JVC 50'' 127 Ekran 4K BİM Satışı 50VU73T Model Televizyon Hakkında Bilgilendirme

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado abi az önce servis geldi, anakart arızası dedi, anakart sipariş verip size döneceğim gelip evde montajını yapacağım dedi.. ne dersin bu konuya?
Bu bakış açısı için gönülden teşekkür ediyorum o servis kardeşimize.
TV yi alıp götürüp ''Size haber verecekler'' diyerek evden çıkıp, TV yi atölyeye bırakıp Atölye ustasına bilgi vermeyip konunun sürümcemede kalmasına engel olmuş ve olması gerektiği gibi arıza tespitini evde yaparak müşterisini bilgilendirmiş, TV yi olası hasar, çizilme, yıpranma risklerine karşı korumak amacı ile anakartı evde değiştirmeyi uygun görmüş.

Gönülden teşekkür ve tebrik ediyorum.

Bir daha ki geldiğinde o kardeşimize selamlarımı iletmeni rica ediyorum.

Allah'ın bir kulunun bir insan evladına selamıdır, başka detaya gerek yok :ok
 
muratala5361 Çevrimdışı

muratala5361 

Süper Üye
3 Şub 2019
1,906
22
Bu bakış açısı için gönülden teşekkür ediyorum o servis kardeşimize.
TV yi alıp götürüp ''Size haber verecekler'' diyerek evden çıkıp, TV yi atölyeye bırakıp Atölye ustasına bilgi vermeyip konunun sürümcemede kalmasına engel olmuş ve olması gerektiği gibi arıza tespitini evde yaparak müşterisini bilgilendirmiş, TV yi olası hasar, çizilme, yıpranma risklerine karşı korumak amacı ile anakartı evde değiştirmeyi uygun görmüş.

Gönülden teşekkür ve tebrik ediyorum.

Bir daha ki geldiğinde o kardeşimize selamlarımı iletmeni rica ediyorum.

Allah'ın bir kulunun bir insan evladına selamıdır, başka detaya gerek yok :ok
Keşke her servis böyle olabilse de markalar memlekette ki kelaynakların ağzına düşmese
 
M Çevrimdışı

Maxim

Yeni Üye
8 May 2018
38
33
Beyler eve geldim garip bir sorun var , ses geliyor ama ekranda goruntu yok, kanallardan ses geliyor ama Video yok diye ekranda hata var.
Panelde sorun yok youtube felan goruntu geliyor video izliyorum tuslari kurcaladim bulamadim yardimci olurmusunuz.
 
BlackB Çevrimdışı

BlackB 

Süper Üye
25 May 2018
960
41
Bu bakış açısı için gönülden teşekkür ediyorum o servis kardeşimize.
TV yi alıp götürüp ''Size haber verecekler'' diyerek evden çıkıp, TV yi atölyeye bırakıp Atölye ustasına bilgi vermeyip konunun sürümcemede kalmasına engel olmuş ve olması gerektiği gibi arıza tespitini evde yaparak müşterisini bilgilendirmiş, TV yi olası hasar, çizilme, yıpranma risklerine karşı korumak amacı ile anakartı evde değiştirmeyi uygun görmüş.

Gönülden teşekkür ve tebrik ediyorum.

Bir daha ki geldiğinde o kardeşimize selamlarımı iletmeni rica ediyorum.

