Samsung QN90C Yamuk Çerçeve ve daha fazlası

metin7 Çevrimdışı

metin7

Aktif Üye
29 Ara 2021
71
34
Servis geldi. 6 adet 0,5 mikron piksel hatası tespit edildi. İzlemeye engel olmadığını normal olduğunu belirtti. Bulutlanma normal olduğunu belirtti. Çerçevedeki yamukluğun anormal olduğunu ve sorun olarak kabul edildiğini bu bilgilerle değişim talebinde bulunulacağını olumsuz olursa panel değişimi yapılacağını belirtti.
ölü pixelleri fotoğraflayıp paylaşabilir misin? ne demek izlemeye engel değil?
 
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
244
54
THH Karar tutanağında ki ifade dikkatimi çekti: "Başvuruda bulunan kişinin de karşı tarafında ticari amaçla hareket ettiği ve tarafların tüketici olmadığı anlaşıldığından, ortada bir tüketici işlemi olmadığı gerekçesiyle başvuru esasa girilmeden usulden reddedilmesine ..."

Buna yol açanda sanırım sizin başvuru esnasında, " ürünün fiyat değişiminden dolayı aynısını alamayacağımdan dolayı ürünümün misli ile değişimi" talebiniz olmuş.

Tüketici kanununa göre; "MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. " tüketicinin seçimlik hakkı ayıp oranında indirim, değişim yada iade talebinde bulunabilir der. Sizin bu seçimlik hakkı dışına çıkan talebiniz sebebiyle olsa gerek başvuru red edilmiş. Size tavsiyem yasal süre dolmadan seçimlik hakkı iafedenizi yani "değişim" ya da" iade" şeklinde net bir ifade ile tekrar yapmanızdır.
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,730
40
Servis geldi. 6 adet 0,5 mikron piksel hatası tespit edildi. İzlemeye engel olmadığını normal olduğunu belirtti. Bulutlanma normal olduğunu belirtti. Çerçevedeki yamukluğun anormal olduğunu ve sorun olarak kabul edildiğini bu bilgilerle değişim talebinde bulunulacağını olumsuz olursa panel değişimi yapılacağını belirtti.
Bu tv QN90C değil de Q60C veya CU7000 gibi bir model olsaydı bulutlanmayı kabul edebilirdik. Lakin 500 küsür bölgeden karartması bulunan, FALD sistem ve amiral gemisi bir model için bulutlanma kesinlikle kabul edilemez bir üretim hatasıdır.
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
Bu tv QN90C değil de Q60C veya CU7000 gibi bir model olsaydı bulutlanmayı kabul edebilirdik. Lakin 500 küsür bölgeden karartması bulunan, FALD sistem ve amiral gemisi bir model için bulutlanma kesinlikle kabul edilemez bir üretim hatasıdır.
Panel de egiklik mevcut 0.5 mm alti 6 adet toz mevcut

Servis fişine bu şekilde yazılmış bakalım sonuç ne olacak
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
image0b49f6bd5bcdb5f4.png
 
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
244
54
Dostum Samuray en can alıcı ve insanın içini acıtan nokta burası zaten..
Kanunların normal çalıştığı bir ülkede kesinlikle değişim olması gerekir rapora göre.

İlk mesajda Tüketici Hakem Heyeti kararına okumadınız sanırım, en önemli kısmını alıntılamıştım bir önceki mesajımda. THH başvurularında talebinizi açık ve net belirttiniz der. Başvuru yapan arkadaşın "yanlış" ifade kullanması ile talep "kar amaçlı" başvuru şeklinde algılanmış o nedenle "ticari amaçla hareket" ifadesi karar tutanağında yer alıyor.

İlk sayfada yer alan THH başvurusunda "değişim talep ediyorum" ya da "iade talep ediyorum" şeklinde ifade yer alsaydı büyük ihtimalle bilir kişi incelemesi raporuyla THH karar verecekti.

