D
Çevrimdışı
djembadjemba
Yeni Üye
- 27 Kas 2017
- 5
Ado' Alıntı:djembadjemba' Alıntı:tekrar merhaba.
ürünü hepsiburada 'dan aldım. horoz lojistik son derece hızlı getirdi ve vestel ekibi hızlıca geldi kurulum için.
korkulan oldu tv 'nin yarısı aydınlık yarısı karanlık. hazır ekip gelmişken alıp götürmelerini istedim nerden almış olursam olayım ayıplı bir maldı.
vestel müşteri hizmetleriyle 15 dakika konuştum. cevap aynı sonuç yok mağdur olduk onca işin gücün arasında.
ürün taşıma vs esnasında zarar görmemiş ayıplı mal.
şimdi uğraş dur iade et hepsiburada üzerinden vs.
bir daha da evime vestel ürünü sokmam.
vestel geniş lojistik ağı, bayi ağı ve personel imkanlarına rağmen ayıplı malın arkasında durmayıp onca işin gücün arasında insanı uğraştırıyor.
yanlış anlaşılmasın bu ürün tabiki geri gidecek ve ben ücret iadesi alacağım mevzu başka. gururla yerli oldugunu söyleyen bu marka bitakım formaliteleri bozuk plak gibi tekrar ederek sizi ortada bırakıyor işinizden gücünüzden alıkoyuyor.
bu ürün 75 inch, 15 bin liralık bi üründe olabilirdi. bir yakınımızın evine teslim edilmiş hediye olabilirdi.o bozuk tv günlerce hediye ettiğiniz kimsenin evinde yatardı ve sizi rezil ederdi.
arkasında vestel olan ürünün altında imza atılmaz.
daha öncede vestel tv kullandım garantisi bitmeden inverter ı yandı ücretsiz ve hızlıca tamir edip getirildi, garanti bitti aynı şey tekrar oldu. aynı sorun yani değişen parçanın yeniden arzalanmasına rağmen ücret alarak yaptılar. ve tüm bunları her zaman çok güzel bahanelerle ve formalitelerle açıklıyorlar.
ne diyelim durum böyle.
4k samsung bir de monitorum var 28 inch. ucuz diye bizdehesapli.com gibi bi siteden almıstım, canlı pikselli ürün gelmişti. hayal kırıklığı. iade etmek istediğimde satıcı geri almamış samsung servise git demişti.
samsung o ürünü aldı beni 1 aya yakın bekletti ve o ürünü değil bir üst modelini teslim etti.
şimdi yeni evimizin salonunun ortasında koskcoa tv kutusu sehpada da eski tv miz oturuyoruz ailenin hevesi kursağında kaldı. bahsettiğimiz eşe dosta makara konusu oldu. zaten vestel diyince "aman abii. keşke deseydin alma derdik" modunda insanlar. yani ilk değil son değil. siz bilirsiniz. rus ruleti, metro turizm, vestel elektronik. adrenalin tutkunuysanız sıcak fırsat.
Şu kısmı anlayamadım, Ürün kırık çıktı ve VESTEL bu konuya karışmadımı?
Ürün kolisini kim açtı?
Satışı yapan bayi yetkili mi?
Size yetkili servis hizmet vermedi mi?
:
hayır adem hocam ürün kırık filan değil. ekranın ortasında çizgi var çizginin solu karanlık, sağı ise aydınlık. yani ayıplı mal, paneli hatalı.
gelen çocuklarda servis raporu verdiler.
ürünün kolisini vestel müşteri hizmetlerinden aldıgım randevunun akabinde kendilerinin gönderdiği kurulum elemanları açtı.
