kronolojik sırayla kendi yaşadıklarımı anlatayım.
1. 55 inç Q70 modelini teknosadan aldım. (1000$)
2. 2 ay sorunsuz kullandıktan sonra, tvde yavaşlama, yine samsung marka olan ses sistemi ile dengesizlikler, kumanda takılması, akıllı özelliklerin sekteye uğraması gibi sorunlar zühur etti, servisi aradım.
3. Servis eve geldi, ellerindeki daha fonksiyonlu bir kumanda ile tvyi resetlediler gittiler.
4. 1 hafta geçmeden aynı sorunlar başladı, tv artık kablosuz internete de bağlanmıyordu, tekrar servisi aradım, modem uzak olduğu için koptuğu söylediler(modemle tv uzaklığı 5metre bu arada), arada 1 duvar olduğu için kopmanın normal olduğunu söyleyip gittiler.
5. Onlar gittikten sonra sinirlenip tvye internet kablosu çekip öyle denedim, internet sorunu çözülmüştü ama tv giderek yavaşlamaya iyice aptallaşmaya başlamıştı.
6. Bu sefer servisi aramadım, servisin bana verdiği kağıtlardan servisin yerini buldum ve bir arkadaşımı gönderip tv tamiri yapıp yapmadıklarını sordurdum, evet adamlar klimacıydı arkadaşıma tv tamiri yapmadıklarını söyledi.
7. Buradan bi yere varamayacağımı varıp samsung genel merkezini yaklaşık 50 kere arayıp, tv konusunda bir uzman göndermelerini rica ettim, şirket politikaları bunun imkansız olduğunu söyleyip yine aynı servisi yolladılar
,
8. Yine aynı servis geldi, tvyi 1 dk kullanır kullanmaz sıkıntı olduğunu anladı, anakart değişecek dedi, sipariş verildi, 2 hafta sonra anakart geldi, evde montaj yapıldı, sorun yine devam edince bu sefer de wifi modülünü de değişelim dediler, onu da bekledik 1 süre, yine evde montaj yapıldı, yine sorun düzelmedi tabi, bu sırada adamlarla iyice ahbap olduk, adamlar eskiden samsungun elektronik servisinin ayrı olduğunu, mecburen geldiklerini falan anlattılar. Sonra paneli de değişelim bari bi o kaldı değişmediğimiz dediler tvyi götürdüler
9. Tv bir süre sonra eve döndü 1 tane ölü pixel ile
, servis iyice mahcup oldu, ben artık sinirlenmeyi bıraktım, tv zaten düzelmemiş eski sorunlar devam ediyor, servisi gönderdim, abi dedim tamam uğraşmayalım artık.
10. Yine sonuç alamayınca samsungun sitesinde Ceo'ya mektup yaz seçeneğini gördüm, bir de ona e mail attım google translate ingilizcesi ile.
11. Aradan biraz vakit geçince beni aradılar, yine servis gelecek şöyle böyle diyince dedim bacım gelmesinler sonuç çıkmıyor, en sonunda ikna olup büyükşehir servisinden bi tane eleman geldi, adam tvyi kullandı, dedi ki anakart ve wifi modülü arasındaki kablonun değişmesi lazım, ölü pixel olduğu için panelin de değişmesi gerek. aldı götürdü tvyi bir süre sonra getirdiler, 2 yıldır tvyi normal şekilde kullanıyorum.
özetle, en başta klimacı yerine bir tv uzmanı gelse, 3-5 dolarlık bir kablo değişimi ile 1 haftada çözülecek mevzu; anakart, wifi modülü ve 2 kere panel değişimi ile uzadıkça uzadı.
sonuç, samsungun hafıza kartını bile evime sokmam artık.