Allah'ın bir kulunun bir insan evladına selamıdır, başka detaya gerek yok :ok

tekrar merhaba,

daha önceki mesajlarım da belirttiğim gibi servis geldi ana kartı evde değiştirdi (17MB130P anakart takıldı) ve gitti. gittikten sonra tuttuğu yerdeki el izlerini silmek için tv'ye yaklaşınca tv nin üst kısmında sağdan sola boydan boya 3 çizgi oluştuğunu gördüm... hemen gelen servis elemanı ile iletişime geçtim ve fotoğraflarını gönderdim.. gelen arkadaş;

- fişi çekip tekrar takar mısın dedi, yaptık değişen birşey olmadı.
- panel arızaya geçmiş sana bir konsinye tv getirip tv'ye atölyeye alalım dedi.. o ne demek dedim. panel değişimi olabilir dedi.
- bir de lvds kablosundan da olabilir dedi.. inşallah kablodur dedim.

kendilerinden şuanda haber bekliyorum.

konuyla alakalı sizlerinde yorumu rica ediyorum Adem Helvacı Ado F fikoloji TEKNOwest teknovest

birkaç foto çektim ama en neti bu aşağıdaki, yakından odaklama problemi oluyor çekemedim net olarak..


IMG-20190620-WA0010.jpg
 
muratala5361 Çevrimdışı

muratala5361 

Süper Üye
3 Şub 2019
1,906
22
tekrar merhaba,

daha önceki mesajlarım da belirttiğim gibi servis geldi ana kartı evde değiştirdi (17MB130P anakart takıldı) ve gitti. gittikten sonra tuttuğu yerdeki el izlerini silmek için tv'ye yaklaşınca tv nin üst kısmında sağdan sola boydan boya 3 çizgi oluştuğunu gördüm... hemen gelen servis elemanı ile iletişime geçtim ve fotoğraflarını gönderdim.. gelen arkadaş;

- fişi çekip tekrar takar mısın dedi, yaptık değişen birşey olmadı.
- panel arızaya geçmiş sana bir konsinye tv getirip tv'ye atölyeye alalım dedi.. o ne demek dedim. panel değişimi olabilir dedi.
- bir de lvds kablosundan da olabilir dedi.. inşallah kablodur dedim.

kendilerinden şuanda haber bekliyorum.

konuyla alakalı sizlerinde yorumu rica ediyorum Adem Helvacı Ado F fikoloji TEKNOwest teknovest

birkaç foto çektim ama en neti bu aşağıdaki, yakından odaklama problemi oluyor çekemedim net olarak..


IMG-20190620-WA0010.jpg
Panel değişimi değilde tv değişimine zorlayın. Bide mb130 yerine nasıl mb130p kart takıyolar? Eski kart mb130 değilmiydi
 
BlackB Çevrimdışı

BlackB 

Süper Üye
25 May 2018
960
41
BlackB BlackB, anakart değişim öncesinde bu sorun varmıydı?

Hayır yoktu.. yaklaşık 14 aydır kullanıyorum görmedim.. olsa mutlaka görürdüm.

Panel değişimi değilde tv değişimine zorlayın. Bide mb130 yerine nasıl mb130p kart takıyolar? Eski kart mb130 değilmiydi

önceki kart mb130S'di.. onun yerine mb130P getirdiler.. ama onunla alakalı olduğunu sanmıyorum çünkü Adem Helvacı Ado daha P serisinin daha iyi olduğunu söylemişti..

değişim yaparlar mı bilmiyorum ama eğer panel değişecekse değişim talep edeceğim.
 
BlackB Çevrimdışı

BlackB 

Süper Üye
25 May 2018
960
41
lvds kablo kaynaklı olabilir.sonucu bizde bekliyoruz:ok
hadi inşallah ya..

nedir bu kablo acaba? yerine mi oturmamış ana kartı takarken, yoksa ana kartla alakası olmayan başka bir kablo mu? kabloyu değiştirince veya oturtunca yerine düzelir umarım.

haberdar ederim mutlaka..
 
T Çevrimdışı

toraman

Yeni Üye
28 May 2018
17
37
Kolay gelsin Adem Helvacı Ado Hocam bu tv yi tavsiyeler üzerine aldık severek de kullandık fakat aşağıdaki resimde işaretlediğim yerlerde görüldüğü gibi siyahlasmalar oluştu bunun sebebi nedir. Servis garanti buna bakar mı başına gelen var mı bu hata ?

20190621_182727.jpg
 
Geri
Üst Alt