Sormak istediğim üçüncü kez servisi çağırıp tamir yerine değişim mi isteyeceğim. %100 kabul etmeyecekler hakem heyetine gidecek o zaman arçeliği mi şikayet edeceğim aldığım mağazayı mi?Servis yardımcı olmuyorsa THH başvurup çözebilirsiniz.
Sormak istediğim üçüncü kez servisi çağırıp tamir yerine değişim mi isteyeceğim. %100 kabul etmeyecekler hakem heyetine gidecek o zaman arçeliği mi şikayet edeceğim aldığım mağazayı mi?Servis yardımcı olmuyorsa THH başvurup çözebilirsiniz.
Arçeliği edeceksiniz diye biliyorum.Sormak istediğim üçüncü kez servisi çağırıp tamir yerine değişim mi isteyeceğim. %100 kabul etmeyecekler hakem heyetine gidecek o zaman arçeliği mi şikayet edeceğim aldığım mağazayı mi?
Sakın reddedilir satın aldığınız mağazayı şikayet edeceksiniz size kim fatura kestiyse o satıcıyı şikayet edin.Sormak istediğim üçüncü kez servisi çağırıp tamir yerine değişim mi isteyeceğim. %100 kabul etmeyecekler hakem heyetine gidecek o zaman arçeliği mi şikayet edeceğim aldığım mağazayı mi?
Faturada ne yazyorsa onu iade alma hakkınız var şikayet ederken değişim yada en yüksek nakit avnas faizi ile,Abiler selam.
Bir şey sormak istiyorum
Bir makinamın THH kararıyla ücret iadesi onaylandı. Fatura bedeli ödenecek. Fakat şöyle bir sorun var. Ben makinayı aldığımda 6999 liraydı, şimdi makina 9999 lira. Süreç boyunca 5-6 ay geçti ve haliyle fiyatlar arttı. Fatura bedelim olan 6999 lira bana ödenecek. Ben de gidip başka bir makina alacağım. Ama makinanın fiyatı arttığı için benim ödeyeceğim para da artık 9999 lira oldu. Aradaki 3000 lira zararımın tazmin edilmesini istiyorum.
Şimdi ben bu aradaki 3000 lira farkı almak için THH kararına itiraz edip mahkemeye başvurmam gerekiyormuş. Bunu yapsam mı bilemedim, Kaç ay sürer, karar onaylanır mı, bununla uğraşmaya değer mi? Ne dersiniz ?
Ayıplı Mallar 6502 madde 8 ile 12 arasında belirlenmiştirAbiler selam.
Bir şey sormak istiyorum
Bir makinamın THH kararıyla ücret iadesi onaylandı. Fatura bedeli ödenecek. Fakat şöyle bir sorun var. Ben makinayı aldığımda 6999 liraydı, şimdi makina 9999 lira. Süreç boyunca 5-6 ay geçti ve haliyle fiyatlar arttı. Fatura bedelim olan 6999 lira bana ödenecek. Ben de gidip başka bir makina alacağım. Ama makinanın fiyatı arttığı için benim ödeyeceğim para da artık 9999 lira oldu. Aradaki 3000 lira zararımın tazmin edilmesini istiyorum.
Şimdi ben bu aradaki 3000 lira farkı almak için THH kararına itiraz edip mahkemeye başvurmam gerekiyormuş. Bunu yapsam mı bilemedim, Kaç ay sürer, karar onaylanır mı, bununla uğraşmaya değer mi? Ne dersiniz ?
Adem HelvacıAdem Helvacı,
Adem bey merhaba. Garanti bitmesine 6 ay kala Grundig GCU 9800 s 100 hz tv,im calisirken görüntüsü gitti.ses var görüntü yok, servis geldiğinde tv,nin ledleri sağlam panelinde sorun var fabrikaya gondericegiz orada tamir edilecek dedi.fabrika 10 gun sonra tv,nizin modeli uretilmedigi icin tamiri mümkün değil size PARİS GFU 8965 B ürününü sevk edeceğiz diye mesaj atti.musteri hizmetlerini aradım kendilerine benim tv,im 100 hz onerdiginiz tv 50 hz kabul etmiyorum.bu tv,ye 10 sene yedek parca saglamak zorundasiniz dedim.1gun sonra bir üst modeli MİAMİ GGU 9765 A ürününü onerdiler.onlara benim tv,mi tamir edin edemiyorsaniz 100 hz panelli tv verin,onlarda oled verebileceklerini ama 12.600 gibi fark istediler.THH başvurusu dilekçe,si için nasil bir yol izlemeliyim.biraz uzun oldu kusura bakmayın. yardimci olabilecek herkese simdiden teşekkürler.
Merhaba; Yasa bu konuda gayet açık. Güzel sözler, süslü kelimeler, afili isimlendirilmiş YENİ adı altında ancak emsal olmayan model önermeler bu firmaların her zaman uyguladığı taktiklerdendir. Kabul etme zorunluluğunuz olmadığını siz de biliyorsunuz.Adem Helvacı,
Adem bey merhaba. Garanti bitmesine 6 ay kala Grundig GCU 9800 s 100 hz tv,im calisirken görüntüsü gitti.ses var görüntü yok, servis geldiğinde tv,nin ledleri sağlam panelinde sorun var fabrikaya gondericegiz orada tamir edilecek dedi.fabrika 10 gun sonra tv,nizin modeli uretilmedigi icin tamiri mümkün değil size PARİS GFU 8965 B ürününü sevk edeceğiz diye mesaj atti.musteri hizmetlerini aradım kendilerine benim tv,im 100 hz onerdiginiz tv 50 hz kabul etmiyorum.bu tv,ye 10 sene yedek parca saglamak zorundasiniz dedim.1gun sonra bir üst modeli MİAMİ GGU 9765 A ürününü onerdiler.onlara benim tv,mi tamir edin edemiyorsaniz 100 hz panelli tv verin,onlarda oled verebileceklerini ama 12.600 gibi fark istediler.THH başvurusu dilekçe,si için nasil bir yol izlemeliyim.biraz uzun oldu kusura bakmayın. yardimci olabilecek herkese simdiden teşekkürler.
Kablolu, kablosuz, kulak içi, kulak üstü bütün kulaklıklar hijyen grubunda değerlendirilir ve cayma hakkı istisnaları kapsamında iadesi mümkün değildir.Kablosuz kulaklık hijyen ürününe girer mi? 15 gün içinde sözleşmeden cayma, iade hakkımız Bluetooth kulaklıklarda geçerli mi?
Maddelere baktığım da kulaklık yok, ama tüm platformlarda tüm online satış mağazaları iade alırken problem yaratmış.
Aldığım ürün sesi cidden tatmin etmedi beklentilerimi karşılamadi iade etmek istiyorum daha birhafta oldu.
Teşekkür ederim. Sesi çok az servisin insafına kaldım artıkKablolu, kablosuz, kulak içi, kulak üstü bütün kulaklıklar hijyen grubunda değerlendirilir ve cayma hakkı istisnaları kapsamında iadesi mümkün değildir.
NOT: Firmalar kendi inisiyatifleri ile iade alıyor olsalar da sağlıklı bir uygulama değildir.
Umarım hakkınızda hayırlı bir karar çıkarTeşekkür ederim. Sesi çok az servisin insafına kaldım artık