sorun yine tekrarlamaya başladı, fiş takıp çıkartmaktan sıkıldım, servis çağırdım, cumartesi günü gelecekler..
bu arada Vestel servislerinin çalışan kişileri düşünerek daha esnek servis saatleri sunması iyi olurdu.. bana sundukları tek seçenek 3 ile 5 arası gelecekler oldu.. dedim çalışıyorum daha geç olmaz mı? olmaz.. o zaman bari cumartesi olsun dedim, kadın yine robotik bir sesle cumartesi 3 ile 5 arası gelecekler dedi
yazılım yüklemiş olmam TV'yi garanti kapsamı dışında bırakır mı? Birkaç kez factory reset attım ve full yazılım yükledim, ayrıca 3.62.35 çekirdek yazılım yüklü..
F
fikoloji
teknovest
Ado
Vestel de eğitim verdiğim dönemlerde, Katılımcılara bir soru sorardım. Hatta buna benzer bir soruyu DH de konu olarak açmıştım ama, Albani şikayet edip konuyu sildirtmişti o zaman
Açtığım konu başlığı ''Garanti verilir mi? Alınır mı?'' şeklindeydi, Ben ürün maliyet esasları ve hesaplama yöntemlerine atıfta bulunarak aslında garanti denen şeyi firmalar tarafından verilmediğini, tüketici tarafından parası verilerek satın alındığını ifade etmek istemiştim. Artık Can abimiz o zaman ki ruh hali ile Vermek Almak fiillerini nasıl yorumladıysa..
Neyse konumuza dönersek eğer,
Sorum şu olurdu katılanlara
Randevu verilir mi? Alınır mı?
Randevuyu veren taraf 3-5 arası derse bu dayatma olur
Randevu isteyen taraf ben 4-6 arası istiyorum derse bu da dayatma olur.
Randevu aslında temel olarak, karşılıklı olarak Mutabık kalınan zaman dilimidir. Ancak o zaman randevu olur.
Yani VESTEL de MT (Müşteri Temsilcisi) Eğitimlerinde Değerli Hocamız Sayın Nilgün Hanım bu katılımcılara abartısız binlerce kere bu konuyu anlatmış ve müşteriye randevu konusunda herhangi bir dayatmada bulunamayacaklarını gözümün önünde anlatmıştır. Kaldı ki bunlar sadece benim katıldığım eğitimlerdi. Nilgün hanım ve diğer hocalarımız bu konuda kaç eğitim vermiştir, kaç yıllar boyunca aynı konuların üstünde durmuştur varın siz düşünün artık. İşte o robotlaşma karşısında yapmanız gereken şey, Müşteri hizmetlerini arayarak servisin dayattığı zaman diliminde değil, sizin uygun olduğunuz zmaan diliminde hizmet almak istediğinizi belirtmek olmalıydı.
Bu dayatma olmaz, Neden?
Siz bir gününüzden feragat eder ve Müşteri Hizmetlerine ''Tamam madem ki benim talep ettiğim saatte servisin ekipleri uygun değil, o halde ben bir sonraki güne ancak yine 4-6 aralığına randevu istiyorum, Böylece servisinizin bu gün (Veya yarın) yoğun programından ben çıkarak kendilerini rahatlatmış oldum, böylece daha sonraki gün için ban auygun olan zaman dilimindeki randevuyu şimdiden aldım''
İşte şu basit cümle ve hareket ile siz yine dilediğiniz saat diliminde ancak bi rgün gecikmeli hizmet alabilirdiniz. Halen de alabilirsiniz
Yazılım konusuna gelince.
Hiç bir yetkili servis, Fabrikanın size sunduğu yazılım güncelleme hizmetini sorgulamaz. Teknik olarak müşteri memnuniyeti adı altında kendisinin yapması gereken işi siz yapmışsınız onları yormadan. Daha neyin hesabını soracaklar?
Arkadaşımızın belirttiği gibi oynanmış yazılımlar için aynı cümleyi kuramam elbette
Bu arada oynanmış yazılımlarda da yasal anlamda herhangi bir yükümlülüğünüz yok zira bu tv lerin yazılımı linux tabanlıdır ;)