VESTEL 65UD8900 Ürün İncelemesi

D Çevrimdışı

djembadjemba

Yeni Üye
27 Kas 2017
5
Ado' Alıntı:
djembadjemba' Alıntı:
tekrar merhaba.
ürünü hepsiburada 'dan aldım. horoz lojistik son derece hızlı getirdi ve vestel ekibi hızlıca geldi kurulum için.
korkulan oldu tv 'nin yarısı aydınlık yarısı karanlık. hazır ekip gelmişken alıp götürmelerini istedim nerden almış olursam olayım ayıplı bir maldı.
vestel müşteri hizmetleriyle 15 dakika konuştum. cevap aynı sonuç yok mağdur olduk onca işin gücün arasında.
ürün taşıma vs esnasında zarar görmemiş ayıplı mal.
şimdi uğraş dur iade et hepsiburada üzerinden vs.
bir daha da evime vestel ürünü sokmam.
vestel geniş lojistik ağı, bayi ağı ve personel imkanlarına rağmen ayıplı malın arkasında durmayıp onca işin gücün arasında insanı uğraştırıyor.
yanlış anlaşılmasın bu ürün tabiki geri gidecek ve ben ücret iadesi alacağım mevzu başka. gururla yerli oldugunu söyleyen bu marka bitakım formaliteleri bozuk plak gibi tekrar ederek sizi ortada bırakıyor işinizden gücünüzden alıkoyuyor.
bu ürün 75 inch, 15 bin liralık bi üründe olabilirdi. bir yakınımızın evine teslim edilmiş hediye olabilirdi.o bozuk tv günlerce hediye ettiğiniz kimsenin evinde yatardı ve sizi rezil ederdi.
arkasında vestel olan ürünün altında imza atılmaz.
daha öncede vestel tv kullandım garantisi bitmeden inverter ı yandı ücretsiz ve hızlıca tamir edip getirildi, garanti bitti aynı şey tekrar oldu. aynı sorun yani değişen parçanın yeniden arzalanmasına rağmen ücret alarak yaptılar. ve tüm bunları her zaman çok güzel bahanelerle ve formalitelerle açıklıyorlar.
ne diyelim durum böyle.
4k samsung bir de monitorum var 28 inch. ucuz diye bizdehesapli.com gibi bi siteden almıstım, canlı pikselli ürün gelmişti. hayal kırıklığı. iade etmek istediğimde satıcı geri almamış samsung servise git demişti.
samsung o ürünü aldı beni 1 aya yakın bekletti ve o ürünü değil bir üst modelini teslim etti.
şimdi yeni evimizin salonunun ortasında koskcoa tv kutusu sehpada da eski tv miz oturuyoruz ailenin hevesi kursağında kaldı. bahsettiğimiz eşe dosta makara konusu oldu. zaten vestel diyince "aman abii. keşke deseydin alma derdik" modunda insanlar. yani ilk değil son değil. siz bilirsiniz. rus ruleti, metro turizm, vestel elektronik. adrenalin tutkunuysanız sıcak fırsat.

Şu kısmı anlayamadım, Ürün kırık çıktı ve VESTEL bu konuya karışmadımı?

Ürün kolisini kim açtı?
Satışı yapan bayi yetkili mi?
Size yetkili servis hizmet vermedi mi?

:alala:

hayır adem hocam ürün kırık filan değil. ekranın ortasında çizgi var çizginin solu karanlık, sağı ise aydınlık. yani ayıplı mal, paneli hatalı.
gelen çocuklarda servis raporu verdiler.
ürünün kolisini vestel müşteri hizmetlerinden aldıgım randevunun akabinde kendilerinin gönderdiği kurulum elemanları açtı.
ürünü aldıgımız yer hepsiburada.com.
yetkili midir yetkisiz midir bilemiyorum, eğer satış yapmaya yetkileri yoksa aldığımız ürünün kurulumuna neden vestel geliyor neden garanti veriyor.
hepsiburada zaten gayet güzel ilgileniyor para iadesi istedim heralde hallolur.
sorun şu ki teşhir, refurbished, vs olmayan her şeyi belli olan ürün ayıplı çıkınca vestelin bi takım formaliteler ardına sığınarak aldığın yere git kardeşim bize ne demesi. müşteri memnuniyetini önemseyen bi firma evinin içine kadar yolladığın elemanların kurulumu yapmak için koliyi açtığında malın bozuk çıkıyorsa müşteri de talep ediyorsa o malı götürüp yerine yenisini getirmesi gerekir.
diyelim ki ben bu ürünü aldım. 14 gün kurdurmadım. ve baktıkki ürün bozuk. satıcı iade almıyor. ne yapacağız?
diyelim ki kolayca taşınması 5 kat merdiven inip çıkarması mümkün olmayan bir ürün grubu. ne yapacağız?
insanlar onca işin gücün arasında nakliyatçı ve kamyoent tutup mu götürecek ürünü servise?
götürünce yapacaklar mı? sıfır aldığın ürünü yalapşap tamir ettik diye geri mi verecekler? değişimini bile yapmayacaklar muhtemelen.
ayrıca sen kendi ürettiğin ürüne çözüm üretmiyosun satış kanalı yetkili bayimiz değil diyerek. e o zaman bu adamlar nasıl bu ürünü satıyor.
fiyat politikanla buna engel ol? kendin uygun fiyata sat o ürünü yetkisiz satıcılara ürün tedarik etme vs.
bu marka zaten artık insanlar için "vestel mi, aman abi" haline gelmiş. benim tercih ettiğim 3. vestel ürünüdür hayatımda. hepsinde de sorun yaşadım. bir daha ben evime sokmam. bir de utanmadan venus telefon için devlete diyor ki samsungların apple ların verigisini arttırın yerli telefon satışı artsın. telefon milletin eli ayağı bi de öyle mağdur edecek milleti.
kıssadan hisse durum böyle o senin samsungdan vs den 10 kat daha memnuniyet odaklı olman lazımsızn gururla yerlisin ya. bim a101 gibi lojistik ağın kamyonetin bayin elemanın var. ama 3 kuruş iş yükündne kaçmak için tek "Suçu" senin markanı tercih etmek olan vatandaşı mağdur ediyosun hevesi kursağında bırakıyosun işlerinden alıkoyuyosun. ben bu markaya hakkımı helal etmiyorum. insanlarda böyle durumları görüyor zaten kafasına da kazıyor ilerde de almıyor. 65 vestel alacagıma 60 inch LG alırım diyor şuan benimde dediğim gibi.
2017 nin türkiyesinde bu zihniyet olmamalı. kanunen kendini garantiye almış banane diyor. yani insan faktörü sıfır olmuş artık aralarında bitane "alın kardeşim tv yi değiştirin mağdur olmamış vatandaş" diyecek adam yok yönetici yok. herşey robotik şekilde işliyor.
metro turizm neyse gözümde vestel de o açıkçası.
alacak kimselere tavsiyem 2 kere düşünsün.
ha bu arada yetkili servisten yani sokaktaki vestel dükkanından alsanız ne olur bilmem, heralde %30 filan daha pahalı, LG muadilleriyle aynı paradır.
yani zaten normal bi vatandaşsanız anlamıyosunuz size de kimse demiyor bu mal ayıplı değişelim diye. gelen ekibi de üründeki hataya siz ikna ediyosunuz anlamıyosız o ürün kaldı size hayırlı olsun.
durumlar böyle arkadaşlar. belki her marka aynı dümenleri çeviriyodur ama hiç değilse bu kadar sık değil %1 ayıplı mal çıkıyodur. müşteri hizmetleri de sizi satıcıyla uğraştırmak yerine bizim servis ilgilensin diyodur. samsung yavaştı ama en azından böyleydi.
 
D Çevrimdışı

djembadjemba

Yeni Üye
27 Kas 2017
5
Ado' Alıntı:
Fcu_1705' Alıntı:
Bu tv yi kullanipda memnun olan yok mu :)guzel seyler soyleyecek olan :) vestel son zamanlarda kendini gelistirdi bence.kotu dusunmuyorum dusunmeyecegim:)

Düşünülmesi gerekecek bir durum var ise düşünürüz azizim, lakin arkadaşın konusunda VESTEL ile ilgili bir durum görünmüyor.

Bengerekli bilgileri yazarım da, önce zaten tahmin ediyor olduğum cevapları alayım sonra gereki cevabı yazarım, Arkadaşın TV si her türlü değişir, sadece bunu değiştiren VESTEL olmaz, Satış kanalı değiştirir ve yine aynı VESTEL yine aynı ekip ile hizmetini verir olur biter.  :ok:

hocam hepsiburada halledecektir şüphem yok. ücret iadesi istedim. 4200 liraya 60"LG mevcut onu almayı düşünüyorum. şimdi zaten vestelde bu bizim ayıplı ürünün reklamını vermiş 4000 TL.
yani zaten paramızın yanacağı bir mağduriyet yok. mağduriyet olan kısım stres, zaman kaybı, fiziksel ve zihinsel enerji sarfiyatı.
ki bu tv den de önemlidir paradan da. çoluğunuz çocuğunuz aileniz heyecanlanır heveslenir insanlar 5-10 yılda bir tv alıyor. bunlarda daha önemlidir.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
djembadjemba' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Şu kısmı anlayamadım, Ürün kırık çıktı ve VESTEL bu konuya karışmadımı?

Ürün kolisini kim açtı?
Satışı yapan bayi yetkili mi?
Size yetkili servis hizmet vermedi mi?

:alala:

hayır adem hocam ürün kırık filan değil. ekranın ortasında çizgi var çizginin solu karanlık, sağı ise aydınlık. yani ayıplı mal, paneli hatalı.
gelen çocuklarda servis raporu verdiler.
ürünün kolisini vestel müşteri hizmetlerinden aldıgım randevunun akabinde kendilerinin gönderdiği kurulum elemanları açtı.
ürünü aldıgımız yer hepsiburada.com.
yetkili midir yetkisiz midir bilemiyorum, eğer satış yapmaya yetkileri yoksa aldığımız ürünün kurulumuna neden vestel geliyor neden garanti veriyor.
hepsiburada zaten gayet güzel ilgileniyor para iadesi istedim heralde hallolur.
sorun şu ki teşhir, refurbished, vs olmayan her şeyi belli olan ürün ayıplı çıkınca vestelin bi takım formaliteler ardına sığınarak aldığın yere git kardeşim bize ne demesi. müşteri memnuniyetini önemseyen bi firma evinin içine kadar yolladığın elemanların kurulumu yapmak için koliyi açtığında malın bozuk çıkıyorsa müşteri de talep ediyorsa o malı götürüp yerine yenisini getirmesi gerekir.
diyelim ki ben bu ürünü aldım. 14 gün kurdurmadım. ve baktıkki ürün bozuk. satıcı iade almıyor. ne yapacağız?
diyelim ki kolayca taşınması 5 kat merdiven inip çıkarması mümkün olmayan bir ürün grubu. ne yapacağız?
insanlar onca işin gücün arasında nakliyatçı ve kamyoent tutup mu götürecek ürünü servise?
götürünce yapacaklar mı? sıfır aldığın ürünü yalapşap tamir ettik diye geri mi verecekler? değişimini bile yapmayacaklar muhtemelen.
ayrıca sen kendi ürettiğin ürüne çözüm üretmiyosun satış kanalı yetkili bayimiz değil diyerek. e o zaman bu adamlar nasıl bu ürünü satıyor.
fiyat politikanla buna engel ol? kendin uygun fiyata sat o ürünü yetkisiz satıcılara ürün tedarik etme vs.
bu marka zaten artık insanlar için "vestel mi, aman abi" haline gelmiş. benim tercih ettiğim 3. vestel ürünüdür hayatımda. hepsinde de sorun yaşadım. bir daha ben evime sokmam. bir de utanmadan venus telefon için devlete diyor ki samsungların apple ların verigisini arttırın yerli telefon satışı artsın. telefon milletin eli ayağı bi de öyle mağdur edecek milleti.
kıssadan hisse durum böyle o senin samsungdan vs den 10 kat daha memnuniyet odaklı olman lazımsızn gururla yerlisin ya. bim a101 gibi lojistik ağın kamyonetin bayin elemanın var. ama 3 kuruş iş yükündne kaçmak için tek "Suçu" senin markanı tercih etmek olan vatandaşı mağdur ediyosun hevesi kursağında bırakıyosun işlerinden alıkoyuyosun. ben bu markaya hakkımı helal etmiyorum. insanlarda böyle durumları görüyor zaten kafasına da kazıyor ilerde de almıyor. 65 vestel alacagıma 60 inch LG alırım diyor şuan benimde dediğim gibi.
2017 nin türkiyesinde bu zihniyet olmamalı. kanunen kendini garantiye almış banane diyor. yani insan faktörü sıfır olmuş artık aralarında bitane "alın kardeşim tv yi değiştirin mağdur olmamış vatandaş" diyecek adam yok yönetici yok. herşey robotik şekilde işliyor.
metro turizm neyse gözümde vestel de o açıkçası.
alacak kimselere tavsiyem 2 kere düşünsün.
ha bu arada yetkili servisten yani sokaktaki vestel dükkanından alsanız ne olur bilmem, heralde %30 filan daha pahalı, LG muadilleriyle aynı paradır.
yani zaten normal bi vatandaşsanız anlamıyosunuz size de kimse demiyor bu mal ayıplı değişelim diye. gelen ekibi de üründeki hataya siz ikna ediyosunuz anlamıyosız o ürün kaldı size hayırlı olsun.
durumlar böyle arkadaşlar. belki her marka aynı dümenleri çeviriyodur ama hiç değilse bu kadar sık değil %1 ayıplı mal çıkıyodur. müşteri hizmetleri de sizi satıcıyla uğraştırmak yerine bizim servis ilgilensin diyodur. samsung yavaştı ama en azından böyleydi.

Yazdığınız her satırın bir açıklaması var lakin siz şimdi sinirle buraya döktürmüşsünüz, size ne desek fayda etmez.

Ben size ''Geçmiş Olsun'' diyeyim, Allah bir daha yaşatmasın :)
 
F Çevrimdışı

Fcu_1705

Yeni Üye
25 Kas 2017
14
Arkadaslarim ve adem hocam merhaba:) Allaha cok sukur urunum bugun geldi ve kurulumu montaji yapildi ben evde degilim gormedim henuz ama ailemle konustum bayilmislar tv ye..son guncel surum yuklu ve olu piksel bulutlanma sorunuda yok denilmis test yapilmis..ailem bazi kanallarin olmadigini soyledi mesala tv 360 kanalini cok seyrediyorlar ve beyaz tv..bu kanallari nasil ekleyebilirim..tv konusunda bilgim hic yok detayli ve anlayabilrcegim dilden anlatirmisiniz cok tesekkur ederim:) evde bayram havasi varmis:)
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Fcu_1705' Alıntı:
Arkadaslarim ve adem hocam merhaba:) Allaha cok sukur urunum bugun geldi ve kurulumu montaji yapildi ben evde degilim gormedim henuz ama ailemle konustum bayilmislar tv ye..son guncel surum yuklu ve olu piksel bulutlanma sorunuda yok denilmis test yapilmis..ailem bazi kanallarin olmadigini soyledi mesala tv 360 kanalini cok seyrediyorlar ve beyaz tv..bu kanallari nasil ekleyebilirim..tv konusunda bilgim hic yok detayli ve anlayabilrcegim dilden anlatirmisiniz cok tesekkur ederim:) evde bayram havasi varmis:)

Çok sevindim sizin adınıza  :ok:

Kanal 360 için 12310 V 15000 3/4 (360 HD) 12294 V 12000 5/6 (SD) 11062 H 4820 3/4
Kanal BeyazTV için 12380 Sembol Rate 27500 Vertical(Dikey)

Bu frekanslar dahilinde MENU-KURULUM-MANUEL KANAL ARAMA bölümüne gidip, frekans, sembol hızı ve polarite bilgilerini girerek arama yaparsanız iki kanalı da listenize ekler (Zaten var olması lazım, eminmisiniz yok olduğuna?) daha sonra menüde kanal listesi bölümüne gidip listenin en sonundaki iki kanalı da istediğiniz sıralamaya taşıyabilirisiniz  :ok:

Takıldığınız yer olursa yazınız lütfen.  :ok:
 
F Çevrimdışı

Fcu_1705

Yeni Üye
25 Kas 2017
14
Cok tesekkur ederim kanal yuklemesini gerceklestirdim..tv nin buyuklugu gercekten cok guzel yalniz kucuk salonlara kesinlikle tavsiye etmem.goruntu kalitesine gelecek olursak yakindan pek iyi degil uzakdan da super diyemem kotu de demiyorum fena degil ama uzaktan cekim yapildiginda netlik azaliyor..gelelim 4k ya..hakkini veriyor gercekden cok net ama canimi cok sikan sey..çoğu zaman goruntude titreme yasaniyor gozle gorulur ve dikkatimi cekti rahatsiz edici..buna bir çözüm varmidir..bu tv nin kronik sorunumudur?
 
F Çevrimdışı

Fcu_1705

Yeni Üye
25 Kas 2017
14
Sunuda belirtmek isterim ki suan icin kesinlikle pisman degilim..verdigim para helal olsun..tv nin basindan kalkmak istemedim :) ha 8 10.000 verip cok daha iyi alinabilir tabi ama bu fiyata bu kalite gercekten cok iyi ufak tefek eksiklikleri gormezden gelecekseniz tavsiye ederim ben tatmin edici
 
D Çevrimdışı

djembadjemba

Yeni Üye
27 Kas 2017
5
Ado' Alıntı:
djembadjemba' Alıntı:
hayır adem hocam ürün kırık filan değil. ekranın ortasında çizgi var çizginin solu karanlık, sağı ise aydınlık. yani ayıplı mal, paneli hatalı.
gelen çocuklarda servis raporu verdiler.
ürünün kolisini vestel müşteri hizmetlerinden aldıgım randevunun akabinde kendilerinin gönderdiği kurulum elemanları açtı.
ürünü aldıgımız yer hepsiburada.com.
yetkili midir yetkisiz midir bilemiyorum, eğer satış yapmaya yetkileri yoksa aldığımız ürünün kurulumuna neden vestel geliyor neden garanti veriyor.
hepsiburada zaten gayet güzel ilgileniyor para iadesi istedim heralde hallolur.
sorun şu ki teşhir, refurbished, vs olmayan her şeyi belli olan ürün ayıplı çıkınca vestelin bi takım formaliteler ardına sığınarak aldığın yere git kardeşim bize ne demesi. müşteri memnuniyetini önemseyen bi firma evinin içine kadar yolladığın elemanların kurulumu yapmak için koliyi açtığında malın bozuk çıkıyorsa müşteri de talep ediyorsa o malı götürüp yerine yenisini getirmesi gerekir.
diyelim ki ben bu ürünü aldım. 14 gün kurdurmadım. ve baktıkki ürün bozuk. satıcı iade almıyor. ne yapacağız?
diyelim ki kolayca taşınması 5 kat merdiven inip çıkarması mümkün olmayan bir ürün grubu. ne yapacağız?
insanlar onca işin gücün arasında nakliyatçı ve kamyoent tutup mu götürecek ürünü servise?
götürünce yapacaklar mı? sıfır aldığın ürünü yalapşap tamir ettik diye geri mi verecekler? değişimini bile yapmayacaklar muhtemelen.
ayrıca sen kendi ürettiğin ürüne çözüm üretmiyosun satış kanalı yetkili bayimiz değil diyerek. e o zaman bu adamlar nasıl bu ürünü satıyor.
fiyat politikanla buna engel ol? kendin uygun fiyata sat o ürünü yetkisiz satıcılara ürün tedarik etme vs.
bu marka zaten artık insanlar için "vestel mi, aman abi" haline gelmiş. benim tercih ettiğim 3. vestel ürünüdür hayatımda. hepsinde de sorun yaşadım. bir daha ben evime sokmam. bir de utanmadan venus telefon için devlete diyor ki samsungların apple ların verigisini arttırın yerli telefon satışı artsın. telefon milletin eli ayağı bi de öyle mağdur edecek milleti.
kıssadan hisse durum böyle o senin samsungdan vs den 10 kat daha memnuniyet odaklı olman lazımsızn gururla yerlisin ya. bim a101 gibi lojistik ağın kamyonetin bayin elemanın var. ama 3 kuruş iş yükündne kaçmak için tek "Suçu" senin markanı tercih etmek olan vatandaşı mağdur ediyosun hevesi kursağında bırakıyosun işlerinden alıkoyuyosun. ben bu markaya hakkımı helal etmiyorum. insanlarda böyle durumları görüyor zaten kafasına da kazıyor ilerde de almıyor. 65 vestel alacagıma 60 inch LG alırım diyor şuan benimde dediğim gibi.
2017 nin türkiyesinde bu zihniyet olmamalı. kanunen kendini garantiye almış banane diyor. yani insan faktörü sıfır olmuş artık aralarında bitane "alın kardeşim tv yi değiştirin mağdur olmamış vatandaş" diyecek adam yok yönetici yok. herşey robotik şekilde işliyor.
metro turizm neyse gözümde vestel de o açıkçası.
alacak kimselere tavsiyem 2 kere düşünsün.
ha bu arada yetkili servisten yani sokaktaki vestel dükkanından alsanız ne olur bilmem, heralde %30 filan daha pahalı, LG muadilleriyle aynı paradır.
yani zaten normal bi vatandaşsanız anlamıyosunuz size de kimse demiyor bu mal ayıplı değişelim diye. gelen ekibi de üründeki hataya siz ikna ediyosunuz anlamıyosız o ürün kaldı size hayırlı olsun.
durumlar böyle arkadaşlar. belki her marka aynı dümenleri çeviriyodur ama hiç değilse bu kadar sık değil %1 ayıplı mal çıkıyodur. müşteri hizmetleri de sizi satıcıyla uğraştırmak yerine bizim servis ilgilensin diyodur. samsung yavaştı ama en azından böyleydi.

Yazdığınız her satırın bir açıklaması var lakin siz şimdi sinirle buraya döktürmüşsünüz, size ne desek fayda etmez.

Ben size ''Geçmiş Olsun'' diyeyim, Allah bir daha yaşatmasın :)

sadece buraya değil şikayetvar.com 'a da. neticesinde bu sabah manisa 'dan aradılar. haklı oldugumu. müsteri temsilcisi arkadasın konuyu yanlıs anladıgını telefon kaydını dinlediklerini, özür dilediklerini ve sorunu çözeceklerini söylediler. 1 hafta içinde evime yeni cihazı getirip kurup arızalı olanı alacaklarını belirttiler. yani bize deseler fayda edecek şeyler var, sorunu çözmek gibi, oluşan soruna karşı mantığa, ticaret ahlakına ve hayatın olağan akışına uygun şekilde aksiyon almak gibi.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
djembadjemba' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Yazdığınız her satırın bir açıklaması var lakin siz şimdi sinirle buraya döktürmüşsünüz, size ne desek fayda etmez.

Ben size ''Geçmiş Olsun'' diyeyim, Allah bir daha yaşatmasın :)

sadece buraya değil şikayetvar.com 'a da. neticesinde bu sabah manisa 'dan aradılar. haklı oldugumu. müsteri temsilcisi arkadasın konuyu yanlıs anladıgını telefon kaydını dinlediklerini, özür dilediklerini ve sorunu çözeceklerini söylediler. 1 hafta içinde evime yeni cihazı getirip kurup arızalı olanı alacaklarını belirttiler. yani bize deseler fayda edecek şeyler var, sorunu çözmek gibi, oluşan soruna karşı mantığa, ticaret ahlakına ve hayatın olağan akışına uygun şekilde aksiyon almak gibi.

VESTEL in işleyişlerini çok iyi bilirim, Normal işleyişte olması gereken (Kırık Hariç) arızayı tespit eden ekibin raporunu yazıp değişimi süreç destek yetkilisine sunup, aldığı onay sonrası fabrikadan sevk edilen yeni ürünü tüketiciye teslim edip eski ürünü fabrikaya iade etmek şeklinde ilerler.

Sadece KRIIK panel durumlarında orijinal koliden kendilerinin açtığına dair bilgi ile rapor tutar, kırık çıktığını belirtir ama bu sefer satış kanalına yönlendririrler ki bu durumda değişimi yapacak olan taraf satış kanadı olur.

her türlü tüketicinin ürünü zaten değişir, sadece prosedürlere göre işleyiş değişir.

Size bir önceki mesajımda da yazdığım gibi , yazdığınız her satırın açıklaması var lakin bn genelde sinirle buraya yazan arkadaşlara o an cevap yazmamayı tercih ediyorum.

Tekrar geçmiş olsun.  :ok:
 
M Çevrimdışı

Mertcan

Yeni Üye
27 Kas 2017
5
TV bugün geldi, hepsiburada'dan almıştım, müşteri hizmetleri aldığım firma yetkili satıcı olmadığı için kurulumun ücretli olacağını söyledi. Çok da önemli değil bence testleri kendim yapabileceğim için de bir sorun çıkarsa ne olur bakacağız. 
Tabi bir de televizyonu kutudan çıkartıp yerleştirmek için birilerini bulmak gerekecek gibi :)
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Mertcan' Alıntı:
TV bugün geldi, hepsiburada'dan almıştım, müşteri hizmetleri aldığım firma yetkili satıcı olmadığı için kurulumun ücretli olacağını söyledi. Çok da önemli değil bence testleri kendim yapabileceğim için de bir sorun çıkarsa ne olur bakacağız. 
Tabi bir de televizyonu kutudan çıkartıp yerleştirmek için birilerini bulmak gerekecek gibi :)

Kimseye gerek yok biz tarif ederiz kendiniz de yaparsınız.

Duvar montajı mı yapılacaktı?
 
M Çevrimdışı

Mertcan

Yeni Üye
27 Kas 2017
5
Ado' Alıntı:
Mertcan' Alıntı:
TV bugün geldi, hepsiburada'dan almıştım, müşteri hizmetleri aldığım firma yetkili satıcı olmadığı için kurulumun ücretli olacağını söyledi. Çok da önemli değil bence testleri kendim yapabileceğim için de bir sorun çıkarsa ne olur bakacağız. 
Tabi bir de televizyonu kutudan çıkartıp yerleştirmek için birilerini bulmak gerekecek gibi :)

Kimseye gerek yok biz tarif ederiz kendiniz de yaparsınız.

Duvar montajı mı yapılacaktı?

Tv ünitesi de sipariş verdim bugün yarın gelir, onun üzerine konacak.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Mertcan' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Mertcan' Alıntı:
TV bugün geldi, hepsiburada'dan almıştım, müşteri hizmetleri aldığım firma yetkili satıcı olmadığı için kurulumun ücretli olacağını söyledi. Çok da önemli değil bence testleri kendim yapabileceğim için de bir sorun çıkarsa ne olur bakacağız. 
Tabi bir de televizyonu kutudan çıkartıp yerleştirmek için birilerini bulmak gerekecek gibi :)

Kimseye gerek yok biz tarif ederiz kendiniz de yaparsınız.

Duvar montajı mı yapılacaktı?

Tv ünitesi de sipariş verdim bugün yarın gelir, onun üzerine konacak.

Basit iş, Panel kırık çıkmasın, gerisi hiç sorun değil, yardım ederiz halledersiniz.  :ok:
 
Geri
Üst Alt