Aragorn Çevrimdışı

Aragorn 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,892
47
neden sinirlendin usta, size hatta ölü tv kaç tl eder diye bir konu açmıştım LG işte 10 yıl sorunsuz gitti 11. yıl pert biraz espirili bir yorum yaptım hemen sinirlendiniz yoksa büğün işyerinde bir sorunmu oldu usta hemen bana kızdın :saskin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

artık insanlar hoşgörülü olamıyor nedense ,ülkemizin içinde bulunduğu şartlarından dolayı olsa gerek :deli
Bu cevabın neresinden sinirlendiğini anladınız Adem ustanın hani şahsen tanımasam belki diyeceğim de yok yani öyle biri değildir.
 
K Çevrimdışı

kabus22

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Bu cevabın neresinden sinirlendiğini anladınız Adem ustanın hani şahsen tanımasam belki diyeceğim de yok yani öyle biri değildir.
belki bana öyle gelmiştir adem beyin sorulara samimi cevap verdiğini biliyorum bu sefer biraz farklı gibi geldi :saskin
 
hosbulduk Çevrimdışı

hosbulduk 

TFC Team
9 Kas 2018
3,721
Türkiye trendyol benim mailime 10 gündür vermedigim siparisler ile bilgiler geciyor, büyük ihtimalle birisi benim mailimi kullanarak üye olmus -ki mailime hesap onayi ile ilgili bilgi gelmedi - ve ben almanya da yasiyorum.Türkiye sitesinden emaille ulasarak sorun iletmek mümkün olmadi, sadece üyelik sayfasindan sanirim iletisim kurulabiliniyor.
Avrupa sitesindeki mail adreslerinden ulasip uyardim ve sorunu düzeltmeleri icin süre verdim , üyeligi askiya aldiklarini bildirmelerinden sonra 3. kez uyarmama hala bildirim gelmeye devam ediyor..
Uyarima aninda reaksiyon göstermeleri güzel, fakat sorunu hala cözememis olmalari ilginc..Satis alaninda ki bir sorunda nasil reaksiyon gösterirler bilemem..
 
A Çevrimdışı

aykurth

Yeni Üye
29 Kas 2020
13
29
Normalde teşhir ürün önermeyen birisiyim önce bu bilgiyi paylaşayım.
Teşhirde kullanılan ürünün her günü, normal kullanıcıya göre 2 güne eşdeğerdir bunu da yazayım sonra yorumuma geçeyim.


Ben genel olarak bir panele takribi 4-5 sene ömür biçiyorum. Elbette istisnalar olacak 5-6-7 sene çalışacaktır lakin genele bakarsak kabul gören ve geçmiş yıllardan sentezlediğimiz verilerle ortaya çıkan sonuç 4-5 yıl tezimi doğruluyor.

Buradan hareketle Teşhirin 1 günü, normalin 2 günün eşdeğer olduğuna göre teknik olarak sizin o teşhir tv yi de 2 yıl alışmış kabul edebiliriz.

Bu durum aslında kötü elbette lakin şöyle bir senaryo ile riske girmek isteyebilirsiniz.

Siz bu tv yi aldınız, (Bu örneği daha önce de vermiştim forumda) zaten panel ömründen 2 yıl gitmiş, kabaca 2 yılkalmış desek, tv garantisi de 2 yıl olduğuna göre önünüzde iki senaryo var

1- Size göre 2 sene geçmesine rağmen ürünün kullanım ömrüne göre 4 sene geçmiş olacağından hareketle garantisi bittikten 3-5 ay sonra panel arıza yapacak, 6000tl ye aldığınız tv nin panelini değiştirmek için o dönemin parası ile 7000tl isteyecekler sizden, siz de tv yi çöpe aacaksınız.

2- Yukarıdaki senaryonun aynısı geçerli olacak fakat siz o kadar şanslı bir insansınız ki garantinin bitmesine 1 ay veya 1 hafta kala tv paneli bozulacak ve firma ürüne panel bulamayacağı için sizin teşhir Q60, o dönemin (Artık o zamanlara Q60 da kalmaz) Q60a eşdeğer olacak olan Q600R Plus modeli ile değişim olacak ve 2 senede televizyonunuz cillop gibi yenilenmiş olacak.

Şimdi?

Hayat sizce bir kumar mı?
Eğer öyle ise oynamaya değer mi?

Yazdıklarımın hiç bir teknik dayanağı yoktur, Tamamen senaryo uydurdum bazı olgulara dikkatinizi çekebilmek için.

Normalde teşhir ürün önermeyen birisiyim önce bu bilgiyi paylaşayım.
Teşhirde kullanılan ürünün her günü, normal kullanıcıya göre 2 güne eşdeğerdir bunu da yazayım sonra yorumuma geçeyim.


Ben genel olarak bir panele takribi 4-5 sene ömür biçiyorum. Elbette istisnalar olacak 5-6-7 sene çalışacaktır lakin genele bakarsak kabul gören ve geçmiş yıllardan sentezlediğimiz verilerle ortaya çıkan sonuç 4-5 yıl tezimi doğruluyor.

Buradan hareketle Teşhirin 1 günü, normalin 2 günün eşdeğer olduğuna göre teknik olarak sizin o teşhir tv yi de 2 yıl alışmış kabul edebiliriz.

Bu durum aslında kötü elbette lakin şöyle bir senaryo ile riske girmek isteyebilirsiniz.

Siz bu tv yi aldınız, (Bu örneği daha önce de vermiştim forumda) zaten panel ömründen 2 yıl gitmiş, kabaca 2 yılkalmış desek, tv garantisi de 2 yıl olduğuna göre önünüzde iki senaryo var

1- Size göre 2 sene geçmesine rağmen ürünün kullanım ömrüne göre 4 sene geçmiş olacağından hareketle garantisi bittikten 3-5 ay sonra panel arıza yapacak, 6000tl ye aldığınız tv nin panelini değiştirmek için o dönemin parası ile 7000tl isteyecekler sizden, siz de tv yi çöpe aacaksınız.

2- Yukarıdaki senaryonun aynısı geçerli olacak fakat siz o kadar şanslı bir insansınız ki garantinin bitmesine 1 ay veya 1 hafta kala tv paneli bozulacak ve firma ürüne panel bulamayacağı için sizin teşhir Q60, o dönemin (Artık o zamanlara Q60 da kalmaz) Q60a eşdeğer olacak olan Q600R Plus modeli ile değişim olacak ve 2 senede televizyonunuz cillop gibi yenilenmiş olacak.

Şimdi?

Hayat sizce bir kumar mı?
Eğer öyle ise oynamaya değer mi?

Yazdıklarımın hiç bir teknik dayanağı yoktur, Tamamen senaryo uydurdum bazı olgulara dikkatinizi çekebilmek için.
Üstadım emeğinize sağlık uzun uzun yazmışsınız yol gösterici olmuş. Mesajınız alınmıştır, teşhir ürün konusuna bu açıdan bakmak daha mantıklı gibi duruyor.
 
B Çevrimdışı

Blackcodetech

Yeni Üye
29 Kas 2020
10
36
Türkiye trendyol benim mailime 10 gündür vermedigim siparisler ile bilgiler geciyor, büyük ihtimalle birisi benim mailimi kullanarak üye olmus -ki mailime hesap onayi ile ilgili bilgi gelmedi - ve ben almanya da yasiyorum.Türkiye sitesinden emaille ulasarak sorun iletmek mümkün olmadi, sadece üyelik sayfasindan sanirim iletisim kurulabiliniyor.
Avrupa sitesindeki mail adreslerinden ulasip uyardim ve sorunu düzeltmeleri icin süre verdim , üyeligi askiya aldiklarini bildirmelerinden sonra 3. kez uyarmama hala bildirim gelmeye devam ediyor..
Uyarima aninda reaksiyon göstermeleri güzel, fakat sorunu hala cözememis olmalari ilginc..Satis alaninda ki bir sorunda nasil reaksiyon gösterirler bilemem..
Çok ilginç bir durum oluşmuş sizin mail ile neden üye olur ki birisi ? geçmiş olsun hocam umarım çözerler sorununuzu
 
K Çevrimdışı

kabus22

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Yemin ediyorum bir daha forumda tv konusunda yorum yapmayacağım , küstüm :rant1
 
S Çevrimdışı

Skaynet

Yeni Üye
6 Kas 2016
20
Selamun aleyküm Değerli Hocalarım Samsung 55Q60R aldım inşallah hayırlı olur gelen servisi panel kullanım testi istiyeceğim şayet yapmasa adem hocam program deniyeceğim ama kafama takılan panel kullanım süresini göstermezse şayet kumandasından benim bakmak şansım olur mu biraz araştırdım eski tip kumandada tuşlama var ama bu akıllı kumanda da nasıl tuşlar acaba bu konuda Adem Helvacı Adem Helvacı albanez albanez yardımlarınız rica ediyorum
 
A Çevrimdışı

Arda Esen

Yeni Üye
27 Kas 2020
36
36
Tv hayırlısı olsun şimdiden.

Yanlış anlamayın lakin duvar aparatı eğer mafsallı değil ise 40 50tl lik standart aparatlar rahatlıkla işinizi görür boşuna sizi korkutup yüksek paralar ödetmelerine izin vermeyin lütfen.

Ben vogels dahi kullanıyorum, o nasıl yıllardır sapasağlam ise, zamanında 20tl ye (3 yıl önce) aldığım aparat da aynı şekilde zımba gibi duruyor yerinde . Birisine 20, diğerine 500 vermek mantıklı değil yani.

Mafsallı kullanacaksanız durum değişir elbette.

Mafsal=hareketli aparat.
Çok teşekkür ederim.Hareketli aparatı ilk defa duydum?Normal aparatlar yeterliyse sorun yok o zaman.Yardımlarınız için teşekkür ederim. Saygılar Adem Bey.
 
Geri
Üst Alt