JVC 50'' 127 Ekran 4K BİM Satışı 50VU73T Model Televizyon Hakkında Bilgilendirme

C Çevrimdışı

caglar unsal

Aktif Üye
28 May 2018
60
48
Merhaba arkadaşlar, yaşadığım bir problemi aktarmak istiyorum. Piksel testi yaparken TV'nin beyaz ekranında küçük bir ışık sızması ve bulutlanma var sanki. Hani maç izlerken dikkat edince belli oluyor. Çok küçük, misket boyutunun yarı çapı kadar büyüklükte bir buğulanma, bulutlanma gözüme çarpıyor.

Fiber bez ile silmeye çalıştım, ondan evvel elimle toz mu acaba diye dokundum. Ne yaptıysam gitmedi. Başka biri için sorun olmayan, hatta göremediği bir sorunu görüyorum maalesef. Ayrıntıcı olduğumdan dolayı mikroskobik izleri bile görebiliyorum. İzlerken rahatsız etmiyor, sadece beyaz ekranda ve maç izlerken yeşil fonda çok küçük bir buğulanma var. Ne yapsam sizce?

Bunun için uğraşsam yetkili servis ne olacak ondan yahu der ama ben TV'lerden çok çektim. Sırf eski TV'imi de bulutlanma, buğulanma olduğu için yani siyah noktalar, çizgiler olduğu için izlemiyordum. Bunda da az bir şey görünce hevesim ve şevkim kaçtı. Sizde de var mıdır bu sorun, ne yapmak gerek?

Muhtemelen Tv'nin panel montajı sırasında o bölgeye toz kaçmış ya da herhangi bir şey. Hani şöyle düşünün, TV'nin kenarlarındaki kararmanın Tv'nin orta bölgesinde kabak gibi görünmesi, tabii beyaz ve yeşil fonda çok dikkat edildiğinde. Ne diyorsunuz?
Sonuçta siz sıfır bir tv almışsınız herşeyiyle sorunsuz olmalı içinizde en ufak bir soru tereddüt bırakmamalı bana soracak olursanız kesinlikle kabul edemem içim rahat etmez, arayın servisi kayıt açtırın gelsin baksınlar değişim gerekiyorsaki öyle görünüyor değiştirsinler tamiri bile kabul edemem.
 
N Çevrimdışı

natbolad

Yeni Üye
18 Haz 2018
1
36
merhaba,

kayınpedere aldım bu tv'yi ama biraz pişman oldum;
-wifi kendi kendine seçilemez oldu, fabrika ayarlarından düzeldi.
-ses var görüntü yok olayı oldu. fişi çıkarınca düzeldi.
-hd yayınlar 10/5 sd yayınlar 10/3.
bunun haricinde ölü piksel yol, bulutlanma var.

Sorum şu;
-kanal listesini usb'ye kaydedecek bir ayar bulamadım?
-son sürüm yazılımı nasıl yüklüyoruz? yukarıda yazdığım yazılımsal sorunların önüne geçebilir belki?

teşekkürler
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
merhaba,

kayınpedere aldım bu tv'yi ama biraz pişman oldum;
-wifi kendi kendine seçilemez oldu, fabrika ayarlarından düzeldi.
-ses var görüntü yok olayı oldu. fişi çıkarınca düzeldi.
-hd yayınlar 10/5 sd yayınlar 10/3.
bunun haricinde ölü piksel yol, bulutlanma var.

Sorum şu;
-kanal listesini usb'ye kaydedecek bir ayar bulamadım?
-son sürüm yazılımı nasıl yüklüyoruz? yukarıda yazdığım yazılımsal sorunların önüne geçebilir belki?

teşekkürler

Yükleme yönergesi aşağıdaki linkte ilk mesajda yazıyor. Yüklemeniz sonrası diğer sorunları tekrar görüşürüz. :ok

https://tavsiyeforumu.com/konu/vest...b120-mb130-mb140-cekirdek-yazilim-konusu.445/
 
O Çevrimdışı

olygosen

Yeni Üye
25 May 2018
40
41
Sonuçta siz sıfır bir tv almışsınız herşeyiyle sorunsuz olmalı içinizde en ufak bir soru tereddüt bırakmamalı bana soracak olursanız kesinlikle kabul edemem içim rahat etmez, arayın servisi kayıt açtırın gelsin baksınlar değişim gerekiyorsaki öyle görünüyor değiştirsinler tamiri bile kabul edemem.

Ya evdekiler bir şey olmaz bundan diyor da benim içim sinmiyor. Öyle ilk bakışta ben de anlamamıştım ama beyaz ekranda misket boyutunda karartı var TV'nin sağ orta kısmında, kimse sorsam ve o yeri göstersem evet var diyor ama sorun değil diyorlar. Şimdi iade ve değişim istesem süreç nasıl işleyecek? Bir kere tamir istemiyorum, sonrasında beni çok uğraştıracaksa da değmez diyorum. Şimdi TV'yi iade etsem ya başka bir TV verecekler ya da para iadesi, alalı 23 gün oluyor. Normalde her 100 kişiden 5 kişi sorun eder bunu, dikkat etmediğimde hiç rahatsız etmeyen bir karartı. Beyaz ekranda bile dikkatlice bakınca belli oluyor. Bunun için değer mi?
 
E Çevrimdışı

ertnn

Yeni Üye
30 May 2018
29
44
#olygosen hocam, benim eski 3D Samsung televizyonum da iki tane ölü piksel vardı Yeni aldığım Nexon TV de bir tane ölü piksel vardı bu TV'de de beyaz ekranda dediğiniz gibi çok küçük bir buğulanma görünüyor Bazen ama zerre kadar rahatsız etmiyor o olayı tamamen odaklanma ile alakalı Hatta televizyonun hiç bir ölü Pixel olmadığı halde sağ üst köşesinde 1 milimetre boyunda bir toz zerreciği kalmış onu bile gördüğümde uzaktan izlediğimde 2 metreden oraya odaklansam bile göremiyorum Yani bu Ufak tefek bir ölü piksel bazı ekranlarda olan Işık sızmalara kafaya takmayın bence bana göre uğraşmaya değmez Çünkü yeni gelen TV'de başka sorunlar da çıkabilir Vatan Computer'da çalışan tv ci arkadaşa sorduğumda 2000 TL'ye bu televizyonun bedava olduğunu ve piyasada bulunamayacağını söyledi O yüzden keyfine bakın boş verin bence
 
O Çevrimdışı

olygosen

Yeni Üye
25 May 2018
40
41
#olygosen benim eski 3D Samsung televizyonum da iki tane ölü piksel vardı Yeni aldığım Nexon TV de bir tane ölü piksel vardı bu TV'de de beyaz ekranda dediğiniz gibi çok küçük bir buğulanma görünüyor Bazen ama zerre kadar rahatsız etmiyor o olayı tamamen odaklanma ile alakalı Hatta televizyonun hiç bir ölü Pixel olmadığı halde sağ üst köşesinde 1 milimetre boyunda bir toz zerreciği kalmış onu bile gördüğümde uzaktan izlediğimde 2 metreden oraya odaklansam bile göremiyorum Yani bu Ufak tefek bir ölü piksel bazı ekranlarda olan Işık sızmalara kafaya takmayın bence bana göre uğraşmaya değmez Çünkü yeni gelen TV'de başka sorunlar da çıkabilir Vatan Computer'da çalışan tv ci arkadaşa sorduğumda 2000 TL'ye bu televizyonun bedava olduğunu ve piyasada bulunamayacağını söyledi O yüzden keyfine bakın boş verin bence

Söylediklerinizde haklılık payları da var tabii ki, güzel noktalara değinmişsiniz. Nihayetinde biz bu ürünü sıfır alıyoruz, fiyatının ne değerde olduğunun çok önemi yok. Ürünün fiyatı uygun diye kusurluluğunu kabul etmek, bunu onaylamak ne derece doğrudur sizin takdirinize bırakıyorum.

Dediğim gibi, kardeşim de seyrediyor, bana bunun gerekli olmadığını, hiçbir şekilde değmeyeceğini söylüyor ama 2 bin lira da az para değil, insan ödeyince kusursuz olmasını diliyor. Beyaz ekranda dikkatlice bakıldığında göze çarpıyor, genel bakışta hiç görünmüyor gibi ama odaklanınca sırıtıyor.

Dışarıdan biri tozdur, ne olacak der ama toz olmayınca insanın içi kemiriyor. Diyorum ki servisi çağırayım, iade ve değişim talep edeyim, eğer uygun teklifle karşılaşırsam ya iade alırım ya da değişim, farklı bir ürün. Gerçi o üründe de aynı problem yaşanırsa sürekli bunla uğraş dur. Bilemedim hocam ya.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Söylediklerinizde haklılık payları da var tabii ki, güzel noktalara değinmişsiniz. Nihayetinde biz bu ürünü sıfır alıyoruz, fiyatının ne değerde olduğunun çok önemi yok. Ürünün fiyatı uygun diye kusurluluğunu kabul etmek, bunu onaylamak ne derece doğrudur sizin takdirinize bırakıyorum.

Dediğim gibi, kardeşim de seyrediyor, bana bunun gerekli olmadığını, hiçbir şekilde değmeyeceğini söylüyor ama 2 bin lira da az para değil, insan ödeyince kusursuz olmasını diliyor. Beyaz ekranda dikkatlice bakıldığında göze çarpıyor, genel bakışta hiç görünmüyor gibi ama odaklanınca sırıtıyor.

Dışarıdan biri tozdur, ne olacak der ama toz olmayınca insanın içi kemiriyor. Diyorum ki servisi çağırayım, iade ve değişim talep edeyim, eğer uygun teklifle karşılaşırsam ya iade alırım ya da değişim, farklı bir ürün. Gerçi o üründe de aynı problem yaşanırsa sürekli bunla uğraş dur. Bilemedim hocam ya.


Yanlış anlaşılmasın yazdıklarım lakin ortada bir konu var, hem hakim hem savcı hem jandarma konumunda olmuşsunuz. Yazınızın final bölümünde direkt olark değişim iade ve teklifler tanımlaması ile bitirmişsiniz mevzuyu.

Sorun şu ki her ne kadar 6502 sayılı tüketiciyi koruma kanunu ve garanti esasları yönetmeliği tüketiciyi çok çok büyük ölçülerde koruyor olsa da, Üreticiler için de belli başlı tanımlamalar vardır mesela ''Kriter Dahilinde'' gibi.

Buna bir örnek eskiden bu tanımlamada 7 dağınık noktada, 5 bitişik noktada, aynı yarıda 3 adet, bitişik 2 adet şeklinde tanımlanan ÖLÜ PİKSEL uygulaması yeni tanımlamada 1 tane dahi olsa şeklinde yorumlanıyor. Yani üretici firmaların da belli başlı konuları kusur olarak görmeyip taleplerinizi reddetme hakkı var.

Firmaların iyi niyetli yaklaşımlarının sonucu olarak, sizin örnekte olduğu gibi ''Ben de iade veya değişim isteyeyim, bana da bakalım ne teklif edecekler ve ben de ikna olursam ona göre karar veririm artık'' havasına bürünmüşsünüz.

Kusura bakmayın lütfen ben yayınladığınız resimlere baktım, halka içerisine aldığınız yerleri de oturup tek tek incelerim ama bir şey göremedim ve o konu başlığında size yazdığım cevapta ''Muhtemelen foto olduğu için göremiyorumdur, gerçekte vardır elbette'' gibi bir şey yazdım. Şimdi bu durumda firma bunu kusur olarak kabul etmek zorunda değil. Bu koşullarda diğer arkadaşlara yapıldığı gibi 55'' ürün teklifi beklentinizin boşa çıkacağı konusunda kendi adıma %100 garanti verebilirim size.

Eğer bu derece basit şeyleri kafanıza takıyorsanız direkt olarak bu ürüne değişim değil iade talep edip, size kusursuz ürün satmayı vaat edebilecek, kendisine bu derece güvenecek olan hangi firma var ise bu özelliklerde bir tv yi size 2000TL ye vermeleri konusunda onlarla pazarlık etmenizi tasiye ederim.

''2000TL az para değil'' demişsiniz ancak eğer kusura bakmazsanız benim görüşüm AZ PARA olduğu yöndedir.

Bu özelliklerde bir tv için 2000TL az paradır :ok

KUSURSUZ TV arıyorsanız adresiniz de yanlış, son olarak da bunu yazmak isterim :ok
 
O Çevrimdışı

olygosen

Yeni Üye
25 May 2018
40
41
Yanlış anlaşılmasın yazdıklarım lakin ortada bir konu var, hem hakim hem savcı hem jandarma konumunda olmuşsunuz. Yazınızın final bölümünde direkt olark değişim iade ve teklifler tanımlaması ile bitirmişsiniz mevzuyu.

Sorun şu ki her ne kadar 6502 sayılı tüketiciyi koruma kanunu ve garanti esasları yönetmeliği tüketiciyi çok çok büyük ölçülerde koruyor olsa da, Üreticiler için de belli başlı tanımlamalar vardır mesela ''Kriter Dahilinde'' gibi.

Buna bir örnek eskiden bu tanımlamada 7 dağınık noktada, 5 bitişik noktada, aynı yarıda 3 adet, bitişik 2 adet şeklinde tanımlanan ÖLÜ PİKSEL uygulaması yeni tanımlamada 1 tane dahi olsa şeklinde yorumlanıyor. Yani üretici firmaların da belli başlı konuları kusur olarak görmeyip taleplerinizi reddetme hakkı var.

Firmaların iyi niyetli yaklaşımlarının sonucu olarak, sizin örnekte olduğu gibi ''Ben de iade veya değişim isteyeyim, bana da bakalım ne teklif edecekler ve ben de ikna olursam ona göre karar veririm artık'' havasına bürünmüşsünüz.

Kusura bakmayın lütfen ben yayınladığınız resimlere baktım, halka içerisine aldığınız yerleri de oturup tek tek incelerim ama bir şey göremedim ve o konu başlığında size yazdığım cevapta ''Muhtemelen foto olduğu için göremiyorumdur, gerçekte vardır elbette'' gibi bir şey yazdım. Şimdi bu durumda firma bunu kusur olarak kabul etmek zorunda değil. Bu koşullarda diğer arkadaşlara yapıldığı gibi 55'' ürün teklifi beklentinizin boşa çıkacağı konusunda kendi adıma %100 garanti verebilirim size.

Eğer bu derece basit şeyleri kafanıza takıyorsanız direkt olarak bu ürüne değişim değil iade talep edip, size kusursuz ürün satmayı vaat edebilecek, kendisine bu derece güvenecek olan hangi firma var ise bu özelliklerde bir tv yi size 2000TL ye vermeleri konusunda onlarla pazarlık etmenizi tasiye ederim.

''2000TL az para değil'' demişsiniz ancak eğer kusura bakmazsanız benim görüşüm AZ PARA olduğu yöndedir.

Bu özelliklerde bir tv için 2000TL az paradır :ok

KUSURSUZ TV arıyorsanız adresiniz de yanlış, son olarak da bunu yazmak isterim :ok

Adem Helvacı Ado hocam, sizinle polemiğe girecek halim yok. Genel olarak haklı olduğunuz için bir şey deme hakkını kendimde görmüyorum. Ancak forumda birçok kişi benzer problemler yaşadı, hatta siz de bir müşterinin ekrandaki problemini 3. seferde anca görebildiğini anlatmıştınız, müşteri ise sorun olmayacağını söyledi.

Yani buna benzer bir problem için daha önceki tavrınızı kıyasladığımda bu kadar sert bir yanıt alacağımı tahmin etmemiştim. Amacım 55' TV almak, ya da değişim için kıvranmak değil. İade önceliğim olurdu ki önerilen TV'ler buna oranla biraz geride kalıyor. Aynı ürünü değişim olarak sunarlarsa ne hoş olur ama ürün stokta yok. Ücret iadesi geriye kalıyor.

Ama çok bu toplara girmeden size kısa zaman içinde o bölgeyi daha net görüntüleyecek bir açı sunarım, özellikle uzaklaşınca tek renkte odaklanıldığında misket çapında bulutlanma, grimsi karartı görünüyor. Bunu daha net olarak görüntülersem hatırlatacağım.

Kusursuz bir TV arıyorsam adresim neresi olmalıydı? Fiyatı uygun, her bütçeye hitap eden Vestel ve BİM dayanışmasına başvurmam mı yanlış adres? Bilmiyordum, çok pardon.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Adem Helvacı Ado hocam, sizinle polemiğe girecek halim yok. Genel olarak haklı olduğunuz için bir şey deme hakkını kendimde görmüyorum. Ancak forumda birçok kişi benzer problemler yaşadı, hatta siz de bir müşterinin ekrandaki problemini 3. seferde anca görebildiğini anlatmıştınız, müşteri ise sorun olmayacağını söyledi.

Yani buna benzer bir problem için daha önceki tavrınızı kıyasladığımda bu kadar sert bir yanıt alacağımı tahmin etmemiştim. Amacım 55' TV almak, ya da değişim için kıvranmak değil. İade önceliğim olurdu ki önerilen TV'ler buna oranla biraz geride kalıyor. Aynı ürünü değişim olarak sunarlarsa ne hoş olur ama ürün stokta yok. Ücret iadesi geriye kalıyor.

Ama çok bu toplara girmeden size kısa zaman içinde o bölgeyi daha net görüntüleyecek bir açı sunarım, özellikle uzaklaşınca tek renkte odaklanıldığında misket çapında bulutlanma, grimsi karartı görünüyor. Bunu daha net olarak görüntülersem hatırlatacağım.

Kusursuz bir TV arıyorsam adresim neresi olmalıydı? Fiyatı uygun, her bütçeye hitap eden Vestel ve BİM dayanışmasına başvurmam mı yanlış adres? Bilmiyordum, çok pardon.

Kusursuzluk için gerekli bilgi imzamda yazıyor, yazdıklarım gözden kaçıyor en azından imzam dikkat çeker diye yazmıştım.

Ben bu gün bir hayvan tarafından (Bir tamirci) Üzerine basılmış ve bot izleri çıkmış olan polarizeri görüntüleyebilmek için oldukça uğraştım yine de çok başarılı olamadım, Çıplak göz ile rahatlıkla görülebilen, çekimde görülmeyebiliyor bu nedenle size ''Görmedim ama vardır mutlaka'' demiştim.

Yazdıklarımda sert bir özel yazım yok. Tavrım, tavrınıza paralel, eğer yazdıklarımda bir sertlik var ise, mesajınıza ancak o şekilde cevap verilebilir bir durum olduğu için olabilir şahsınıza özel bir sertlik yok, ben mesajlarda ne mesaj alıyorsam ona göre cevap yazıyroum. Sizin durumda algıladığım mesaj ise ''2000TL para verdim, her hakka sahibim'' mesajı olduğu için adresinizin yanlış olduğunu yazdım zira bu derece hassas yaklaşımınıza ne biz çözüm sunabilirz, Ne BİM, Ne VESTEL, Ne de panel üreticileri.

Ben sizden ne mesaj aldıysam muhtemelen servis de aynı mesajı alacaktır. Ellbette ki ''profesyonel kurumlar hissayata değil kurallara göre hareket eder'' dediğinizi duyar gibiyim ve size katılıyorum. Bu doğrultuda, ben de size kurallar dahilinde bu talebinizin reddedileceğini yamzıştım bir önceki mesjaımda. Hissi olarak hareket etmek isteyen servis de muhtemelen şunu düşünecektir ''Ben şimdi bu tv yi değiştirsem, yeni gelen tv de kimbilir neler bulacak, bu döngü hiç bitmez o zaman'' Servis bu düşünce ile topu teknik müdürlüğe atacak ve size diyecektir ki ''Aaabi bu normal, ama ben yine de resimlerini çekip teknik müdürlüğe göndereyim''

Teknik müdürlük resimlere bakıp 'Kriter dahilinde' diyecek ve sizin ret cevabınız resmi kanaldan gelmiş olacaktır.

Siz bu cevaptan mutlu olmayacak ve THH ye müracaat edeceksiniz, THH sizi haklı bulacak bir raporu elinize verip ''Şimdi VESTEL e gidebilirsin'' diyecek ve süreç bu şekilde ilerleyecek.

Sürecin sonunda siz o 2.000TL nizi iade alacaksınız.

Asıl sorun o noktadan sonra ne yapacağınız.


Yani yazdıklarıma mantıklı bir bakış sergilerseniz aslında size ne sert, ne de yanlış bir şey yazmamışım. :ok
 
O Çevrimdışı

olygosen

Yeni Üye
25 May 2018
40
41
Kusursuzluk için gerekli bilgi imzamda yazıyor, yazdıklarım gözden kaçıyor en azından imzam dikkat çeker diye yazmıştım.

Ben bu gün bir hayvan tarafından (Bir tamirci) Üzerine basılmış ve bot izleri çıkmış olan polarizeri görüntüleyebilmek için oldukça uğraştım yine de çok başarılı olamadım, Çıplak göz ile rahatlıkla görülebilen, çekimde görülmeyebiliyor bu nedenle size ''Görmedim ama vardır mutlaka'' demiştim.

Yazdıklarımda sert bir özel yazım yok. Tavrım, tavrınıza paralel, eğer yazdıklarımda bir sertlik var ise, mesajınıza ancak o şekilde cevap verilebilir bir durum olduğu için olabilir şahsınıza özel bir sertlik yok, ben mesajlarda ne mesaj alıyorsam ona göre cevap yazıyroum. Sizin durumda algıladığım mesaj ise ''2000TL para verdim, her hakka sahibim'' mesajı olduğu için adresinizin yanlış olduğunu yazdım zira bu derece hassas yaklaşımınıza ne biz çözüm sunabilirz, Ne BİM, Ne VESTEL, Ne de panel üreticileri.

Ben sizden ne mesaj aldıysam muhtemelen servis de aynı mesajı alacaktır. Ellbette ki ''profesyonel kurumlar hissayata değil kurallara göre hareket eder'' dediğinizi duyar gibiyim ve size katılıyorum. Bu doğrultuda, ben de size kurallar dahilinde bu talebinizin reddedileceğini yamzıştım bir önceki mesjaımda. Hissi olarak hareket etmek isteyen servis de muhtemelen şunu düşünecektir ''Ben şimdi bu tv yi değiştirsem, yeni gelen tv de kimbilir neler bulacak, bu döngü hiç bitmez o zaman'' Servis bu düşünce ile topu teknik müdürlüğe atacak ve size diyecektir ki ''Aaabi bu normal, ama ben yine de resimlerini çekip teknik müdürlüğe göndereyim''

Teknik müdürlük resimlere bakıp 'Kriter dahilinde' diyecek ve sizin ret cevabınız resmi kanaldan gelmiş olacaktır.

Siz bu cevaptan mutlu olmayacak ve THH ye müracaat edeceksiniz, THH sizi haklı bulacak bir raporu elinize verip ''Şimdi VESTEL e gidebilirsin'' diyecek ve süreç bu şekilde ilerleyecek.

Sürecin sonunda siz o 2.000TL nizi iade alacaksınız.

Asıl sorun o noktadan sonra ne yapacağınız.


Yani yazdıklarıma mantıklı bir bakış sergilerseniz aslında size ne sert, ne de yanlış bir şey yazmamışım. :ok

Adem Helvacı Ado Bey, anladım. İadeyi aldıktan sonra yapacağım bir şey yok, yine TV arayışına girip aynı sorunla karşılaşırsam aynısını yapacağım. :)

Bu arada, daha net bir görüntü daha sunup sizin takdirinize bırakıyorum. Aşağıdaki linkten inceleyiniz lütfen, daha net bir şekilde görünecektir. Orta bölgelerde siyah bir nokta fark edeceksiniz. Resimi mümkünse küçük ölçekte inceleyin, yakınlaşınca belirgin olmuyor. Resimi yukarı aşağı oynatınca siyah nokta göze geliyor.

LD4rJJ.png
 
E Çevrimdışı

edilaveroglu

Yeni Üye
19 Haz 2018
4
49
Merhaba,
LG marka bir tv kullanırken arıza sonucu 300 Tl karşılığı yaptırdım ama yeniden bir arıza sinyalleri vermeye başlayınca bende bir arayışa girmiş oldum. JVC 50 oldukça cazip iken bir adet müşteri den iade edilen bir ürüne denk geldim. Müşteri yandan mavi görünüyor diye iade etmiş, dün gittim baktım açtım ekranda yandan görünen herhangi bir renk yok iken kutunun açılmış olması beni düşündürdü. 2000 TL çok para değil ama az da değil. Panel vs kalitesi hakkında gayet güzel yorumlar okudum ama şunu öğrenebilirmiyim? ben bu TV ile kablolu network e bağlayarak diğer oda da ki pc den DLNA gibi bir sistem ile film seyredebilirmiyim?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
E edilaveroglu, Adem Helvacı Ado Bey anladığım kadarıyla bu konuda oldukça bana göre pro bir görüşe ve bilgiye sahipsiniz. Bu konuda fikriniz nedir? Şimdiden teşekkür ederim

Selamlar Azizim;
üründe DLNA desteği olduğu için bunu yapabilmenize bir engel yok yalnız DLNA desteği aynı zamanda kullanacağınız ekipmanda da bir yazılım desteği izteyen özelliktir, Buna bir örnek NERO HOME MEDİA 4 olarak verebilirim size :ok
 
E Çevrimdışı

edilaveroglu

Yeni Üye
19 Haz 2018
4
49
Selamlar Azizim;
üründe DLNA desteği olduğu için bunu yapabilmenize bir engel yok yalnız DLNA desteği aynı zamanda kullanacağınız ekipmanda da bir yazılım desteği izteyen özelliktir, Buna bir örnek NERO HOME MEDİA 4 olarak verebilirim size :ok


Şimdi 1 dk üstadım, işler değişti, tam vazgeçmişken, DLNA var mı bu cihazda? bende nero home var, LG den de DLNA ile oynatım yapabiliyorum. ama DTS de codec sorunu olduğu için izleyemiyordum. Bu cihaz da DLNA olması çok ilginç. Ama hala tereddüt yaşıyorum. Biraz kıl ve ayrıntıcı birissiyim, sanki bu TV ileride beni mutsuz edecek gibi görünüyor. Ön yargı mı bilemiyorum. Adem Helvacı Ado
 
Geri
Üst Alt