Geri dönüşü e-devlet sisteminde yoktu en son. Değişti mi bilmiyorum. Fesih talebini ilettiginiz de 24 saat içersinde sistem dondurulur ve 7 gün içerisinde fesih tamamlanır. Bu süre içerisinden fesihten vazgeçerseniz şirkete fesihten vazgeçtiğinizi bildirmeniz gerekir. Bildirmediginiz takdirde 7 gün sonunda fesih kanuni zorunluluktan ötürü gerçekleşir. Gerçekleştiği andan itibaren boşa çıkan portlar sırada bekleyen kişilere tahsis edilir. Burada benim anladığım siz bu durumu bilmiyorsunuz. Firma da böyle bir bilgilendirme yapmamış. Sizde bilmediğiniz için fesihten vazgeçtiğinizi bildirmemişsiniz. Blöf yaparken boşta kalmışsınız gibi görünüyor.
Burda yeni abonelere boş port verildiği için geri dönüşü olması çok zor. Belki firma teknik hatadan dolayı olduğuna dair yazılı bir cevap verirse sizde durumu hakem heyetine taşıyabilirsiniz. Yeniden porta dönüşüm olur mu çok zor gibi görünüyor. Ama firma magduriyetinize karşılık port açma yoluna gidebilir ya da mahkemeye başvurarak tazminat isteyebilirsiniz. Uğraşılır mi sonuç alınır mı emin değilim. Tabi bunun için önce firma sistem hatası diye belirttiğiniz şeyi size yazılı olarak vermesi gerekir. Verirler mi zannetmiyorum.