JVC 50'' 127 Ekran 4K BİM Satışı 50VU73T Model Televizyon Hakkında Bilgilendirme

BlackB Çevrimdışı

BlackB 

Süper Üye
25 May 2018
956
40
Bende de aynı sorun oldu güncelleme yapmaya çalıştığım zaman yükseltmeye hazırlanıyor ekranında dönüyordu ben de fabrika ayarlarına dönmeye calistim uzun süre o şekilde kaldı ben de kapattım şimdi TV açılmıyor

geçmiş olsun.. F fikoloji ye TV seri no vererek destek alabilir ve full yazılımı yüklemeyi deneyebilirsin..
 
BlackB Çevrimdışı

BlackB 

Süper Üye
25 May 2018
956
40
Servisi aradık gelip yükleme yaptı düzeldi 62.35 yuklemisler hiç sevemedim TRT 4k sd gibi,filmlerde Türkçe altyazı desteği yok

hadi geçmiş olsun.. bende de 62.35 yüklü ve çok memnunum, tv den tv ye değişiyor mu bu yazılımların gösterdiği performans anlamadım.. kimi çok beğeniyor kimisi çamur gibi diyor:hmm
 
BlackB Çevrimdışı

BlackB 

Süper Üye
25 May 2018
956
40
Merhaba arkadaşlar,

Son zamanlarda tv'de sıkıntılar yaşamaya başladım.

* netflix tuşuna basıyorum gri ekranda kalıyor netflix logosu gelmiyor.
* youtube tuşuna basınca da aynı şey oluyor
* kapatma tuşuna basınca yaklaşık 4-5 saniye sonra tepki verip kapanıyor.
* açıldığında sadece 1. kanalı izliyebiliyorum ve sadece ses tuşları çalışıyor kumandada.. ses tuşları hariç hiçbir tuş çalışmıyor (menü tuşu dahil)
* dün akşam fişi çıkarıp taktığımda kendine gelir gibi oldu ve factory reset attım, ama sabah yine aynı sorunlarla karşılaştım

tv modeli: JVC 50VU73T

yardım rica ediyorum. şimdiden teşekkürler.


not: az önce tekrar fiş çekip taktım, herşey yolundaydı, netflix'e de girdim. Fakat çıkış yaptığımda yine gri ekranda kaldı, tv'ye geçmedi.. ardından yukarıda bahsettiğim aynı sorunlar olmaya başladı..

destek rica ediyorum F fikoloji TEKNOwest teknovest teraspy teraspy

sorun yine tekrarlamaya başladı, fiş takıp çıkartmaktan sıkıldım, servis çağırdım, cumartesi günü gelecekler..

bu arada Vestel servislerinin çalışan kişileri düşünerek daha esnek servis saatleri sunması iyi olurdu.. bana sundukları tek seçenek 3 ile 5 arası gelecekler oldu.. dedim çalışıyorum daha geç olmaz mı? olmaz.. o zaman bari cumartesi olsun dedim, kadın yine robotik bir sesle cumartesi 3 ile 5 arası gelecekler dedi :krotey

yazılım yüklemiş olmam TV'yi garanti kapsamı dışında bırakır mı? Birkaç kez factory reset attım ve full yazılım yükledim, ayrıca 3.62.35 çekirdek yazılım yüklü.. F fikoloji TEKNOwest teknovest A Ado
 
T Çevrimdışı

trkkrsy 

Süper Üye
26 Ara 2017
915
42
yazılım yüklemiş olmam TV'yi garanti kapsamı dışında bırakır mı? Birkaç kez factory reset attım ve full yazılım yükledim, ayrıca 3.62.35 çekirdek yazılım yüklü..


Yazılım yükleme sorumluluğu yükleyeni bağlar ama şu var, yüklenilen yazılım önemli !

Sen tv ye uyumlu yazılımı yüklemişsen adı "Güncelleme" olur. Sorun olmaz zannımca. Ama JVC 'ye Vestel yazılımı yüklenmeye çalışılır ya da yüklenirse bu "Custom Rom Upgrade" olur ki bu sakıncalı bi durum, hem yüklenirken, hem kullanırken hem de servislik olunduğunda.
 
muratala5361 Çevrimdışı

muratala5361 

Süper Üye
3 Şub 2019
1,906
21
sorun yine tekrarlamaya başladı, fiş takıp çıkartmaktan sıkıldım, servis çağırdım, cumartesi günü gelecekler..

bu arada Vestel servislerinin çalışan kişileri düşünerek daha esnek servis saatleri sunması iyi olurdu.. bana sundukları tek seçenek 3 ile 5 arası gelecekler oldu.. dedim çalışıyorum daha geç olmaz mı? olmaz.. o zaman bari cumartesi olsun dedim, kadın yine robotik bir sesle cumartesi 3 ile 5 arası gelecekler dedi :krotey

yazılım yüklemiş olmam TV'yi garanti kapsamı dışında bırakır mı? Birkaç kez factory reset attım ve full yazılım yükledim, ayrıca 3.62.35 çekirdek yazılım yüklü.. F fikoloji TEKNOwest teknovest A Ado
Burdaki yazılımlar vestelden çekildiği için %99 sorun olmaz. Full yazılımda sadece sizin tvnize özeldir o yüzden hiçbir şey olmaz. Anladılar diyelim ben yazılımdan felan anlamam dersin olur biter.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
sorun yine tekrarlamaya başladı, fiş takıp çıkartmaktan sıkıldım, servis çağırdım, cumartesi günü gelecekler..

bu arada Vestel servislerinin çalışan kişileri düşünerek daha esnek servis saatleri sunması iyi olurdu.. bana sundukları tek seçenek 3 ile 5 arası gelecekler oldu.. dedim çalışıyorum daha geç olmaz mı? olmaz.. o zaman bari cumartesi olsun dedim, kadın yine robotik bir sesle cumartesi 3 ile 5 arası gelecekler dedi :krotey

yazılım yüklemiş olmam TV'yi garanti kapsamı dışında bırakır mı? Birkaç kez factory reset attım ve full yazılım yükledim, ayrıca 3.62.35 çekirdek yazılım yüklü.. F fikoloji TEKNOwest teknovest A Ado


Vestel de eğitim verdiğim dönemlerde, Katılımcılara bir soru sorardım. Hatta buna benzer bir soruyu DH de konu olarak açmıştım ama, Albani şikayet edip konuyu sildirtmişti o zaman :kop

Açtığım konu başlığı ''Garanti verilir mi? Alınır mı?'' şeklindeydi, Ben ürün maliyet esasları ve hesaplama yöntemlerine atıfta bulunarak aslında garanti denen şeyi firmalar tarafından verilmediğini, tüketici tarafından parası verilerek satın alındığını ifade etmek istemiştim. Artık Can abimiz o zaman ki ruh hali ile Vermek Almak fiillerini nasıl yorumladıysa.. :kop

Neyse konumuza dönersek eğer,

Sorum şu olurdu katılanlara

Randevu verilir mi? Alınır mı?

Randevuyu veren taraf 3-5 arası derse bu dayatma olur
Randevu isteyen taraf ben 4-6 arası istiyorum derse bu da dayatma olur.

Randevu aslında temel olarak, karşılıklı olarak Mutabık kalınan zaman dilimidir. Ancak o zaman randevu olur.

Yani VESTEL de MT (Müşteri Temsilcisi) Eğitimlerinde Değerli Hocamız Sayın Nilgün Hanım bu katılımcılara abartısız binlerce kere bu konuyu anlatmış ve müşteriye randevu konusunda herhangi bir dayatmada bulunamayacaklarını gözümün önünde anlatmıştır. Kaldı ki bunlar sadece benim katıldığım eğitimlerdi. Nilgün hanım ve diğer hocalarımız bu konuda kaç eğitim vermiştir, kaç yıllar boyunca aynı konuların üstünde durmuştur varın siz düşünün artık. İşte o robotlaşma karşısında yapmanız gereken şey, Müşteri hizmetlerini arayarak servisin dayattığı zaman diliminde değil, sizin uygun olduğunuz zmaan diliminde hizmet almak istediğinizi belirtmek olmalıydı.

Bu dayatma olmaz, Neden?

Siz bir gününüzden feragat eder ve Müşteri Hizmetlerine ''Tamam madem ki benim talep ettiğim saatte servisin ekipleri uygun değil, o halde ben bir sonraki güne ancak yine 4-6 aralığına randevu istiyorum, Böylece servisinizin bu gün (Veya yarın) yoğun programından ben çıkarak kendilerini rahatlatmış oldum, böylece daha sonraki gün için ban auygun olan zaman dilimindeki randevuyu şimdiden aldım''

İşte şu basit cümle ve hareket ile siz yine dilediğiniz saat diliminde ancak bi rgün gecikmeli hizmet alabilirdiniz. Halen de alabilirsiniz :ok


Yazılım konusuna gelince.

Hiç bir yetkili servis, Fabrikanın size sunduğu yazılım güncelleme hizmetini sorgulamaz. Teknik olarak müşteri memnuniyeti adı altında kendisinin yapması gereken işi siz yapmışsınız onları yormadan. Daha neyin hesabını soracaklar?

Arkadaşımızın belirttiği gibi oynanmış yazılımlar için aynı cümleyi kuramam elbette :ok
Bu arada oynanmış yazılımlarda da yasal anlamda herhangi bir yükümlülüğünüz yok zira bu tv lerin yazılımı linux tabanlıdır ;)
 
BlackB Çevrimdışı

BlackB 

Süper Üye
25 May 2018
956
40
A Ado abi boşver büyüklük bizde kalsın onlar dayattıkları ile kalsınlar.. Belli ki Nilgün hanımı dinlememiş bu arkadaşlar:hihi

ben yine bir full yazılım yükledim az önce.. gelsin baksınlar dayattıkları tarih saatte. artık gelişmelerden sizi de haberdar ederim?
 
BlackB Çevrimdışı

BlackB 

Süper Üye
25 May 2018
956
40
yok garantiden değişecekler.. ben neden olur dedim, elektrik faz vs birşeyler söyledi aha dedim kullanıcı kaynaklı deyip bana kitleyecek masrafı diye düşündüm ama garantiden halledeceğiz dedi ?

bakalım neler olacak.
 
muratala5361 Çevrimdışı

muratala5361 

Süper Üye
3 Şub 2019
1,906
21
yok garantiden değişecekler.. ben neden olur dedim, elektrik faz vs birşeyler söyledi aha dedim kullanıcı kaynaklı deyip bana kitleyecek masrafı diye düşündüm ama garantiden halledeceğiz dedi.

bakalım neler olacak.
Hadi hayırlısı o zaman. Evde değişmeleri garip ama tv normalde çalışıyorsa evdekileri tv siz bırakmamak için böyle bir karar vermiş olabilirler.
 
BlackB Çevrimdışı

BlackB 

Süper Üye
25 May 2018
956
40
evet bende şaşırdım.. ne zaman alacaksınız tv'yi dedim anakart felan deyince, almayacağım kart gelsin buraya gelip değiştireceğim dedi.. güzel uygulama, git gel bekle derdi yok :cigara
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri