İnanki yetkili servisine çok iyi denilen marka yok. Vestel Servisi de ortalamanın üstü; iyiler arasında gösteriliyor. Varsın sen düşün vaziyeti. Yerliler arasında Arçelik de böyle. Sunny-Axen'de bırak memnuniyetsizliği; muhatap bulunamıyormuş. İthal markalar; Samsung ve Lg'den de şikayet var; İyi günde iyiler de kötü günde 1000 dereden su getiriyorlarmış. Philips'inki tam bir sıkıntıymış. Panel teknolojisi şuan o kadar kötü ki; sıfır üründen küçük arıza çıkınca insanlar kabulleniyor. Değişim ile yeni gelecek tv'de bunu da bulamayabilirim düşüncesi ile.Bunlar birebir benim tespitlerim değil: Yaşayanların paylaşımlarından bendeki derlemesi.
Ne olursa olsun; teknoloji de şansın olsun. Çok önemli. Şansın yoksa en kral üründe de sürünüyorsun.
Mitsubishi Electric den klima alıyorsunuz. Bölgenizdeki yetkili servis ''Benden almadınız'' diyerek montaj yapmayı reddediyor ve kurum buna zerre kadar sesini çıkartamıyor.
Ben mecburmuyum kardeşim senin bana pahalı ürün satmanı kabullenmeye? İnternette veya Başka bir ilde daha ucuza buldum ortadan aldım sana ne?
Ancak n eyaptıysak montajı yaptırtamadık o servise ve mecburen başkasına klimayı taktırttı arkadaşım. Bundan sonraki süreçte en ufak bir arızası olursa ne olacak meçhul. Yani ülkemizde kendisini kanunlardan dahi üstün göre bir satış servis zihniyeti olduğu sürece hangi kaliteli marka/servis/hizmet olgusundan bahsedebiliriz ki?
Eee işte bir bölgede hem satış hem de servis yetkisini aynı adama verip bir de kontrolü elinizde tutamazsanız sonuç bu olur.
Şimdi kim bana diyebilir ki ''ME en büyük markadır'' ?
Evet ME en baba klima üreticisi olabilir lakin en baba marka değildir benim gözümde.
Öte yandan HOPOİNT marka klimamı 1 senedir traktör sesi ile kulanmaya devam ediyorum ki halen bana bir çözüm üretecekler diye bekliyorum.
Ben, dış ünite sesli çalışıyor şikayetime çözüm bulamamışken, iç ünite fan motoru da ınlamaya başladı bu süreçte.
Servisi arkadaşımdır, sorun çıkartmamak adına çok uğraştım lakin geceleri bu sesi, gecenin o sessizliğinde düşünmenizi rica ediyorum.
Aradan 1 yıl geçti neyse ki arkadaşım insaflı bir müdürü ikna edip öncesindeki kompresör değişiminin vs de çözüm olmadığından hareketle değişim girdi. Tabi sonuç ne olur henüz bilmiyoruz. Onaylanır onaylanmaz bilemem.
PHILIPS servisi garanti sürecinde arıza yapan led bar değiştirmek yerine bypass etmeyi tercih ediyor, ürünün 3 ay sonra garantisi bitince tüketiciye garanti harici tarifeden 1000TL masraf.
Raks marka çelik kettle kapak mandalı kırılmış ki, bu kırılmanın tüketici ile uzaktan yakından alakası yok, firma bunu direkt olarak tüketici hatasına sokup üstüne üstlük bir de o kıçıkırık basit plastik parça için yetkili servise 15TL fiyat çekiyor, servis üstüne ekleyip alacak 30TL, yenisi zaten satılıyor 60TL ye.
Goldmaster blender yapmış, dişlisi plastik mi sakız mı belli değil, 3 kullanım sonrası dişli sıyırmış, Hooop tüketici hatası. Garanti dışı.
Vestel tv satmış, Kutuda Vestel abc123 yazıyor, içinden ABDULLAH cde456 çıkıyor ama vatandaş karşısında muhatap bulamadığını, sorununun çözülmediğini iddia ediyor.
ARÇELİK çamaşır makinesi 3 haftadır serviste ama ortada somut bir çözüm yok, makine de yok. Vatandaş evde makinesiz beklediğini iddia ediyor.
LG tv sıfır aldıktan 3 ay sonra arıza yapıyor, tv 3 aydır tamir edilememiş, tüketiciye halen 2 hafta daha beklemesi gerektiği söyleniyor.
Bu markaları ben böyle daha çoook sıralarım. Diyeceğim o ki, ülkemizde kanunlar sadece çıkartılıyor. Uygulama ve kontrol mü? Peeeehh..