Selamlar Azizim, Elimden geldiğince tek tek aklınızdaki soru işaretlerini gidermeye çalışayım.
Öncelikle bu fiyata alabileceğiniz en iyi tv yi almışsınız bu anlamda herkesin her ürün için çekinmeden yazdığı F/P tanımlamasını ben bu ürün için göğsümü gere gere yazarım. Elbette ki bu özelliklerde bir tv yi bu koşullarda tavsiye ederim. Tabi ki tespit ettiğimiz eksikleri var lakin, bizim eksik bulmadığımız hiç bir markanın hiç bir modeli yok, biraz eleştirmeyi seviyoruz açıkçası.
HB TEKNOSA vs gibi kanallarda bu satışlarda veya pazarlama departmanlarında görevli arkadaşlar darılmasın lakin GÖNÜL BAĞI ile değil CEP BAĞI ile bu işi yaptıkları sürece bu saçma yorumlardan bizler kurtulamayacağız. Bu anlamda televizyonunuzda elbette ki SD HD FHD ve UHD yayınlar izleyebileceksiniz hiç tereddütünüz olmasın.
Bizler yıllarca VESTEL markasını SMART anlamında eleştirdik lakin VESTEL yetkilileri de açık yüreklilikle zaten SMART anlamında büyük beklentileri olmadığını, tüketicilerini de bu anlamda hiç bir şekilde yanıltıcı bilgilerle doldurmadıklarını ifade etmişlerdir. Yani bir çok arkadaşımız için gayet ideal olan SMART, başa kesim olan bir çok tüketici/üyemiz tarafından ise kullanışsız olduğu yönde eleştirilmiştir.
Onun dışında internet kullanımınız ve dolaşımınızda bir sorununuz asla olmaz. Sadece tv ile modemin aynı odada olmasına özen gösteriniz. mümkünse kablolu bağlantı yapınız.
Bazı flash disklerde bu uyarıyı aldığını söyleyen arkadaşlarımız oldu, ancak güncelleme sonrası bu sorunun düzeldiğini teyit ettiler. Yine de her zaman için üyeleirmizden olumlu olumsuz tüm geri dönüşlerini buradan bu nedenle beklediğimizi belirtmek isterim.
VESTEL firmasında uygulama şu şekildedir.
Satın aldığınız ürün satı kanalı tarafından size sevk edilir.
Ürün size ulaştığında siz satış kanalına ürünün size ulaştığını, servis istediğinizi belirtirsiniz.
Satış kanalı bu satışın fatura ve ahb bilgilerini sisteme girerek bölgenizdeki servise (Sistemlerinde sizin bölgeye bakan servis onların ekranına çıkar) bir görev çağrısı açarlar.
Açılan bu çağrı servisin ekranına düşer.
Servis bu görev için sizi arayarak randevu talep eder
Mutabık kalınan zaman diliminde ekip evinizi ziyaret eder ve montajı gerçekleştirir.
Evinize servis geldiğinde özellikle mutlaka ölü piksel için panel testi yapınız.
Servis menüsünde panel test uygulaması var, gelen arkadaşlara söyleyin çalıştırsınlar.
Her renkte ekranı tek tek gezin ve bulutlanma ışık sızması ölü piksel var mı kontrol edin
Üründe sorun tespit ederseniz servisten önce sorunun ne olduğunu sonra da gereğinin yerine getirilmesini isteyin
Tüm işlemler gönlünüze göre yapıldı ise arkadaşların size uzattığı servis formunu imzalayıp bir nüshasını (Zaten size verirler) mutlak alıp saklayın.
Size teslim edilen formlar termal formdur bu nedenle evrak konularında takıntılı bir yapınız var ise fotokopisini çektirin.
Lakin buna gerek yok zira sistemde o an itibari ile her şey kayıtlı olacaktır artık.
: