sufi4848' Alıntı:
Haklısın hocam montaj akşamı aradım bılgı verdım normal dedıler klıma 25 derecede calısıyor oda olduoldu 33 derece dış ünite helikopter gıbı ertesı gun gene aradım geldı elini dıs unıtenın onune koydu normal dedı! Sonra dedı dereceyı dusur 23 malesef klıma 23 de calışmıyor 25 ustu derecede calışıyor tekrar gorustum bu sefer baska bıri aradı sız 27 getrın fanı en yukesege getırın sensor arızalı yada kart degısımı yapayım.dıye bılgı verdı.ben sızı dınleyecegım onarıma izin vereceğim.su bır gercek ısıtması çok iyi 25 derecede hamam gıbı yapıyor tabı bu dıs unıtenın sureklı çalışmasını kesecekse yuksek devırde.
Hocam ben bu markayı eleştirmekten geri kalmam, Kızdığım çok yanları ve bazı konularda gerek üretim gerek servis olarak büyük ihmalleri vardır. Bazen acımasız da eleştiririm lakin şu bir gerçek ki 2017 sonrası üretimlerde gerçekten ben ürünlerin performanslarından inanılmaz memnun dönüşler aldım ve ciddi olarak da performans testlerinden süper sonuçlar aldım. Bu nedenle ürn bazlı yaklaşmıyorum konuya zira güveniyorum sizin klimanıza.
Sizi temin ederim, Bizim mühendislerin kodlama yetenekleri inanın ithal ürünlerden çok çok daha kullanıcı dostu ve daha çok tüketici yani İNSAN odaklı düşünülmüş.
Ben sırf forum üyelrine test etmek amacıyla 2017 model 9000btu HOTPOİNT bir klima aldım ki Allah bu klimayı kodlayan mühendisi nasıl biliyorsa öyle yapsın. Isıtmasından hiç şikayetim yok fakat saatte 800 watt çeken her klima zaten ısıtır. Nerede kaldı bunun invertör özeliği?
Ayrıca yatak odamda kullandığım bu klima çok afedersiniz lanet olsun ki 21 dereceye ayarladığımda oda sıcaklığına gelince frekans düşüreceğine sistemi kapatıp flapı yukarı çekip 2-3 dakika boyunca soğuk soğuk üfüyor üzerimize, 5-10 dakika öyle bekleyip flaplar yeniden aşağı ve yeniden ısıtma yapıyor, yahu bu bildiğin on/off klima mantığı.
Ayrıca frekans düşürmeye karar verirse de ortaya çıkan manzara şu oluyor. (42 inci saniyeden sonrasına bakınız)
Bu manzarayı servise söylediğinizde ''NORMAL'', Müşteri hizmetlerine söylediğinizde ise ''Kedidir kedi'' cevabını veriyor.
Ben bilmediğim markaları inanın sırf bu kıyaslamaları yapabilmek, insanlara burada yorum yazıyorsam tarafsız ve geniş açılı bilgiye sahip olmak gerektiği düşüncesi ile alıyorum.
Bakınız tam da yeri geldi size bu örneği verdim işte.
2000TL ye alınmış 2017 model 9000BTU HOTPOİNT klima ve sonuçarı ortada.
SONUÇLAR;
Berbat bir müşteri hizmetleri
Berbat bir servis anlayışı
İnverter ile alakası olmayan bir klima
Pancar motoru gibi çalışan dış ünite
227TL elektrik faturası
Önce ısıtıp sonra üşüten kodlama teknolojisi
ınnnlatan iç ünite fan motoru
Zor algılayan uzaktan kumanda
Dertsiz başıma dert
Bu arada aklıma gelmişken yazayım, FATURA konumuza eklemeyi unuttum lakin bu ay gelen faturam 227 TL buyurun size inverter klima.
Diyeceğim o ki, en azından sizi muhatap kabul edip derdinizi dinleyen, çözüm üretmeye çalışan bir müşteri hizmetleri var azizim, Rica minnet arıza kaydı bırakabildiğim müşteri hizmetlerinin evime yolladığı toy kardeşlerimiz ellerinin tersi ile klimaya bakıp NORMAL dediler, elleriyle sesin nesini kontrol ettilerse artık, Ayrıca bir tanesi de dedi k,i ''Aaaaa 20 derecede kullanıyorsunuz olmazzz''
:
Çocuklara terbiyesizlik olmasın diye önce bir şey dememiştim ama sonra onlar terbiyesizleşmeye başlayınca ben tefi elime aldım, kendilerine güzel bir klima dersi verip yolladım, tabi ki çözüm yok. Bu arada aradan 1,5 ay geçmesine rağmen HOTPOİNT müşteri hizmetleri ''Yahu sizin bir arıza vardı ne oldu? Servis sorunu çözdümü?'' deme gereği dahi duymuyor.
Bu işin marka model kavramı yok azizim. Bu iş tamamen ülkemiz insanının ahlakı ile ilgili. Diyeceksiniz ki ''Klima kötüyse ülke insanı ile ne ilgisi var?'' çok ilgisi var azizim zira MH de çalışan da, Serviste çalışan da bizim insanımız.
: