Samsung QN90C Yamuk Çerçeve ve daha fazlası

B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
24.04.2023 de Samsung Tv aldım.



Ölü piksel sebebi ile;

- 30.04.2024 de panel değişimi sağlandı.

- 04.05.2024 tarihinde ölü piksel ve bulutlanma şikayetiyle tekrar servis kaydı açıldı Servis fişi içeriği özet ; 3 adet ölü piksel ve bulutlanmalardan şikayetçi.. normal olduğu bilgisi verildi.



- Ayrıca TV nin üzerindeki yamukluk için normal dediler. Panel değişmeden önce böyle değildi.



Bu bilgilerle Fatura sahibi edevletindenTHH başvurdum. (Fatura Babamın adına - Servis Fişleri benim adıma)



Bu aşamada ne yapmam gerekiyor? Nerede hata yaptım. Yeniden doğru şekilde nasıl yapabilirim?



PHOTO-2024-04-30-16-42-507f9d61ba1138711f.jpg
servis-fisi-2.png
sevis-fisi-1.png
thh-karar.png
image0bce110e1e44bdb7e.jpg
image1a30cb2ddfd13a652.jpg
PHOTO-2024-04-30-16-42-50-125d4f90006c41e3a.jpg
 
Son düzenleme:
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,762
Fatura kime aitse onun edevleti üzerinden tekrar başvuru yapın.
Fatura başlığındaki isimle, şikayet eden kisi aynı olmalı aksi durumde usulen reddedilir.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,762
24/3/2022 68/1 maddesi yanlış yorumlanmış kanunda 31.000tl der fakat bu limit her sene güncellenir 2024 için 104.000tl.
tekrar itiraz ediniz.
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
Aynı şekilde itirazda bulundum. Bu sefer il thh seçerek ilerledim. Tüketici thh aradım onlarda bilmiyor. Başvuru yağtığım thh aradım onlarda bilmiyor kararda yazan maddeler söylüyor. Ama belirtilen maddelere göre aykırı durum yok. Bakalım ne olacak
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
Attığım fotoğraflardaki çerçevedeki yamukluk koyu ekranda gölgeli bulutlu görüntü normal mi sizlercede?
 
metin7 Çevrimdışı

metin7

Aktif Üye
29 Ara 2021
71
34
öncelikle geçmiş olsun, daha önce samsungla ben de benzer mevzuları yaşadığım için sizi anlayabiliyorum.
hiç lafı uzatmadan yaşadığınız olayın sebebini söyleyeceğim.
ilk aldığınız orijinal üründe panelinizde yamukluk yoktu, dalgalanma ve bulutlanma yoktu ama ölü pixeliniz vardı. daha sonra samsungun kendi ekonomi politikaları doğrultusunda genel olarak tv işlerinden zerre anlamayan, asıl işi klima veya diğer beyaz eşya montajı/tamiri olan bir servis geldi, yanlış taşıma yöntemleri ile panelinizi yamulttular, panelinizi tozlu/pis ortamda değişerek daha fazla ölü pixele ve dalgalanmaya sebep oldular. yaşadığınız yer küçük bir ilçeyse veya büyük bir şehrin kenar mahallesinde ikamet ediyorsanız veya şansınıza size öyle denk gelirse, tvniz bozulduğunda evinize klima ustası gelecektir.
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
öncelikle geçmiş olsun, daha önce samsungla ben de benzer mevzuları yaşadığım için sizi anlayabiliyorum.
hiç lafı uzatmadan yaşadığınız olayın sebebini söyleyeceğim.
ilk aldığınız orijinal üründe panelinizde yamukluk yoktu, dalgalanma ve bulutlanma yoktu ama ölü pixeliniz vardı. daha sonra samsungun kendi ekonomi politikaları doğrultusunda genel olarak tv işlerinden zerre anlamayan, asıl işi klima veya diğer beyaz eşya montajı/tamiri olan bir servis geldi, yanlış taşıma yöntemleri ile panelinizi yamulttular, panelinizi tozlu/pis ortamda değişerek daha fazla ölü pixele ve dalgalanmaya sebep oldular. yaşadığınız yer küçük bir ilçeyse veya büyük bir şehrin kenar mahallesinde ikamet ediyorsanız veya şansınıza size öyle denk gelirse, tvniz bozulduğunda evinize klima ustası gelecektir.
Pişman oldum resmen keşke ölü piksel ile kalsaydı. Samsung bu duruma nasıl normal diyor anlamıyorum. Genel merkeze kaç kere mail attıö fotoğrafları ilettim. Standartlar kapsamında diyor bu sorunlar.
 
metin7 Çevrimdışı

metin7

Aktif Üye
29 Ara 2021
71
34
kronolojik sırayla kendi yaşadıklarımı anlatayım.

1. 55 inç Q70 modelini teknosadan aldım. (1000$)
2. 2 ay sorunsuz kullandıktan sonra, tvde yavaşlama, yine samsung marka olan ses sistemi ile dengesizlikler, kumanda takılması, akıllı özelliklerin sekteye uğraması gibi sorunlar zühur etti, servisi aradım.
3. Servis eve geldi, ellerindeki daha fonksiyonlu bir kumanda ile tvyi resetlediler gittiler.
4. 1 hafta geçmeden aynı sorunlar başladı, tv artık kablosuz internete de bağlanmıyordu, tekrar servisi aradım, modem uzak olduğu için koptuğu söylediler(modemle tv uzaklığı 5metre bu arada), arada 1 duvar olduğu için kopmanın normal olduğunu söyleyip gittiler.
5. Onlar gittikten sonra sinirlenip tvye internet kablosu çekip öyle denedim, internet sorunu çözülmüştü ama tv giderek yavaşlamaya iyice aptallaşmaya başlamıştı.
6. Bu sefer servisi aramadım, servisin bana verdiği kağıtlardan servisin yerini buldum ve bir arkadaşımı gönderip tv tamiri yapıp yapmadıklarını sordurdum, evet adamlar klimacıydı arkadaşıma tv tamiri yapmadıklarını söyledi.
7. Buradan bi yere varamayacağımı varıp samsung genel merkezini yaklaşık 50 kere arayıp, tv konusunda bir uzman göndermelerini rica ettim, şirket politikaları bunun imkansız olduğunu söyleyip yine aynı servisi yolladılar :),
8. Yine aynı servis geldi, tvyi 1 dk kullanır kullanmaz sıkıntı olduğunu anladı, anakart değişecek dedi, sipariş verildi, 2 hafta sonra anakart geldi, evde montaj yapıldı, sorun yine devam edince bu sefer de wifi modülünü de değişelim dediler, onu da bekledik 1 süre, yine evde montaj yapıldı, yine sorun düzelmedi tabi, bu sırada adamlarla iyice ahbap olduk, adamlar eskiden samsungun elektronik servisinin ayrı olduğunu, mecburen geldiklerini falan anlattılar. Sonra paneli de değişelim bari bi o kaldı değişmediğimiz dediler tvyi götürdüler :)
9. Tv bir süre sonra eve döndü 1 tane ölü pixel ile :), servis iyice mahcup oldu, ben artık sinirlenmeyi bıraktım, tv zaten düzelmemiş eski sorunlar devam ediyor, servisi gönderdim, abi dedim tamam uğraşmayalım artık.
10. Yine sonuç alamayınca samsungun sitesinde Ceo'ya mektup yaz seçeneğini gördüm, bir de ona e mail attım google translate ingilizcesi ile.
11. Aradan biraz vakit geçince beni aradılar, yine servis gelecek şöyle böyle diyince dedim bacım gelmesinler sonuç çıkmıyor, en sonunda ikna olup büyükşehir servisinden bi tane eleman geldi, adam tvyi kullandı, dedi ki anakart ve wifi modülü arasındaki kablonun değişmesi lazım, ölü pixel olduğu için panelin de değişmesi gerek. aldı götürdü tvyi bir süre sonra getirdiler, 2 yıldır tvyi normal şekilde kullanıyorum.

özetle, en başta klimacı yerine bir tv uzmanı gelse, 3-5 dolarlık bir kablo değişimi ile 1 haftada çözülecek mevzu; anakart, wifi modülü ve 2 kere panel değişimi ile uzadıkça uzadı.

sonuç, samsungun hafıza kartını bile evime sokmam artık.
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
Konuyla ilgili birkaç Samsung yetkili merkezine mail attım. Bugün Samsung Türkiye tarafından arandım. bana sorunları tekrar Edip bunların normal olduğunu söylediler . hiçbir şekilde kabul etmediğimi belirttim. Tekrar servis kaydı açıldı gelip tekrar kontrol edecekler.
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
100
Servis geldi. 6 adet 0,5 mikron piksel hatası tespit edildi. İzlemeye engel olmadığını normal olduğunu belirtti. Bulutlanma normal olduğunu belirtti. Çerçevedeki yamukluğun anormal olduğunu ve sorun olarak kabul edildiğini bu bilgilerle değişim talebinde bulunulacağını olumsuz olursa panel değişimi yapılacağını belirtti.
 
Geri
Üst Alt