Samsung QN90C Yamuk Çerçeve ve daha fazlası

B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
83
24.04.2023 de Samsung Tv aldım.



Ölü piksel sebebi ile;

- 30.04.2024 de panel değişimi sağlandı.

- 04.05.2024 tarihinde ölü piksel ve bulutlanma şikayetiyle tekrar servis kaydı açıldı Servis fişi içeriği özet ; 3 adet ölü piksel ve bulutlanmalardan şikayetçi.. normal olduğu bilgisi verildi.



- Ayrıca TV nin üzerindeki yamukluk için normal dediler. Panel değişmeden önce böyle değildi.



Bu bilgilerle Fatura sahibi edevletindenTHH başvurdum. (Fatura Babamın adına - Servis Fişleri benim adıma)



Bu aşamada ne yapmam gerekiyor? Nerede hata yaptım. Yeniden doğru şekilde nasıl yapabilirim?



PHOTO-2024-04-30-16-42-507f9d61ba1138711f.jpg
servis-fisi-2.png
sevis-fisi-1.png
thh-karar.png
image0bce110e1e44bdb7e.jpg
image1a30cb2ddfd13a652.jpg
PHOTO-2024-04-30-16-42-50-125d4f90006c41e3a.jpg
 
Son düzenleme:
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,102
Fatura kime aitse onun edevleti üzerinden tekrar başvuru yapın.
Fatura başlığındaki isimle, şikayet eden kisi aynı olmalı aksi durumde usulen reddedilir.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,102
24/3/2022 68/1 maddesi yanlış yorumlanmış kanunda 31.000tl der fakat bu limit her sene güncellenir 2024 için 104.000tl.
tekrar itiraz ediniz.
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
83
Aynı şekilde itirazda bulundum. Bu sefer il thh seçerek ilerledim. Tüketici thh aradım onlarda bilmiyor. Başvuru yağtığım thh aradım onlarda bilmiyor kararda yazan maddeler söylüyor. Ama belirtilen maddelere göre aykırı durum yok. Bakalım ne olacak
 
B Çevrimdışı

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
83
Attığım fotoğraflardaki çerçevedeki yamukluk koyu ekranda gölgeli bulutlu görüntü normal mi sizlercede?
 
Geri
Üst Alt