Samsung QN90C Yamuk Çerçeve ve daha fazlası

LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
243
54
4447711 den arandım. Derlerki yamukluk ve piksel sorunu kullanıcı kaynaklı malesef ücretli olarak yardımcı olabiliriz. Verdim veriştirdim. Kesinlikle kabul etmiyorum diye. Diyorlarki 6 ay olmuş değişeli çok uzun zaman geçmiş. Dedim panel değiştikten 1 hafta sonra kayıt açtım servis normal dedi. Şimdi gelen servis yamukluk anormal dedi. Tutarsızlık var sizde dedim. Tekrar iletiyorum talebinizi dedi en son kapadık öyle bakalım.

Tekrar aradılar. Paneldeki yamukluğun kullanıcı kaynaklı olduğu buna istinaden ölü piksel ve bulutlanma için de işlem yapılmayacağı istenilirse 35.000 TL ücretle panel değişimi yapılacağı belirtildi. Panel 04.05.2024 de değişmiş aradan 5 -6 ay geçmiş şuan işleme alınmaz diyorlar. 13.05.2024 de Hasan beye attığım mail var dedim. gerekirse arasın beni dedim. İletiyorum dedi Hasan beye 17 dakika boyunca kabul etmediğimi durumun saçma komik olduğunu izah etmeye çalıştım. Bakalım ne karar çıkacak
Siz "bakalım ne çıkacak" diye bekledikçe onlar işi uzatıyor ve boşa zaman geçiyor anlaşılan. Keşke 16. mesajda belirtiğim tüketici kanunun ilgili maddesine dayanarak yeni bir "iade" ya da "değişim" başvurusu yapsaydınız. Bu arada; 5-6 ay geçmiş demeleri de ayrı bir tutarsızlık. Samsung Tv yi aldıktan 10 ay sonra ölü piksel oluşmuştu, servis talep etmiştim ve ben ne olacak diye sormadan panel değişecek deyip ertesi günü paneli değiştirmişlerdi, hala o TV yi kullanıyorum, konu ve fotoğraflar forumda mevcut.
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
Siz "bakalım ne çıkacak" diye bekledikçe onlar işi uzatıyor ve boşa zaman geçiyor anlaşılan. Keşke 16. mesajda belirtiğim tüketici kanunun ilgili maddesine dayanarak yeni bir "iade" ya da "değişim" başvurusu yapsaydınız. Bu arada; 5-6 ay geçmiş demeleri de ayrı bir tutarsızlık. Samsung Tv yi aldıktan 10 ay sonra ölü piksel oluşmuştu, servis talep etmiştim ve ben ne olacak diye sormadan panel değişecek deyip ertesi günü paneli değiştirmişlerdi, hala o TV yi kullanıyorum, konu ve fotoğraflar forumda mevcut.
Benimde o şekilde panel değişti aldıktan 1 sene sonra. ama sorunlar devam etti tekrar servis talep ettim hepsine normal dediler THH başvurdum usuülen red kararı geldi. tekrar samsunga başvurdum süreç anlattığım şekilde ilerledi. tekrar thh başvurusu yaptım ayrıca. daha önce attığım mailleri tekrar ilettim. gerekirse servisin panel değiştikten sonra ki kurulum fotoğraflarına bakın dedim. 17dakika görüşme sonunda tamam o zaman tekrar dönüş yapalım diyip kapadık.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,344
4447711 den arandım. Derlerki yamukluk ve piksel sorunu kullanıcı kaynaklı malesef ücretli olarak yardımcı olabiliriz. Verdim veriştirdim. Kesinlikle kabul etmiyorum diye. Diyorlarki 6 ay olmuş değişeli çok uzun zaman geçmiş. Dedim panel değiştikten 1 hafta sonra kayıt açtım servis normal dedi. Şimdi gelen servis yamukluk anormal dedi. Tutarsızlık var sizde dedim. Tekrar iletiyorum talebinizi dedi en son kapadık öyle bakalım.

