LİMAN
Aktif Üye
- 2 Nis 2018
- 243
- 54
Siz "bakalım ne çıkacak" diye bekledikçe onlar işi uzatıyor ve boşa zaman geçiyor anlaşılan. Keşke 16. mesajda belirtiğim tüketici kanunun ilgili maddesine dayanarak yeni bir "iade" ya da "değişim" başvurusu yapsaydınız. Bu arada; 5-6 ay geçmiş demeleri de ayrı bir tutarsızlık. Samsung Tv yi aldıktan 10 ay sonra ölü piksel oluşmuştu, servis talep etmiştim ve ben ne olacak diye sormadan panel değişecek deyip ertesi günü paneli değiştirmişlerdi, hala o TV yi kullanıyorum, konu ve fotoğraflar forumda mevcut.4447711 den arandım. Derlerki yamukluk ve piksel sorunu kullanıcı kaynaklı malesef ücretli olarak yardımcı olabiliriz. Verdim veriştirdim. Kesinlikle kabul etmiyorum diye. Diyorlarki 6 ay olmuş değişeli çok uzun zaman geçmiş. Dedim panel değiştikten 1 hafta sonra kayıt açtım servis normal dedi. Şimdi gelen servis yamukluk anormal dedi. Tutarsızlık var sizde dedim. Tekrar iletiyorum talebinizi dedi en son kapadık öyle bakalım.
Tekrar aradılar. Paneldeki yamukluğun kullanıcı kaynaklı olduğu buna istinaden ölü piksel ve bulutlanma için de işlem yapılmayacağı istenilirse 35.000 TL ücretle panel değişimi yapılacağı belirtildi. Panel 04.05.2024 de değişmiş aradan 5 -6 ay geçmiş şuan işleme alınmaz diyorlar. 13.05.2024 de Hasan beye attığım mail var dedim. gerekirse arasın beni dedim. İletiyorum dedi Hasan beye 17 dakika boyunca kabul etmediğimi durumun saçma komik olduğunu izah etmeye çalıştım. Bakalım ne karar çıkacak