Tüketici Sorunları ve Tüketici Hakem Heyeti Konuları İle İlgili Merak Edilenler.

M Çevrimdışı

metinoz92

Aktif Üye
31 Mar 2019
69
32
Süreç ile ilgili bilgi paylaşmaya devam etmenizi rica ederim. Kolaylıklar diliyoruz.
Bugün fabrikadan arandım Adem Bey fabrika ürün değişimini onayladı. 65UD9000 model tvmi 65U9600 ile değiştirdiler. Sizlerin incelemelerinizden hareketle fiyat farkı ödeyerek 65U9700 modelini istedim.

Konuyu okuyanlar vardır tek tavsiyem var hakkınızı arayın karşı tarafın dediklerine kulak asmayın. Telefonla beni aradıklarında 4. arızada ancak değişim talep edebileceğimi söylediklerinde Kanunu açıp 56. maddeyi okuduğumda konuşmanın tüm seyri değişmişti. Görünen o ki hakem heyetine götüreceğime emin olduklarından ve hakem heyeti kararının da lehime sonuçlanacağını bildiklerinden ürünün değişimini kabul ettiler.

Bu vesileyle başta Adem beye ve forum yöneticilerine de ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Tüketicilerin tavsiye ve destek alacağı kişilerin olması ve ayrıca bir araya gelebileceği böyle bir forumun olması çok güzel bir şey.
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Bugün fabrikadan arandım Adem Bey fabrika ürün değişimini onayladı. 65UD9000 model tvmi 65U9600 ile değiştirdiler. Sizlerin incelemelerinizden hareketle fiyat farkı ödeyerek 65U9700 modelini istedim.

Konuyu okuyanlar vardır tek tavsiyem var hakkınızı arayın karşı tarafın dediklerine kulak asmayın. Telefonla beni aradıklarında 4. arızada ancak değişim talep edebileceğimi söylediklerinde Kanunu açıp 56. maddeyi okuduğumda konuşmanın tüm seyri değişmişti. Görünen o ki hakem heyetine götüreceğime emin olduklarından ve hakem heyeti kararının da lehime sonuçlanacağını bildiklerinden ürünün değişimini kabul ettiler.

Bu vesileyle başta Adem beye ve forum yöneticilerine de ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Tüketicilerin tavsiye ve destek alacağı kişilerin olması ve ayrıca bir araya gelebileceği böyle bir forumun olması çok güzel bir şey.
Forumumuzun tüketicilere faydalı oloabilmesi bizler adına büyük mutluluk.

Şu konuya da değinmek isterim. Eleştirdiğimiz çok noktalar vardır doğrudur lakin olayın erken çözülmesindeki en önemli etkenlerden birisinin, karşınızdaki muhatabın VESTEL olmasının ben hakikaten etkisi olduğunu düşünüyourm.

KOCAMAN MARKA diyerek yere göğe sığdıramadığımız o SONY LG TCL PHILIPS vs inanın insanlara kök söktürüyorlar kök.
Ne Kanunlarımızı ne de insanımızı zerre kadar umursamıyorlar, sayılı şekilde forumda örnekleri olmakla birlikte yüzler binler ile ifade edebileceğim şekilde bende hem önüme gelen resmi dosyalar hem de arka planda bana ulaşan tüketicilerden dolayı biliyor ve sizlere paylaşıyorum bu bilgiyi.

Özellikle Arçelik firmasının Sütlüce diye bir adresten gelen resmi yazılarını okuduğumda THH konularında tüketicilere hakikaten çok yüksek bir ciddyet ile yaklaştıklarını görüyorum. Arçelikten gelen savunma yazılarını okurken bakıyorum, bana o savunmayaı yazan hukuk departmanı görevlisi konuyu hakikaten incelemiş, araştırmış, detaylara girmiş, tüketici sorununu çözebilmek adına yine de girişimlerde bulunulmuş ancak anlaşmaya varılamamış vs yani KİŞİYE ÖZEL şekilde dosya ile bizzat ilgilenmiş olduklarını görüyorum.

İthal markalara bakıyorum, HEP AYNI METİN ile muhteremler bir kopyala yapıştır yapıyorlar ve her nedense sürekli de aynı teraneyi öne sürüyorlar ''Malın ayıplı sayılabilmesi için bla bla bla''

Diyeceğim o ki, Teknolojik ynden eleştirsek de hukuki anlamda hiç olmazsa bu Arçelik Vestel gibi firmalar samimiyetle yazıyorum ki olaylara yine de daha farklı yaklaşıyorlar.

Bizim için önemli olanı ne? Tüketicinin mağduriyeti giderilmiş.

O halde teşekkürler Vestel :ok
 
M Çevrimdışı

metinoz92

Aktif Üye
31 Mar 2019
69
32
Forumumuzun tüketicilere faydalı oloabilmesi bizler adına büyük mutluluk.

Şu konuya da değinmek isterim. Eleştirdiğimiz çok noktalar vardır doğrudur lakin olayın erken çözülmesindeki en önemli etkenlerden birisinin, karşınızdaki muhatabın VESTEL olmasının ben hakikaten etkisi olduğunu düşünüyourm.

KOCAMAN MARKA diyerek yere göğe sığdıramadığımız o SONY LG TCL PHILIPS vs inanın insanlara kök söktürüyorlar kök.
Ne Kanunlarımızı ne de insanımızı zerre kadar umursamıyorlar, sayılı şekilde forumda örnekleri olmakla birlikte yüzler binler ile ifade edebileceğim şekilde bende hem önüme gelen resmi dosyalar hem de arka planda bana ulaşan tüketicilerden dolayı biliyor ve sizlere paylaşıyorum bu bilgiyi.

Özellikle Arçelik firmasının Sütlüce diye bir adresten gelen resmi yazılarını okuduğumda THH konularında tüketicilere hakikaten çok yüksek bir ciddyet ile yaklaştıklarını görüyorum. Arçelikten gelen savunma yazılarını okurken bakıyorum, bana o savunmayaı yazan hukuk departmanı görevlisi konuyu hakikaten incelemiş, araştırmış, detaylara girmiş, tüketici sorununu çözebilmek adına yine de girişimlerde bulunulmuş ancak anlaşmaya varılamamış vs yani KİŞİYE ÖZEL şekilde dosya ile bizzat ilgilenmiş olduklarını görüyorum.

İthal markalara bakıyorum, HEP AYNI METİN ile muhteremler bir kopyala yapıştır yapıyorlar ve her nedense sürekli de aynı teraneyi öne sürüyorlar ''Malın ayıplı sayılabilmesi için bla bla bla''

Diyeceğim o ki, Teknolojik ynden eleştirsek de hukuki anlamda hiç olmazsa bu Arçelik Vestel gibi firmalar samimiyetle yazıyorum ki olaylara yine de daha farklı yaklaşıyorlar.

Bizim için önemli olanı ne? Tüketicinin mağduriyeti giderilmiş.

O halde teşekkürler Vestel :ok
Evet Adem Bey görüşlerinize katılıyorum ancak ben biraz Vestel konusunda hayal kırıklığına uğradım. Çocukluğumdan beri Vestel hayranı bir insanım. Kendi evimin dışında aileme, akrabalara ve arkadaşlara her şeyi Vestel aldırırdım. Kendi evimde de sadece beyaz eşya ve televizyon değil çorbacısından tutun kulaklığına kadar onlarca Vestel ürünüm var ve bunlarda üstüme kayıtlı. Şu ana kadar bir kez dahi değişim talebinde bulunduğum ürünüm olmadı. Telefondaki konuşmalarda bana değişim istediğim için fırsatçı insan muamelesi yaptılar. Bana bunu yapmalarını kabullenemedim. Tabi insan böyle sevdiği ve değer verdiği firmadan böyle bir muameleyi kabul edemiyor.

Diğer yandan yerli malını sevenler toplumda linçlenmeye çok açık durumda. Şu süreçte başta akrabalar olmak üzere komşulardan bile alay konusu oldum. Vestel Vestel diyordun ne oldu diye.

