İnceHesap CorsairHS35 Değişim/İade 9 Ay

teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,320
64
MPorsuk Çevrimdışı

MPorsuk 

Yeni Üye
7 Tem 2021
42
32
Konuyu takip eden, destek ve fikir veren herkese 69 günün sonunda yeniden selam :):cay
Bugün incehesabın teknik birimi tarafından arandım, konunun o kadar uzağındalar ki 2.sefer kargoyu kendilerine gönderdiğimden bile habersiz " elimizde bir " klavye " ürününüz var kargoyla sorun mu yaşadınız ? " diye arandım.. neyse arayan beyefendiye tekrar uzun uzadıya konuyu anlattım, teknik birim müdürü ve satış sonrası müşteri ilişkileri müdürüyle konuşup tarafıma tekrar dönüş yaptı. Bu arada kendilerini THH'ye şikayet ettiğimden bile habersizler. Nasıl oluyorsa anlamadım.

Ezcümle müdürleriyle görüştükten sonra tekrar aradı ve " pazartesi günü iade işlemini onaylayacaklarını ancak benim THH başvurumu geri çekmemi istediler " ben de karşılık olarak siz iadeyi onaylayın ben de geri çekeyim dedim fakat bu durumda THH sonucunu bekleyeceklerini söylediler. O halde tarafıma yazılı bir mail atmalarını istedim ve attılar(görsel ekleyeceğim). Şimdi sizlere soruyorum, sizce THH şikayetimi geri çekmeli miyim ? Yoksa iadeyi alıp öyle mi yapmalıyım bu işlemi. Bu iade konusunda da haklarında çok fazla şikayet var. Pek güvenemedim. Pazartesi iadeyi onaylayacaklarını ücretin geri iadesinin takriben cuma gününe kadar hesabımda olacağını söylediler. 70-75 güne varacak bu problemin çözülmesi. Sizce ne yapmalıyım. Aklıma şu geldi siz en azından sistem üzerinden iadeyi onaylayın ben siteniz üzerinden bunu göreyim şikayetimi geri alırım o sırada sizde para iadesi yaparsınız diyebilirim. Yada zaten uğraşacağım kadar uğraştım THH süreci devam etsin kendileri uğraşıp dursun belki ceza bile alırlar mı ? diye düşünüyorum.
resim_2021-08-07_003348.png


Sizler ne dersiniz ? Ne yapmalıyım ? A Adem Helvacı ağabey bu konuda bir söz, destek olarak size de danışmak isterim. Tabi konunun başından beri ilgilenen diğer arkadaşlar ve ağabeyler de fikir belirtirse çok sevinirim.
Teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Konuyu takip eden, destek ve fikir veren herkese 69 günün sonunda yeniden selam :))
Bugün incehesabın teknik birimi tarafından arandım, konunun o kadar uzağındalar ki 2.sefer kargoyu kendilerine gönderdiğimden bile habersiz " elimizde bir " klavye " ürününüz var kargoyla sorun mu yaşadınız ? " diye arandım.. neyse arayan beyefendiye tekrar uzun uzadıya konuyu anlattım, teknik birim müdürü ve satış sonrası müşteri ilişkileri müdürüyle konuşup tarafıma tekrar dönüş yaptı. Bu arada kendilerini THH'ye şikayet ettiğimden bile habersizler. Nasıl oluyorsa anlamadım.

Ezcümle müdürleriyle görüştükten sonra tekrar aradı ve " pazartesi günü iade işlemini onaylayacaklarını ancak benim THH başvurumu geri çekmemi istediler " ben de karşılık olarak siz iadeyi onaylayın ben de geri çekeyim dedim fakat bu durumda THH sonucunu bekleyeceklerini söylediler. O halde tarafıma yazılı bir mail atmalarını istedim ve attılar(görsel ekleyeceğim). Şimdi sizlere soruyorum, sizce THH şikayetimi geri çekmeli miyim ? Yoksa iadeyi alıp öyle mi yapmalıyım bu işlemi. Bu iade konusunda da haklarında çok fazla şikayet var. Pek güvenemedim. Pazartesi iadeyi onaylayacaklarını ücretin geri iadesinin takriben cuma gününe kadar hesabımda olacağını söylediler. 70-75 güne varacak bu problemin çözülmesi. Sizce ne yapmalıyım. Aklıma şu geldi siz en azından sistem üzerinden iadeyi onaylayın ben siteniz üzerinden bunu göreyim şikayetimi geri alırım o sırada sizde para iadesi yaparsınız diyebilirim. Yada zaten uğraşacağım kadar uğraştım THH süreci devam etsin kendileri uğraşıp dursun belki ceza bile alırlar mı ? diye düşünüyorum.


Sizler ne dersiniz ? Ne yapmalıyım ? A Adem Helvacı ağabey bu konuda bir söz, destek olarak size de danışmak isterim. Tabi konunun başından beri ilgilenen diğer arkadaşlar ve ağabeyler de fikir belirtirse çok sevinirim.
Teşekkür ederim.

resim_2021-08-07_003348.png
Hesabınıza para gelene kadar sakın şikayetinizi çekmeyin.
Niyetlerinde ciddi iseler o para hesabınıza geçer.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Konuyu takip eden, destek ve fikir veren herkese 69 günün sonunda yeniden selam :))
Bugün incehesabın teknik birimi tarafından arandım, konunun o kadar uzağındalar ki 2.sefer kargoyu kendilerine gönderdiğimden bile habersiz " elimizde bir " klavye " ürününüz var kargoyla sorun mu yaşadınız ? " diye arandım.. neyse arayan beyefendiye tekrar uzun uzadıya konuyu anlattım, teknik birim müdürü ve satış sonrası müşteri ilişkileri müdürüyle konuşup tarafıma tekrar dönüş yaptı. Bu arada kendilerini THH'ye şikayet ettiğimden bile habersizler. Nasıl oluyorsa anlamadım.

Ezcümle müdürleriyle görüştükten sonra tekrar aradı ve " pazartesi günü iade işlemini onaylayacaklarını ancak benim THH başvurumu geri çekmemi istediler " ben de karşılık olarak siz iadeyi onaylayın ben de geri çekeyim dedim fakat bu durumda THH sonucunu bekleyeceklerini söylediler. O halde tarafıma yazılı bir mail atmalarını istedim ve attılar(görsel ekleyeceğim). Şimdi sizlere soruyorum, sizce THH şikayetimi geri çekmeli miyim ? Yoksa iadeyi alıp öyle mi yapmalıyım bu işlemi. Bu iade konusunda da haklarında çok fazla şikayet var. Pek güvenemedim. Pazartesi iadeyi onaylayacaklarını ücretin geri iadesinin takriben cuma gününe kadar hesabımda olacağını söylediler. 70-75 güne varacak bu problemin çözülmesi. Sizce ne yapmalıyım. Aklıma şu geldi siz en azından sistem üzerinden iadeyi onaylayın ben siteniz üzerinden bunu göreyim şikayetimi geri alırım o sırada sizde para iadesi yaparsınız diyebilirim. Yada zaten uğraşacağım kadar uğraştım THH süreci devam etsin kendileri uğraşıp dursun belki ceza bile alırlar mı ? diye düşünüyorum.


Sizler ne dersiniz ? Ne yapmalıyım ? A Adem Helvacı ağabey bu konuda bir söz, destek olarak size de danışmak isterim. Tabi konunun başından beri ilgilenen diğer arkadaşlar ve ağabeyler de fikir belirtirse çok sevinirim.
Teşekkür ederim.

resim_2021-08-07_003348.png
Geri çekme sonucu bekle direk icraya ver icra masrafını ödesinler
 
MPorsuk Çevrimdışı

MPorsuk 

Yeni Üye
7 Tem 2021
42
32
Söyledikleri şey tam olarak " şikayetinizi geri çektiğinizin bir kanıtını belge olarak bize mail atın, biz de iade işlemini onaylayalım " oldu. O yüzden bende biraz şüphede kaldım. Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Umut Barış Umut Barış , @denysmih6 icraya verecek kadar büyük bir para olmadığını düşünerek, şikayet ettiğim kurum bununla ilgilenmez diye düşünüyorum ama dediğiniz gibi olabilecek bir durumsa gerçekten isterim bunlarla uğraşmayı. Çünkü hatalarını bile bu şekilde tehditvari çözmeleri pek hoşuma gitmedi.

Ayrıca ilgili cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Söyledikleri şey tam olarak " şikayetinizi geri çektiğinizin bir kanıtını belge olarak bize mail atın, biz de iade işlemini onaylayalım " oldu. O yüzden bende biraz şüphede kaldım. Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Umut Barış Umut Barış , @denysmih6 icraya verecek kadar büyük bir para olmadığını düşünerek, şikayet ettiğim kurum bununla ilgilenmez diye düşünüyorum ama dediğiniz gibi olabilecek bir durumsa gerçekten isterim bunlarla uğraşmayı. Çünkü hatalarını bile bu şekilde tehditvari çözmeleri pek hoşuma gitmedi.
Siz hakkınızı sonuna kadar arayın.
Sakın oyuna gelmeyin.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Söyledikleri şey tam olarak " şikayetinizi geri çektiğinizin bir kanıtını belge olarak bize mail atın, biz de iade işlemini onaylayalım " oldu. O yüzden bende biraz şüphede kaldım. Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Umut Barış Umut Barış , @denysmih6 icraya verecek kadar büyük bir para olmadığını düşünerek, şikayet ettiğim kurum bununla ilgilenmez diye düşünüyorum ama dediğiniz gibi olabilecek bir durumsa gerçekten isterim bunlarla uğraşmayı. Çünkü hatalarını bile bu şekilde tehditvari çözmeleri pek hoşuma gitmedi.
ver hocam sen icraya onlara kapak olsun
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Net anlaşılır " oyuna gelmeyin :mutlu " pekala o zaman şikayeti gerçi çekmeyip, durumu onlara bu şekilde ileteceğim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Tamamdır o zaman devam edeceğim ne gerekiyorsa. Tekrar çok teşekkür ederim.
İade etmeleri için bir engel yok.
İade etmek isteyene IBAN veya kredi kartı bilgileri orada. :kiskis
İade gördüğünüzde de gider THH ile görüşürsünüz, dilekçe vs ile talebinizi geri çekersiniz bu kadar basit.

Yeşilçam filmi mi bu, yok şikayeti geri çek parayı al vs.
Kaç gün olmuş bir kulaklık ücretini iade edememişler.
Şimdi de koşul sunuyorlar, kurumsallıklarındaki seviyeyi iyice gördüm.

Sevgili A Adem Helvacı nın da dediği gibi, yaptırım olmadıkça böyle manzaraları daha çok göreceğiz. :bilmiyom
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
İade etmeleri için bir engel yok.
İade etmek isteyene IBAN veya kredi kartı bilgileri orada. :kiskis
İade gördüğünüzde de gider THH ile görüşürsünüz, dilekçe vs ile talebinizi geri çekersiniz bu kadar basit.

Yeşilçam filmi mi bu, yok şikayeti geri çek parayı al vs.
Kaç gün olmuş bir kulaklık ücretini iade edememişler.
Şimdi de koşul sunuyorlar, kurumsallıklarındaki seviyeyi iyice gördüm.

Sevgili A Adem Helvacı nın da dediği gibi, yaptırım olmadıkça böyle manzaraları daha çok göreceğiz. :bilmiyom
iadeyi yaparlar THH savunmasın,da tüketiciye ücret iadesi yapıldı derlerdi konusuz kaldığı için dosya kapanırdı
 
MPorsuk Çevrimdışı

MPorsuk 

Yeni Üye
7 Tem 2021
42
32
İade etmeleri için bir engel yok.
İade etmek isteyene IBAN veya kredi kartı bilgileri orada. :kiskis
İade gördüğünüzde de gider THH ile görüşürsünüz, dilekçe vs ile talebinizi geri çekersiniz bu kadar basit.

Yeşilçam filmi mi bu, yok şikayeti geri çek parayı al vs.
Kaç gün olmuş bir kulaklık ücretini iade edememişler.
Şimdi de koşul sunuyorlar, kurumsallıklarındaki seviyeyi iyice gördüm.

Sevgili A Adem Helvacı nın da dediği gibi, yaptırım olmadıkça böyle manzaraları daha çok göreceğiz. :bilmiyom

Aslında tam olarak ben de böyle düşünüyorum fakat işte bezdirdiler insanı " Allah kahretsin tamam deyip " yapacak duruma geldim. Fakat düşününce dediğiniz gibi utanmaları ve özür dileyip hatalarını telafi etmeleri gerekirken şikayeti geri çekmem karşılığında iade yapacaklarını söylüyorlar. Geriye dönüp baktığımda zaten ihtiyacım olan sürede kulaklığı kullanamayıp başka bir alternatifle işlerimi hallettim eee parada ben de değil varsın 1-2 ay daha olmasın dolayısıyla işlemlere devam edip hakkımı aramamak için bir sebep yok.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

iadeyi yaparlar THH savunmasın,da tüketiciye ücret iadesi yapıldı derlerdi konusuz kaldığı için dosya kapanırdı
Evet başka örnek dosyalar ve şikayetlerde bende sürecin böyle ilerlediğini gördüm. Fakat savunmalarını tarihini tam olarak bilmiyorum ama sanırım Temmuz başı gibi THH'ne iletmişlerdi. O gün bugündür süreç THH'inde bekliyordu. Gerçi sanıyorum dediğiniz gibi yapsalar ve bir yazı, dilekçe verseler biz iadeyi müşteriye yaptık. Dolayısıyla dosyayı kapatabilirsiniz diye sanıyorum THH'de anlaşıyla karşılar en fazla benim tarafımdan da bir onay yazısı isterdi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Çünkü ben 16.06.2021 tarihinde THH'ne başvurumu yapmıştım. Ortalama 10-12 gün sonra " savunması geldi " durumuna güncellenmişti başvuru.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt