İnceHesap CorsairHS35 Değişim/İade 9 Ay

MPorsuk Çevrimdışı

MPorsuk 

Yeni Üye
7 Tem 2021
42
33
Herkese Merhaba, konuyu mümkün olduğunca çok insana ulaştırmak adına forumlarda ve sosyal mecralarda paylaşmak için açıyorum. Foruma ilk mesajımı da bu şekilde atmak istiyorum. ( Bu niyet ve doğrudan sayın Adem Helvacı Adem Helvacı ağabeyede mail attım. Derdim sadece kendi sorunum çözülsün değil. Bunu zaten THH ile sağlamak mümkün yada ürünü alıp Corsair'e göndermekle çözebilirim. Fakat ŞikayetVar ve diğer forum sitelerinde bu konu üzerinden o kadar çok şikayet ve mağduriyet var ki daha da fazla insana ulaşmak isteme sebebimde budur.)
Öncelikle sormak istediğim daha önce başıma gelmediği için; THH sürecinde olan bir konu süreç devam ederken sonuca kadar beklenir mi ? Yoksa firma uzlaşı için tarafımıza ulaşılır mı bunu bilmiyorum.
İncehesap.com üzerinden geçtiğimiz 28.05.2021 tarihinde Corsair HS35 satın aldım. 03.06.21 tarihinde teslim edildi. Ürünü paketten çıkardım denedim üründe temas problemi vardı. Hemen kendilerine durumu ilettim bu sırada kutu açılış videolarında fark ettiğim bir ayrıntı dikkatimi çekti. Kulaklığın tamamında jelatin var her iki kulakta da. Benim ürünümde bunlar çıkmadı. Ayrıca kutu içeriğinin poşetleri de bir enteresandı. Tüm bunlara rağmen kulaklık arızalı diye değişim istedim. 04.06.21 tarihinde verdikleri kod ile kargoladım. Ürünü teslim alıp servise gönderdiler. Sanki ürünü ben kullanıp bozmuşum gibi normal garanti süreci başladı. Peki dedik bekleyelim. Baktım ki değişim ya da iade işlemi olmayacak, kendileriyle yeniden iletişime geçerek ürünü kabul etmeyeceğimi tarafıma yeniden kargolanmaması gerektiğini söyledim. Kabul etmeyip geri gönderirsiniz dediler. 2-3 gün kargo bekledim, daha sonra ürünü getiren kargo görevli arkadaşa durumu açıklarken de kendi adıma özür diledim. Ben bunun olmasını istemedim ama onlar zorla gönderdi diye. Gelen arkadaş " abi zaten bilerek gönderiyorlar belki vicdan yapar kabul edersiniz zihniyetiyle sizin bir suçunuz yok " diye açıklama yaptı. Sağ olsun güler yüzle iade olarak işaretledi. Yaklaşık olarak 39 gündür ürünü satın almış ama kullanamamış biri olarak tavsiyem kendilerinden alışveriş yapmamanızdır. Ayrıca " Gaming gecelerinde iade, arızalı, ayıplı veya kargoda hasar görmüş ürünleri sattıkları iddiası bu açıdan bakılınca gayet mantıklı duruyor.
Neyse, gerisin geriye ürünü geri gönderdim, iletişime geçme zahmetini "şikayet var" üzerinden yaptıktan sonra gösterdikleri için konuyu tekrar anlattım. O da ne ürünü almalarına rağmen yeniden servise göndermeyi düşünüyorlar. Pek tabii ürün ellerinde bekliyor.
Günlerdir yazışmalar, her gün müşteri hizmetleriyle telefonda konuşmalar sürüyor.
Ürün faturasını, fotoğraflarını, kendi sistemleri üzerinde bulunan mesajlaşma ve mailleri dilerseniz iletebilirim.
Ayrıca ilk iade/değişim talebi oluşturduğum notu sizinle paylaşmak istiyorum.

resim_2021-07-07_033326.png


Ürün bugünün 07.07.2021 tarihi ile tarafıma 3.kez gönderilmiştir. Fakat dediğim gibi SIFIR alınan bir ürünü tamir edilmiş olarak kullanmak istemiyorum. Ayrıca jelatinlerinden de anlaşılacağı üzere zaten daha önceden açılmış bir üründü. Dolayısıyla geçtiğimiz cuma günü elime ulaşan kargoyu, gelen kargo görevlisi ile beraber yeniden kendilerine ilettim. Bunun üzerine kendileriyle iletişime geçtiğimde sürecin THH'ye göre devam edeceği cevabını aldım. Düşünsenize bir ürün alıyorsunuz yasal süresi 14 gün olan değişim iade zamanı bunu kabul etmeyip süreci 39 güne kadar uzatabiliyorlar. THH'den gelecek karara göre aksiyon alacağız. Fakat ciddi anlamda bu süreci duyurabildiğim kadar çok insana duyurup 269 TL'ye ne kadar kötü bir reklam yapılabilir kendilerine de göstermek istiyorum.

Sözün özü " İncehesap bozuk ve kullanılmış ürünleri ya tutarsa diye düşünerek gönderiyor. Müşteri hizmetlerinin sabrı ve çözüm sunma gayreti var ama kategori sorumluları insanların sabrını zorluyor. Sinir stres sahibi olmak istiyorsanız boşa harcayacak zaman ve paranız varsa İncehesap.com 1 numaralı adres :) "
Ayrıca her dönüş yapan da farklı bir cevap verip size kafayı yedirir, biri değiştireceğiz der öteki olmaz der.
İade koşulları sözleşmeyle sabittir. Başınıza gelirse hakkınızı aramaktan çekinmeyin.
Ekonomik olsun diye indirim kovaladığımız kötü zamanlardan geçsek bile almayın arkadaşlar sorun yaşarsanız çözümü çok çok vakit alıyor. O da bakalım çözülecek mi? Akıl vermek haddime olmasa da gidin Amazon'un kendi mağazasından alın hem 24 saatte elinize ulaşsın hem de dert edinmeyin.( ürünü aldığım gece Amazon'da da aynı fiyattan satılıyordu ben satın alana kadar stoklara yetişemedim, dedim ne fark eder 0 ürün alıyoruz. Buradan alalım. Demez olaydım.)

Durumu tüm delilleriyle beraber Corsair'e de ayrıca bildirdim.( Corsair'den cevap geldi, ürünü kendilerine Hollanda'ya yollamamı hem para iadesi hem de ürünün değişimini sağlayacağını söylediler.)
Son olarak eğer problem olmayacaksa bırakmak isterim.
Bu da mesela başka bir tüketicinin aynı sorun için açtığı şikayet konusu;
Ayrıca kendileri hakkında özellikle kulaklık ve bilumum teknolojik ürünler hakkında 2.el ürün satışı iddiası ve bunları iade değişim yapmama konuları için ; linkinden takip edebilirsiniz.
Bakalım altı üstü bir kulaklık değişimi daha kaç gün sürecek. Arızalı ve açılmış bir ürün olduğunu da tekrar hatırlatayım.
Bilginiz olsun paranız ya cebinizde kalsın ya da başka satıcılardan ürün alın.
Süreç şuan THH ile devam ediyor. Fakat ne paramı kullanıp başka ürün alabiliyorum. Ne de ürünü kullanabiliyorum. Aldığım tarih itibariyle ihtiyacım olduğu için satın aldığım ürünün yerine şuan telefon kulaklığımla idare etmek durumundayım.
Konunun başında belirttiğim gibi siz diğer tüketicilere ulaşmak adına paylaşmak istedim.
Saygılarımla.
IMG-20210601-WA0005.jpg
P_20210601_121050_vHDR_On_HP.jpg

Kendileriyle aramda geçen tüm mesaj ve mailleri de isterseniz paylaşabilirim.
 
Son düzenleme:
MPorsuk Çevrimdışı

MPorsuk 

Yeni Üye
7 Tem 2021
42
33
Açıkçası ürün arızalı olmasaydı o iki parça jelatin/ambalaja takılmazdım bile. Çünkü arıza konusu üzerinden youtube videolarına bakarken fark ettim o eksiklikleri. Y Kablo dediğimiz o ara aparatın poşeti de erimiş gibiydi mesela sanki çakmakla eritip büzüştürülmüş gibi. Böyle sorun çıkaracaklarını hiç tahmin etmediğimden detaylı fotoğraflar çekmedim. Hatta değişim mesajından sonra sayfalarına olumlu yorum bile yaptım fakat baya erken davranmışım. Bakalım süreç bizi nereye götürecek.

Bu arada başta dediğim gibi şunu merak ediyorum. THH sürecinde olan bir konu süreç devam ederken sonuca kadar beklenir mi ? Yoksa firma uzlaşı için tarafımıza ulaşabilir mi ? Çünkü kendilerinin dediğine göre THH'den bir sonuç çıkana kadar işlem yapamayacakları yönünde.
 
smili72 Çevrimdışı

smili72 

Süper Üye
6 Mar 2018
1,532
52
Ürünü kargodan ilk teslim aldığınız güne ait kutu açma videonuz elinizde var mı THH'ne sunabileceğiniz? Firmalar ceza yiyecekleri için kolay kolay sürecin bitmesini bekleyelim demezler de ZGüvendikleri başka bir durum var o zaman...
 
MPorsuk Çevrimdışı

MPorsuk 

Yeni Üye
7 Tem 2021
42
33
Ürünü kargodan ilk teslim aldığınız güne ait kutu açma videonuz elinizde var mı THH'ne sunabileceğiniz? Firmalar ceza yiyecekleri için kolay kolay sürecin bitmesini bekleyelim demezler de ZGüvendikleri başka bir durum var o zaman...
Kutu açma videosu yok fakat fotoğraflar var. Zaten anında kendilerine de durumu izah etmiştim kabul etmişlerdi. Sonra servise gidince tamir edildi ürün arızalı olduğunu kendi yetkili servisi ve distribütör firma onayladı.

Güvendikleri şey ne olabilir peki sizce ? Neden soruyorum bunu çünkü uzaktan yapılan satışlarda 14 gün değişim/iade yapılabilecek yasal bir süre var. Burada ürün arızalı çıkıyor. Kendileri de kontrol sağlayıp bu arızayı onaylayıp tamir ediyorlar. Tamir edilmiş bir ürün kullanmayacağımı da bildirdim en başından. Yukarıda paylaştığım ekran alıntısı ürünü ilk kez taraflarına ilettiğim kendilerinin de istediği değişim/iade arıza notudur. Gönül isterdi ki " evet kardeşim bu arızalı bir ürün biz değişimini yapıp yolluyoruz sana" demelerini fakat nerede tam aksine paranızı ve satın aldığınız malı gasp ediyorlar. Ayrıca yasal haklarınızı da tanımıyorlar.
Hijyen koşulu sebebiyle iade alamayacaklarını belirtmişlerdi ben iade isteyince fakat ne satış sözleşmesinde ne de bu ürünün satıldığı internet sitelerinde satın aldığım 28.05.2021 tarihi ile bir belirti yoktur. Gerçekten çok merak ediyorum firmaların bu denli müşteriyi kovan davranışlarda bulunma sebebini. Sonra işte Amazon niye büyüyor. :krokop Seneler önce kendilerinden alışveriş yapmıştım bu arada ürün sorunsuz çıktığı için yeniden çok araştırmadım güncel durumlarını. Oysaki yüzlerce şikayet varmış.
 
Son düzenleme:
Karatepe Çevrimdışı

Karatepe

Yeni Üye
25 Haz 2021
29
25
Adem abinin her videoda bahsettiği gibi eğer tüketicinin hakkı yenip iş thh ye kalıyorsa bu işin sonunda yaptırımda yapılmalı tüketicinin hakkı yendiği için tüketiciye tazminat ödenmeli yoksa thh ye de başvursak lehimizede karar çıksa mağdur olan yine biziz
 
MPorsuk Çevrimdışı

MPorsuk 

Yeni Üye
7 Tem 2021
42
33
Adem abinin her videoda bahsettiği gibi eğer tüketicinin hakkı yenip iş thh ye kalıyorsa bu işin sonunda yaptırımda yapılmalı tüketicinin hakkı yendiği için tüketiciye tazminat ödenmeli yoksa thh ye de başvursak lehimizede karar çıksa mağdur olan yine biziz
Evet çok haklı bir söyleyiş. Şimdi bu küçük bir meblağ olabilir fakat ben 3-4.000 TL'lik bir ekran kartı, işlemci de almış olabilirim. Keza insanlar alıyor bunları ben de aldım. O acil bir ürün olabilir, bu geçen sürede parasını alıyor firma ürün yok. Ne yapacak bu vatandaş o acil ürünü borç harç başka bir yerden temin edecek. Dolayısıyla bir tazmin hakkı olmalı insanların.
(Kulaklık gibi elzem olmayan bir ürün için geçerli olmayabilir)
Örnek olarak ben geçen yıl pandeminin ilk yasak dönemlerinde evden iş yaparken güç kaynağım patladı mesela 2-3 gün içinde hallettim hallettim yoksa elimdeki freelance iş uçup gidecek hem kazanacağım paradan hem de pcden olacaktım bu süreçte.
 
MPorsuk Çevrimdışı

MPorsuk 

Yeni Üye
7 Tem 2021
42
33
14.07.2021 Süreç devam ediyor. Herhangi bir dönüş yok. THH'ne başvuru yapalı 28 gün oldu.
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
598
45
MPorsuk MPorsuk
Benim de 10.04.2021 yaptığım şikayet halen THH'de bekliyor. 1 ya da 2 hafta kadar önce şahsen gidip dosyanın akibetini sordum. Yoğunluktan daha sıranın gelmediğini söylediler ve görebildiğim 3 tane büyük boy ofis masasının üstü tepeleme dosya doluydu.
Adem Bey daha önce bir videoda söylemişti diye hatırladığımdan kendilerine THH kararından önce firma ile anlaşmaya varılması durumunda ne yapabileceğimi sordum. Kendilerine şirket ile anlaşmaya varıldığını ve şikayetin geri çekildiğine dair dilekçe vermem durumunda dosyayı kapatabileceklerini söylediler Hatta yaparsam mükerrrer işlemlerden kurtaracağımdan müteşekkir olacaklarını söylediler. Ancak bu e-devlet üstünden yapamıyormuşuz. Islak imzalı dilekçe gerektiğinden şahsen gidip yapmak gerekiyormuş.

Corsair firmasının yeri bende farklıdır. Adamlar yaptıkları ürünün sonuna kadar arkasında duruyorlar. 11 sene kadar önce ikinci el olarak Corsair'in ikili ram kiti ni almıştım. Ömür boyu garantili idiler. Bir süre sonra ramlerden biri bozuldu. Satan firma iflas etmiş kapanmış. Distribütöre ulaştım. Ürünü kendilerine gönderdiğim takdirde sadece iade alabileceklerini söylediler. İade işlemini de satıcıya yapacaklarını ve parayı onladan tahsil etmem gerektiğini söylediler. Firma yok ki ortalıkta dediğimde prosüdürlerinin böyle olduğunu söylemekten başka birşey söylemediler.
Bunun üstüne ben de Corsair'in destek forumuna durumu anlatan bir mesaj yazdım. Ramler ikili ki olduğundan ikisini de gönderdiğim takdirde değişim yapabileceklerini söylediler. Bunun için bir RMA numarası verdiler ve Hollanda adreslerini verdiler. Avrupadaki toplama merkezi Hollanda'ymış. RMA numarası da yazan adres kağıdını bile yolladılar. Tek yapmam gereken çıktısını alıp kutuya yapıştırmaktı. Neyse ben paketi hazırladım ama yoğunluktan yollayamayacağımdan eşime verdim. O da kendi şirketlerindeki sekretere vermiş kargo geldiğinde verilmek üzere. Kargo takibinde teslim edilmiş gözükmesine rağmen Corsair'in sisteminde ürün bekleniyor olarak gözüküyordu. Kendilerine durumu anlatan bir mesaj attım. Bir süre sonra Amerika'dan bir numara beni aradı. Konuyu anlattım kargo takip numarasını da verdim. İnceleyip bana döneceğini söyledi. 2-3 saat kadar sonra tekrar aradı. Kargonun teslim alındığını ancak üzerinde RMA numarası olmadığından bekletildiğini söyledi. Ben de paketi açabileceklerini ve o kargonun bendeki RMA ile eşleyebilip, eşleyemeyeceklerini sordum. Bunu yapabileceğini söyledi ve eşleştirdi. 10 dakika sonra baktığımda Corsair'in sisteminde ürünlerin ulaştığı bilgisi vardı. 1 hafta kadar sonra da RMA'yı oluştururken gönderim adresi olarak kendi şirket adresimi verdiğimden yeni RAM'ler geldi. Akşamına sisteme taktım ve kullanmaya başladım. "Adamlar mallarının arkasında duruyor. Helal olsun." dedim. Karışıklığın nedeni de sekreter benim paketi kargo poşetine koymuş ve bilmediğinden RMA numarasını aktarmamış. Bu tamamiyle gönderici olarak benim hatam yani.
Aradan bir hafta daha geçmişti ki eşim aradı. Corsair'den bana kargonun geldiğini hatırladığını ama yine de doğrulamak için gelip gelmediğini sordu. Geldiğini söylediğimde de şu an onun şirketine de bir paket geldiğini söyledi. Akşam getirdi. Açtık paketi bir tane daha aynı kitten var. Corsair'e yazdım yine. RAM'lerden iki kit gönderdiklerini ve bir adres verdikleri takdirde son gelen kitin paketi açılmadığından o adrese gönderebileceğimi bildirdim. Adamlar da ikinci kiti de sistemime takıp gönül rahatlığı ile kullanabileceğimi ve bilgilendirme yaptığım için teşekkür ettiklerini bildirdiler.
Daha sonra da yine Corsair'in sıvı soğutmasını almıştım ikinci el olarak. Onda da o seriye özgü olan kronik bir arıza oluştu. Garanti kapsamı içinde olduğundan direkt Corsair ile iletişime geçtim. Yolladım ve yenisi geldi.

Benim RAM olayımdan sonra arkadaş da kendinde olan yine "ömür boyu garantili" diye satılan Kingston marka RAM'i için Kingston ile iletişime geçti. Aldığı cevap ise ömür boyu garantinin sadece Kuzey Amerika'da geçerli olduğu yöndeydi. Bundan dolayı Corsair'in kendisi benim için farklı bir yerdedir.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
Benim RAM olayımdan sonra arkadaş da kendinde olan yine "ömür boyu garantili" diye satılan Kingston marka RAM'i için Kingston ile iletişime geçti. Aldığı cevap ise ömür boyu garantinin sadece Kuzey Amerika'da geçerli olduğu yöndeydi. Bundan dolayı Corsair'in kendisi benim için farklı bir yerdedir.
Desenize benim RAM'ler patlayınca bir Allah'ın kulu bakmayacak. :hihi
 
C Çevrimdışı

coolwhisper 

Aktif Üye
8 Mar 2019
235
56
İncehesap'ı THH'ye vermeniz iyi olmuş.
Belli ki iade veya teşhir ürün paketlenip size gönderilmiş.
THH de beklerken karşı tarafların hiçbiri uzlaşalım diye beni aramadılar, koskoca yataş firması, Vodafone firması, deichmann firması, yani seni de arayacaklarını sanmıyorum. süreci dikkatli takip et, itiraz süreleri dolunca hemen ilamlı icra yoluyla paranı tahsil etmeye bak.
 
MPorsuk Çevrimdışı

MPorsuk 

Yeni Üye
7 Tem 2021
42
33
MPorsuk MPorsuk
Benim de 10.04.2021 yaptığım şikayet halen THH'de bekliyor. 1 ya da 2 hafta kadar önce şahsen gidip dosyanın akibetini sordum. Yoğunluktan daha sıranın gelmediğini söylediler ve görebildiğim 3 tane büyük boy ofis masasının üstü tepeleme dosya doluydu.
Adem Bey daha önce bir videoda söylemişti diye hatırladığımdan kendilerine THH kararından önce firma ile anlaşmaya varılması durumunda ne yapabileceğimi sordum. Kendilerine şirket ile anlaşmaya varıldığını ve şikayetin geri çekildiğine dair dilekçe vermem durumunda dosyayı kapatabileceklerini söylediler Hatta yaparsam mükerrrer işlemlerden kurtaracağımdan müteşekkir olacaklarını söylediler. Ancak bu e-devlet üstünden yapamıyormuşuz. Islak imzalı dilekçe gerektiğinden şahsen gidip yapmak gerekiyormuş.

Corsair firmasının yeri bende farklıdır. Adamlar yaptıkları ürünün sonuna kadar arkasında duruyorlar. 11 sene kadar önce ikinci el olarak Corsair'in ikili ram kiti ni almıştım. Ömür boyu garantili idiler. Bir süre sonra ramlerden biri bozuldu. Satan firma iflas etmiş kapanmış. Distribütöre ulaştım. Ürünü kendilerine gönderdiğim takdirde sadece iade alabileceklerini söylediler. İade işlemini de satıcıya yapacaklarını ve parayı onladan tahsil etmem gerektiğini söylediler. Firma yok ki ortalıkta dediğimde prosüdürlerinin böyle olduğunu söylemekten başka birşey söylemediler.
Bunun üstüne ben de Corsair'in destek forumuna durumu anlatan bir mesaj yazdım. Ramler ikili ki olduğundan ikisini de gönderdiğim takdirde değişim yapabileceklerini söylediler. Bunun için bir RMA numarası verdiler ve Hollanda adreslerini verdiler. Avrupadaki toplama merkezi Hollanda'ymış. RMA numarası da yazan adres kağıdını bile yolladılar. Tek yapmam gereken çıktısını alıp kutuya yapıştırmaktı. Neyse ben paketi hazırladım ama yoğunluktan yollayamayacağımdan eşime verdim. O da kendi şirketlerindeki sekretere vermiş kargo geldiğinde verilmek üzere. Kargo takibinde teslim edilmiş gözükmesine rağmen Corsair'in sisteminde ürün bekleniyor olarak gözüküyordu. Kendilerine durumu anlatan bir mesaj attım. Bir süre sonra Amerika'dan bir numara beni aradı. Konuyu anlattım kargo takip numarasını da verdim. İnceleyip bana döneceğini söyledi. 2-3 saat kadar sonra tekrar aradı. Kargonun teslim alındığını ancak üzerinde RMA numarası olmadığından bekletildiğini söyledi. Ben de paketi açabileceklerini ve o kargonun bendeki RMA ile eşleyebilip, eşleyemeyeceklerini sordum. Bunu yapabileceğini söyledi ve eşleştirdi. 10 dakika sonra baktığımda Corsair'in sisteminde ürünlerin ulaştığı bilgisi vardı. 1 hafta kadar sonra da RMA'yı oluştururken gönderim adresi olarak kendi şirket adresimi verdiğimden yeni RAM'ler geldi. Akşamına sisteme taktım ve kullanmaya başladım. "Adamlar mallarının arkasında duruyor. Helal olsun." dedim. Karışıklığın nedeni de sekreter benim paketi kargo poşetine koymuş ve bilmediğinden RMA numarasını aktarmamış. Bu tamamiyle gönderici olarak benim hatam yani.
Aradan bir hafta daha geçmişti ki eşim aradı. Corsair'den bana kargonun geldiğini hatırladığını ama yine de doğrulamak için gelip gelmediğini sordu. Geldiğini söylediğimde de şu an onun şirketine de bir paket geldiğini söyledi. Akşam getirdi. Açtık paketi bir tane daha aynı kitten var. Corsair'e yazdım yine. RAM'lerden iki kit gönderdiklerini ve bir adres verdikleri takdirde son gelen kitin paketi açılmadığından o adrese gönderebileceğimi bildirdim. Adamlar da ikinci kiti de sistemime takıp gönül rahatlığı ile kullanabileceğimi ve bilgilendirme yaptığım için teşekkür ettiklerini bildirdiler.
Daha sonra da yine Corsair'in sıvı soğutmasını almıştım ikinci el olarak. Onda da o seriye özgü olan kronik bir arıza oluştu. Garanti kapsamı içinde olduğundan direkt Corsair ile iletişime geçtim. Yolladım ve yenisi geldi.

Benim RAM olayımdan sonra arkadaş da kendinde olan yine "ömür boyu garantili" diye satılan Kingston marka RAM'i için Kingston ile iletişime geçti. Aldığı cevap ise ömür boyu garantinin sadece Kuzey Amerika'da geçerli olduğu yöndeydi. Bundan dolayı Corsair'in kendisi benim için farklı bir yerdedir.

İşte derler ya " her işte vardır bir hayır " diye. Sizinki de öyle bir deneyim olmuş. Şu aşamada Corsair aynı size ilettiği gibi bana da bir RMA kodu ve adresi içeren form gönderdi. Aynı zamanda hem bu kötü deneyim için özür dileyip hem ürünün yenisi ile değişeceğini hem de ücret iadesi yapacaklarını yazmışlar. Fakat ben bu incehesap'tan ürünü teslim alırsam bu konuyu kendileri üzerinden kapatmış olurum diye uğraşıyorum ki hatalarını gidersinler. Konuyu başkaları da mağdur olmasın diye buralara yazıyorum zaten. Yoksa sizin de yaptığınız gibi ürünü alıp corsair'e gönderebilirim. 1-2 hafta daha bekleyip duruma göre hareket edeceğim. İlk gönderdiğimde tamir edip geri göndermişlerdi kabul etmedim. Ürünün şuan fiziki durumunu da bilmiyorum. Belki de Corsair'in bile kabul edemeyeceği fiziki bir deformasyona uğramış olabilir. 2-3 gün önce corsair yine bir hatırlatma maili atmış ürününüzü bekliyoruz. Kargoya verdiniz mi gibisinden. Ben de kendilerine durumu anlattım ama bakalım ne olcak. İlgili cevabınız ve deneyiminizi aktardığınız için teşekkür ederim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

THH de beklerken karşı tarafların hiçbiri uzlaşalım diye beni aramadılar, koskoca yataş firması, Vodafone firması, deichmann firması, yani seni de arayacaklarını sanmıyorum. süreci dikkatli takip et, itiraz süreleri dolunca hemen ilamlı icra yoluyla paranı tahsil etmeye bak.
İlgili cevabınız ve uyarınız için öncelikle teşekkür ederim. Aslında evet ben ararlar diye düşünüyordum. Fakat ürünü teslim aldıklarına dair bile dönüş yapmadılar. Yani insan anlayamıyor, öyle 10.000lerce liralık bir mesele de değil. 270 Liraya alınan bir kulaklık altı üstü. Arızayı kabul edip tamir ediyorsunuz. Müşteri olarak ben de size neden tamir edilmiş ve açıldığını düşündüğüm bir ürün kullanayım o zaman iade alın bu ayıbı örtün diyorum. Bakıyorsunuz sanki ürünü ben bozmuşum gibi davranıyorlar. Madem öyle o zaman uğraşacağız böyle karşılıklı. :danger
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
598
45
İşte derler ya " her işte vardır bir hayır " diye. Sizinki de öyle bir deneyim olmuş. Şu aşamada Corsair aynı size ilettiği gibi bana da bir RMA kodu ve adresi içeren form gönderdi. Aynı zamanda hem bu kötü deneyim için özür dileyip hem ürünün yenisi ile değişeceğini hem de ücret iadesi yapacaklarını yazmışlar. Fakat ben bu incehesap'tan ürünü teslim alırsam bu konuyu kendileri üzerinden kapatmış olurum diye uğraşıyorum ki hatalarını gidersinler. Konuyu başkaları da mağdur olmasın diye buralara yazıyorum zaten. Yoksa sizin de yaptığınız gibi ürünü alıp corsair'e gönderebilirim. 1-2 hafta daha bekleyip duruma göre hareket edeceğim. İlk gönderdiğimde tamir edip geri göndermişlerdi kabul etmedim. Ürünün şuan fiziki durumunu da bilmiyorum. Belki de Corsair'in bile kabul edemeyeceği fiziki bir deformasyona uğramış olabilir. 2-3 gün önce corsair yine bir hatırlatma maili atmış ürününüzü bekliyoruz. Kargoya verdiniz mi gibisinden. Ben de kendilerine durumu anlattım ama bakalım ne olcak. İlgili cevabınız ve deneyiminizi aktardığınız için teşekkür ederim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İlgili cevabınız ve uyarınız için öncelikle teşekkür ederim. Aslında evet ben ararlar diye düşünüyordum. Fakat ürünü teslim aldıklarına dair bile dönüş yapmadılar. Yani insan anlayamıyor, öyle 10.000lerce liralık bir mesele de değil. 270 Liraya alınan bir kulaklık altı üstü. Arızayı kabul edip tamir ediyorsunuz. Müşteri olarak ben de size neden tamir edilmiş ve açıldığını düşündüğüm bir ürün kullanayım o zaman iade alın bu ayıbı örtün diyorum. Bakıyorsunuz sanki ürünü ben bozmuşum gibi davranıyorlar. Madem öyle o zaman uğraşacağız böyle karşılıklı. :danger
Bildiğim kadarıyla zaten ürünleri toplayıp onlar da Corsair'e geri gönderiyor ve yenisini alıyorlar. Ama sonuçta bu onlar için de bir iş ve stoklamasıydı, gönderimiydi derken belli bir maliyet oluşuyor. Distribütörler anladığım kadarıyla bu maliyetten kaçmak için ellerinden geleni artlarına koymuyorlar. Nasıl olsa bir cezai yaptırım yok uygulanan.
 
Geri
Üst Alt