Sipariş verdiğim son bir Vestel'in alt ürünü televizyonum var. Bununda kurulumunu yaptırdıktan sonra Vestel'den uzak duracağım.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Evet Adem Bey görüşlerinize katılıyorum ancak ben biraz Vestel konusunda hayal kırıklığına uğradım. Çocukluğumdan beri Vestel hayranı bir insanım. Kendi evimin dışında aileme, akrabalara ve arkadaşlara her şeyi Vestel aldırırdım. Kendi evimde de sadece beyaz eşya ve televizyon değil çorbacısından tutun kulaklığına kadar onlarca Vestel ürünüm var ve bunlarda üstüme kayıtlı. Şu ana kadar bir kez dahi değişim talebinde bulunduğum ürünüm olmadı. Telefondaki konuşmalarda bana değişim istediğim için fırsatçı insan muamelesi yaptılar. Bana bunu yapmalarını kabullenemedim. Tabi insan böyle sevdiği ve değer verdiği firmadan böyle bir muameleyi kabul edemiyor.

Diğer yandan yerli malını sevenler toplumda linçlenmeye çok açık durumda. Şu süreçte başta akrabalar olmak üzere komşulardan bile alay konusu oldum. Vestel Vestel diyordun ne oldu diye.

Sipariş verdiğim son bir Vestel'in alt ürünü televizyonum var. Bununda kurulumunu yaptırdıktan sonra Vestel'den uzak duracağım.
Sizinle çok farklı noktalarda değiliz. Evimin abartısız diyorum bakın aspiratöründen blender ürününden klima televizyon buzdolabı çamaşır bulaşık ocak fırın bakın fön makinesine ve hatta cep telefonuna varana kadar Vestel den uzun yıllar almış kullanmış birisi olatrak ben de vstel markasını evimden artık temizliyorum. 3 vestel klimam vardı, son 1 kaldı onu da muhtemelen yeni MİDEA test için geldiğinde gelen klimacılara satıp ondan da kurtulacağım. O klima beni üzmedi arıza yapmadı ama Midea 1 yakarken onun 4 yakmasına tahammül edemiyorum artık.

Evimde mutfak haricinde hiçbir televizyonum artık vestel değil o defteri de kapattım.

Daha 1 -2 li yaşlarında çamaşır Bulaşık makinelerim var, neredeyse yemin ettim evime vestel çamaşır makinesi asla sokmayacağım bir daha (Bulaşık iyidir onu kullanırım)

Ocak fırın takımını Hoover ile değiştirdim, Blender Fön makinesi vs değiştirdim Cep telefonunu yıllar evvel zaten değiştirmiştim yani bakınız siz ve ben basit birer örneğiz.

Markadan insanları kopardıklarında başlarına neler geleceğini öngöremeyuecek kadar vizyonsuzlar ne yazıkki.

Markanın ne kadar suçu var konusunda tartışıırm zira bu yaşadıklarımız markanın değil MEVCUT yöneticilerinin bize yaşattıkları sorunlar.

Size basit bir örnek. 2016 2017 gibi yıllara gidip Donanımhaber forumunda klima bölümüne bakın çok büyük kavgalar görürsünüz benim de dahil olduğum.
Kavganın en büyük sebebi MİDEA klima pompalamalarıydı o dönem. Bahsi geçen markayı BLANC serisi olarak o dönem incelemiş ve beğenmiştim ancak markanın o dönemki resmi ithalatçısı olan firmanın politikaları güven vermiyordu ve ben çok muhalefet ediyordum bu markaya karşı.

Muhalefeteim markaya karşıydı ama aslında markanın bir sorunu veya suçu yoktu, Türkiye ayağını yöneten Yöneticilerinin vizyonsuz halleriydi sorun.
Tüketici problem yaşar ortada çözüm yok, servis kötü vs vs.

Aradan yıllar geçti bakın 2021 yazında aynı markayı başka bir yönetim ele aldı, FG Europe firması ile MİDEA markası bu Ülkede hakikaten çok başka bir boyut kazandı. Forumumuzda bunun kulübünü dahi kurduk, GERÇEK KULLANICILAR gelip ürün servis ve firma ile ilgili görüşlerini yazıyorlar vs vs

Nereye varmak istedim biliyormusunuz?

Bu yönetim gider de farklı bir bakış açısı gelirse Vestel belki o zaman Halk ile yeniden barışabilir lakin şu hali ve bu politikaları ile durum pek iç açıcı görünmüyor diyebilirim.
 
M Çevrimdışı

metinoz92

Aktif Üye
31 Mar 2019
69
32
Sizinle çok farklı noktalarda değiliz. Evimin abartısız diyorum bakın aspiratöründen blender ürününden klima televizyon buzdolabı çamaşır bulaşık ocak fırın bakın fön makinesine ve hatta cep telefonuna varana kadar Vestel den uzun yıllar almış kullanmış birisi olatrak ben de vstel markasını evimden artık temizliyorum. 3 vestel klimam vardı, son 1 kaldı onu da muhtemelen yeni MİDEA test için geldiğinde gelen klimacılara satıp ondan da kurtulacağım. O klima beni üzmedi arıza yapmadı ama Midea 1 yakarken onun 4 yakmasına tahammül edemiyorum artık.

Evimde mutfak haricinde hiçbir televizyonum artık vestel değil o defteri de kapattım.

Daha 1 -2 li yaşlarında çamaşır Bulaşık makinelerim var, neredeyse yemin ettim evime vestel çamaşır makinesi asla sokmayacağım bir daha (Bulaşık iyidir onu kullanırım)

Ocak fırın takımını Hoover ile değiştirdim, Blender Fön makinesi vs değiştirdim Cep telefonunu yıllar evvel zaten değiştirmiştim yani bakınız siz ve ben basit birer örneğiz.

Markadan insanları kopardıklarında başlarına neler geleceğini öngöremeyuecek kadar vizyonsuzlar ne yazıkki.

Markanın ne kadar suçu var konusunda tartışıırm zira bu yaşadıklarımız markanın değil MEVCUT yöneticilerinin bize yaşattıkları sorunlar.

Size basit bir örnek. 2016 2017 gibi yıllara gidip Donanımhaber forumunda klima bölümüne bakın çok büyük kavgalar görürsünüz benim de dahil olduğum.
Kavganın en büyük sebebi MİDEA klima pompalamalarıydı o dönem. Bahsi geçen markayı BLANC serisi olarak o dönem incelemiş ve beğenmiştim ancak markanın o dönemki resmi ithalatçısı olan firmanın politikaları güven vermiyordu ve ben çok muhalefet ediyordum bu markaya karşı.

Muhalefeteim markaya karşıydı ama aslında markanın bir sorunu veya suçu yoktu, Türkiye ayağını yöneten Yöneticilerinin vizyonsuz halleriydi sorun.
Tüketici problem yaşar ortada çözüm yok, servis kötü vs vs.

Aradan yıllar geçti bakın 2021 yazında aynı markayı başka bir yönetim ele aldı, FG Europe firması ile MİDEA markası bu Ülkede hakikaten çok başka bir boyut kazandı. Forumumuzda bunun kulübünü dahi kurduk, GERÇEK KULLANICILAR gelip ürün servis ve firma ile ilgili görüşlerini yazıyorlar vs vs

Nereye varmak istedim biliyormusunuz?

Bu yönetim gider de farklı bir bakış açısı gelirse Vestel belki o zaman Halk ile yeniden barışabilir lakin şu hali ve bu politikaları ile durum pek iç açıcı görünmüyor diyebilirim.
Çok güzel dediniz Adem Bey hadi bizler neyse ama sizin şu yazdıklarınızı okuyup bir adım atmamaları çok üzücü. Siz yıllarca özellikle DH’de de firmanın önde gelen ismi olarak görüldünüz. Diğer yandan bu firmalar yerli firma. Yerli firma yöneticileri böyle yaparsa yasayı takmayıp vatandaşı kandırmaya çalışırlarsa yabancı ne yapsa yeri.

Bir gelişmeyi de paylaşmak istiyorum konuyla ilgili bu gelişme öfkemi bir tık düşürdü. Hem de bilmeyenler var ise onlarda faydalanır.

Fabrikadan arandım ürünün üst modele geçmesi için 1050TL para ödemiş ve 65U9700 almıştım. Ürün garantim normalde Ağustos’ta 2022’de bitecekti. Üst modele yükselttiğim için şirket politikaları gereğince 2 yıl garanti verdiklerini söylediler. Gerçekten böyle bir şeyi beklemediğim için bu durum beni çok mutlu etti. Zira ben sadece garantiyi uzatmak için bile o parayı verebilirdim. Bu nedenle öfkem biraz dindi ancak tabiki de bana çok stres yaşattıkları için yinede kızgınlığım ve kırgınlığım devam etmekte.

Dediğimize katılıyorum bence çok doğru. Firma değil seçtiği yöneticiler sorunlu ancak firma da bu yöneticileri kontrol etmeli. Ben ikinci arızadaki konuşmalarım kontrol edilse akıl sahibi bir firma yöneticisi benle konuşan sözde müşteri hizmetleri çalışanının işine son verirdi.
 
B Çevrimdışı

Bekodelo

Yeni Üye
5 May 2022
1
29
Merhaba benim sorunum şu vestel 24.000 lik klima aldım ve ilk montaj baştan savma yapıldı dış üniteyi bile duvara asmadılar yere kurdular hemde vakumsuz şekilde yaptılar
Sonra bende dış üniteyi yeniden duvara montajlatmak için aradım geldiler ve iç ünite sistemine gazın bir kısmını iç ünitede geri topladılar ve dış üniteyi ayırdılar bu sırada 5 10 saniye kadar havaya boş yere gaz çıktı duvara astıktan sonra yeniden boruları bağlayıp rekorları sıktılar. Ve yine vakumlama yapmadılar bende müşteri hizmetlerini aradım olayı anlattım değişim talep ettim ama cihaz bozulmadan değişim yapmıyoruz dediler sence nasıl bir yol izlemeliyim nereye nasıl şikayet edeyim bunları? Yardımlarınızı bekliyorum…
 
A Çevrimdışı

Avkemal

Yeni Üye
25 Şub 2022
6
26
Ayıplı Mala İlişkin başvurularda mal, başvuru sırasında THH başkanlığı tarafından teslim alınmalımıdır?
Mal Bilirkişiye THH başkanlığı tarafından mı yoksa tüketici tarafından mı teslim edilmelidir?


Ayıplı mal'a ilişkin başvurularda, THH başkanlığının sorumluluğunun sınırlı tutulabilmesi amacıyla uyuşmazlık konusu malın THH başkanlığı tarafından teslim alınmaması; Ayıplı mal hakkında bilirkişi incelemesi yaptırılmasının gerektiği durumlarda ise ayıplı mal'ın bilirkişiye tüketici tarafından teslim edilmesi gerektiği değerlendirilmektedir.
Abi, philips monitörüm için THH ye başvurdum 2 ay önce, dün bilirkişi tayin edilmiş benimle daha iletişime geçilmedi ancak ben ve ürünüm başka şehirdeyiz şu an, öğrenciyim ikametgah adresimde değilim. Ne yapmam gerekir?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Abi, philips monitörüm için THH ye başvurdum 2 ay önce, dün bilirkişi tayin edilmiş benimle daha iletişime geçilmedi ancak ben ve ürünüm başka şehirdeyiz şu an, öğrenciyim ikametgah adresimde değilim. Ne yapmam gerekir?
Bu biraz sıkıntı zira o dosya önce Bilirkişiye gider ve 15 gün içerisinde de raprounu sunması beklenir.
Yükümlülüğünüz, bilirkişinin monitörü görmesini sağlamaktır, nasıl yapabileceğiniz konusunda fikrim yok inanın.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Merhaba benim sorunum şu vestel 24.000 lik klima aldım ve ilk montaj baştan savma yapıldı dış üniteyi bile duvara asmadılar yere kurdular hemde vakumsuz şekilde yaptılar
Sonra bende dış üniteyi yeniden duvara montajlatmak için aradım geldiler ve iç ünite sistemine gazın bir kısmını iç ünitede geri topladılar ve dış üniteyi ayırdılar bu sırada 5 10 saniye kadar havaya boş yere gaz çıktı duvara astıktan sonra yeniden boruları bağlayıp rekorları sıktılar. Ve yine vakumlama yapmadılar bende müşteri hizmetlerini aradım olayı anlattım değişim talep ettim ama cihaz bozulmadan değişim yapmıyoruz dediler sence nasıl bir yol izlemeliyim nereye nasıl şikayet edeyim bunları? Yardımlarınızı bekliyorum…
Merhaba, Bu konu ile ilgili sizinle altrnatif kanallardan görüşmüştük doğru mu hatırlıyorum?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Abi, philips monitörüm için THH ye başvurdum 2 ay önce, dün bilirkişi tayin edilmiş benimle daha iletişime geçilmedi ancak ben ve ürünüm başka şehirdeyiz şu an, öğrenciyim ikametgah adresimde değilim. Ne yapmam gerekir?
Kargo ile bir yakınınıza gönderin oda bilirkişiye götürüp göstersin..
 
More61 Çevrimdışı

More61

Yeni Üye
12 May 2018
48
38
İstemediğim bir teklifte direndiklerinde ve anlaşamadığımızda icra için ne yapmam gerekecek. Hiç adliye koridorlarında bulunmadım da :)
Edevletten indirdiğim karar tutanağı çıktısı ve ayakkabıyla boyner mağazasına gidip durumu aktardım. Merkeze bildireceğiz diye ayakkabı ve tutanak fotoğrafını çektiler. Tabi arayan soran olmadı. 1 hafta kadar önce twitterdan boynere sitem ettim. Birileri arayıp tutanağı mail olarak göndermemi ve mail konusuna belirttikleri talep numarasını yazmam gerektiğini ilettiler. Ve maili gönderdim. Bir süre sonra maili şu nolu talep numarası ile mağazaya giderseniz değişim işleminiz yapılacak yazdılar. Değişimden kasıtlarının ne olduğunu (fark ödemeden değişim yapabilecek miyim, ne zaman kadar yapabileceğim vs) sordum yanıtlamadılar. Tutanak çıktısı ve ayakkabı ile mağazaya gittiğimde görevli personel tutanağın aslını getirmelisiniz dedi. Aslını getirdiğiniz takdirde fatura tutarınız ödenir dedi. Ayrıca talep numarasını ilettiğimde benimle ilgili değil adını sanını bilmediğim bir başka kişinin talebi çıkıyor.

Şubat ayında karar çıkmıştı. Karar tutanağının aslı için kaymakamlığa mı gitmem gerekecek? Ve fatura tutarını istemiyorum dememe rağmen (Ayıpsız bir misli ile değişim) fatura tutarını öderiz diyorlar. Bu hususta ne yapabilirim?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Edevletten indirdiğim karar tutanağı çıktısı ve ayakkabıyla boyner mağazasına gidip durumu aktardım. Merkeze bildireceğiz diye ayakkabı ve tutanak fotoğrafını çektiler. Tabi arayan soran olmadı. 1 hafta kadar önce twitterdan boynere sitem ettim. Birileri arayıp tutanağı mail olarak göndermemi ve mail konusuna belirttikleri talep numarasını yazmam gerektiğini ilettiler. Ve maili gönderdim. Bir süre sonra maili şu nolu talep numarası ile mağazaya giderseniz değişim işleminiz yapılacak yazdılar. Değişimden kasıtlarının ne olduğunu (fark ödemeden değişim yapabilecek miyim, ne zaman kadar yapabileceğim vs) sordum yanıtlamadılar. Tutanak çıktısı ve ayakkabı ile mağazaya gittiğimde görevli personel tutanağın aslını getirmelisiniz dedi. Aslını getirdiğiniz takdirde fatura tutarınız ödenir dedi. Ayrıca talep numarasını ilettiğimde benimle ilgili değil adını sanını bilmediğim bir başka kişinin talebi çıkıyor.

Şubat ayında karar çıkmıştı. Karar tutanağının aslı için kaymakamlığa mı gitmem gerekecek? Ve fatura tutarını istemiyorum dememe rağmen (Ayıpsız bir misli ile değişim) fatura tutarını öderiz diyorlar. Bu hususta ne yapabilirim?
Stok varsa değişim yapmak zorundalar kanun boşlukları olduğu için değişim yapmıyorlar..

İcraya verin öyle para iadesi alın en yüksek ticari nakit avans faizi uygulanarak para iadesi yapılmasını talep edin..

Firma değişim yapmak zorunda değil canı isterse yapar kanunen yaptırım ceza yok yokuşa sürüyorlar..

Ya onların dediği şekilde para iadesi alırsınız yada icraya verip harç parası icra dosya masrafı ödetirsiniz firmaya..

Karar sizin icra ile uğraşamam derseniz firmanın iade teklifini kabul edersiniz fatura bedelini iade alırsınız..
 
Geri
Üst Alt