JVC 50'' 127 Ekran TV Kullanıcıları Ana Konu

M Çevrimdışı

Mnr980

Yeni Üye
26 May 2018
21
44
sayı krıtermı ?
benımkı canlı pıkselmıs nprmalmış
vestelı aradım halen degerlendırılıyor dendı?
bim gerı alırımı?


vestelı aradım halensüreç devam ettıgı kesın sonuç olmadıgı söylendı.
servıs neden böyle bır şey dedı bana
yarın gıtıp sevıs fişi vb. alacagım
 
C Çevrimdışı

cihanaksakal

Yeni Üye
28 May 2018
4
42
Bu renklerin soluklugu için tavsiye edilenlerin hepsini yaptım ama nafile. Evimde seneler önce almış olduğum panasonic led tv ile yan yana koyunca arada dağlar kadar fark var. 4k yayında güzel olsa ne yazar 4k yayın alma imkanı cok sınırlı. Gaza geldik aldık ama istenilen verimi alamadık. Yayın hd olmasına rağmen çok soluk. İade edeceğim sanırım.
 
sahin50 Çevrimdışı

sahin50

Aktif Üye
30 Mar 2018
105
60
Hocam vestel den aradılar tv nizi değiştireceğiz fakat elimiz de aynı model tv yok dediler 49 inç var ondan gönderelim dediler ben 49 inç i kabul etmedim.sonra tekrar aradı 55 VU 53T model varmış ellerinde onu gönderelim dediler bende bir araştırayım dedim bu tv hakkında hiçbir yerde bir bilgi yok size danışıyorum nasıl bir tv dir bu hocam ne dersiniz bu konuda.
 
Deimos Çevrimdışı

Deimos

VIP
6 Nis 2018
877
Hocam vestel den aradılar tv nizi değiştireceğiz fakat elimiz de aynı model tv yok dediler 49 inç var ondan gönderelim dediler ben 49 inç i kabul etmedim.sonra tekrar aradı 55 VU 53T model varmış ellerinde onu gönderelim dediler bende bir araştırayım dedim bu tv hakkında hiçbir yerde bir bilgi yok size danışıyorum nasıl bir tv dir bu hocam ne dersiniz bu konuda.
Adem Helvacı Ado
 
O Çevrimdışı

ofluhakan

Yeni Üye
18 May 2018
37
50
Tek uydu kablosu ile , televizyonun 4k reciverini hem de harici cihazı kullanmak isteyenler icin svich.
TV reciverinda harici cihazı kapatmayı unutmayin

p_20180529_143109_1-jpg.jpg
 
G Çevrimdışı

GkhnS

Yeni Üye
25 May 2018
23
37
Adem Helvacı Ado hocam bahsettiğim 1-2 cm çapındaki karartıyı karanlıkta yakından çekmeye çalıştım yuvarlak içine aldım. Bozuk para büyüklüğünde. Umarım fotolardan gözükür. İncelerseniz ve ne yapmam gerektiğini söylerseniz çok memnun olurum. Teşekkürler.

Ekli dosyayı görüntüle 1344Ekli dosyayı görüntüle 1345Ekli dosyayı görüntüle 1346

Adem Helvacı Ado hocam merhaba, bu sorunumdan canlı yayında da bahsetmiştim, inceleme fırsatınız oldu mu? Dün servis geldi inceledi ve müdürlükle iletişime geçti. Sonra servis beni aradı ve bu problem yayın esnasında farkedilemez o yüzden herhangi bir işlem yapılmayacak dedi. Sorunun yayın esnasındaki fotoğraflarını da ekliyorum. İncelemenizi rica ederim. Bu sorun için başka ne yapabilirim? Değişim olur mu? Servisin ve müdürlüğün verdiği bana saçma geldi sanki küçük bir dükkan sahibinin vereceği bi cevap gibi, siz ne dersiniz?

f77d39cb-ccd5-4405-96e9-52685e5dd4ee-jpeg.jpg


6a571af4-a784-4970-9712-cf64a4dd214f-jpeg.jpg


b2db8454-213c-46a6-89cb-a07429139a75-jpeg.jpg


c34deea8-7010-4c8f-a8ca-30eb4e1f487d-jpeg.jpg
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Bilemiyorum sayı kriterini ama servis teknisyeni öyle dedi. Garanti belgesi imzalandı ise bim geri almaz diye düşünüyorum. Adem Helvacı Ado hocam daha detaylı bilgi verir herhalde size

İşin aslı şu; (İade)

Eğer servis montajı yapıldı ise sistem kaydı girildi demektir
Sistem kaydı girildi ise o tv X kişisine ait olmuş ve Y tarihinden itibaren garantisi başlamış anlamı taşır ayrıca bir kereye mahsus olan ücretsiz montaj hakkı da bitmiş olur.

O tv yi o hali ile BİM geri alıp Y kişisine sattığında Y kişisi hizmet talep ettiğinde sistemde o tv nin X kişisine ait olduğu ve garantisinin de 2-3 gün önce başladığı görlür.

garanti sorun edilmese de ''Neden iade edildi? Bozukmuydu acaba? iade edildi ise bir şey vardır kesin'' muammaları nedeniyle konu mide bulandırır.


Ancak servis hizmeti alınmamış ise kayıt yoktur, kayıt yok ise Bİm o tv yi kimse istiyorsa tekrar satabilir :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Adem Helvacı Ado hocam merhaba, bu sorunumdan canlı yayında da bahsetmiştim, inceleme fırsatınız oldu mu? Dün servis geldi inceledi ve müdürlükle iletişime geçti. Sonra servis beni aradı ve bu problem yayın esnasında farkedilemez o yüzden herhangi bir işlem yapılmayacak dedi. Sorunun yayın esnasındaki fotoğraflarını da ekliyorum. İncelemenizi rica ederim. Bu sorun için başka ne yapabilirim? Değişim olur mu? Servisin ve müdürlüğün verdiği bana saçma geldi sanki küçük bir dükkan sahibinin vereceği bi cevap gibi, siz ne dersiniz?


Ekli dosyayı görüntüle 1431Ekli dosyayı görüntüle 1432Ekli dosyayı görüntüle 1433Ekli dosyayı görüntüle 1434Ekli dosyayı görüntüle 1435


Bu gün 9 üncu ürün kontrolüm de ben de yuvarlak değil ancak yatık şekilde bir gölgelenme görüp polarizer katmanda sanki hafif bir katlanma olmuş da yansıması oluyor gibi olan bu görseli tüketiciye gösterdim ve ben parmağımın ucu ile 3 üncü kere gösterene kadar da kendisi göremediği için bunun kendisi için hiç problem olmadığını söyledi ve ürünü kullanmaya devam edeceğini beyan etti.

Ben bunu, eğer tüketici huzursuz ise sorun kabul ederim. TM bunu sorun kabul etmiyor ve siz bu şekli ile kullanmak istemiyorsanız THH aracılığı ile sorunu çözüme kavuşturma yoluna gitmenizi tavsiye ederim.

Ancak öncesinde MH yi arayarak bir şans daha verdiğinizi yoksa THH ye gideceğinizi, konu uzamadan tatlılıkla çözmek istediğinizi belirtmenizi tavsiye ederim. :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Deimos Deimos,
Ado hocam ne dersiniz bu 55 inç 53T modeli konusuna bir karar vermem gerekiyormuş bu model hakkında bana yardımcı olun lütfen
Azizim baktım bence teklif oldukça güzel. SMR değeri diğerine nazaran kısmen düşük ancak yine de 1400hz smr değeri bizim işimizi görür. aradaki 5'' lik fark izleme keyfinize büyük değer katacaktır diye düşünüyorum. Kaldı ki size teklif ettikleri üründe de yine HDR10 desteği yanısıra Bluetooth-wifi-widi mevcut ;)
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Benım tvde çıkan 1 tane pıksel ıcın servıs sonucu sözle geldı

-canlı pikselmış bırşey yapılamıyormuş
normalmış

şimdi ne yapmak lazım?
bim me iademı yoksa vestellemi ugraşmak lazım

tv yede alıştık pekmacera aramamakta istıyorum ama Ekli dosyayı görüntüle 1380Ekli dosyayı görüntüle 1380


benim genel kanaatim tek pixel için uğraşmamaktan yanadır ancak VESTEL arıza çıkartıyorsa THH aracılığı ile işi çözebilirsiniz canınızı sıkmayın gidip bir dilekçe verin yeterli :ok
 
sahin50 Çevrimdışı

sahin50

Aktif Üye
30 Mar 2018
105
60
Azizim baktım bence teklif oldukça güzel. SMR değeri diğerine nazaran kısmen düşük ancak yine de 1400hz smr değeri bizim işimizi görür. aradaki 5'' lik fark izleme keyfinize büyük değer katacaktır diye düşünüyorum. Kaldı ki size teklif ettikleri üründe de yine HDR10 desteği yanısıra Bluetooth-wifi-widi mevcut ;)
Tamam hocam teşekkür ederim kabul ediyorum
 
Geri
Üst Alt