Tekrar aradılar. Paneldeki yamukluğun kullanıcı kaynaklı olduğu buna istinaden ölü piksel ve bulutlanma için de işlem yapılmayacağı istenilirse 35.000 TL ücretle panel değişimi yapılacağı belirtildi. Panel 04.05.2024 de değişmiş aradan 5 -6 ay geçmiş şuan işleme alınmaz diyorlar. 13.05.2024 de Hasan beye attığım mail var dedim. gerekirse arasın beni dedim. İletiyorum dedi Hasan beye 17 dakika boyunca kabul etmediğimi durumun saçma komik olduğunu izah etmeye çalıştım. Bakalım ne karar çıkacak
yamukluğun sizden kaynaklı olduğunu samsung yetkilisi rapor tutturup raporun bir kopyasını size vermesini isteyin.
THH tarafında çok işinize yarar.
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
yamukluğun sizden kaynaklı olduğunu samsung yetkilisi rapor tutturup raporun bir kopyasını size vermesini isteyin.
THH tarafında çok işinize yarar.
Samsungu aradım tekrar. Dün görüştüğüm Fadime hanıma bağlandım. 5-6 ay geçmiş diyorum daha önce attığım mailler vardı bununa alakalı. Ne dersem diyim Destek kaydı kapanmış isterseniz ücretli onarım yapılır başka aksiyon alınamazdan başka bir şey demiyor. Dedim o zaman bana rapor verin paneldeki eğikliğin kullanıcı kaynaklı olduğuna dair. Fena şekilde kafama takıldı.

Eve gelen servise nasıl ulaşabilirim bilgisi olan var mı?
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,344
Samsungu aradım tekrar. Dün görüştüğüm Fadime hanıma bağlandım. 5-6 ay geçmiş diyorum daha önce attığım mailler vardı bununa alakalı. Ne dersem diyim Destek kaydı kapanmış isterseniz ücretli onarım yapılır başka aksiyon alınamazdan başka bir şey demiyor. Dedim o zaman bana rapor verin paneldeki eğikliğin kullanıcı kaynaklı olduğuna dair. Fena şekilde kafama takıldı.

Eve gelen servise nasıl ulaşabilirim bilgisi olan var mı?
Her samsung servisi belirli muhitlere bakar yetkisi olmayan muhite giremez.
Fakat sizin durum çok farklı işin içinden çıkamadikları için başka bölgenin servisini yönlendirdiler.
Gelen servis büyük ihtimal merkez servistir.
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
Her samsung servisi belirli muhitlere bakar yetkisi olmayan muhite giremez.
Fakat sizin durum çok farklı işin içinden çıkamadikları için başka bölgenin servisini yönlendirdiler.
Gelen servis büyük ihtimal merkez servistir.
Panel hatası olduğuna dair rapor istedim servise iletelim yarın mail olarak gelir dediler. Ben durumu anlatır mail attım samsunga. Konuştuğum kişi sanıyorum normal müşteri temsilcisi ekranda yazanı okuyor yetkisiz birisi
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
Son servis fişi bu şekilde. Bu rapor mu oluyor.. Ne diyeyim bunlara

imagea480f166f45b2dba.png
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
621
Sansungla konuşmaya devam ettiğin sürece işin çözülmeyecek. THH ile karara bağlanmadığı sürece kimse sorununu çözme yönünde adım atmayacak. Hangi hanım hangi bey olursa olsun
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
Aynen dediğiniz gibi hiçbir gelişme olmadı. Tekrar tekrar incelendi ürün mühendislerimizle de bakıldı Sorunun kullanıcı kaynaklı olduğunu belirttiler ve konuyu kapattılar.

Thh başvuru yapacağım ne şekilde belirteyim durumu yardımlarınızı rica ederim.
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
Media marktten alırken BNP sigorta yapılmıştı. Teşevizyon şuan 1.5 yıllık. Media markt ile durumu görüştüm. Bnp ile irtibata geçin sonuçta sıvı teması kırık çatlak düşürme yok sigortadam işlem yapılır dediler. Bnp kendi ekibi falan mı geliyor samsungamı aktarıyor. Ordan birşey elde edebilir miyim
 
Geri
Üst Alt