Kısaca; bence burada kanunların işleyiş sorunundan ziyade başvuruda ki hata buna yol açmış ve THH ye başvuru yapacaklar bu tip hata yapmaması için ilk sayfadaki karar metnini dikkate almalı.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,762
İlk mesajda Tüketici Hakem Heyeti kararına okumadınız sanırım, en önemli kısmını alıntılamıştım bir önceki mesajımda. THH başvurularında talebinizi açık ve net belirttiniz der. Başvuru yapan arkadaşın "yanlış" ifade kullanması ile talep "kar amaçlı" başvuru şeklinde algılanmış o nedenle "ticari amaçla hareket" ifadesi karar tutanağında yer alıyor.

İlk sayfada yer alan THH başvurusunda "değişim talep ediyorum" ya da "iade talep ediyorum" şeklinde ifade yer alsaydı büyük ihtimalle bilir kişi incelemesi raporuyla THH karar verecekti.

Kısaca; bence burada kanunların işleyiş sorunundan ziyade başvuruda ki hata buna yol açmış ve THH ye başvuru yapacaklar bu tip hata yapmaması için ilk sayfadaki karar metnini dikkate almalı.
24/3/2022 68/1 maddesi yanlış yorumlanmış kanunda 31.000tl der fakat bu limit her sene güncellenir 2024 için 104.000tl.
tekrar itiraz ediniz.
ürün bedeli THH limitleri içerisinde kaldığı halde 24/3/2022 68/1 maddesine atıfta bulunması başlı başına hata.

Aynı heyete başvurursa yine limit nedeniyle geri reddebilirler.
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
THH kararına gerek kalmadan çözülecek galiba. 4447711 den aradılar. Servisle görüşeceğiz tekrar değişim veya iadeye engel bir sebep var mı diye sonrasında dönüş sağlayacağız dediler.
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
4447711 aradı ve derki eğikliğin kabul edilebilir standartlardan fazla olduğu ve sorun kabul edildiği değişim için onay beklemedeyiz.
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,730
40
İlk mesajda Tüketici Hakem Heyeti kararına okumadınız sanırım, en önemli kısmını alıntılamıştım bir önceki mesajımda. THH başvurularında talebinizi açık ve net belirttiniz der. Başvuru yapan arkadaşın "yanlış" ifade kullanması ile talep "kar amaçlı" başvuru şeklinde algılanmış o nedenle "ticari amaçla hareket" ifadesi karar tutanağında yer alıyor.

İlk sayfada yer alan THH başvurusunda "değişim talep ediyorum" ya da "iade talep ediyorum" şeklinde ifade yer alsaydı büyük ihtimalle bilir kişi incelemesi raporuyla THH karar verecekti.

Kısaca; bence burada kanunların işleyiş sorunundan ziyade başvuruda ki hata buna yol açmış ve THH ye başvuru yapacaklar bu tip hata yapmaması için ilk sayfadaki karar metnini dikkate almalı.
Ben konuyu başvuru usulünden bağımsız olarak, teknik olarak değerlendirmiştim. Amiral gemisi bir model için kabul edilemeyecek kusurlar var.
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
4447711 den arandım. Derlerki yamukluk ve piksel sorunu kullanıcı kaynaklı malesef ücretli olarak yardımcı olabiliriz. Verdim veriştirdim. Kesinlikle kabul etmiyorum diye. Diyorlarki 6 ay olmuş değişeli çok uzun zaman geçmiş. Dedim panel değiştikten 1 hafta sonra kayıt açtım servis normal dedi. Şimdi gelen servis yamukluk anormal dedi. Tutarsızlık var sizde dedim. Tekrar iletiyorum talebinizi dedi en son kapadık öyle bakalım.

Tekrar aradılar. Paneldeki yamukluğun kullanıcı kaynaklı olduğu buna istinaden ölü piksel ve bulutlanma için de işlem yapılmayacağı istenilirse 35.000 TL ücretle panel değişimi yapılacağı belirtildi. Panel 04.05.2024 de değişmiş aradan 5 -6 ay geçmiş şuan işleme alınmaz diyorlar. 13.05.2024 de Hasan beye attığım mail var dedim. gerekirse arasın beni dedim. İletiyorum dedi Hasan beye 17 dakika boyunca kabul etmediğimi durumun saçma komik olduğunu izah etmeye çalıştım. Bakalım ne karar çıkacak
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt