı bir şekilde onarım yolu ile çözebileceklerini iletirlerdi vs vs detayları geride bırakıyorum.
Şimdi ben bu VESTEL den mi uzak durayım?
Ne yapayım? gidip beni adam yerine dahi koymayan HOTPOİNT mi alayım?
SAMSUNG panel ile TV üretip ucuza ülkesine iç piyasaya veren VESTEL den uzak durup, neredeyse aynı teknolojiyi neredeyse iki katına satan SAMSUNG TV mi alayım?
Tabi bu yazım sakın böyle damardan giriyormuşum gibi algılanmasın, bilenler bilir ki VESTEL'i mahkemeye vermişliğim vardır halen devam eder konu. Dedim ya kimse kusursuz değil
: