Tüketici Sorunları ve Tüketici Hakem Heyeti Konuları İle İlgili Merak Edilenler.

C Çevrimdışı

canerx

Yeni Üye
31 Mar 2022
30
32
A Adem Helvacı Merhaba. Nisan ayında Vestel 55Q9900 TV aldım. 23.05.2022 itibariyle servis geldi kurulum yaptı. Ekranın sol altında ışık sızması mevcut. Bunu bildirdim, bugün servis tarafından arandım. Fabrika panel değişimine onay vermiş. Bende bunu kabul etmedim. Sıfır ürünüm kurulum yapılınca kusurlu cıktı, kullanmadığım bir ürüne neden onarım yapılsın dedim. Değişimi isteğimi aldılar, fabrikadan dönüş bekliyorum. Sizce süreç nasıl ilerler?

 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
A Adem Helvacı Merhaba. Nisan ayında Vestel 55Q9900 TV aldım. 23.05.2022 itibariyle servis geldi kurulum yaptı. Ekranın sol altında ışık sızması mevcut. Bunu bildirdim, bugün servis tarafından arandım. Fabrika panel değişimine onay vermiş. Bende bunu kabul etmedim. Sıfır ürünüm kurulum yapılınca kusurlu cıktı, kullanmadığım bir ürüne neden onarım yapılsın dedim. Değişimi isteğimi aldılar, fabrikadan dönüş bekliyorum. Sizce süreç nasıl ilerler?

Vestel değişim yapar sıkıntı olmaz aksi bir durum olursa olmaz ama THH yolu ile yine değişim olur..

Vestel dönüş yapar değişim talebiniz onaylanır..
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
A Adem Helvacı Merhaba. Nisan ayında Vestel 55Q9900 TV aldım. 23.05.2022 itibariyle servis geldi kurulum yaptı. Ekranın sol altında ışık sızması mevcut. Bunu bildirdim, bugün servis tarafından arandım. Fabrika panel değişimine onay vermiş. Bende bunu kabul etmedim. Sıfır ürünüm kurulum yapılınca kusurlu cıktı, kullanmadığım bir ürüne neden onarım yapılsın dedim. Değişimi isteğimi aldılar, fabrikadan dönüş bekliyorum. Sizce süreç nasıl ilerler?

Önce ikna etmeye, sonra dayatmaya çalışırlar, dik durursanız değiştirirler.
Eleştirdiğimiz çok yanı vardır ancak KOSKOCA diye tabir ettiğimiz SONY nin dahi yaptığı saçmalıkları yapmıyrlar en azından.
 
A Çevrimdışı

Avkemal

Yeni Üye
25 Şub 2022
6
26
Bu biraz sıkıntı zira o dosya önce Bilirkişiye gider ve 15 gün içerisinde de raprounu sunması beklenir.
Yükümlülüğünüz, bilirkişinin monitörü görmesini sağlamaktır, nasıl yapabileceğiniz konusunda fikrim yok inanın.
Abi Selamlar.
Bugün Tüketici Hakem Heyeti kararı geldi. Ayıpsız misli ile değişim talebim kabul edilmiş. İnşallah Teknosa Tüketici Mahkemesine başvurmaz da süreç uzamaz. :clap2:oku??
 
More61 Çevrimdışı

More61

Yeni Üye
12 May 2018
48
37
Edevletten indirdiğim karar tutanağı çıktısı ve ayakkabıyla boyner mağazasına gidip durumu aktardım. Merkeze bildireceğiz diye ayakkabı ve tutanak fotoğrafını çektiler. Tabi arayan soran olmadı. 1 hafta kadar önce twitterdan boynere sitem ettim. Birileri arayıp tutanağı mail olarak göndermemi ve mail konusuna belirttikleri talep numarasını yazmam gerektiğini ilettiler. Ve maili gönderdim. Bir süre sonra maili şu nolu talep numarası ile mağazaya giderseniz değişim işleminiz yapılacak yazdılar. Değişimden kasıtlarının ne olduğunu (fark ödemeden değişim yapabilecek miyim, ne zaman kadar yapabileceğim vs) sordum yanıtlamadılar. Tutanak çıktısı ve ayakkabı ile mağazaya gittiğimde görevli personel tutanağın aslını getirmelisiniz dedi. Aslını getirdiğiniz takdirde fatura tutarınız ödenir dedi. Ayrıca talep numarasını ilettiğimde benimle ilgili değil adını sanını bilmediğim bir başka kişinin talebi çıkıyor.

Şubat ayında karar çıkmıştı. Karar tutanağının aslı için kaymakamlığa mı gitmem gerekecek? Ve fatura tutarını istemiyorum dememe rağmen (Ayıpsız bir misli ile değişim) fatura tutarını öderiz diyorlar. Bu hususta ne yapabilirim?
Boyner 500 tl çek + 157 tl ayakkabı tutarı şeklinde bir spor ayakkabı alışverişi yapabileceğimi söyledi. En azından bir çift spor ayakkabı almış olurum düşüncesiyle daha fazla uğraşmak istemiyorum.
 
G Çevrimdışı

GökselSaraçoğlu 

DeDe
Aktif Üye
19 Haz 2019
137
57
Adem Bey A Adem Helvacı size bir sorum olacak. Ben mobil hat olarak Türktelekom kullanıyorum ve mobil uygulamasından kontrol ettiğimde 1 yıllık taahhüdümün 142 günü kalmış görünüyor. 24 Mayıs 2022 tarihinde türktelekomdan bana bir mesaj geldi, içeriği ”mobil ödeme ücretleri ve gecikmiş tahsilat bedellleri çerçeve ödeme hizmetleri sözleşmesi” kapsamında sözleşmenin değişeceği hakkında idi. Söz konusu mesajda, bu sözleşmeyi istersem ÜCRETSİZ feshedebileceğim bildiriliyor. Benim sorum, bu gelen mesaja istinaden sözleşmeden vazgeçersem ( taahhüdümün bitmesine 142 gün olmasına rağmen) herhangi bir ceza öder miyim? Eğer 1 Temmuz’a kadar herhangi bir şey yapmaz isem sözleşmeyi kabul etmiş sayılacakmışım. Ben aslında feshedip bu operatörden bir başkasına geçmek istiyorum. Tabii ceza ödemeden geçmek istiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

1654074988376.jpg
1654074988383.jpg
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Adem Bey A Adem Helvacı size bir sorum olacak. Ben mobil hat olarak Türktelekom kullanıyorum ve mobil uygulamasından kontrol ettiğimde 1 yıllık taahhüdümün 142 günü kalmış görünüyor. 24 Mayıs 2022 tarihinde türktelekomdan bana bir mesaj geldi, içeriği ”mobil ödeme ücretleri ve gecikmiş tahsilat bedellleri çerçeve ödeme hizmetleri sözleşmesi” kapsamında sözleşmenin değişeceği hakkında idi. Söz konusu mesajda, bu sözleşmeyi istersem ÜCRETSİZ feshedebileceğim bildiriliyor. Benim sorum, bu gelen mesaja istinaden sözleşmeden vazgeçersem ( taahhüdümün bitmesine 142 gün olmasına rağmen) herhangi bir ceza öder miyim? Eğer 1 Temmuz’a kadar herhangi bir şey yapmaz isem sözleşmeyi kabul etmiş sayılacakmışım. Ben aslında feshedip bu operatörden bir başkasına geçmek istiyorum. Tabii ceza ödemeden geçmek istiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

1654074988376.jpg
1654074988383.jpg
TT'yi ara sor öğren ceza gibi tarafınıza bir borç çıkarılmayacaksa iptal edin.. çıkarları olmasa bu hakkı tanımazlar..
 
G Çevrimdışı

GökselSaraçoğlu 

DeDe
Aktif Üye
19 Haz 2019
137
57
TT'yi ara sor öğren ceza gibi tarafınıza bir borç çıkarılmayacaksa iptal edin.. çıkarları olmasa bu hakkı tanımazlar..
Az önce operatörü arayıp konuştum, bu mobil ödeme alımlarında geçerli bir sözleşme imiş. Yani mobil hat üzerinden herhangi bir uygulama satın alınması ile ilgili bir sözleşmeymiş. Ben hattımı iptal ettirirsem illaki ceza çıkarmış (onu da sordum hattıma bu günlük 309 TL ceza çıkıyor)
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Az önce operatörü arayıp konuştum, bu mobil ödeme alımlarında geçerli bir sözleşme imiş. Yani mobil hat üzerinden herhangi bir uygulama satın alınması ile ilgili bir sözleşmeymiş. Ben hattımı iptal ettirirsem illaki ceza çıkarmış (onu da sordum hattıma bu günlük 309 TL ceza çıkıyor)
Mobil ödeme ücretine zam gelecekmiş kullanmıyorsanız mobil ödemeyi ücretsiz iptal ettirin diye bilgilendirme.

Sizin paketle ilgisi yokmuş TT ceza kesmeden Taahhüt bozar mı hiç :kiskis
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt