Bu sorun bende de var u9700 modelini kullanıyorum. Sesi düz hale getirip tüm dolby ayarları vs kapatın düzeliyor ama ortaya çok kalitesiz bir ses çıkıyor.Herkese tekrardan selamlar bugün yaşadığım deneyimi sizinle paylaşmak istedim.
Geçtiğimiz günlerde bu konu altında sesteki sorundan bahsetmiştim, ufak bir araştırma sonucu hem burada hem farklı bir forumda yine aynı sorunu yaşayanlar olduğunu gördüm ve müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim.
Öncesinde sorunu mail olarak iletmiştim ancak daha iyi izah edebileceğimi düşünüp bugün telefonla şansımı denedim, görüştüğüm kişi çok iyi niyetli ve çok kibar bir şekilde yardımcı oldu sorunu anlattıktan sonra kısa bir süre beni bekletip teknisyenler ile iletişime geçtiğini ve yazılımsal bir hata olmadığını ilettiklerini söyledi (hiç katılmıyorum).
Kısaca durum şu; sesteki sorunun yazılım güncellemesi ile çözülmesini bekliyordum ama öyle olmayacağı bana verilen bilgi ile kesinleşmiş oldu. İlk kez bir Vestel ürününü satın aldığım için pişman oldum. Yakın zamanda bunu satıp farklı bir televizyon almayı düşünüyorum oysa bu sorun hariç ürünü çok beğenmiştim, üzgünüm. Belki bütçeme uygun bir soundbar bulabilirsem onu değerlendiririm.
Durumu sizinle paylaşmak istedim, benimle farklı düşünceler içindeyseniz lütfen beni uyarın. Hepinize şimdiden teşekkürler.
Hayırlı ramazanlar, kadir gecemiz mübarek olsun.
Son düzenleme: