Hocam benim 55q60r de 4 köşede de panel açıklığı vardı. Salı günü müşteri hizmetlerinden iade talebi oluşturdum. Sonrasında defalarca aradım. Mailde attım fakat hâlâ geri dönüş yapmadılar. Bakalım inşallah yeni haftada dönerler
Diğer konu hakkında bişey diyemem hocam. Ben servise tvnin yaşam süresini kontrol ettirdim ve 0 saatti. Ancak bu şekilde bi kontrol yapabildim. Servis görevlisi de shop samsungtan aldıysanız sıkıntı olmaz, normal mağazalarda sıkıntı olabiliyor demişti ama ne kadar doğrudur bilemem. Sıfır ürün yolluyorlardır diye ümit ediyorum
30.11.2020 tarihinde aldığım ürünün kurulumu 09.12.2020 tarihinde yapıldı. Panel açıklığı ve ışık sızması vardı. Yetkili servise bir türlü laf anlatamayınca 11.12.2020 tarihinde iade talebiyle kayıt oluşturdular. Baya bir telefon trafiğinden sonra 08.01.2021 tarihinde horoz lojistik aracılığıyla ürünü iade ettim. Adamakıllı bilgilendirme yapılmıyor. İşi bilen yetkili bir müşteri temsilcisine ulaşabilirseniz işlemler daha hızlı sonuçlanıyor.H hain.kostok Tesla A Arda Esen
merhaba,
Q60R değişim/iade işini ne yaptınız acaba? Ben hala bir tv alamadım da. q60r de seçenekler arasındaydı.
yalnız bugün şöyle birşey dikkatimi çekti. biliyorsunuz QR serisi 2019 yılına ait ve nerdeyse sadece samsungun kendi sitesinde satışta. Q60R'yi de siz burdan almıştınız diye hatırlıyorum. Hatta, acaba, iade edilen TV'ler mi burda satılıyor, diye bişeyler de konuşulmuştu. Bugün dikkatimi çekti ki, daha 1-2 gün öncesine kadar samsungun resmî satış sitesinde satışta olmayan
55Q80R
65Q90R
65Q70R
65Q80R
modeller de satışa başlamış. Yani 1-2 gün öncesine kadar yokken, R serisinin üretimi yokken, bu modeller nasıl birden satışa sunulmaya başlandı, aklımda samsungun sitesindeki tüm R serileriyle (hem RU hem QR) ilgili şüpheler oluşmaya başladı. Samsung, stoklarında sıfır-kapalı kutu olarak bu TV'leri bunca zamandır tutuyordu da niye daha 1-2 gün öncesine kadar satışta değildi mesela? yoksa, bu TVler bir şekilde iade edildi de, tekrar mı satışa çıkardı samsung? bunu öğrenmenin bir yolu vr mıdır, samsung servisi ya da genel müdürlükte çalışan tanıdığı, bildiği varsa, yardımcı olabilir misiniz?
Aragorn Adem Helvacı teraspy
Milyoncu tabir edilen yerlerde o ve benzeri bir çok kumandadan oluyor. Ailem eve geldiğinde rahat kullansın diye bir tane almıştım. İşin ilginci 20-30 TL'ye aldığım kumanda bazı TV'lerin orjinal kumandasından daha kaliteli malzeme çıktı.Tam o mesajı görüp okuyordum, teşekkür ederim. Ama o "eski" kumandayı sanırım bulamayacağım ve bu bir kaç saniyelik iş için adamları ayağımıza kadar çağıracağız.. keşke güncelleme ile veya benzeri başka bir yolla halledebilseymiş şu işi.. saçma geldi bana yani.. neyse çok teşekkür ederim ilginiz, desteğiniz için.. ayrıca vaktinizi de ayırdınız, teşekkürler..
Hocam benim işlemler şansıma biraz hızlı ilerledi. Ben gerçi sık sık arayıp talep oluşturdum, mail attım, şikayetvara yazdım. Ondan dolayı da hızlı ilerlemiş olabilir. Aralık 15 de talep oluşturdum. Ayın 29 unda horoz lojistik geldi aldı. 31 inde de iade gerçekleşti. Ama iade edene kadar akla karayı seçtim. Müşteri temsilcisi arıyorsun. Bişey bilmiyor sürekli iade birimine talep oluşturuyor bekleyin diyor. Ama sonunda aldık iadeyi. Darısı başınıza inşallah30.11.2020 tarihinde aldığım ürünün kurulumu 09.12.2020 tarihinde yapıldı. Panel açıklığı ve ışık sızması vardı. Yetkili servise bir türlü laf anlatamayınca 11.12.2020 tarihinde iade talebiyle kayıt oluşturdular. Baya bir telefon trafiğinden sonra 08.01.2021 tarihinde horoz lojistik aracılığıyla ürünü iade ettim. Adamakıllı bilgilendirme yapılmıyor. İşi bilen yetkili bir müşteri temsilcisine ulaşabilirseniz işlemler daha hızlı sonuçlanıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bu arada Samsung 55Q60R çok iyi bir televizyon. Keşke zamanında alsaydım ya da sorunsuz bir Tv tarafıma gelseydi? Yeni bir tv arayışındayım değerli forum üyeleri. Bahsettiğim TV ayarında bir Tv tavsiyesi istiyorum. Yardımlarınızı bekler, saygılar sunarım?
Peki regal 65Smr degirinin düşük olmasından ve model olarak u9500 görüntü şikayeti çok olmasından kaynaklı olarak Toshiba daha iyi, aslında aynı kart kullanılmış ama ses ve görüntü bı tık daha iyi. Ben düşünmeden toshiba derim.
cevabınız için teşekkür ederim. Peki regal 65r754u içinde aynı mı düşünceniz. Yani regaldende daha iyi değil mi toshiba? Ona göre toshiba gelsin dicem o yüzden soruyorum.Smr degirinin düşük olmasından ve model olarak u9500 görüntü şikayeti çok olmasından kaynaklı olarak Toshiba daha iyi, aslında aynı kart kullanılmış ama ses ve görüntü bı tık daha iyi. Ben düşünmeden toshiba derim.
Merhabalar bu tv hakkında görüşlerinizi alabilir şimdiden teşekkürler. Adem HelvacıMerhaba arkadaşlar 49 inç LGnano866 modeli hakkında bilgisi olan varmı iyimidir görüntü kalitesi hızı,tercih edilebilir mi şimdiden teşekkürler.
Bunun 55 inceledim youtube ; vestelojiPeki regal 65
cevabınız için teşekkür ederim. Peki regal 65r754u içinde aynı mı düşünceniz. Yani regaldende daha iyi değil mi toshiba? Ona göre toshiba gelsin dicem o yüzden soruyorum.
Hepsini okumadım evet. Çoğunu okudum.sen okudun mu ?Bence sizin bu 814 sayfayı okumadan yorum yapmanız faydasız olmuş. İsteklere , bütçeye ,. Alışkanlıklara göre binlerce tavsiye mevcut yeterki sondan öne doğru okuyunuz elbet size göre de tavsiye mevcuttur.
İlgili tavsiye veren arkadaşlar bu konuda başarılı ve müsait oldukça yazıyorlar.
O'nun okumasına gerek yok zira o yazıyor zaten.Hepsini okumadım evet. Çoğunu okudum.sen okudun mu ?
Hepsini okumadım evet. Çoğunu okudum.sen okudun mu ?
Sevgili adem,belki F fikoloji ,yazarken okuyamıyordur ,ne biliyorsunO'nun okumasına gerek yok zira o yazıyor zaten.