VESTEL 65UD8900 Ürün İncelemesi

S Çevrimdışı

sesefafa

Yeni Üye
5 Ara 2017
14
Goremeyip aldiktan sonraki surec icin degil de, alirken gorebilmeniz icin test menusunu kesin kullanmanizi oneriyorum. O menude gormeme ihtimaliniz sanirim yok. Foto eklemeye calisicam, farkli uc renkte cektim. Kamera cok rahat yakaliyor. Denedim, tvye 70 cm uzakliktan bakilsa dahil net goruluyor (panel testinde) olu piksel. Fakat video ile denedigimde yerini bildigim halde zor buluyorum.

Benim aklima takilan bir diger konu ise, servis kuruluma geldiginde akim korumali priz icin israr ediyor. Ben kendimde oldugunu, tekrar yenisini almaya gerek olmadigini soyledim. Sonra bana ille de bu urun olmali, kurulumda bunun ile birlikte resim cekip kayitlara aliyoruz dendi. Eger ileride anakart yanmasi vs olur ise bu sebeple garantiye alinmama (bu urunu kullanmadigim icin) durumu oldugunu soyledi. Bende israrla almadim. Bu konu ile alakali bir bilgi alabilirsek iyi olacagi kanaatindeyim.

328ecdcd87e0b1cc6e6422d49a1cb0f6.jpg
a405b6df3ff0d36caef405be6c095d58.jpg
51879ecf5e68ad723e789efe9d3399b7.jpg


 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
bydublor' Alıntı:
Ado' Alıntı:
sesefafa' Alıntı:
Bir de Ado beyefendi nin servis geldiginde yapilmasi gerekenlerle alakali yazilarini okuyun. Kesinlikle servis menusunden her renkte test yaptirin imzayi atmadan once. Hatta kumandayi kendiniz alin kendiniz yapin. İlkinde ben acemilik ettim sadece video izledim goremedim karartiyi. Ama ikinci kurulumda kumandayi ellerinden alip kendim denedim ve olu pikseli oyle yakaladik. Yoksa videodan kacirilma ihtimali cok yuksekti..

Bu gün mutlaka şu servis menüdeki panel test konusunu açmış olurum. Konuya Dikkat çektiğiniz için teşekkür ederim. :ok:
Peki görmedik aldik, daha sonra garantisi devam ederken biz cihazda ölü pixel oldugunu farkettik. Çözüm ? Kaç ölü pixel fiye sorulan bir kavram var. Teknik servisler iste misal tv de su kadar pixeli normal kabul ediyor su kadar olursa degisim yapiyor gibi bir kavram var mi ? böyle bir seyle sonradan karsilasilirsa sorun nasıl çözülmeli yol yordam alabilir miyiz ?

Mevzuatın ilk uygulama safhasında 

1 pixel kriter dahili idi.
1cm2 içerisinde 3 ölüpixel
bitişik iki ölüpixel
birbirine yakın 5 ölü pixel
ekranın tamamında dağılmış halde 7 ölü pixel gibi gerekçeler hep değişim sebebi idi

Ancak THH nin 1 pixeli de değişim gerekçesikabul ettiği kararlar olduğunu biliyoruz.

Burada kurumların, tüketicinin bu talebini hukuk yoluna başvurmadan yerine getirip getirmediği değişken bir hal alıyor maalesef.
 
bydublor Çevrimdışı

bydublor 

Aktif Üye
10 Ara 2017
242
Ado' Alıntı:
bydublor' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Bu gün mutlaka şu servis menüdeki panel test konusunu açmış olurum. Konuya Dikkat çektiğiniz için teşekkür ederim. :ok:
Peki görmedik aldik, daha sonra garantisi devam ederken biz cihazda ölü pixel oldugunu farkettik. Çözüm ? Kaç ölü pixel fiye sorulan bir kavram var. Teknik servisler iste misal tv de su kadar pixeli normal kabul ediyor su kadar olursa degisim yapiyor gibi bir kavram var mi ? böyle bir seyle sonradan karsilasilirsa sorun nasıl çözülmeli yol yordam alabilir miyiz ?

Mevzuatın ilk uygulama safhasında 

1 pixel kriter dahili idi.
1cm2 içerisinde 3 ölüpixel
bitişik iki ölüpixel
birbirine yakın 5 ölü pixel
ekranın tamamında dağılmış halde 7 ölü pixel gibi gerekçeler hep değişim sebebi idi

Ancak THH nin 1 pixeli de değişim gerekçesikabul ettiği kararlar olduğunu biliyoruz.

Burada kurumların, tüketicinin bu talebini hukuk yoluna başvurmadan yerine getirip getirmediği değişken bir hal alıyor maalesef.

aslında kullanıcı hakkını ararsa garanti suresi dahilinde biraz ugrasarak çözüme kavusabiliyor, en kotu thh yoluyla
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
sesefafa' Alıntı:
Goremeyip aldiktan sonraki surec icin degil de, alirken gorebilmeniz icin test menusunu kesin kullanmanizi oneriyorum. O menude gormeme ihtimaliniz sanirim yok. Foto eklemeye calisicam, farkli uc renkte cektim. Kamera cok rahat yakaliyor. Denedim, tvye 70 cm uzakliktan bakilsa dahil net goruluyor (panel testinde) olu piksel. Fakat video ile denedigimde yerini bildigim halde zor buluyorum.

Benim aklima takilan bir diger konu ise, servis kuruluma geldiginde akim korumali priz icin israr ediyor. Ben kendimde oldugunu, tekrar yenisini almaya gerek olmadigini soyledim. Sonra bana ille de bu urun olmali, kurulumda bunun ile birlikte resim cekip kayitlara aliyoruz dendi. Eger ileride anakart yanmasi vs olur ise bu sebeple garantiye alinmama (bu urunu kullanmadigim icin) durumu oldugunu soyledi. Bende israrla almadim. Bu konu ile alakali bir bilgi alabilirsek iyi olacagi kanaatindeyim. 

Selamlar Hocam;

''Bunu alacaksınız yoksa garantidışı kalır'' kavramı kesinlikle VESTEL de kurum içi bir uygulama değildir. Çok şükür ki Yönetim mal satma kaygısı ile bunları yapacak derecede çiğ insanlardan oluşmuyor.

Bu olsa olsa, ya servis sahibinin personele dayatması, ya da personelin prim alabilmek için elindeki yetkiyi tehtide döndürme adımı olur başka da birşey olmaz.

Garanti dışı konularda daha önce defalarca yazdım, aslında akım koruyucu prizlerin arıza önleme oranı oldukça düşüktür. bu nedenle bu prizler yerine ucuz ups lerin tercih edilmesi gerektiğini çok vurguladım. Gerekirse forumumuzda bu anlamda birbilgilendirme başlığı açarız. 

Şebeke kaynaklı arızalarda bozulan anakart değil, yüksek oranda besleme kartı olur. Evet şebeke kaynaklı arızalar normalde garantiye girmez ve buradaki koruma yükümlülüğü tüketiciye aittir lakin ''Anakart yanmış, bizim prizden almamışsınız,yok size garanti'' diyebilecek teknisyenin alnını karışlarım ben  :ok:

@sesefafa azizim doğrusunu yapmışsınız, kimse size zorla mal satamaz 
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
bydublor' Alıntı:
Ado' Alıntı:
bydublor' Alıntı:
Peki görmedik aldik, daha sonra garantisi devam ederken biz cihazda ölü pixel oldugunu farkettik. Çözüm ? Kaç ölü pixel fiye sorulan bir kavram var. Teknik servisler iste misal tv de su kadar pixeli normal kabul ediyor su kadar olursa degisim yapiyor gibi bir kavram var mi ? böyle bir seyle sonradan karsilasilirsa sorun nasıl çözülmeli yol yordam alabilir miyiz ?

Mevzuatın ilk uygulama safhasında 

1 pixel kriter dahili idi.
1cm2 içerisinde 3 ölüpixel
bitişik iki ölüpixel
birbirine yakın 5 ölü pixel
ekranın tamamında dağılmış halde 7 ölü pixel gibi gerekçeler hep değişim sebebi idi

Ancak THH nin 1 pixeli de değişim gerekçesikabul ettiği kararlar olduğunu biliyoruz.

Burada kurumların, tüketicinin bu talebini hukuk yoluna başvurmadan yerine getirip getirmediği değişken bir hal alıyor maalesef.

aslında kullanıcı hakkını ararsa garanti suresi dahilinde biraz ugrasarak çözüme kavusabiliyor, en kotu thh yoluyla

Gönül istiyor ki uğraştırmasınlar, HAK ise sağa sola gitmeye gerek kalmadan versinler:))
 
B Çevrimdışı

baran1985

Yeni Üye
14 Ara 2017
10
Tv min bugün kurulumu yapıldı. Teknik servis çok ilgiliydi. Gercekten harika bir tv özellikle fiyatıyla orantili olarak iyi performans veriyor. Ancak HD kanallar bile 4K kalitesinin çok altında kaliyor. Youtubeden izledigim 4K videolar muhteşemdi. Bir kaç problemim var onlar icin sizlerin yardimina ihtiyac duyuyorum. Youtube uygulamasına giriş yaptiktan 10 saniye kadar sonra ekran yavastan kararmaya basliyor ve simsiyah oluyor televizyonu acip kapamadan düzelmiyor. Varmi böyle bir sorunla karsilaşan ne yapmam gerekir ?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
baran1985' Alıntı:
Tv min bugün kurulumu yapıldı. Teknik servis çok ilgiliydi. Gercekten harika bir tv özellikle fiyatıyla orantili olarak iyi performans veriyor. Ancak HD kanallar bile 4K kalitesinin çok altında kaliyor. Youtubeden izledigim 4K videolar muhteşemdi. Bir kaç problemim var onlar icin sizlerin yardimina ihtiyac duyuyorum. Youtube uygulamasına giriş yaptiktan 10 saniye kadar sonra ekran yavastan kararmaya basliyor ve simsiyah oluyor televizyonu acip kapamadan düzelmiyor. Varmi böyle bir sorunla karsilaşan ne yapmam gerekir ?

Servis menü ekranı ve seri no paylaşmanız mümkünmüdür acaba?
 
M Çevrimdışı

Merkans

Yeni Üye
30 Eki 2017
22
Kardeşim hayırlı uğurlu olsun mesajın üzerine ben de kendi tv mimde denedim böyle bir sorun yok


Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
 
B Çevrimdışı

baran1985

Yeni Üye
14 Ara 2017
10
Arkadaşlar yardimlariniz icin çok tesekkur ederim sorunu hallettim. Enerji tasarrufu kapaliyken böyle yapiyordu onu minimuma getirdim simdi sorun yok. Almak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim. Browserden filmler rahatlikla izlenebiliyor donma kasma yapmıyor.
 
S Çevrimdışı

sesefafa

Yeni Üye
5 Ara 2017
14
Arkadaslar bu tv yi alanlar menu4725 diagnostic menusunden her renkte olu piksel kontrolu yapiyor mu? Servis geldiginde yada daha sonra ozellikle beyaz renkte hic olu piksel kontrolu yaptiniz mi iyice yakindan bakarak??
 
K Çevrimdışı

kirkalti

Yeni Üye
19 Ara 2017
4
Selamlar.

Arkadaşlar nasıl memnun musunuz bu modelden? Teknosadaki görevli arkadaş "pek iyi değil, evde izlediğinde daha kötü olur ( :yuh: ?) " gibisinden bir şeyler söyledi bugün bakmaya gittiğimde. Samsung oled tvleri saymazsak diğer televizyonlarla arasında pek bir fark göremedim ben. Renkler, siyahlar, resim kalitesi gayet yeterliydi. Panelini sorduğumda "sadece ips bu modeller" dediği için daha fazla soru sormayarak oradan ayrıldım. Daha sonra diğer mağazaları da gezdim ama yorgun ve hasta olduğum için o renk ve ses karmaşasında çok bir şey kalmadı aklımda.

Not: Televizyonu bilgisayar ekranı olarak kullanmak istiyorum o yüzden çok çok önemli olmasa da "input lag" değerlerini merak ediyorum. (Input lag hakkında hiç bir şey bulamadım internette bu modele dair.)
 
geceninbirvakti Çevrimdışı

geceninbirvakti

Aktif Üye
21 Ara 2017
561
65UD8900 üründe HDR özelliği yoktur bir düzeltme yapmak istedim, konuda ürünü test eden arkadaş var demiş fakat yok :)
 
C Çevrimdışı

Chembond

Yeni Üye
22 Ara 2017
35
Merhabalar, bu konuya mesaj yazabilmek için bu foruma üye oldum (donanımhaber'de de üyeliğim var ama orası bu forum kadar odaklı değil maalesef). 65UD8900 ürününden 1 adetini dün Gittigidiyor'dan 3275TL'ye aldım, aynı gün kargo deniyor ama bakalım... Sıkı bir bilgisayar oyuncusuyum ve film manyağı olduğum söylenebilir, mevcut 49" TV mi de optik ses sistemine (direkt PC'den optik bağlantı ile) bağlı olarak kullanıyorum.

İnternette videolu yada fotoğraflı doğru düzgün bir inceleme bulamadığım için kendim yapmayı düşünüyorum, almayı düşünenlere de fikir vermesi açısından faydalı olacağını sanıyorum.

Kullanıcı incelemesi için özellikle istediğiniz şeyleri bir liste yapıp elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım. Bu mesajı sürekli güncelleyeceğim.

1) Panelin üreticisi ve anakart modeli hangisi?
2) Optik HDMI üzerinden TV'ye gönderilen DTS/DD ses optik çıkıştan DTS/DD olarak mı çıkıyor? Yani SPDIF Passthrough var mı?
3) Input Lag testi ve input lag değeri nedir?
4) Panelin doğal hızı 50hz mi 60hz mi?
5) ???
6) Profit.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
canerpense' Alıntı:
Merhabalar, bu konuya mesaj yazabilmek için bu foruma üye oldum (donanımhaber'de de üyeliğim var ama orası bu forum kadar odaklı değil maalesef). 65UD8900 ürününden 1 adetini dün Gittigidiyor'dan 3275TL'ye aldım, aynı gün kargo deniyor ama bakalım... Sıkı bir bilgisayar oyuncusuyum ve film manyağı olduğum söylenebilir, mevcut 49" TV mi de optik ses sistemine (direkt PC'den optik bağlantı ile) bağlı olarak kullanıyorum.

İnternette videolu yada fotoğraflı doğru düzgün bir inceleme bulamadığım için kendim yapmayı düşünüyorum, almayı düşünenlere de fikir vermesi açısından faydalı olacağını sanıyorum.

Kullanıcı incelemesi için özellikle istediğiniz şeyleri bir liste yapıp elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım. Bu mesajı sürekli güncelleyeceğim.

1) Panelin üreticisi ve anakart modeli hangisi?
2) Optik HDMI üzerinden TV'ye gönderilen DTS/DD ses optik çıkıştan DTS/DD olarak mı çıkıyor? Yani SPDIF Passthrough var mı?
3) Input Lag testi ve input lag değeri nedir?
4) Panelin doğal hızı 50hz mi 60hz mi?
5) ???
6) Profit.

Gribal durumlar nedeniyle cevaplarım gecikti biraz, bu anlamda size de geç cevap yazabildim kusura bakmayınız lütfen.
Düşüncenizçok güzel,hatta çok da mutlu olurum bu çalışmanızdan ötürü.

Benim verebileceğim bir destek olursa lütfen yazınız.  :ok:

Bizi DonanımHaberden ayıran en önemli özellik, tüm incelemeleri tek tek ve derin detaylı olarak kendimiz yapmaya çalışıyoruz.
Bazen yazarım fakat amacım sataşmak değil, tavsiye başlığı açıp mağazada 2 tv izleyip karar verilebilecek bir konu değil bu (Şahsi düşüncem tabi) çok daha derin detaylara girilmelidir.  :ok:
 
Geri
Üst Alt