ürünü aldıgımız yer hepsiburada.com.
yetkili midir yetkisiz midir bilemiyorum, eğer satış yapmaya yetkileri yoksa aldığımız ürünün kurulumuna neden vestel geliyor neden garanti veriyor.
hepsiburada zaten gayet güzel ilgileniyor para iadesi istedim heralde hallolur.
sorun şu ki teşhir, refurbished, vs olmayan her şeyi belli olan ürün ayıplı çıkınca vestelin bi takım formaliteler ardına sığınarak aldığın yere git kardeşim bize ne demesi. müşteri memnuniyetini önemseyen bi firma evinin içine kadar yolladığın elemanların kurulumu yapmak için koliyi açtığında malın bozuk çıkıyorsa müşteri de talep ediyorsa o malı götürüp yerine yenisini getirmesi gerekir.
diyelim ki ben bu ürünü aldım. 14 gün kurdurmadım. ve baktıkki ürün bozuk. satıcı iade almıyor. ne yapacağız?
diyelim ki kolayca taşınması 5 kat merdiven inip çıkarması mümkün olmayan bir ürün grubu. ne yapacağız?
insanlar onca işin gücün arasında nakliyatçı ve kamyoent tutup mu götürecek ürünü servise?
götürünce yapacaklar mı? sıfır aldığın ürünü yalapşap tamir ettik diye geri mi verecekler? değişimini bile yapmayacaklar muhtemelen.
ayrıca sen kendi ürettiğin ürüne çözüm üretmiyosun satış kanalı yetkili bayimiz değil diyerek. e o zaman bu adamlar nasıl bu ürünü satıyor.
fiyat politikanla buna engel ol? kendin uygun fiyata sat o ürünü yetkisiz satıcılara ürün tedarik etme vs.
bu marka zaten artık insanlar için "vestel mi, aman abi" haline gelmiş. benim tercih ettiğim 3. vestel ürünüdür hayatımda. hepsinde de sorun yaşadım. bir daha ben evime sokmam. bir de utanmadan venus telefon için devlete diyor ki samsungların apple ların verigisini arttırın yerli telefon satışı artsın. telefon milletin eli ayağı bi de öyle mağdur edecek milleti.
kıssadan hisse durum böyle o senin samsungdan vs den 10 kat daha memnuniyet odaklı olman lazımsızn gururla yerlisin ya. bim a101 gibi lojistik ağın kamyonetin bayin elemanın var. ama 3 kuruş iş yükündne kaçmak için tek "Suçu" senin markanı tercih etmek olan vatandaşı mağdur ediyosun hevesi kursağında bırakıyosun işlerinden alıkoyuyosun. ben bu markaya hakkımı helal etmiyorum. insanlarda böyle durumları görüyor zaten kafasına da kazıyor ilerde de almıyor. 65 vestel alacagıma 60 inch LG alırım diyor şuan benimde dediğim gibi.
2017 nin türkiyesinde bu zihniyet olmamalı. kanunen kendini garantiye almış banane diyor. yani insan faktörü sıfır olmuş artık aralarında bitane "alın kardeşim tv yi değiştirin mağdur olmamış vatandaş" diyecek adam yok yönetici yok. herşey robotik şekilde işliyor.
metro turizm neyse gözümde vestel de o açıkçası.
alacak kimselere tavsiyem 2 kere düşünsün.
ha bu arada yetkili servisten yani sokaktaki vestel dükkanından alsanız ne olur bilmem, heralde %30 filan daha pahalı, LG muadilleriyle aynı paradır.
yani zaten normal bi vatandaşsanız anlamıyosunuz size de kimse demiyor bu mal ayıplı değişelim diye. gelen ekibi de üründeki hataya siz ikna ediyosunuz anlamıyosız o ürün kaldı size hayırlı olsun.
durumlar böyle arkadaşlar. belki her marka aynı dümenleri çeviriyodur ama hiç değilse bu kadar sık değil %1 ayıplı mal çıkıyodur. müşteri hizmetleri de sizi satıcıyla uğraştırmak yerine bizim servis ilgilensin diyodur. samsung yavaştı ama en azından böyleydi.