burak33
Yeni Üye
- 11 Kas 2021
- 19
- 36
Merhaba. Vodafone Her Şey Yanımda pazaryerinden 21 Haziran 2022 tarihinde fritöz satın aldım. Satıcısı Vodafone olarak gözüküyordu ve Xiaomi Türkiye garantisi ibaresi vardı. Gelen ürün Dora İletişim diye bir satıcıdan geldi, Xiaomi Türkiye garantili değil yani. Tüketiciyi yanıltıyorlar. Ve ben ürünü iade etmek için 23 Haziran 2022 tarihinde talep oluşturdum ve 25 Haziran 2022 tarihinde ürün satıcıya ulaştı. İade talebim bugün reddedilmiş ve ürün bana gelmek üzere kargoya verilimiş. Böyle satıcıları insanlara yaymak lazım ki, başkaları da mağdur olmasın. Müşteri hizmetleri ile görüştüm; ürün 2. ele düştüğü için servis raporu almanız lazım vs. diye bana bilgi veriyorlar. Cayma hakkımı kullanıyorum, ne servis raporu diyorum anlatamıyorum. Şimdi tüketici hakem heyetine başvuracağım; ama "Şikayetin Konusu" kısmına düzgün ve mesafeli satış yönetmeliğine vurgu yapan bir yazı yazmak istiyorum. Bu konuda
Adem Helvacı hocam, yardımcı olabilirseniz, çok sevinirim.
Son düzenleme: