THH Karar tutanağında ki ifade dikkatimi çekti: "Başvuruda bulunan kişinin de karşı tarafında ticari amaçla hareket ettiği ve tarafların tüketici olmadığı anlaşıldığından, ortada bir tüketici işlemi olmadığı gerekçesiyle başvuru esasa girilmeden usulden reddedilmesine ..."
Buna yol açanda sanırım sizin başvuru esnasında, " ürünün fiyat değişiminden dolayı aynısını alamayacağımdan dolayı ürünümün misli ile değişimi" talebiniz olmuş.
Tüketici kanununa göre; "MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. " tüketicinin seçimlik hakkı ayıp oranında indirim, değişim yada iade talebinde bulunabilir der. Sizin bu seçimlik hakkı dışına çıkan talebiniz sebebiyle olsa gerek başvuru red edilmiş. Size tavsiyem yasal süre dolmadan seçimlik hakkı iafedenizi yani "değişim" ya da" iade" şeklinde net bir ifade ile tekrar yapmanızdır.