Tüketici Sorunları ve Tüketici Hakem Heyeti Konuları İle İlgili Merak Edilenler.

limonlusoda Çevrimdışı

limonlusoda 

Aktif Üye
16 Haz 2019
61
49
Öncelikle biraz kaba oluyor bu durum farkındayım lakin arka planda dönen dolapları bildiğim için böyle kaba yazacağım, ''Eğer tv yi kabul edecekseniz o tv yi o servis EŞŞEK gibi getirecek'' yok öyle yağma. Firma üç kuruşta olsa fark etmez neticede para ödüyor servise. Arabası bozuksa gitsin yaptırsın ya da servisliği bıraksın.

İşlerine gelmedimi hemen araba bozuk.

Diğer hususa gelince. Bu modelin üretimi artık yok. Yani belli ki Alaşehir tımarı yapıp yollamışlar sahadan dönen tv lerden bir tanesini.
Öte yandan Awox da U5600 gibi bir model veya ona yakın başka bir model üretilmedi ve bu ekonomik koşullarda üretilemez de.
Her şeyi geçtim gelen tv de LG panel var mı? Yok.
Haaa
2 si de 140 ekran
2 si de Android
2 si de 16 watt

vs vs

Kpaıt üstü veri olarak yani yasaya uygun değişim mi? Kaıt üstüne göre bu işten hiç anlamayan bir heyet için evet.

Bize göre? Kesinlikle hayır.

Peki heyetin sonucunu bekleyelim ne yapalım para iadesi mi alalım? Yok o zaman daha çok zarar edersiniz.

Yani 2 ucu ..oklu değnek de değil siz komple Awox ..okuna bulaşmışsınız şu durumda ne yazık ki.

Yarın fırsat bulursam TCL için bir video hazırlayacağım, Dostlar bu firmalar büyüklü küçüklü nasıl böyle iyice ar damarları çatlamış ve yüzsüzleşmişler inanamazsınız.
A Adem Helvacı hocam her şeyi geçtim merak ettiğim bu cihaz ikinci el bir cihaz mı bunu nasıl anlarım. Anladığım anda kabul etmeme şansım var mı ? Eski fatura üzerinden mi yürüyecek işlemler yoksa bu cihaz ile ilgili bir fatura vermeleri gerekir mi ? Bu bilgilerin aynı süreçleri yaşayacaklar açısından da bilgilendirici ve yol gösterici olacağını düşünüyorum. İstişarenin çok önemli olduğunu düşünüyorum bilgi sahibi olandan yardım almanın çok faydalı olacağını düşünüyorum. Bu tür yol gösterici kaynakların artmasıyla bilinçlenen tükedicilerin korkmadan haklarının arkasında durarak sistemi de bunu zorlayacaklarını düşünüyorum. Çok teşekkürler...
 
limonlusoda Çevrimdışı

limonlusoda 

Aktif Üye
16 Haz 2019
61
49
A Adem Helvacı hocam her şeyi geçtim merak ettiğim bu cihaz ikinci el bir cihaz mı bunu nasıl anlarım. Anladığım anda kabul etmeme şansım var mı ? Eski fatura üzerinden mi yürüyecek işlemler yoksa bu cihaz ile ilgili bir fatura vermeleri gerekir mi ? Bu bilgilerin aynı süreçleri yaşayacaklar açısından da bilgilendirici ve yol gösterici olacağını düşünüyorum. İstişarenin çok önemli olduğunu düşünüyorum bilgi sahibi olandan yardım almanın çok faydalı olacağını düşünüyorum. Bu tür yol gösterici kaynakların artmasıyla bilinçlenen tükedicilerin korkmadan haklarının arkasında durarak sistemi de bunu zorlayacaklarını düşünüyorum. Çok teşekkürler...
Arkadaşlar merhabalar...
Cihazı teslim aldım kurulumunu da kendim yaptım. Cihaz sıfır olarak geldi jelatinleri üstünde herhangi bir kırık çatlak çizik vs yok. Kumandası menüsü dahil her şeyi U5600STR ile aynı. HDR olayını merak ediyordum varmış. Ekrandaki sarılık bunda yok sanırım U5600STR de ekran problemliydi. İlk izlenimlerim olumlu. Kullandıkça yorumlarım, Awox servis ve müşteri desteği konusunda çok zayıf satış sonrasına önem vermesi gerekiyor. Süreç benim adıma mantıklı sonlandı diyebilirim selamlar.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Arkadaşlar merhabalar...
Cihazı teslim aldım kurulumunu da kendim yaptım. Cihaz sıfır olarak geldi jelatinleri üstünde herhangi bir kırık çatlak çizik vs yok. Kumandası menüsü dahil her şeyi U5600STR ile aynı. HDR olayını merak ediyordum varmış. Ekrandaki sarılık bunda yok sanırım U5600STR de ekran problemliydi. İlk izlenimlerim olumlu. Kullandıkça yorumlarım, Awox servis ve müşteri desteği konusunda çok zayıf satış sonrasına önem vermesi gerekiyor. Süreç benim adıma mantıklı sonlandı diyebilirim selamlar.
Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. ? Sevindim adınıza. Awox zaten satış sonrası destekten kaybediyor ve kaybetti. Awoxu türkiyede parlayan bir marka olmasını isterdim. Ama işte...
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Hakem heyeti sonucuna göre TV değişim için servis benden TV'yi alıp fabrikaya gönderip sonra değişim olacak TV yi bana göndereceklermiş? Böylemi oluyor? Bana pek mantıklı gelmedi. ? A Adem Helvacı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kararda TV'yi göndermem yazıyor gerçi..
 
Son düzenleme:
F Çevrimdışı

Fatih009

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Arızalı bir ürün sebebiyle hakem heyetine bir firmayı şikayet ettim, aradan 30 gün geçti ama firmadan ses seda yok.

Şikayet ettiğim firma beni aramadı, hakem heyetine savunma falanda sunmamış. Başvurum ilk günkü gibi duruyor.

Süreç nasıl işler acaba bilgisi olan varsa iki kelam yazsın.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Arızalı bir ürün sebebiyle hakem heyetine bir firmayı şikayet ettim, aradan 30 gün geçti ama firmadan ses seda yok.

Şikayet ettiğim firma beni aramadı, hakem heyetine savunma falanda sunmamış. Başvurum ilk günkü gibi duruyor.

Süreç nasıl işler acaba bilgisi olan varsa iki kelam yazsın.
Çok erken daha.

Biz bu ayın 14 üne bir gündem daha planladık ve daha 3 üncü ayların dosyasını görüşmeye başlayacağız.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Hakem heyeti sonucuna göre TV değişim için servis benden TV'yi alıp fabrikaya gönderip sonra değişim olacak TV yi bana göndereceklermiş? Böylemi oluyor? Bana pek mantıklı gelmedi. ? A Adem Helvacı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kararda TV'yi göndermem yazıyor gerçi..
Öyle saçmalık mı olur yahu.

Edepsizler önce servislerine fabrikadan yeni tv yi sevk etsin, servis sizin tv yi almaya gelirken yeni tv yi kurup gitsin.

Vallahi billahi Ahlaksız bu adamlar yahu böyle densizlik olmaz kardeşim nedir bu vatandaşın çektiği böyle. ?

Gerekçeli karar bölümünü admin@tavsiyeforumu.com adresime yollar mısınız rica etsem?
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Arkadaşlar merhabalar...
Cihazı teslim aldım kurulumunu da kendim yaptım. Cihaz sıfır olarak geldi jelatinleri üstünde herhangi bir kırık çatlak çizik vs yok. Kumandası menüsü dahil her şeyi U5600STR ile aynı. HDR olayını merak ediyordum varmış. Ekrandaki sarılık bunda yok sanırım U5600STR de ekran problemliydi. İlk izlenimlerim olumlu. Kullandıkça yorumlarım, Awox servis ve müşteri desteği konusunda çok zayıf satış sonrasına önem vermesi gerekiyor. Süreç benim adıma mantıklı sonlandı diyebilirim selamlar.
Abi geç görüyorum bazen mesajları kusura bakmayın lütfen.

Ürünü almışsın memnunsunuz aman böyle devam etsin ve mümkünse bir daha da işin düşmemesi dileklerimle.
 
limonlusoda Çevrimdışı

limonlusoda 

Aktif Üye
16 Haz 2019
61
49
Abi geç görüyorum bazen mesajları kusura bakmayın lütfen.

Ürünü almışsın memnunsunuz aman böyle devam etsin ve mümkünse bir daha da işin düşmemesi dileklerimle.
Kimse bize, bu konuda mücadele etmediğimizi söyleyemez.

Çok ciddi umutlarla biz de destek verdik fakat nafile.
İdare ettiği yere kadar gitsin Bir daha mı tövbe. Kurumsallaşmak her baba yiğidin Hakkı değil. Awox bu işin altından kalkamadı kalkacak gibi de görünmüyor.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Servis TV'yi alacaktı. Hala almadı. Bekliyorum bakalım.
Öyle saçmalık mı olur yahu.

Edepsizler önce servislerine fabrikadan yeni tv yi sevk etsin, servis sizin tv yi almaya gelirken yeni tv yi kurup gitsin.

Vallahi billahi Ahlaksız bu adamlar yahu böyle densizlik olmaz kardeşim nedir bu vatandaşın çektiği böyle. ?

Gerekçeli karar bölümünü admin@tavsiyeforumu.com adresime yollar mısınız rica etsem?
Servis TV'yi almaya gelecekti gelmedi. Pazartesi günü awoxla görüşücem. Bana önce TV sonra benden TV'yi alın diye..
Eğer kabul etmezlerse icraya vericem.
 
Son düzenleme:
F Çevrimdışı

Fatih009

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Tüketici hakem heyetine yapılan şikayetimi geri çekebilir miyim üzerinden 1.5 ay geçti.

Bugün şikayet ettiğim firma ile görüştüm, siz şikayetinizi geri çekin biz size ürünün yenisini yollayalım dedi.
 
limonlusoda Çevrimdışı

limonlusoda 

Aktif Üye
16 Haz 2019
61
49
Tüketici hakem heyetine yapılan şikayetimi geri çekebilir miyim üzerinden 1.5 ay geçti.

Bugün şikayet ettiğim firma ile görüştüm, siz şikayetinizi geri çekin biz size ürünün yenisini yollayalım dedi.
Merhaba...
Bence ürünü göndersinler göndermeyeceklerse sözleşme yapsınlar öyle çekeceğim diye söyleyin. Firmalara hiç güvenmeyin. Göndermek öyle uzun sürmüyor iki günde elinizde olur. Siz gönderin ürün elime geçsin aynı gün dilekçe yazar çekerim deyin. Akıllarında ne var anlamak mümkün değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt