Banada aynı teklif geldi kabul ettim.Ado hocam tvyi ölü piksel sebebi ile servise gondermistim simdi 55 vu modeli ile degisim yapacaklarini belirttiler. Bu ürün nasıldır acil geri dönüş sağlayabilir misiniz rica etsem degisimi kabul etmeli miyim?
Tereddütsüz kabul edebilirsin, Daha önceAdo hocam tvyi ölü piksel sebebi ile servise gondermistim simdi 55 vu modeli ile degisim yapacaklarini belirttiler. Bu ürün nasıldır acil geri dönüş sağlayabilir misiniz rica etsem degisimi kabul etmeli miyim?
Banada aynı teklif geldi kabul ettim.Ado hocam kabul edebilirsiniz bizim cihazla aynı özellikte bir cihazmış. Sadece 200 hz düşükmüş 50 inç olana göre. Buda hiçbişeyi değiştirmez kabul edebilirsiniz dedi
Ado hocam Yenileme hizinda farklilik olur mu?
Tamamdır o zaman çok teşekkür ederim bilgileriniz icin ve hızlı yanıt vermeniz icin. Kasa olarak 50 daha guzel duruyordu sanki ama bunuda kabul edeyim sizin onerinizleBen bu güne kadar incelediğim hiç bir yazılıma yayınlamadan önce ve hemen sonra hiç yorum yapmadım yapmam da azizim. Önce sizler kendi gözlemlerinizi kendi izlenimlerinizi kendi değerlendirmelerinizi yapmanızı isterim her zaman.
![]()
Siz kabul edin, yazılım da geliyor Alllaaaahhh, TV geldiğinde değmesin kimse keyfinize artıkTamamdır o zaman çok teşekkür ederim bilgileriniz icin ve hızlı yanıt vermeniz icin. Kasa olarak 50 daha guzel duruyordu sanki ama bunuda kabul edeyim sizin onerinizle
Eğer problem dediğiniz gibi sağ hoparlörde ise onarımı oldukça basit olduğu için tv değişimi değilde garantiden tamir edilir.MerhabaAdo hocam, bu aralar çok fazla tv araştırdım ama çok fazla durumum olmadığından da içimde 4k akıcı oynatan bu tv gibi modeller ukte kalıyordu. Sizin inceleme ve yorumlarınızı görünce ara tara bir tane bim mağazasında bulup koştur koştur aldım. Kutu mağazada açılmış ağzı tekrar bantlanmış ki benim düşünceme göre iade edilmiş çünkü kanal kayıtları falan yapılmış bir tv idi. Servisi arayıp garanti açısından sorun olur mu? Servisin kurması şart mı? diye sordum ve gerek yok, siz bakın ürün sağlamsa alın, fatura tarihinde ürün garantisi başlamış olur dediler ve satın aldım. Kurulumu yaptım herşey çok güzel, tvden çok memnun kaldım, 4k görüntü akıcılığı gayet iyi.
Şuan tek sorunum ses sisteminde düşük de olsa yüksek de olsa cızırtı var. Balans ayarını en sola çekince kesiliyor ama sağda veya ortada iken cızırtı var. Tahminimce hoparlörlerden biri bozuk. Bunu servise versem bana da 55" teklif etme durumları var mıdır? Varsa diye önceden sizden bilgi almak istedim, bu 55" olanın anakart modeli aynı mıdır?
Bir de bu yazılım olayını tvden kontrol ettim ben ama güncelleme bulamadı. Şuanki sürüm 3.62.4.0 olarak görünüyor. Güncelleme nasıl yapılıyor?
Eğer problem dediğiniz gibi sağ hoparlörde ise onarımı oldukça basit olduğu için tv değişimi değilde garantiden tamir edilir.
Yüksek ihtimal hoparlörde veya hoparlörü tutan vidaların veya tutan yuvanın yaptığı titreşimde ama öyle küçücük incecik bir cızırtı değil bariz anlaşılan bir cızırtı veya titreşim benzeri bir ses var. Benim için tv gayet uygun aslında çünkü koyduğum yere neredeyse tam oldu, 55 olan kenarlara sıfır dayanacak belli. O yüzden onarım benim için uygundur. Cevap için çok teşekkür ederim.
Ado hocam da güncelleme ile ilgili olan bu muhabbet nedir kısaca açıklayabilirse ben mutlu mesut kullanmaya devam ediyorum
![]()
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.